به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم مصاحبه
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ شنبه، ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ (۲۳:۱۲) (۸۱۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا، که تحت تاثیر تلاش و جنگندگی بازیکنانش برای بازگشت نتیجه بازی مقابل سوسیداد قرار گرفته بود، به صحبت پیرامون این بازی پرداخت. مصاحبه او را می‌توانید در ادامه بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

والورده با صحبت درباره بازگرداندن نتیجه و کسب پیروزی گفت: «سه امتیاز حساس را به دست آوردیم. این بازی فوق‌العاده چالشی و سخت بود و سوسیداد بسیار قدرتمند نشان داد. با وجود این که ما از همان ابتدا بر بازی تسلط داشتیم، آن‌ها روی معدود شانس‌های خود به گل رسیدند».

وی در ادامه افزود: «عبور از دفاع سوسیداد و خلق موقعیت بسیار دشوار بود اما در نیمه دوم با انرژی بیشتر و موثرتر بازی کردیم و سرعت بازی هم دچار تغییر شد. خطرهای بیشتری ایجاد کردیم و بیشتر توپ را در اختیار داشتیم و به همین خاطر توانستیم سه امیاز را به دست بیاوریم».

والورده در ادامه صحبت‌هایش اذعان داشت: «چنین بازی‌هایی تکلیف قهرمانی را مشخص می‌کنند. همیشه نقاطی وجود دارند که نیاز به تقویت داشته باشند اما بازی کردن در چنین شرایطی که طرفداران به شدت از تیمشان حمایت می‌کنند، آسان نیست؛ خصوصا وقتی یک گل زودهنگام دریافت کنید. جو فوق‌العاده‌ای در آنوئتای جدید وجود دارد. اگر در گذشته بازی در این استادیوم سخت بود، حالا سخت‌تر هم شده است».

وی در انتها در تمجید از تراشتگن گفت: «او سیوهای فوق‌العاده‌ای انجام داد. سوسیداد چند موقعیت مسلم داشت اما تراشتگن ما را در بازی نگه داشت و نه تنها او، بلکه همه بازیکنانم وظایفشان را به خوبی انجام دادند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
VeriaLEO
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
نقل قول
mmbehnejaad نوشته:

به همچنین برادر

حتما. با تمام توان تا آخردوره سایکوتراپیت در کنارت خواهم بود!


سه‌شنبه، ۳ مهر ۱۳۹۷ (۲۰:۲۴)
 
mmbehnejaad
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
نقل قول
VeriaLEO نوشته:

به بهبودیت امید هست. قوی باش!

به همچنین برادر


دوشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۷ (۱۶:۰۱)
 
VeriaLEO
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
نقل قول
mmbehnejaad نوشته:

چقدر با نمکی
نه سنگله ها رو از درون بکش بیرون 😐
فعلا با این شروع کن تا یکم توهماتت از بین بره

به بهبودیت امید هست. قوی باش!


دوشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۷ (۱۰:۴۰)
 
mmbehnejaad
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
نقل قول
VeriaLEO نوشته:

خیلی زیبا و دقیق وصف حال خودت رو به دیگران منتسب میکنی. در علم روانپزشکی اصطلاحا بهش میگن پروژکسیون.
البته این نشانه مثبتیه! چون نشون میده تموم این قضایا در ناخودآگاهت وجود دارن، فقط به خودآگاهی نرسیدن! پس در نوبت های بعد تمام تمرکزمون رو روی این میذاریم که اُبژه های انتزاعیت رو از ذهنیت به عینیت برسونیم. فعلا تا اینجا برای این جلسه کافیه! :)

چقدر با نمکی
نه سنگله ها رو از درون بکش بیرون 😐
فعلا با این شروع کن تا یکم توهماتت از بین بره


دوشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۷ (۱:۵۱)
 
VeriaLEO
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
نقل قول
mmbehnejaad نوشته:

اهان پس داری میگی تموم حرفات حرف درست و صحیحه
بقیه اشتباه میکنن
همینجور پیش بره خودتو نماینده و رسول خدا هم حتما میخوای اعلام کنی
جمع کن این عوام فریبی رو
فقط ادعایی و حرف بیخودی

خیلی زیبا و دقیق وصف حال خودت رو به دیگران منتسب میکنی. در علم روانپزشکی اصطلاحا بهش میگن پروژکسیون.
البته این نشانه مثبتیه! چون نشون میده تموم این قضایا در ناخودآگاهت وجود دارن، فقط به خودآگاهی نرسیدن! پس در نوبت های بعد تمام تمرکزمون رو روی این میذاریم که اُبژه های انتزاعیت رو از ذهنیت به عینیت برسونیم. فعلا تا اینجا برای این جلسه کافیه! :)


یکشنبه، ۱ مهر ۱۳۹۷ (۱۵:۵۳)
 
mmbehnejaad
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
نقل قول
VeriaLEO نوشته:

وضع و حالت اینقد عیانه که حاجتی به سنجش نیست. هر مطلبی هم ذکر کردم تکیه م به مراجع ادبی یا دینی معتبر بوده. تو با استفاده از لفظ چرت و پرت در واقع داری به اونها توهین میکنی. البته چون کم آوردی و دیگه چیزی تو چنتت نیست. مجبوری زمین و زمانُ بهم بدوزی و برای اثبات کلپتره های ساطع شده از ذهن از هم گسیخته ت، حتی بزرگترین انسان ها رو هم زیر سوال ببری.

اهان پس داری میگی تموم حرفات حرف درست و صحیحه
بقیه اشتباه میکنن
همینجور پیش بره خودتو نماینده و رسول خدا هم حتما میخوای اعلام کنی
جمع کن این عوام فریبی رو
فقط ادعایی و حرف بیخودی


یکشنبه، ۱ مهر ۱۳۹۷ (۱۵:۲۲)
 
VeriaLEO
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
چنــین خــوابی که فریادم چنــــان خمیازه پنــداری
فقیـــراندیش بی رویا دگــر ســـلطان نخــواهد شد

تفکــر گوهــر جان شـد، جهالت گرگ جـان گردد
چو گوهر دست گرگ افتد که گرگ انسان نخواهد شد

چـــو گندم نان مــردم شــد، بدان مدیون باران است
اگر دشــتی بیابان شــد که گنـــدم نان نخواهـد شد


یکشنبه، ۱ مهر ۱۳۹۷ (۱۴:۱۹)
 
VeriaLEO
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
نقل قول
mmbehnejaad نوشته:

بار سنج کی بودی شما
بازم توهین
خیلی صبر میکنم مثه خودت حرف نزنم وگرنه با کلمات گوهربار مفیوضت میکردم
شما برو بار خودتو ببین که جز چرت و پرت چیزی نداری
اگه بار ما خالیم باشه شرف داره .

وضع و حالت اینقد عیانه که حاجتی به سنجش نیست. هر مطلبی هم ذکر کردم تکیه م به مراجع ادبی یا دینی معتبر بوده. تو با استفاده از لفظ چرت و پرت در واقع داری به اونها توهین میکنی. البته چون کم آوردی و دیگه چیزی تو چنتت نیست. مجبوری زمین و زمانُ بهم بدوزی و برای اثبات کلپتره های ساطع شده از ذهن از هم گسیخته ت، حتی بزرگترین انسان ها رو هم زیر سوال ببری.


یکشنبه، ۱ مهر ۱۳۹۷ (۱۴:۱۸)
 
mmbehnejaad
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
نقل قول
VeriaLEO نوشته:

دقیقا از کجای حرفام اینکه "خیلی بارمه" رو برداشت کردی؟! من فقط یه ادعا کردم. اونم این بود که جنابعالی هیچی بارت نیست! :)

بار سنج کی بودی شما
بازم توهین
خیلی صبر میکنم مثه خودت حرف نزنم وگرنه با کلمات گوهربار مفیوضت میکردم
شما برو بار خودتو ببین که جز چرت و پرت چیزی نداری
اگه بار ما خالیم باشه شرف داره .


