به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بررسی ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل آیندهوونلیگ قهرمانان
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ دوشنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ (۱۳:۵۹) (۷۰۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: barcablaugranes
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


لیگ قهرمانان اروپا از فردا کلید خواهد خورد و بارسلونا در گام اول باید در نیوکمپ مقابل پی اس‌ای آیندهوون هلند صف آرایی کند. در این خبر قصد داریم ترکیب احتمالی آبی و اناری‌ها را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بازگشت مارک فن بومل به نیوکمپ که اکنون به عنوان سرمربی در آیندهوون فعالیت می‌کند، از نکات جالب توجه این بازی است. قهرمان فصل پیش لیگ هلند، فصل جدید لیگ داخلی را با پنج پیروزی متوالی و به ثمر رساندن 21 گل آغاز کرده است.

در اینجا نگاهی به ترکیب احتمالی بارسلونا برای این بازی می‌اندازیم:

دفاع

مثل همیشه تنها پست دفاع بارسلونا که قابل بحث و تردید می‌باشد، پست دفاع راست است. با توجه به این که نلسون سمدو در بازی مقابل سوسیداد بین دو نیمه تعویض شد، به نظر می‌رسد که سرخی روبرتو در ترکیب اصلی به عنوان دفاع راست بازی کند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

تنها بازیکن دیگری که احتمال حضورش در ترکیب می‌رود، کلمنت لنگله است. او که در سوپرجام اسپانیا مقابل سویا در ترکیب اصلی حضور داشت، در بازی‌های لالیگا اصلا فرصت بازی پیدا نکرده و به نظر می‌رسد که همچنان باید منتظر بماند.

در مورد دفاع چپ و دروازبان نیز تردیدی وجود ندارد که جوردی آلبا و تراشتگن گزینه‌های اصلی ارنستو والورده هستند.

خط میانی

به نظر نمی‌رسد والورده که در بازی مقابل سوسیداد خط میانی‌اش را کاملا تغییر داد، مقابل پی اس وی از سیستم چرخشی استفاده کند و به احتمال زیاد، سرخیو بوسکتس و فیلیپه کوتینیو در کنار ایوان راکیتیچ، خط هافبک بارسا را تشکیل خواهند داد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

با این که گزینه‌های زیادی برای حضور در خط میانی در اختیار سرمربی قرار دارد اما انتظار می‌رود که به خاطر تمرکز زیاد بارسا روی لیگ قهرمانان این فصل، والورده قوی‌ترین ترکیب ممکن را روانه میدان کند

خط حمله

عثمان دمبله که جایش را در ترکیب اصلی بارسلونا ثابت و محکم کرده و پس از به ثمر رساندن سومین گل لالیگایی‌اش مقابل سوسیداد، مطمئنا در بازی مقابل پی اس وی، دوباره شاهد حضور او در ترکیب خواهیم بود.

لوئیز سوارز هم به نظر می‌رسد فرم بد ابتدای فصلش را کم کم کنار زده اما این سوال مطرح می‌شود که آیا او می‌تواند به روند نامطلوب گلزنی و آمار ضعیفش در لیگ قهرمانان پایان ببخشد؟

کانون هواداران بارسلونا در ایران

و گزینه دیگر بی‌تردید لیونل مسی است. اگر به خاطر بیاورید والورده فصل گذشته به طرز شگفت انگیزی در بازی مرحله گروهی مقابل یوونتوس، مسی را نیمکت نشین کرد اما کاپیتان بارسا باید روز سه شنبه تیم را رهبری کند.

بنابراین محتمل‌ترین ترکیب بارسا برای بازی هفته اول لیگ قهرمانان به ترتیب زیر است: تراشتگن، روبرتو، پیکه، اومتیتی، آلبا، راکیتیچ، بوسکتس، کوتینیو، مسی، سوارز، دمبله.

شما چه پیش بینی می‌کنید؟ به نظر شما آیا در بازی مقابل پی اس وی آیندهوون، دوباره شاهد حضور ترکیب اصلی بارسلونا در زمین خواهیم بود؟
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hidden_Glance
پاسخ به: بررسی ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل آیندهوون
خب یه ترکیب دیگه رو امتحان کن!
مثلا ویدال و آرتور و مالکوم رو بازی بده که ما هم خریدای جدیدمون رو ببینیم!


سه‌شنبه، ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ (۰:۴۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بررسی ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل آیندهوون
شاهد یک سورپرایز دیگه از سوپر ارنستو نباشیم خوبه.


دوشنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ (۲۲:۰۸)
 
saeed2014
پاسخ به: بررسی ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل آیندهوون
دقیقا همین ترکیبه بدون شک


دوشنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ (۲۱:۱۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۴ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!