به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تقابل مردان اروگوئه‌ای در مصاف بارسا و خیرونا؛ سوارز vs استوانی!آمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ (۲۱:۵۰) (۳۸۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


این دو مهاجم فردا شب در اولین دربی کاتالونیای این فصل در نیوکمپ با یکدیگر رو به رو خواهند شد. در ادامه به عملکرد اخیر این دو مرد اروگوئه‌ای از دریچه آمار و ارقام نگاه خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

لوئیز سوارز و کریستین استوانی ساعت ۲۲:۱۵ (به وقت ایران) یکشنبه شب در دربی کاتالونیا بین بارسا و خیرونا با یکدیگر رو در رو خواهند شد. هر دو ملی‌پوش اردگوئه‌ای نقشی کلیدی در حملات تیم خود دارند.

فصل گذشته این دو مهاجم برای تیم‌های خود هر کدام ۳۳ بار در لالیگا به میدان رفتند؛ سوارز ۲۵ گل و استوانی ۲۱ گل به ثمر رساندند. مرد شماره ۹ بارسا همچنین ۱۲ پاس گل بیشتر از حریف خود ارسال کرده است.

تاریخچه

این سومین باری خواهد بود که این دو مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. اولین تقابل آن‌ها در سال ۲۰۱۴ زمانی رخ داد که استوانی برای اسپانیول بازی می‌کرد؛ آن دیدار با نتیجه ۵-۱ به سود بارسا خاتمه یافت. در آن بازی هیچ کدام از این دو نفر گلزنی نکردند. آن‌ها در دومین دوئلشان هم گلزنی نکردند؛ زمانی که در ماه می‌سال ۲۰۱۵ آبی و اناری‌ها ۲-۰ بر حریف خود فایق آمدند.

لوئیز سوارز از فصل قبل خاطره خوشی از تقابل با خیرونا در نیوکمپ دارد؛ او در دیداری که ۶-۱ به سود بارسا خاتمه یافت، هت تریک کرد. سوارز پیش از این در ورزشگاه خانگی خیرونا نیز یک بار گلزنی کرده بود.


استوانی تاکنون تنها یک بار دروازه بارسا را گشوده است؛ در سال ۲۰۱۱ زمانی که برای لوانته توپ می‌زد و برای مصاف با بارسلونا به نیوکمپ آمده بودند.

رقیب، اما هم‌تیمی

لوئیز سوارز و کریستین استوانی در تیم ملی اروگوئه هم‌تیمی هستند. آن‌ها تاکنون ۱۹ بار در کنار هم بازی کرده‌اند. اولین این بازی‌ها در یک دیدار دوستانه مقابل ژاپن رقم خورد. نتیجه آن دیدار ۴-۲ به سود اروگوئه‌ای‌ها به پایان رسید و سوارز یک گل زد. اخیراً نیز آن‌ها مقابل مکزیک ۲۳ دقیقه در کنار یکدیگر بازی کردند و سوارز با زدن ۲ گل و ارسال ۱ پاس گل عملکرد بهتری ارائه کرد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: تقابل مردان اروگوئه‌ای در مصاف بارسا و خیرونا؛ سوارز vs استوانی!
البته سوارز که چند فصله به سرطان تبدیل شده!


شنبه، ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ (۲۱:۵۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۰ کاربر آنلاین است. (۲۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!