یکشنبه، ۱ مهر ۱۳۹۷ (۱۱:۰۳)
 
VeriaLEO
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
نقل قول
mmbehnejaad نوشته:

بازم توهین توهین توهین
ادعا میکنی که خیلی بارته ولی توان معکوس با ادعا
استناد بکن اما ادعا نکن دوست عزیز

دقیقا از کجای حرفام اینکه "خیلی بارمه" رو برداشت کردی؟! من فقط یه ادعا کردم. اونم این بود که جنابعالی هیچی بارت نیست! :)


یکشنبه، ۱ مهر ۱۳۹۷ (۶:۳۷)
 
mmbehnejaad
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
نقل قول
VeriaLEO نوشته:

بازم توهم توهم توهم. شما هم چیزی نخوندی و از دنیا بی خبری برای کل جامعه بی سوادان بسه.
از کی تا حالا استناد کردن به کتاب مثنوی معنوی مولانا شده ادعا؟؟

بازم توهین توهین توهین
ادعا میکنی که خیلی بارته ولی توان معکوس با ادعا
استناد بکن اما ادعا نکن دوست عزیز


یکشنبه، ۱ مهر ۱۳۹۷ (۱:۰۲)
 
VeriaLEO
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
نقل قول
mmbehnejaad نوشته:

بازم ادعا ادعا ادعا
شما تلمذ کردی و اینجوریه برخوردت بسه

بازم توهم توهم توهم. شما هم چیزی نخوندی و از دنیا بی خبری برای کل جامعه بی سوادان بسه.
از کی تا حالا استناد کردن به کتاب مثنوی معنوی مولانا شده ادعا؟؟


شنبه، ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ (۲۱:۵۷)
 
mmbehnejaad
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
نقل قول
VeriaLEO نوشته:

بهتره اول بری سنگاتو با مشاهیر ادب این مملکت وا بکنی و یخورده در محضرشون تلمذ کنی. هر وقت معنی درست ادب و احترام رو فهمیدی برگرد تا با هم بحث کنیم.

بازم ادعا ادعا ادعا
شما تلمذ کردی و اینجوریه برخوردت بسه


شنبه، ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ (۲۰:۳۹)
 
VeriaLEO
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
نقل قول
mmbehnejaad نوشته:

اینو واسه خودت کردی کلاه شرعی
توصیفاتی که با بی ادبی همراهه توصیفاتت
بی احترامی میکنی میگی توصیف میکنم
اسمش فقط عوض میکنی مثل هزارتا کار نادرست که تو جامعه انجام میشه با یه اسمه دیگه میخوان لاپوشونیش کنن
برادر گول نزن خودتو

بهتره اول بری سنگاتو با مشاهیر ادب این مملکت وا بکنی و یخورده در محضرشون تلمذ کنی. هر وقت معنی درست ادب و احترام رو فهمیدی برگرد تا با هم بحث کنیم.


شنبه، ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ (۱۹:۳۱)
 
mmbehnejaad
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
نقل قول
VeriaLEO نوشته:

وقتی فرق بین توصیف و بی احترامی رو نمی دونی باید هم همچین نظری بدی. نمونه هایی از لحن گفتار یکی از بزرگترین ادیبان تاریخ و همچنین ائمه دین رو برات فرستادم. حالا تو شدی کاسه داغ تر از آش و میخوای مرزها و معیارهای جدید و خودساخته ای برای ادب و احترام تعریف کنی. من تکیه م به حرف بزرگان ادب و دینه. تو تکیه ت به موهومات خودته!

اینو واسه خودت کردی کلاه شرعی
توصیفاتی که با بی ادبی همراهه توصیفاتت
بی احترامی میکنی میگی توصیف میکنم
اسمش فقط عوض میکنی مثل هزارتا کار نادرست که تو جامعه انجام میشه با یه اسمه دیگه میخوان لاپوشونیش کنن
برادر گول نزن خودتو


شنبه، ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ (۱۸:۰۸)
 
VeriaLEO
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
نقل قول
mmbehnejaad نوشته:

به درد شمام نمیخوره چون گنجینه های ادبی که میگی صرف خوندن نیس باید رو گفتار و رفتار آدمم تاثیر بزاره
شما که قشنگ با احترامی چه به بنده چه به والورده قشنگ نشون دادی که خیلی بدردت خورده این گنجینه ها .

وقتی فرق بین توصیف و بی احترامی رو نمی دونی باید هم همچین نظری بدی. نمونه هایی از لحن گفتار یکی از بزرگترین ادیبان تاریخ و همچنین ائمه دین رو برات فرستادم. حالا تو شدی کاسه داغ تر از آش و میخوای مرزها و معیارهای جدید و خودساخته ای برای ادب و احترام تعریف کنی. من تکیه م به حرف بزرگان ادب و دینه. تو تکیه ت به موهومات خودته!


شنبه، ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ (۱۲:۱۶)
 
mmbehnejaad
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
نقل قول
VeriaLEO نوشته:

آره قطعا بدرد کسی با این طرز تفکر نمیخوره. همون بهتر که گنجینه های ادبی از دسترس تون در امان باشن.

به درد شمام نمیخوره چون گنجینه های ادبی که میگی صرف خوندن نیس باید رو گفتار و رفتار آدمم تاثیر بزاره
شما که قشنگ با احترامی چه به بنده چه به والورده قشنگ نشون دادی که خیلی بدردت خورده این گنجینه ها .


شنبه، ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ (۲:۱۹)
 
VeriaLEO
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
نقل قول
mmbehnejaad نوشته:

این چیزا به درد دنیا هم نمیخوره چه برسه به عاقبت آدم
شمام بیل به باغچه خودت بزن بیشتر سود میبری

آره قطعا بدرد کسی با این طرز تفکر نمیخوره. همون بهتر که گنجینه های ادبی از دسترس تون در امان باشن.


شنبه، ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ (۰:۵۱)
 
mmbehnejaad
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
این چیزا به درد دنیا هم نمیخوره چه برسه به عاقبت آدم
شمام بیل به باغچه خودت بزن بیشتر سود میبری


شنبه، ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ (۰:۴۰)
 
VeriaLEO
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
نقل قول
mmbehnejaad نوشته:

OK gogoli erjam bede

حتما. واسه عاقبتت خوبه!


جمعه، ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ (۲۳:۰۹)
 
mmbehnejaad
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
نقل قول
VeriaLEO نوشته:

ظاهرا چیزی از ترکیبات واژه ای (Self-made compounds) که کاربرد طنز دارن به گوشت نخورده. توصیه میکنم یه نگاهی به آثار نویسنده هایی مثل جمال زاده، پزشکزاد و... بندازی یا اگه سوادشو داری به آثار نویسندگان خارجی مثل Gogol یا Twain ارجاعت میدم.

OK gogoli erjam bede


جمعه، ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ (۱۹:۱۰)
 
VeriaLEO
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
ظاهرا چیزی از ترکیبات واژه ای (Self-made compounds) که کاربرد طنز دارن به گوشت نخورده. توصیه میکنم یه نگاهی به آثار نویسنده هایی مثل جمال زاده، پزشکزاد و... بندازی یا اگه سوادشو داری به آثار نویسندگان خارجی مثل Gogol یا Twain ارجاعت میدم.


جمعه، ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ (۱۰:۰۸)
 
mmbehnejaad
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
نقل قول
VeriaLEO نوشته:

از کی تا حالا مرجع تشخیص بی خودی یا باخودی بودن حرفای بقیه شدی؟ نکنه با این نظرات صدمن یه غازت به این نتیجه رسیدی؟ هه

باخودی 😮😐😂
ادبیات حاجیو
کی دم از سواد و ادبیات بلیغ میکنه 😂
نه از نظرات باخودی 😂 شما به یه نتیجه رسیدم اونم خیلی سوادت بالاست


جمعه، ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ (۱:۳۴)
 
VeriaLEO
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
از کی تا حالا مرجع تشخیص بی خودی یا باخودی بودن حرفای بقیه شدی؟ نکنه با این نظرات صدمن یه غازت به این نتیجه رسیدی؟ هه


جمعه، ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ (۰:۰۲)
 
mmbehnejaad
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
نقل قول
VeriaLEO نوشته:

حرفات نه منطقین نه منصفانه. این کپی کردن حرفات هم جدیدترین توهمته.

شما بهتره حرفای بیخودی خودتو بررسی کنی
بقیه قضاوت میکنن حرفای کی منصفانه ست
تو توهم زدگی هم خودت استادی.


پنج‌شنبه، ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ (۲۱:۲۰)
 
VeriaLEO
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
نقل قول
mmbehnejaad نوشته:

حرف جدید بزن
کپی میکنه حرف منو تحویل میده
اینم یکی دیگه از توهمات
همین جوری بی اساس و حرف بی دلیل و منطق
تا زمانی هم بتونم از خوبی های والورده دفاع میکنم و تعریف
شمام میتونی به جای حرف زور زدن منصفانه انتقاد کنی نه از روی توهم

حرفات نه منطقین نه منصفانه. این کپی کردن حرفات هم جدیدترین توهمته.


