به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

رسمی؛ تمدید قرارداد بوسکتس تا سال 2023نقل و انتقالات
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ پنج‌شنبه، ۵ مهر ۱۳۹۷ (۱۶:۰۶) (۴۴۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


سرخیو بوسکتس، هافبک بارسلونا پس از جلسه صبح امروز با ریاست باشگاه بر سر تمدید قرارداد به توافق رسید و حداقل پنج سال دیگر در نیوکمپ ماندنی شد. جزئیات بیشتر در این خصوص را در ادامه بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بر اساس این توافق، قرارداد بوسکتس با بارسا تا تاریخ 30 ژوئن 2023 تمدید شد و مبلغ فسخ قرارداد وی از 200 میلیون یورو به 500 میلیون یورو افزایش یافت.


بوسکتس، ستون خط میانی بارسا

ویژگی‌های بازی بوسکتس قابل شمارش نیست: هوش، حفظ تعادل خط میانی، دید بالا در زمین و ... شماره 5 بارسلونا یک رکن ارزشمند در امور دفاعی و فوق‌العاده مهم در امور تهاجمی است. جای‌گیری فوق‌العاده‌اش در زمین مسابقه به او این اجازه را می‌دهد تا مهره‌ای چندکاره در دفاع و حمله باشد. بوسکتس یک عضو ضروری در ترکیب بارسا و پخش توپ در زمین است و همیشه به هنگام پاسدهی درست تصمیم می‌گیرد و بهترین گزینه را انتخاب می‌کند که یک مزیت تاکتیکی برای هم‌تیمی‌هایش محسوب می‌شود. علاوه بر این، هوش بالایی در بازی با توپ دارد و با وجود بازی فوق‌العاده ساده‌اش، طرفداران، هم‌تیمی‌ها و بازیکن حریف را هیپنوتیزم می‌کند.

بوسکتس در حال حاضر کاپیتان دوم بارساست که 490 بازی با پیراهن باشگاه انجام داده و طی 11 فصل حضورش در تیم اصلی، 13 گل به ثمر رسانده است. علاوه بر این، در افتخارات زیادی نیز مشارکت داشته است و با کسب 28 عنوان قهرمانی یکی از بهترین‌های تاریخ بارسلونا در این زمینه به شمار می‌رود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
VeriaLEO
پاسخ به: رسمی؛ تمدید قرارداد بوسکتس تا سال 2023
دقیقا. منم منکر توانایی های فوق العاده ش که منحصر به خودشه نمیشم، منتهی وقتی تو خیلی از صحنه ها و گل ها پاشنه آشیل تیمه به چه درد میخوره؟


پنج‌شنبه، ۵ مهر ۱۳۹۷ (۲۱:۰۳)
 
Gpi93
پاسخ به: رسمی؛ تمدید قرارداد بوسکتس تا سال 2023
بوسکتس از نظر من بازیکن قابل احترامیه . دلیل اینکه بوسکتس اینهمه سال تو بارسا دووم آورده و جزو ارکان اکثر مربی های بارسا بوده ویژگی های دفاعیش نیست بلکه ویژگی پخش و تقسیم توپ و خارج کردن تیم از پرس شدید تیم حریفه که‌ واقعا تو این کار ٱستاده!

از نظر دفاعی طبق آمار و ارقام بوسکتس حتی جزو ده هافبک دفاعی برتر دنیا هم نیست. خیلی اوقات از ناحیه ی بوسکتس ضربه خوردیم . از نظر من کانته بهترین هافبک دفاعی دنیاست.


پنج‌شنبه، ۵ مهر ۱۳۹۷ (۲۰:۴۱)
 
VeriaLEO
پاسخ به: رسمی؛ تمدید قرارداد بوسکتس تا سال 2023
حالا دیگه گشادی رو با خیال راحت رو درجه آخر تنظیم میکنه!


پنج‌شنبه، ۵ مهر ۱۳۹۷ (۱۷:۴۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۳ کاربر آنلاین است. (۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!