به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

گلباران بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۸ - هوئسکا ۲ ]گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ یکشنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ (۲۳:۱۳) (۱,۳۴۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
سعید ایمنی
FCBarcelona.ir


بارسا حرمت میهمان تازه وارد به لیگ را نگه نداشت و حریفش را با ۸ گل در هم کوبید! مسی با ۲ گل و ۲ پاس گل، مطابق اکثر بازیهای سالهای اخیر، بهترین بازیکن میدان بود!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا در کمال تعجب این بازی ساده خانگی را با ترکیب اصلی آغاز کرد تا باز هم خریدهای جدید تیم فرصت چندانی برای درخشش نداشته باشند. با این حال آبی و اناری‌ها مطابق انتظار کار دشواری پیش رو نداشتند و با وجود گل غافلگیرانه‌ای که در ابتدای بازی دریافت کردند، به سادگی به بازی برگشتند.

بارسا ۸ گل زد که مسی در ۴ تای آنها مستقیم دخیل بود و ضربه پنالتی را هم به سوارز واگذار کرد. در ۳۱ سالگی، اعجوبه آرژانتینی نه تنها هیچ نشانه‌ای از افت نشان نمی‌دهد، که روز به روز بهتر و بهتر هم می‌شود، انگار که قالی کرمان!

بارسا با این پیروزی به استقبال وقفه بازیهای ملی خواهد رفت و تا ۲۴ شهریور و سفر به آنوستا، دیداری نخواهد داشت.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
tmagh
پاسخ به: گلباران بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۸ - هوئسکا ۲ ]
نقل قول
Nader1366 نوشته:

عزیزدلم اشتباه ما ایرانیا همینه همیشه اخرش به اولش فکر میکنیم . یه ضرب المثل هست که میگه اگه اول کاری به اخر کال فکر کنی اخر کار به اول کارت فکر میکنی. خداشاهده همین ی ربع ده مین یا بیست مین استراحت تو هر بازی براش عالیه . سر حساب که میشی میبینی هم بوده هم گل زده هم پاس داده هم تو اوج فصل سرحاله هم استراحتاشو کرده . شما موافق نیستی وقتی دوتا گل میزنه تعویض شه یا حتی پاس گل میده یا اصن وقتی تیم مشتی جلوست ؟؟؟

بله موافقم دوست گرامي و تصور ميكنم اين استراحتها و تعويضها در ادامه فصل قطعا انجام خواهد شد. مالكوم آرتور و رافينيا ميتونن در ادامه تعويضيهاي خوبي براي بازيكنان اصلي ما يعني دمبله كوتينيو و مسي باشند. در جام حذفي ميشه كلا از تركيب ذخيره استفاده كرد و فقط اگر به فينال رسيديم از تيم اصلي استفاده بشه.


سه‌شنبه، ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ (۳:۲۹)
 
Nader1366
پاسخ به: گلباران بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۸ - هوئسکا ۲ ]
نقل قول
tmagh نوشته:

دوست عزیز با کلیت این فرمایشتون که باید در طول فصل با استفاده چرخشی از بازیکنان استراحت کافی برای بازیکنان مهم تیم مثل مسی در نظر گرفته بشه کاملا موافقم اما الان در شهریور در شروع فصل فکر کردن به شش ماه بعد شاید قدری زود باشه ضمن اینکه بازیکنان حاضر در جام جهانی حدود یک ماه و نیم استراحت داشتن و کل پیش فصل را هم غایب بودند بنابراین با استراحت کافی وارد بازیهای این فصل شده اند. کوتینیو و دمبله هم در واقع در این فصل به ترکیب ثابت اضافه شده اند و چهار بازیکن جدید دیگر هم به تدریج باید با تیم هماهنگ شوند و بعد به ترکیب اضافه گردند. در این سالها شاهد بودیم که مسی بازیکنیه که در هر شرایطی تشنه بازی هست و بارها پیش آمده که تعطیلاتش را قطع کرده و به تیم اضافه شده تا بازی کنه.منظورم اینه که نیمکت نشینی مسی اون هم در شروع فصل منطقی نیست اما طبعا در زمانی که بازیهای جام حذفی و لیگ قهرمانان شروع میشه باید از پتانسیل نیمکت عالی که داریم استفاده بشه تا بازیکنان مهم بدون خستگی و هیچ مشکلی به مقطع حساس پایانی فصل برسند.