پنج‌شنبه، ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ (۱۸:۳۲)
 
mmbehnejaad
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
نقل قول
VeriaLEO نوشته:

من زور و جبری به کار نبردم. شما حرف حساب حالیت نمیشه و سنگ کسی رو به سینه میزنی که داره تیشه به ریشه هویت باشگاه میزنه. برای همچین کسی باید زار زار گریست!

حرف جدید بزن
کپی میکنه حرف منو تحویل میده
اینم یکی دیگه از توهمات
همین جوری بی اساس و حرف بی دلیل و منطق
تا زمانی هم بتونم از خوبی های والورده دفاع میکنم و تعریف
شمام میتونی به جای حرف زور زدن منصفانه انتقاد کنی نه از روی توهم


پنج‌شنبه، ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ (۲:۴۰)
 
VeriaLEO
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
نقل قول
mmbehnejaad نوشته:

بیشتر باید برای امثال شما نگران بود که به زور و جبر میخواید بگید حق با شماست ولی جالبیش اینجاست که خودتونم میدونید حرف درست و منطقی یکی دیگه میزنه .

من زور و جبری به کار نبردم. شما حرف حساب حالیت نمیشه و سنگ کسی رو به سینه میزنی که داره تیشه به ریشه هویت باشگاه میزنه. برای همچین کسی باید زار زار گریست!


پنج‌شنبه، ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ (۱:۲۸)
 
mmbehnejaad
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
نقل قول
VeriaLEO نوشته:

تو نگران قضاوت دیگران نباش. با تشبث به جمع هم وجهه حق به جانب نگبر.

بیشتر باید برای امثال شما نگران بود که به زور و جبر میخواید بگید حق با شماست ولی جالبیش اینجاست که خودتونم میدونید حرف درست و منطقی یکی دیگه میزنه .


چهارشنبه، ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ (۳:۱۴)
 
VeriaLEO
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
نقل قول
mmbehnejaad نوشته:

حالا اونایی که کامنتارو بخونن قضاوت میکنن کی بزرگه کی کوچیک
کی متوهمه کی فهیم و منطقی

تو نگران قضاوت دیگران نباش. با تشبث به جمع هم وجهه حق به جانب نگبر.


چهارشنبه، ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ (۱:۲۳)
 
mmbehnejaad
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
نقل قول
VeriaLEO نوشته:

اگه بحث توهم باشه، خودت از همه متوهم تری!
این چیزایی که بهت گفتم با دو تا بزرگتر در میون بذار تا بدونی که متوهمه!

حالا اونایی که کامنتارو بخونن قضاوت میکنن کی بزرگه کی کوچیک
کی متوهمه کی فهیم و منطقی


چهارشنبه، ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ (۰:۲۵)
 
VeriaLEO
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
اگه بحث توهم باشه، خودت از همه متوهم تری!
این چیزایی که بهت گفتم با دو تا بزرگتر در میون بذار تا بدونی که متوهمه!


چهارشنبه، ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ (۰:۰۹)
 
mmbehnejaad
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
نقل قول
VeriaLEO نوشته:

مرامنامه ورزشی رو از مصاحبه های ورزشی که شب و روز از رسانه ها پخش میشه و صحبت های افراد در مورد هم گرفتم. حالا فهمیدی؟ یجوری میگه سند و مدرک انگار میخواد مقاله علمی تشریح کنه. فهم اخلاق و مرام حرفه ای، درک میخواد که یه سری ندارن!

بازم ادعات که تا آسمونو پاره میکنه
باشه شما خیلی درک داری خیلی میفهمی خیلی عاقلی خیلی بالغی
ولی سعی نکن توهماتی که خودت قبول داری رو به زور به خورد بقیه بدی
هیچ کس ازت قبول نمیکنه حرفی که میزنی چون ساخته ذهن خودته پس بزار تو همون فکر خودت بمونه دیگران خسته نکن چون بقیه فهم و درکشون به شما نمیرسه


چهارشنبه، ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ (۰:۰۵)
 
VeriaLEO
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
نقل قول
mmbehnejaad نوشته:

بازم صحبت های بی پایه و اساس
فرا عضو 😂😂😂
خسه نمیشی این همه صحبت الکی و بی سند و مدرک میزنی
فک نمیکنم یقین دارم کسی عضو باشگاه هست که الان به صورت رسمی سمتی داره تو باشگاه
کی حرف از اسطوره زد یه چی بگو بهت نخندن بقیه
اسطوره جای خود اما اسطوره ژاوی اسطوره اینیستا اسطوره گواردیولا اسطوره انریکه
بری بالا بیای پایین الان هیچ عضویتی تو باشگاه ندارن .
پس الکی وقت من و خودتو نگیر
والسلام

اون چیزی که من در موردش حرف میزنم خارج از حیطه ی درک توه!
من حرف از رفتار حرفه ای و تاثیر معنوی مصاحبه ی افراد میزنم، تو از قرارداد و سِمَت و امضا حرف میزنی.
تاثیری که حرف ژاوی رو روحیه تیم و بازیکنا میزاره از اظهار نظر خیلی از بازیکنای حال حاضر بیشتره. چی میگی؟ سِمت؟ عضو؟


چهارشنبه، ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ (۰:۰۵)
 
mmbehnejaad
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
نقل قول
VeriaLEO نوشته:

اگه از نظر تو فتح مقتدرانه لیگ جزیره با صد امتیاز یا نائب قهرمانی چمپیونزلیگ (با وجود مصدوم کردن ناجوانمردانه بهترین گلزنش) دسته فره، همون بهتر که به کوپا رمضونت بچسپی.
ظاهرا معنی اسطوره رو هم نمیدونی. ژاوی=اسطوره.
مشکلت اینه فک میکنی فقط کسی عضو باشگاهه که حتما باید یه کاغذی رو امضا کرده باشه! ژاوی از هر عضوی هم بالاتره. فراعضوه! اسطوره س!
در مورد نقل قولی که از کرایف کردی برای بار هزارم تو کامنت قبلی توضیح دادم. با دقت بخون و سکوت کن.

بازم صحبت های بی پایه و اساس
فرا عضو 😂😂😂
خسه نمیشی این همه صحبت الکی و بی سند و مدرک میزنی
فک نمیکنم یقین دارم کسی عضو باشگاه هست که الان به صورت رسمی سمتی داره تو باشگاه
کی حرف از اسطوره زد یه چی بگو بهت نخندن بقیه
اسطوره جای خود اما اسطوره ژاوی اسطوره اینیستا اسطوره گواردیولا اسطوره انریکه
بری بالا بیای پایین الان هیچ عضویتی تو باشگاه ندارن .
پس الکی وقت من و خودتو نگیر
والسلام


چهارشنبه، ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ (۰:۰۱)
 
VeriaLEO
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
نقل قول
mmbehnejaad نوشته:

شما که خیلی فهمت بالاست و ادعای باسواد بودن میکنی متوجه نمیشی کرایوف زمانی که والورده تو والنسیا مربی بوده ازش به نیکی یاد برده و گفته مربی موفقی حتی تو بارسا میشه
چی چی از خود میپرونی الکی
مرامنامه و توهمات چیه با سند و مدرک صحبت کن
یجوری حرف میزنه انگار سال ها تو یه باشگاه فوتبال مسءولیت داشته یا تو فوتبال کاره ای بوده
انقد حرف الکی نزن
همین مرامنامه و این جوکا رو از کجا میگی
با سند و مدرک . همینطور حرف از رو هوا میپرونی فک میکنی باید همم حرفتو قبول کنن .
به چه زبونی باید بهت فهموند

مرامنامه ورزشی رو از مصاحبه های ورزشی که شب و روز از رسانه ها پخش میشه و صحبت های افراد در مورد هم گرفتم. حالا فهمیدی؟ یجوری میگه سند و مدرک انگار میخواد مقاله علمی تشریح کنه. فهم اخلاق و مرام حرفه ای، درک میخواد که یه سری ندارن!


