به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

سیستم چرخشی، پاشنه آشیل والوردهآنالیز فنی
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ پنج‌شنبه، ۵ مهر ۱۳۹۷ (۲۰:۳۴) (۶۹۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: مارکا
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


سرمربی بارسلونا در بازی هفته ششم لالیگا مقابل لگانس دوباره تغییرات عمده‌ای در ترکیب تیمش ایجاد کرد که نهایتا به دست از رفتن امتیاز طی دو بازی متوالی منجر شد. به نظر می‌رسد سیستم چرخشی بیشتر از آن که کمک کننده باشد، به بارسا آسیب زده است. جزئیات بیشتر در این خصوص را در ادامه بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

تیم‌ها باید از سیستم چرخشی استفاده کنند تا از نیروی بازیکنانی که فرصت کمتری برای بازی به دست آورده‌اند، بهره ببرند و به ستاره‌های ترکیب اصلی استراحت داده شود اما به نظر می‌رسد که استفاده از این سیستم به یک معضل برای سرمربی بارسا تبدیل شده است. اگر استفاده از بازیکنان جدید در ابتدا به مسائل تاکتیکی مربوط می‌شد، اکنون نحوه مدیریت تغییرات است که به یک مسئله مهم برای آبی و اناری‌ها تبدیل شده و در بازی شب گذشته، نوع مدیریت والورده دوباره به تردیدها شدت بخشید.

سرمربی بارسا فرمائلن را در پست غیرتخصصی‌اش به کار گرفت و جالب‌تر از آن به مونیر که در این تابستان به درهای خروج بارسا نزدیک بود و حتی در بازی‌های پیش فصل هم نمایش قابل قبولی نداشت، فرصت بازی داد؛ تصمیمی که فورا مورد سوال قرار گرفت!

بازی هفته چهارم مقابل سوسیداد را به یاد بیاورید؛ روبرتو و رافینیا برای اولین بار در خط هافبک کنار یکدیگر قرار گرفتند و ایوان راکیتیچ در پست هافبک دفاعی به کار گرفته شد! این دست از تصمیمات در بازی قبلی مقابل خیرونا نیز باعث از دست رفتن دو امتیاز خانگی شد. هرچند نمی‌توان از ده نفره شدن بارسا در آن بازی نیز چشم پوشید. به هر حال، اشتباهات والورده در به کارگیری سیستم چرخشی تا اینجا به قیمت نتیجه نگرفتن تیمش تمام شده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
messi-.10
پاسخ به: سیستم چرخشی، پاشنه آشیل والورده
کاش همین الان اول فصل مربی عووض میکردن با این تیم نهایتا اگه بتونه لالیگا یا حذفی بگیره


جمعه، ۶ مهر ۱۳۹۷ (۱۹:۱۲)
 
abouzarlionel
پاسخ به: سیستم چرخشی، پاشنه آشیل والورده
گم شو برو بیرون


جمعه، ۶ مهر ۱۳۹۷ (۱۴:۴۳)
 
tmagh
پاسخ به: سیستم چرخشی، پاشنه آشیل والورده
به نظرم مشکل این بود که در اول فصل در بعضی موارد تصمیمات درستی گرفته نشد مثلا از ابتدا مشخص بود که منیر باید کنار گذاشته بشه و آلکاسر حفظ بشه اما باز هم به منیر اعتماد شد که نشون داده هیچ پیشرفت خاصی نداشته یا در مورد دفاع چپ باید به کوکوریا یا میراندا اعتماد میشد تا مجبور به استفاده از یک بازیکن غیرتخصصی در اون پست نمیشدیم.بد شانسیهای مسی در این دو فصل اخیر در مورد اصابت توپهاش به تیر دروازه هم مزید بر علت شده که واقعا آمار عجیبی در این دو فصل به ثبت رسیده.


جمعه، ۶ مهر ۱۳۹۷ (۱۲:۱۶)
 
VeriaLEO
پاسخ به: سیستم چرخشی، پاشنه آشیل والورده
احتمالا خاک رفته تو چشش، خیال نکنین واسه بارسا اشک میریزه!


پنج‌شنبه، ۵ مهر ۱۳۹۷ (۲۱:۰۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۰ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!