عزیزدلم اشتباه ما ایرانیا همینه همیشه اخرش به اولش فکر میکنیم . یه ضرب المثل هست که میگه اگه اول کاری به اخر کال فکر کنی اخر کار به اول کارت فکر میکنی. خداشاهده همین ی ربع ده مین یا بیست مین استراحت تو هر بازی براش عالیه . سر حساب که میشی میبینی هم بوده هم گل زده هم پاس داده هم تو اوج فصل سرحاله هم استراحتاشو کرده . شما موافق نیستی وقتی دوتا گل میزنه تعویض شه یا حتی پاس گل میده یا اصن وقتی تیم مشتی جلوست ؟؟؟


سه‌شنبه، ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ (۱:۵۲)
 
tmagh
پاسخ به: گلباران بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۸ - هوئسکا ۲ ]
نقل قول
Nader1366 نوشته:

دوست گرامی بازی افتضاح بود چون مسی استراحت نکرد الان شاید متوجه نباشی و مخالف اسفند و فروردین میفهمی من چی گفتم دادا... یاحق

دوست عزیز با کلیت این فرمایشتون که باید در طول فصل با استفاده چرخشی از بازیکنان استراحت کافی برای بازیکنان مهم تیم مثل مسی در نظر گرفته بشه کاملا موافقم اما الان در شهریور در شروع فصل فکر کردن به شش ماه بعد شاید قدری زود باشه ضمن اینکه بازیکنان حاضر در جام جهانی حدود یک ماه و نیم استراحت داشتن و کل پیش فصل را هم غایب بودند بنابراین با استراحت کافی وارد بازیهای این فصل شده اند. کوتینیو و دمبله هم در واقع در این فصل به ترکیب ثابت اضافه شده اند و چهار بازیکن جدید دیگر هم به تدریج باید با تیم هماهنگ شوند و بعد به ترکیب اضافه گردند. در این سالها شاهد بودیم که مسی بازیکنیه که در هر شرایطی تشنه بازی هست و بارها پیش آمده که تعطیلاتش را قطع کرده و به تیم اضافه شده تا بازی کنه.منظورم اینه که نیمکت نشینی مسی اون هم در شروع فصل منطقی نیست اما طبعا در زمانی که بازیهای جام حذفی و لیگ قهرمانان شروع میشه باید از پتانسیل نیمکت عالی که داریم استفاده بشه تا بازیکنان مهم بدون خستگی و هیچ مشکلی به مقطع حساس پایانی فصل برسند.


دوشنبه، ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ (۱۲:۰۲)
 
parsafcb
پاسخ به: گلباران بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۸ - هوئسکا ۲ ]
منکر اینکه اولش حریفو دست کم گرفته بودن و در کل ذخیره ها باید بازی میکردن نیستم ولی بحث کیفیت باشه قطعا این بازیکنا هم تو بازی هم تو تمرین از بقیه عملکرد بهتری نشون میدن که ترکیب اصلین


دوشنبه، ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ (۱۰:۳۴)
 
parsafcb
پاسخ به: گلباران بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۸ - هوئسکا ۲ ]
نقل قول
Nasiri1987r نوشته:

تبريك به همه دوستان بابت اين برد عالي همراه با بازي عالي
البته تو خلق اين نتيجه نبايد از بازي شجاعانه تيم حريفم گذشت
پيشرفت اين تيم نسبت به سال گذشته مشخصه البته فعلا اول فصله نميشه با قاطعيت گفت
تنها ايراد من به والورده امسال بازي دادن به روبرتو تو دفاع راست هستش...
روبرتو بازيكن كاملا معمولي تو هافبك و فوقالعاده افتضاح تو دفاع راست هستش...
نميدونم چرا الكي بزرگش ميكنن...كلا يه بازي فوقالعاده بوده اونم تو برد چهار هيچ برابررئال تو سانتياگو...تو دفاع راست سمدو خيلي بهتره و تو هافبكم دنيس سوارز با اختلاف از روبرتو بهتره...
پارسال كه تيم ٤٤٢ بازي ميكرد كوتينيو و دمبله تو راست بازي ميكردن هر روز انتقادها از والورده بود ولي امروز كه تركيب ٤٣٣ شده و دمبله و كوتينيو سمت چپ هستن و ايرادي نميتونن ازش بگيرن گير دادن به سمدو...
فردا اگه سمدو بازي كنه گير ميدن به قيافه و لباس والورده
بالاخره ادم يه چيز پيدا ميكنه ميگه

روبرتو هم از سمدو هم دنیس بالاتره خلاق و سریع پارسال تو جفت ال کلاسیکو ها پاس گل داد بازی ۳-۲ سانتیاگو حرکت دقیقه ۹۰یش و اینکه اتفاقا بعد ۳ ۴ سال بازی تو اون پست کم کم باید فکر هافبکو از سرش بیرون کنه و با این حجم هافبک توی تیم سمت راست تیمو پوشش بده کاملا با راکتیچ و مسی هماهنگی داره و برخلاف سمدو که ممکنه هر بازی عملکردش فرق کنه روبرتو ثبات کیفیت داره دیگه هر بازی اون نمره حداقلو میگیره