چهارشنبه، ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ (۰:۰۰)
 
mmbehnejaad
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
نقل قول
VeriaLEO نوشته:

همچنان اصرار داری به همه ثابت کنی خوندن بلد نیستی. در مورد علت تمجید های کرایف یا هر شخص دیگه، به زبان ها و روش های مختلف سعی کردم حالیت کنم. ولی وقتی نمیدونی مقتضیات رفتار اخلاقی و حرفه ای در ورزش چطوریه، هیچ کس نمیتونه حالیت کنه.
از بدترین بازیکنا و مربیایی که تا بحال واسه یه باشگاه کار کردن هم تعریف شده. نمونه ش همین لُرد هایی که تو تیم تشریف دارن. وقتی یه خبرنگار از یکی از اعضای قدیمی یا حال باشگاه سوال میپرسه، مرام ورزشی حکم میکنه تمام قد ازش تعریف کنن و همه جوره پشتش وایستن.
این فقط در مورد مصاحبه نیست. تو رای گیری ها همینطوریه....تو جوایز همینه....... حتی اگه اون شخص آشغال به تمام معنا باشه، بازم بخاطر مرام ورزشی که بینشونه تمام قد تعریف میکنن. البته اگه دلخوری یا کدورتی بین دو طرف وجود داشته باشه ممکنه حتی از هم بد هم بگن. ولی اکثریت قریب به اتفاق مصاحبه هایی که نظر یکی از مربیا یا بازیکنای قدیمی یا حال رو میپرسن، پر از تعارفات و تعریف و تمجیده.

شما که خیلی فهمت بالاست و ادعای باسواد بودن میکنی متوجه نمیشی کرایوف زمانی که والورده تو والنسیا مربی بوده ازش به نیکی یاد برده و گفته مربی موفقی حتی تو بارسا میشه
چی چی از خود میپرونی الکی
مرامنامه و توهمات چیه با سند و مدرک صحبت کن
یجوری حرف میزنه انگار سال ها تو یه باشگاه فوتبال مسءولیت داشته یا تو فوتبال کاره ای بوده
انقد حرف الکی نزن
همین مرامنامه و این جوکا رو از کجا میگی
با سند و مدرک . همینطور حرف از رو هوا میپرونی فک میکنی باید همم حرفتو قبول کنن .
به چه زبونی باید بهت فهموند


سه‌شنبه، ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ (۲۳:۵۴)
 
VeriaLEO
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
نقل قول
mmbehnejaad نوشته:

باز هم شخصیت و ادب خودتو بیشتر از پیش داری نشون میدی
هر چقدر دوس داری توهین کن و نشون بده این حجم از سوختن باورنکردنیه
خب گل پسر نسبت به هزینه هایی که سیتی کرد و دستمزد بالای مربیشو ادعای بالاش فقط گرفتن یه لیگ جزیره دسته خری بیش نیست
لیورپولم که مثه اینکه خیلی دوسش داری بهتره بری همون طرفداری لیورپول بکنی چون بازی های بارسا مناسب شما نیست دیگه خیلی حالت تهوع بهت دس میده اذیت میشی همون طرفداری سیتی یا لیورپول بکن .
بازم حرف بیخودی خودتو میزنی در ارتباط با ژاوی
ژاوی بری بالا بیای پایین الان هیچ عضویتی تو بارسا نداره الکی سفسطه نکن
ثانیا جوری صحبت میکنی که اگه الان خود ژاویم بیاد بگه من از ته قلبم تایید میکنم ارنستو والورده رو بدون در نظر گرفتن جایگاهی که الان تو بارسا داره بازم شما میگی نه ژاوی الکی تعریف و تمجید میکنه .

اگه از نظر تو فتح مقتدرانه لیگ جزیره با صد امتیاز یا نائب قهرمانی چمپیونزلیگ (با وجود مصدوم کردن ناجوانمردانه بهترین گلزنش) دسته فره، همون بهتر که به کوپا رمضونت بچسپی.
ظاهرا معنی اسطوره رو هم نمیدونی. ژاوی=اسطوره.
مشکلت اینه فک میکنی فقط کسی عضو باشگاهه که حتما باید یه کاغذی رو امضا کرده باشه! ژاوی از هر عضوی هم بالاتره. فراعضوه! اسطوره س!
در مورد نقل قولی که از کرایف کردی برای بار هزارم تو کامنت قبلی توضیح دادم. با دقت بخون و سکوت کن.


سه‌شنبه، ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ (۲۳:۰۲)
 
VeriaLEO
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
نقل قول
mmbehnejaad نوشته:

الکی دیگه حرف نزن با منبع موثق بهت فهموندم مقاومت بیخودی نکن
وقتم تلف نکن
فقط دفعه های بعد یادت باشه چیزی که نمیدونی آگاهی نداری بیخودی نظر ندی.

همچنان اصرار داری به همه ثابت کنی خوندن بلد نیستی. در مورد علت تمجید های کرایف یا هر شخص دیگه، به زبان ها و روش های مختلف سعی کردم حالیت کنم. ولی وقتی نمیدونی مقتضیات رفتار اخلاقی و حرفه ای در ورزش چطوریه، هیچ کس نمیتونه حالیت کنه.
از بدترین بازیکنا و مربیایی که تا بحال واسه یه باشگاه کار کردن هم تعریف شده. نمونه ش همین لُرد هایی که تو تیم تشریف دارن. وقتی یه خبرنگار از یکی از اعضای قدیمی یا حال باشگاه سوال میپرسه، مرام ورزشی حکم میکنه تمام قد ازش تعریف کنن و همه جوره پشتش وایستن.
این فقط در مورد مصاحبه نیست. تو رای گیری ها همینطوریه....تو جوایز همینه....... حتی اگه اون شخص آشغال به تمام معنا باشه، بازم بخاطر مرام ورزشی که بینشونه تمام قد تعریف میکنن. البته اگه دلخوری یا کدورتی بین دو طرف وجود داشته باشه ممکنه حتی از هم بد هم بگن. ولی اکثریت قریب به اتفاق مصاحبه هایی که نظر یکی از مربیا یا بازیکنای قدیمی یا حال رو میپرسن، پر از تعارفات و تعریف و تمجیده.


سه‌شنبه، ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ (۲۲:۵۶)
 
mmbehnejaad
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
نقل قول
VeriaLEO نوشته:

چند بار این قضیه کرایف رو واست توضیح دادم. وقتی نمی فهمی، کاری از دست من (و از دست هیچ کس دیگه) ساخته نیست. فقط پیشنهاد میکنم کتابای فارسی دبستان رو تهیه کنی و بعدش یه بار دیگه کامنتم رو بخونی.
در ضمن من ادعای اطلاعات بالا نکردم اما شمایی که حتی نمیدونی قهرمان لیگ انگلیس (سخت ترین و مهیج ترین لیگ دنیا) و نائب قهرمان چمپیونزلیگ پارسال چه تیمایی بودن بعد به خودت جرات میدی در مورد اطلاعات فوتبالی حرف بزنی.

الکی دیگه حرف نزن با منبع موثق بهت فهموندم مقاومت بیخودی نکن
وقتم تلف نکن
فقط دفعه های بعد یادت باشه چیزی که نمیدونی آگاهی نداری بیخودی نظر ندی.


سه‌شنبه، ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ (۱۷:۴۹)
 
VeriaLEO
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
نقل قول
mmbehnejaad نوشته:

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بارسلونا شب گذشته (دوشنبه) به طور رسمی ارنستو والورده را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد، مربی‌ای که بین سال‌های 1988 تا 1990 بازیکن یوهان کرایف در بارسلونا بود. کرایفِ فقید بارسلونای تحت‌هدایت خود را طوری متحول کرد که فلسفه بازی‌‌اش همچون واگیری به همه سرایت کرد، از این‌رو جای تعجب نداشت که بسیاری از بازیکنان آن دوره بعدها تصمیم گرفتند به مربیگری روی بیاورند و والورده یکی از آنها بود.

10 سال پیش وقتی والورده هدایت اسپانیول را بر عهده داشت، یوهان کرایف با حضور در یک برنامه تلویزیونی از شبکه «TV3» کاتالونیا، در پاسخ به این پرسش که «آیا می‌توانید والورده را به عنوان سرمربی بارسلونا در آینده تصور کنید؟» گفت: کار ارنستو فوق‌العاده است. اگر بازی‌‌های اسپانیول را نگاه کنید از آن لذت می‌برید. خوشحالم که مردم والورده و رایکارد را که به دنبال ارائه فوتبالی زیبا و لذت‌بخش هستند، دوست دارند.

