به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اسپورت: لوکاس پاکوئتا، هدف جدید بارسلونا!نقل و انتقالات
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ دوشنبه، ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ (۱۳:۴۹) (۸۳۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


به گزارش نشریه اسپورت، باشگاه بارسلونا که آرتور ملو، هافبک جوان و مستعد گرمیو را در این تابستان به خدمت گرفت، بار دیگر نگاه ویژه‌ای به لیگ برزیل دارد اما این بار به ستاره باشگاه فلامینگو! جزئیات بیشتر در این خصوص را در ادامه بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

لوکاس پاکوئتا، هافبک برزیلی 21 ساله که اهل ریو دو ژانیرو است، پیشرفت زیادی در سال 2018 داشته و توجه تعدادی از باشگاه‌های اروپایی را به خودش جلب کرده است و بار دیگر بارسلونا، یکی از تیم‌هایی است که او را دنبال می‌کند؛ اگرچه آن‌ها در این زمینه، بی‌رقیب نیستند. تیته، سرمربی تیم ملی برزیل، پاکوئتا را در لیست 30 نفره برای حضور در جام جهانی قرار داده بود اما نام این بازیکن مانند آرتور ملو، از لیست نهایی خط خورد.

اما به نظر می‌رسد که این دو بازیکن قرار است نقشی کلیدی در تیم ملی برزیل داشته باشند و هر دو، در جریان پیروزی 2-0 برزیل مقابل آمریکا، برای اولین بار با پیراهن تیم ملی بزرگسالان به میدان رفتند. جالب است بدانید با این که از پاکوئتا به عنوان یک بازیکن چپ پا یاد می‌شود، این بازیکن تکنیکی قابلیت استفاده از هر دو پایش را دارد.

مائوریسیو باربیری، سرمربی فلامینگو، پس ماه‌ها بازی کردن به عنوان یک هافبک باکس تو باکس، مسئولیت خلق موقعیت و جابجایی بین سمت راست و مرکز زمین را به پاکوئتا محول کرده است.

این بازیکن 21 ساله، تا سال 2020 با فلامینگو قرارداد دارد و مبلغ فسخ قرارداد او 50 میلیون یورو ذکر شده است. مذاکره برای تمدید قرارداد او با فلامینگو از ماه‌ها قبل شروع شده که می‌تواند دستمزد این بازیکن را افزایش دهد و رقم فسخ قراردادش را به 70 میلیون یورو برساند.


ریکاردو لومبا، نایب رئیس باشگاه فلامینگو، در مصاحبه‌ای گفته است: «اکنون او در تیم ملی حضور دارد. واضح است که پاکوئتا پیشرفت کرده و ما می‌خواهیم او با ما بماند و هر کاری که لازم باشد برای نگه داشتنش در باشگاهی که رشد کرده، انجام می‌دهیم».

با این وجود، به نظر می‌رسد که آینده فوتبالی او در اروپا رقم خواهد خورد. وی در این تابستان به توافق با پاریس سنت ژرمن نزدیک شده بود اما نهایی نشدن این انتقال، می‌تواند به معنای باز شدن پنجره امیدی برای بارسلونا باشد و از طرفی آرتور ملو نیز می‌تواند نقشی کلیدی در این زمینه ایفا کند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hakhamanesh_Kerman
پاسخ به: اسپورت: لوکاس پاکوئتا، هدف جدید بارسلونا!
کاش جای خریدن ستاره های گران قیمت بازیکنهای گرانبها پرورش بدن؛ مانند دیشب ک 6 بازیکن تیم ملی اسپانیا از رعال مادرید بودن و 4 گل زدن و 4 پاس گل دادن


چهارشنبه، ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ (۱۲:۲۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: اسپورت: لوکاس پاکوئتا، هدف جدید بارسلونا!
خوبه بخریمش استاد والورده جفتشونو روی سکو نابود کنه.


سه‌شنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ (۱۲:۳۲)
 
Ali3030
پاسخ به: اسپورت: لوکاس پاکوئتا، هدف جدید بارسلونا!
برزیلیا کلا خوبن


دوشنبه، ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ (۲۰:۳۴)
 
saeed2014
پاسخ به: اسپورت: لوکاس پاکوئتا، هدف جدید بارسلونا!
بخرنش ۴۰ تا بیارنش


دوشنبه، ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ (۱۴:۳۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۰ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!