کرایف در سال 2012 وقتی که والورده سرمربی والنسیا شد، در اظهارنظر دیگری هم گفته بود: والنسیا انتخاب خوبی کرد. والورده در زمان بازیگری‌اش بسیار باهوش بود و همیشه نشان می‌داد که چقدر نسبت به فوتبال و یادگیری مشتاق است. او اکنون یکی از برجسته‌ترین و متعهدترین مربیان اسپانیا است.

اینم از دانش فوتبالیتو و فهم بالای شما
یاد بگیر برای دفعه های بعدت سر چیزی که نمیدونی الکی بحث نکنی
آفرین

چند بار این قضیه کرایف رو واست توضیح دادم. وقتی نمی فهمی، کاری از دست من (و از دست هیچ کس دیگه) ساخته نیست. فقط پیشنهاد میکنم کتابای فارسی دبستان رو تهیه کنی و بعدش یه بار دیگه کامنتم رو بخونی.
در ضمن من ادعای اطلاعات بالا نکردم اما شمایی که حتی نمیدونی قهرمان لیگ انگلیس (سخت ترین و مهیج ترین لیگ دنیا) و نائب قهرمان چمپیونزلیگ پارسال چه تیمایی بودن بعد به خودت جرات میدی در مورد اطلاعات فوتبالی حرف بزنی.


سه‌شنبه، ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ (۱۳:۲۲)
 
mmbehnejaad
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
نقل قول
VeriaLEO نوشته:

هرچند جواب ابلهان خواموشیست ولی ناچارم کردی بگم:
پس عمه من فصل پیش با صد امتیاز تو انگلیس قهرمان شد؟ نشون دادی اطلاعات فوتبالیت در حد بچه دبستانی هم نیست یا اینکه اصلا فوتبال نمی بینی! بعد واسه من از بالا بردن اطلاعات حرف میزنی؟ همون دسته خری که میگی لیورپول نگرفته شرف داره به بازی تهوع آوری که بارسا میکنه. مشکل ت اینه که دلتو به نتیجه(اونم تو کوپا رمضون و لالیگای بی رونق) خوش کردی!

در مورد تعریف کرایف جوابت رو دادم، ولی درکت در حدی نبود که متوجه بشی! بخاطر همین با ادبیات ساده تر میگم که بفهمی:
تعریف و تمجید از والورده زمانی که بازیکن بوده ربطی به دوره مربی گریش نداره. مگه هر بازیکن خوبی مربی خوبیم هست؟
حتی اگه وقتی مربی بیلبائو هم بوده ازش تعریف کرده باشه بازم بی ربطه! چون اون تیم در حد و اندازه ی بارسا نیست. مثلا عبدلله ویسی واسه استقلال خوزستان یه مربی فوق العاده بود اما این یعنی اگه سرمربی پرسپولیس هم بشه بازم عالیه؟؟؟؟؟
ژاوی هم اسطوره باشگاهه....همیشه عضو این باشگاه بوده و خواهد بود......هر حرفی که از دهن ژاوی در بیاد صد برابر افراد معمولی تاثیر داره.....پس هیچوقت نمیاد از بازیکن یا مربی که تو تیم مشغوله بد بگه........اینو بفهم!

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بارسلونا شب گذشته (دوشنبه) به طور رسمی ارنستو والورده را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد، مربی‌ای که بین سال‌های 1988 تا 1990 بازیکن یوهان کرایف در بارسلونا بود. کرایفِ فقید بارسلونای تحت‌هدایت خود را طوری متحول کرد که فلسفه بازی‌‌اش همچون واگیری به همه سرایت کرد، از این‌رو جای تعجب نداشت که بسیاری از بازیکنان آن دوره بعدها تصمیم گرفتند به مربیگری روی بیاورند و والورده یکی از آنها بود.

10 سال پیش وقتی والورده هدایت اسپانیول را بر عهده داشت، یوهان کرایف با حضور در یک برنامه تلویزیونی از شبکه «TV3» کاتالونیا، در پاسخ به این پرسش که «آیا می‌توانید والورده را به عنوان سرمربی بارسلونا در آینده تصور کنید؟» گفت: کار ارنستو فوق‌العاده است. اگر بازی‌‌های اسپانیول را نگاه کنید از آن لذت می‌برید. خوشحالم که مردم والورده و رایکارد را که به دنبال ارائه فوتبالی زیبا و لذت‌بخش هستند، دوست دارند.

کرایف در سال 2012 وقتی که والورده سرمربی والنسیا شد، در اظهارنظر دیگری هم گفته بود: والنسیا انتخاب خوبی کرد. والورده در زمان بازیگری‌اش بسیار باهوش بود و همیشه نشان می‌داد که چقدر نسبت به فوتبال و یادگیری مشتاق است. او اکنون یکی از برجسته‌ترین و متعهدترین مربیان اسپانیا است.



اینم از دانش فوتبالیتو و فهم بالای شما
یاد بگیر برای دفعه های بعدت سر چیزی که نمیدونی الکی بحث نکنی
آفرین


سه‌شنبه، ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ (۲:۲۰)
 
mmbehnejaad
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
نقل قول
VeriaLEO نوشته:

هرچند جواب ابلهان خواموشیست ولی ناچارم کردی بگم:
پس عمه من فصل پیش با صد امتیاز تو انگلیس قهرمان شد؟ نشون دادی اطلاعات فوتبالیت در حد بچه دبستانی هم نیست یا اینکه اصلا فوتبال نمی بینی! بعد واسه من از بالا بردن اطلاعات حرف میزنی؟ همون دسته خری که میگی لیورپول نگرفته شرف داره به بازی تهوع آوری که بارسا میکنه. مشکل ت اینه که دلتو به نتیجه(اونم تو کوپا رمضون و لالیگای بی رونق) خوش کردی!

در مورد تعریف کرایف جوابت رو دادم، ولی درکت در حدی نبود که متوجه بشی! بخاطر همین با ادبیات ساده تر میگم که بفهمی:
تعریف و تمجید از والورده زمانی که بازیکن بوده ربطی به دوره مربی گریش نداره. مگه هر بازیکن خوبی مربی خوبیم هست؟
حتی اگه وقتی مربی بیلبائو هم بوده ازش تعریف کرده باشه بازم بی ربطه! چون اون تیم در حد و اندازه ی بارسا نیست. مثلا عبدلله ویسی واسه استقلال خوزستان یه مربی فوق العاده بود اما این یعنی اگه سرمربی پرسپولیس هم بشه بازم عالیه؟؟؟؟؟
ژاوی هم اسطوره باشگاهه....همیشه عضو این باشگاه بوده و خواهد بود......هر حرفی که از دهن ژاوی در بیاد صد برابر افراد معمولی تاثیر داره.....پس هیچوقت نمیاد از بازیکن یا مربی که تو تیم مشغوله بد بگه........اینو بفهم!

باز هم شخصیت و ادب خودتو بیشتر از پیش داری نشون میدی
هر چقدر دوس داری توهین کن و نشون بده این حجم از سوختن باورنکردنیه
خب گل پسر نسبت به هزینه هایی که سیتی کرد و دستمزد بالای مربیشو ادعای بالاش فقط گرفتن یه لیگ جزیره دسته خری بیش نیست
لیورپولم که مثه اینکه خیلی دوسش داری بهتره بری همون طرفداری لیورپول بکنی چون بازی های بارسا مناسب شما نیست دیگه خیلی حالت تهوع بهت دس میده اذیت میشی همون طرفداری سیتی یا لیورپول بکن .
بازم حرف بیخودی خودتو میزنی در ارتباط با ژاوی
ژاوی بری بالا بیای پایین الان هیچ عضویتی تو بارسا نداره الکی سفسطه نکن
ثانیا جوری صحبت میکنی که اگه الان خود ژاویم بیاد بگه من از ته قلبم تایید میکنم ارنستو والورده رو بدون در نظر گرفتن جایگاهی که الان تو بارسا داره بازم شما میگی نه ژاوی الکی تعریف و تمجید میکنه .


سه‌شنبه، ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ (۲:۱۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
دوستان مودبانه بحث کنید.


دوشنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ (۲۲:۰۷)
 
VeriaLEO
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
نقل قول
mmbehnejaad نوشته:

کسی که توهین و بی ادبی میکنه همه عالم میدونن حرفی واسه گفتن نداره و اگر حرفش درست باشه بی احترامی نمیکنه .
دوما همین لیورپول و همین سیتی پارسال دست خرم نگرفتن و بازی زیبایی که نتیجه نده به درد لای جرز میخوره
سوما متن خبرش هست سرچ کنی میاره تعریف کرایوف از والورده رو که بر میگرده به سال ها قبل اگه خیلی مشتاق باشی برات میارم تا یکم آگاهی فوتبالیت بره بالا
چهارما همون بهتر که حرفی نداشته باشی در این زمینه چون ژاوی اولا اصلا دیگه عضوی از باشگاه نیست ثانیا جواب شما داده شد در کامنت قبلی در رابطه با این موضوع برای اینکه وقت طلامون به هدر نره دیگه خودت رجوع کن و ببین.

هرچند جواب ابلهان خواموشیست ولی ناچارم کردی بگم:
پس عمه من فصل پیش با صد امتیاز تو انگلیس قهرمان شد؟ نشون دادی اطلاعات فوتبالیت در حد بچه دبستانی هم نیست یا اینکه اصلا فوتبال نمی بینی! بعد واسه من از بالا بردن اطلاعات حرف میزنی؟ همون دسته خری که میگی لیورپول نگرفته شرف داره به بازی تهوع آوری که بارسا میکنه. مشکل ت اینه که دلتو به نتیجه(اونم تو کوپا رمضون و لالیگای بی رونق) خوش کردی!

در مورد تعریف کرایف جوابت رو دادم، ولی درکت در حدی نبود که متوجه بشی! بخاطر همین با ادبیات ساده تر میگم که بفهمی:
تعریف و تمجید از والورده زمانی که بازیکن بوده ربطی به دوره مربی گریش نداره. مگه هر بازیکن خوبی مربی خوبیم هست؟
حتی اگه وقتی مربی بیلبائو هم بوده ازش تعریف کرده باشه بازم بی ربطه! چون اون تیم در حد و اندازه ی بارسا نیست. مثلا عبدلله ویسی واسه استقلال خوزستان یه مربی فوق العاده بود اما این یعنی اگه سرمربی پرسپولیس هم بشه بازم عالیه؟؟؟؟؟
ژاوی هم اسطوره باشگاهه....همیشه عضو این باشگاه بوده و خواهد بود......هر حرفی که از دهن ژاوی در بیاد صد برابر افراد معمولی تاثیر داره.....پس هیچوقت نمیاد از بازیکن یا مربی که تو تیم مشغوله بد بگه........اینو بفهم!


دوشنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ (۲۱:۳۱)
 
mmbehnejaad
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
نقل قول
VeriaLEO نوشته:

کسی که مثه کپک سرشو کرده تو برف رو نمیشه کاریش کرد. فقط حیف وقتی که واسه بحث کردن با امثال شما گذاشته بشه!

1. یکم بازیای سیتی و لیورپول و ... رو نگا کن تا بفهمی فوتبال زیبا رو کی بازی میکنه.
2. اون احتیاط که میگی شده مایه ننگ چون احتیاط نیست، ترسه. یعنی احساس خطر حتی مقابل تیمایی مثه رم. یعنی خداحافظی با اقتدار بارسایی که همه ازش میترسیدن.
3. کرایوف سالها پیش از والورده تعریف کرده؟؟؟ ببخشید سالها پیش والورده کدوم گوری تشریف داشتن؟ نکنه منظورت دوره بازیکنیشه یا زمانی که مربی بیلبائو بود؟!
4. بازم میگم تعریف و تمجید کردن از بازیکنا و مربی توسط سایر اعضای باشگاه وقتی هنوز قرارداد دارن جزو اصول اخلاقی و مرامیه. اگه درک این مطلب اینقد سخته برات، من دیگه حرفی ندارم.

کسی که توهین و بی ادبی میکنه همه عالم میدونن حرفی واسه گفتن نداره و اگر حرفش درست باشه بی احترامی نمیکنه .
دوما همین لیورپول و همین سیتی پارسال دست خرم نگرفتن و بازی زیبایی که نتیجه نده به درد لای جرز میخوره
سوما متن خبرش هست سرچ کنی میاره تعریف کرایوف از والورده رو که بر میگرده به سال ها قبل اگه خیلی مشتاق باشی برات میارم تا یکم آگاهی فوتبالیت بره بالا
چهارما همون بهتر که حرفی نداشته باشی در این زمینه چون ژاوی اولا اصلا دیگه عضوی از باشگاه نیست ثانیا جواب شما داده شد در کامنت قبلی در رابطه با این موضوع برای اینکه وقت طلامون به هدر نره دیگه خودت رجوع کن و ببین.


دوشنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ (۱۶:۰۴)
 
VeriaLEO
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
نقل قول
mmbehnejaad نوشته:

اولا مثلا تیمای باشگاهی دیگه چه سبکی بازی میکنن که دیدنی تر از بازی ما باشه
شما همین جام جهانی رو ببین فوتبال دنیا به سمتی رفته که جوری تیما بازی میکنن که نتیجه رو اول بدست بیارن همین فرانسه قهرمان جام جهانی چه زیبایی داشت بازیش
دوما بارسای والورده همون شاکله قبلی رو حفظ کرده اصول قبلی مبتنی بر مالکیت توپ و پرس و باز پس گیری سریع توپ رو حفظ کرده پس سعی نکن مبالغه کنی و شرایط تیم و مربی رو افتضاح جلوه بدی
تنها تفاوتی که والورده آورده احتیاط بیشتر بارساست در بازی ها که البته من هم در محتاط بودن والورده با دیگران هم عقیدم اما این دلیل نمیشه بگی تهوع اوره و چندش اوره و ...
سوما کرایوف مگه الان از والورده تعریف کرده برمیگرده به سال ها قبل
چهارما مگه همه افراد مثل همن ژاوی شخصیتش کاملا تفاوت داره با پیکه ژاوی وقتی تعریف میکنه یعنی اون فرد مورد تاییدشه چه الان چه بعد از رفتنش و انتقاد هم میکنه همینطور نمونشم انتقاد هایی که به مدیریت و بارتومءو و طرز عملکردش که خیلی راحت از او انتقاد کرده اما والورده و مورد تعریف و تایید قرارداده .

کسی که مثه کپک سرشو کرده تو برف رو نمیشه کاریش کرد. فقط حیف وقتی که واسه بحث کردن با امثال شما گذاشته بشه!

1. یکم بازیای سیتی و لیورپول و ... رو نگا کن تا بفهمی فوتبال زیبا رو کی بازی میکنه.
2. اون احتیاط که میگی شده مایه ننگ چون احتیاط نیست، ترسه. یعنی احساس خطر حتی مقابل تیمایی مثه رم. یعنی خداحافظی با اقتدار بارسایی که همه ازش میترسیدن.
3. کرایوف سالها پیش از والورده تعریف کرده؟؟؟ ببخشید سالها پیش والورده کدوم گوری تشریف داشتن؟ نکنه منظورت دوره بازیکنیشه یا زمانی که مربی بیلبائو بود؟!
4. بازم میگم تعریف و تمجید کردن از بازیکنا و مربی توسط سایر اعضای باشگاه وقتی هنوز قرارداد دارن جزو اصول اخلاقی و مرامیه. اگه درک این مطلب اینقد سخته برات، من دیگه حرفی ندارم.


دوشنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ (۱۳:۴۸)
 
mmbehnejaad
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
نقل قول
VeriaLEO نوشته:

کی گفت منظورم از بارسای سابق فقط دوره گواردیولاس؟ چند ساله بازی بارسا رو میبینی؟ قبل از ژاوی و اینیستا و نسل طلایی هم بارسا خیلی زیبا بازی میکرد. فقط و فقط از زمانی که ارنست خان تشریف آوردن بازی های تیم اینقدر تهوع آور شده.
در ضمن لازم نیست این بارسا رو با اون نسل طلایی مقایسه کنی (یجور توهینه) کافی یه نگاهی به تیمای دیگه حال حاضر دنیا بندازی تا بدونی سبک بازی بارسا چقد چندش آوره.
در مورد اینکه چرا بزرگای تیم ازش تعریف کردن هم بگم که اگه عبدالله ویسی هم سرمربی تیم بود تعریف میکردن چون از اخلاق حرفه ای بدوره که مربی رو وسط فصل بکوبن چون ممکنه باعث ایجاد تنش یا اختلاف تو تیم بشه. پس بخاطر ایجاد اتحاد و انگیزه تا میتونن تعریف و تمجید میکنن. نظر واقعی این کسایی که اسم بردی رو باید بعد رفتن والورده شنید. درست مثه پیکه که بعد از رفتن گواردیولا از سبکش انتقاد کرد ولی تو طول حضورش تو هیچ مصاحبه ای ایرادی نگرفت.

اولا مثلا تیمای باشگاهی دیگه چه سبکی بازی میکنن که دیدنی تر از بازی ما باشه
شما همین جام جهانی رو ببین فوتبال دنیا به سمتی رفته که جوری تیما بازی میکنن که نتیجه رو اول بدست بیارن همین فرانسه قهرمان جام جهانی چه زیبایی داشت بازیش
دوما بارسای والورده همون شاکله قبلی رو حفظ کرده اصول قبلی مبتنی بر مالکیت توپ و پرس و باز پس گیری سریع توپ رو حفظ کرده پس سعی نکن مبالغه کنی و شرایط تیم و مربی رو افتضاح جلوه بدی
تنها تفاوتی که والورده آورده احتیاط بیشتر بارساست در بازی ها که البته من هم در محتاط بودن والورده با دیگران هم عقیدم اما این دلیل نمیشه بگی تهوع اوره و چندش اوره و ...
سوما کرایوف مگه الان از والورده تعریف کرده برمیگرده به سال ها قبل
چهارما مگه همه افراد مثل همن ژاوی شخصیتش کاملا تفاوت داره با پیکه ژاوی وقتی تعریف میکنه یعنی اون فرد مورد تاییدشه چه الان چه بعد از رفتنش و انتقاد هم میکنه همینطور نمونشم انتقاد هایی که به مدیریت و بارتومءو و طرز عملکردش که خیلی راحت از او انتقاد کرده اما والورده و مورد تعریف و تایید قرارداده .


دوشنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ (۳:۰۳)
 
VeriaLEO
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
.


دوشنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ (۲:۱۷)
 
VeriaLEO
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
نقل قول
mmbehnejaad نوشته:

چیزی بگو با عقل جور در بیاد برادر بارسای سابق بازیکنایی داشت که نمونش تو تاریخ پیدا نمیشه بارسا بارساست همیشه تیکی تاکا و بازی مبتنی بر مالکیت توپ مثل همین الان اصول بازی بارسا بوده و هست و خواهد بود و فراتر از یک باشگاه همیشه بوده و خواهد بود
اینکه اون بارسای سابق نیست صد ساله دیگم منتظر باشی و هزارتا مربی عوض بشه اون تیم سابق و فوق العاده احتمالش خیلی پایینه به وجود بیاد
در آخر بهت بگم فوتبالو میبینم چون لذت میبرم و تو فوتبال صد در صد دنبال لذتم نه فقط بازی زیبا و نه فقط نتیجه هر دو با همه که لذت بخشه و الانم هم ممکنه بعضا اون زیبایی سابق رو در بازی تیم نبینیم اما اینها دلیل بر این نمیشه که والورده رو کلا نابود کنیم و بهش بد و بیراه بگیم مطمءنا اسطوره هایی مثل کرایوف فقید و اسطوره ژاوی بهتر از من و شما میفهمن که از سرمربی حال حاضر تیم تعریف و تمجید کردن
بازم باید بهت سعی نکن جوری نظر بدی که انگار صد در صد نظر شما درسته نه هرکس نظری برای خودش داره و همه نظرات هم محترمه .

کی گفت منظورم از بارسای سابق فقط دوره گواردیولاس؟ چند ساله بازی بارسا رو میبینی؟ قبل از ژاوی و اینیستا و نسل طلایی هم بارسا خیلی زیبا بازی میکرد. فقط و فقط از زمانی که ارنست خان تشریف آوردن بازی های تیم اینقدر تهوع آور شده.
در ضمن لازم نیست این بارسا رو با اون نسل طلایی مقایسه کنی (یجور توهینه) کافی یه نگاهی به تیمای دیگه حال حاضر دنیا بندازی تا بدونی سبک بازی بارسا چقد چندش آوره.
در مورد اینکه چرا بزرگای تیم ازش تعریف کردن هم بگم که اگه عبدالله ویسی هم سرمربی تیم بود تعریف میکردن چون از اخلاق حرفه ای بدوره که مربی رو وسط فصل بکوبن چون ممکنه باعث ایجاد تنش یا اختلاف تو تیم بشه. پس بخاطر ایجاد اتحاد و انگیزه تا میتونن تعریف و تمجید میکنن. نظر واقعی این کسایی که اسم بردی رو باید بعد رفتن والورده شنید. درست مثه پیکه که بعد از رفتن گواردیولا از سبکش انتقاد کرد ولی تو طول حضورش تو هیچ مصاحبه ای ایرادی نگرفت.


دوشنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ (۲:۰۹)
 
mmbehnejaad
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
نقل قول
VeriaLEO نوشته:

این حجم از سخت گیری دیوانه کنندس!! بیشتر مسئولین این سایت آدمای مذهبی هستن. محض یاددآوری بگم تو متون دینی مثل قرآن و احادیث، دشمنان و افراد جاهل و گمراه به سگ و خوک و میمون و چهارپا تشبیه شدن. پس از منظر اخلاق شرعی من مشکلی نمیبینم اگه دشمنای درجه یک تیم که کمر به نابودیش بستن رو با این الفاظ خطاب کنیم. فحش ناموسی ندادیم که سانسور میکنید.

یه آیه یا حدیث بیار که فحاشی رو جایز دونسته باشه
دوست عزیز خواهشا برای رسیدن به هدفت هر چیزی رو وسیله قرار نده
حتی به ما اجازه ندادن به دشمنان خونیمون هم فحش و ناسزا بگیم چه برسه به بقیه .


دوشنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ (۱:۵۳)
 
mmbehnejaad
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
نقل قول
VeriaLEO نوشته:

نخیر اصلا و ابدا این بارسا، بارسای سابق نیست. از هویتش دور شده و تبدیل شده به چیزی که بخاطرش رئالی نشدیم!
کجای این تیم مثه سابقه؟
د آخه جوک رو شما و امثال شما تعریف میکنین برادر من!
تو فوتبال دنبال چی هستی؟؟
نتیجه؟ جام؟.....رئال از این منظر خیلی سرتره پس بهتره بری طرفدار رئال بشی.....

چیزی بگو با عقل جور در بیاد برادر بارسای سابق بازیکنایی داشت که نمونش تو تاریخ پیدا نمیشه بارسا بارساست همیشه تیکی تاکا و بازی مبتنی بر مالکیت توپ مثل همین الان اصول بازی بارسا بوده و هست و خواهد بود و فراتر از یک باشگاه همیشه بوده و خواهد بود
اینکه اون بارسای سابق نیست صد ساله دیگم منتظر باشی و هزارتا مربی عوض بشه اون تیم سابق و فوق العاده احتمالش خیلی پایینه به وجود بیاد
در آخر بهت بگم فوتبالو میبینم چون لذت میبرم و تو فوتبال صد در صد دنبال لذتم نه فقط بازی زیبا و نه فقط نتیجه هر دو با همه که لذت بخشه و الانم هم ممکنه بعضا اون زیبایی سابق رو در بازی تیم نبینیم اما اینها دلیل بر این نمیشه که والورده رو کلا نابود کنیم و بهش بد و بیراه بگیم مطمءنا اسطوره هایی مثل کرایوف فقید و اسطوره ژاوی بهتر از من و شما میفهمن که از سرمربی حال حاضر تیم تعریف و تمجید کردن
بازم باید بهت سعی نکن جوری نظر بدی که انگار صد در صد نظر شما درسته نه هرکس نظری برای خودش داره و همه نظرات هم محترمه .


دوشنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ (۱:۴۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
نقل قول
VeriaLEO نوشته:

این حجم از بی اعتنایی به نابود شدن و مرگ تدریجی باشگاه محبوبت از طرف بعضی طرفداران هم باورنکردنیه!

احسنت! واقعا کامنت سال بود!


دوشنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ (۰:۰۳)
 
RAMONA
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
نقل قول
VeriaLEO نوشته:

این حجم از سخت گیری دیوانه کنندس!! بیشتر مسئولین این سایت آدمای مذهبی هستن. محض یاددآوری بگم تو متون دینی مثل قرآن و احادیث، دشمنان و افراد جاهل و گمراه به سگ و خوک و میمون و چهارپا تشبیه شدن. پس از منظر اخلاق شرعی من مشکلی نمیبینم اگه دشمنای درجه یک تیم که کمر به نابودیش بستن رو با این الفاظ خطاب کنیم. فحش ناموسی ندادیم که سانسور میکنید.

این همیشه رویه سایت بوده که اگر انتقادی به سرمربی هست باید بدون توهین و الفاظ زشت بیان بشه. سخت گیری دیوانه کننده ای وجود نداره.


یکشنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ (۲۲:۵۰)
 
VeriaLEO
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
.


یکشنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ (۲۱:۵۴)
 
VeriaLEO
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
نقل قول
RAMONA نوشته:

پیام هایی که درشون کلمات توهین آمیز خطاب به والورده به کار رفته بود ویرایش شد.
دوستان لطفا انتقاد کنید ولی توهین نه. :)

این مقدار سخت گیری دیوانه کنندس!! بیشتر مسئولین این سایت آدمای مذهبی هستن. محض یاددآوری بگم تو متون دینی مثل قرآن و احادیث، دشمنان و افراد جاهل و گمراه به سگ و خوک و میمون و چهارپا تشبیه شدن. پس از منظر اخلاق شرعی من مشکلی نمیبینم اگه دشمنای درجه یک تیم که کمر به نابودیش بستن رو با این الفاظ خطاب کنیم. فحش ناموسی ندادیم که سانسور میکنید.


یکشنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ (۲۱:۵۳)
 
VeriaLEO
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
نقل قول
mmbehnejaad نوشته:

نابودی بارسا 😮😮
جوک قشنگی بود
دوست عزیز زیاد تو جوی ؟😐 بارسا همیشه بارساست حالا شما دوست داری بارسا رو رو به نابودی ببینی اون یه بحث دیگس وگرنه همه چی در بارسا رو به راهه سعی نکن طرز فکر خودتو به زور به بقیه بقبولونی .

نخیر اصلا و ابدا این بارسا، بارسای سابق نیست. از هویتش دور شده و تبدیل شده به چیزی که بخاطرش رئالی نشدیم!
کجای این تیم مثه سابقه؟
د آخه جوک رو شما و امثال شما تعریف میکنین برادر من!
تو فوتبال دنبال چی هستی؟؟
نتیجه؟ جام؟.....رئال از این منظر خیلی سرتره پس بهتره بری طرفدار رئال بشی.....


یکشنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ (۲۱:۴۷)
 
mmbehnejaad
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
نقل قول
RAMONA نوشته:

پیام هایی که درشون کلمات توهین آمیز خطاب به والورده به کار رفته بود ویرایش شد.
دوستان لطفا انتقاد کنید ولی توهین نه. :)

درود 👌


یکشنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ (۱۷:۳۱)
 
mmbehnejaad
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
نقل قول
VeriaLEO نوشته:

این حجم از بی اعتنایی به نابود شدن و مرگ تدریجی باشگاه محبوبت از طرف بعضی طرفداران هم باورنکردنیه!

نابودی بارسا 😮😮
جوک قشنگی بود
دوست عزیز زیاد تو جوی ؟😐 بارسا همیشه بارساست حالا شما دوست داری بارسا رو رو به نابودی ببینی اون یه بحث دیگس وگرنه همه چی در بارسا رو به راهه سعی نکن طرز فکر خودتو به زور به بقیه بقبولونی .


یکشنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ (۱۷:۳۰)
 
RAMONA
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
پیام هایی که درشون کلمات توهین آمیز خطاب به والورده به کار رفته بود ویرایش شد.
دوستان لطفا انتقاد کنید ولی توهین نه. :)


یکشنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ (۱۷:۱۹)
 
محمد2012
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
باید زود دست به کار شن


یکشنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ (۱۶:۳۲)
 
iman_khatar
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
نقل قول
saeed2014 نوشته:

برادر تیمی که به بازی قشنگ معروفه توی تاریخ فوتبال و همیشه همه تیم ها رو بخاطر دفاعی بازی کردن نقد میکنه حالا خودش دیگه قشنگ بازی نمیکنه....اینه دزد ما

توی لیگ اره ولی قبلش توی جام حذفی انریکه این طلسم رو شکونده بود بازی ای که باتوجه به حذفی بودن به مراتب شرایط سخت تری داشت


یکشنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ (۱۶:۲۳)
 
Gpi93
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
بنده به شخصه اصلا امیدی به این فصل با والورده ندارم.

مگر اینکه دیگه ستاره های امسال تیم ( که تعدادشون کم نیست ) از لحاظ فردی کاری بکنند و گرنه از لحاظ تیمی و تاکتیکی با این وضع واقعا مشکله.


یکشنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ (۱۴:۳۲)
 
VeriaLEO
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
نقل قول
hadikarami نوشته:

اخرای بازی، بارسا کاملا دفاعی شده بود و وقت تلف میکرد یا میزدن زیر توپ
بدترین بارسایی که تا بحال دیدم

این والورده نه بار فنی داره نه ذره ای کاریزما !!!


یکشنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ (۱۲:۵۳)
 
VeriaLEO
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
نقل قول
mmbehnejaad نوشته:

باور نکردنی این حجم بی احترامی از بعضی از افراد که به ظاهر طرفدار بارسان
تمومش کنید اگه یک ذره انصاف در ارتباط با والورده داشته باشید اجازه بی ادبی به خودتون نمیدید

این حجم از بی اعتنایی به نابود شدن و مرگ تدریجی باشگاه محبوبت از طرف بعضی طرفداران هم باورنکردنیه!


یکشنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ (۱۲:۴۷)
 
saeed2014
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
نقل قول
Ali3030 نوشته:

یه جوری میگن انگار یادشون رفته بعد ده سال والورده فقط طلسم انوئتا رو شکوند یکم منصف باشین رفقا

برادر تیمی که به بازی قشنگ معروفه توی تاریخ فوتبال و همیشه همه تیم ها رو بخاطر دفاعی بازی کردن نقد میکنه حالا خودش دیگه قشنگ بازی نمیکنه....اینه دزد ما


یکشنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ (۱۰:۴۵)
 
tmagh
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
نقل قول
mmbehnejaad نوشته:

باور نکردنی این حجم بی احترامی از بعضی از افراد که به ظاهر طرفدار بارسان
تمومش کنید اگه یک ذره انصاف در ارتباط با والورده داشته باشید اجازه بی ادبی به خودتون نمیدید

فرمايشتون كاملا صحيحه
تصور نميكنم در بين طرفداران هيچ تيمي اين ميزان بي احترامي به سرمربي وجود داشته باشه. انتقاد حق هر هوادار هست اما فحاشي و هتاكي واقعا در شان هواداران اين تيم نيست و متاسفانه اين جور كامنتها واكنشي هم از سوي دوستان مسئول در سايت به همراه نداره


یکشنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ (۹:۰۱)
 
Ali3030
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
یه جوری میگن انگار یادشون رفته بعد ده سال والورده فقط طلسم انوئتا رو شکوند یکم منصف باشین رفقا


یکشنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ (۳:۵۹)
 
mmbehnejaad
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
باور نکردنی این حجم بی احترامی از بعضی از افراد که به ظاهر طرفدار بارسان
تمومش کنید اگه یک ذره انصاف در ارتباط با والورده داشته باشید اجازه بی ادبی به خودتون نمیدید


یکشنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ (۳:۳۰)
 
saeed2014
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
زغال هم با بدبختي مساوي گرفت


یکشنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ (۲:۱۱)
 
saeed2014
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
بايد سريع دست بكار بشن و الا ايشون نابود ميكنه بارسا رو،،،


یکشنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ (۲:۱۰)
 
iman_khatar
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
بارتومئوی گوسفند فقط دنبال پول دراوردن از برند و اسم باشگاهه وگرنه ذره ای براش موفقیت فوتبالی اهمیت نداره


یکشنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ (۰:۳۴)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
والورده:انتقاد ها من را نگران نمی کند چون انها را نمیخوانم.
بعد چنگیزخان و هیتلر و بروسلی ادنست ما این رو گفت


یکشنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ (۰:۱۵)
 
hadikarami
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
اخرای بازی، بارسا کاملا دفاعی شده بود و وقت تلف میکرد یا میزدن زیر توپ
بدترین بارسایی که تا بحال دیدم


شنبه، ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ (۲۳:۵۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: والورده: به سختی سه امتیاز را به دست آوردیم
یعنی کاملا حس یه تماشاچی رو میده نه یه مربی!


شنبه، ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ (۲۳:۲۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۶ کاربر آنلاین است. (۲۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!