دوشنبه، ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ (۱۰:۳۱)
 
A.Amiri
پاسخ به: گلباران بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۸ - هوئسکا ۲ ]
و یکی از نکات منفی دیگه بازی شبکه ورزش بود که به خاطر بازی مسخره یونایتد که نتیجش هم معلوم بود نذاشت 20 دقیقه اول بازیو نگاه کنیم یک بازی ام که زود بود اینطوری.فقط بازی های رئال همیشه پخش میشه مثلا پارسال بارسا والنسیا تو جام حذفی رو پخش نکردن که فکر کنم نیمه نهایی بود


دوشنبه، ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ (۸:۵۰)
 
A.Amiri
پاسخ به: گلباران بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۸ - هوئسکا ۲ ]
سلام.از نکات مثبت این بازی پیشرفت سوارز و دمبله بود سوارز بعد 4 تا بازی افتضاح واقعا عالی بود و دمبله هم موقعیت خراب نمیکرد.و نکات منفی اینکه سمدو باید به جای روبرتو بازی می کرد و بوسکتس هم خوب نبود.ترشتگن هم روی گل ها تقصیر نداشت راحت میتونستیم دو رقمیشون کنیم و در مورد سیستم چرخشی به زودی شاهد سیستم چرخشی هستیم مثلا در یک مقطع با اینتر و رئال و تاتنهام و اگر اشتباه نکنم والنسیا پشت سر هم بازی داریم به زودی بازیکنای جدید بازی می کنن و در مورد مسی اگه کل تیم شامل سیستم چرخشی بشن حتی ترشتگن مسی باید 90 درصد بازی ها رو تا 90 دقیقه بازی کنه چون اگه بازی نکنه از گل زنی و ... عقب میمونه و به نظرم این براش بدتره به علاوه دیگه بازی های ملی هم نمیره و فقط کافیه یک بازی قبل دیدار های لیگ قهرمانان استراحت کنه اونم از یک هشتم به بعد به امید قهرمانی بارسا
Forca Barca


دوشنبه، ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ (۸:۴۷)
 
Nader1366
پاسخ به: گلباران بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۸ - هوئسکا ۲ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

تنها نکته منفی این بازی استفاده از ترکیب اصلی و بازی نکردن مالکوم بود. تو این جور بازیا باید به بازیکنای جدید فرصت داده بشه. کاری که سال پیش نشد و نتیجه ش شد یه تیم خسته آخر فصل.

دقیقا اخرشم میفروشنش یا قرض میدن


دوشنبه، ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ (۵:۲۳)
 
Nader1366
پاسخ به: گلباران بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۸ - هوئسکا ۲ ]
من مسی رو اینطوری دوست دارم که سه گانه بزنه بعد بره تو شیش گانه بعد بهترین بازیکن دنیا بشه کفش طلا و اقای گلی لیگ و چنپیوز و کلی امار دیگه مفت نمیرزه و مطمئن باشید زمانی اینا ارزش پیدا میکنه و ناخداگاه میاد به عناوین قبلی اضافه میشه که شما هم بهترین بازی رو بگیری هم الکی باطری بازیکن رو مصرف نکنی شاید ندونید بعضیا مسی رونالدو نیست مسی سفید پوسته مایل به قرمزه و اختلال هرمونی هم گاه بی گاه پیدا میکنه بدنش زود تحلیل میره شک نکن . تو دستور کارش هست که حق نداره تو یه بازی بیشتر از دو یا سه بار استارت طولانی بزنه اونم تو بعضی بازیا .


دوشنبه، ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ (۴:۴۹)
 
Nader1366
پاسخ به: گلباران بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۸ - هوئسکا ۲ ]
نقل قول
Nasiri1987r نوشته:

مسي امسال تو بازيهاي ملي شركت نميكنه فرصت به اندازه كافي براي استراحت داره...
استراحت بازيكن ها بايد از چند هفته ديگه شروع بشه نه الان تا تركيب اصلي تيم به هماهنگي برسه...تيم امسال پيش فصل اصلا نداشته..حداقل تركيب اصليش...
اگه بعد از هفته هفتم هشتم هم فقط از تركيب اصليش استفاده كرد حق با شماست...
ولي در كل امسال به نظر من والورده بايد جام حذفي به بازيكناي اصلي استراحت بده،،،تا اونا واسه لاليگا و ليگ قهرمانان اماده باشن...
جام حذفي نبايد تو الويتاي امسال باشه....

تا حدودی اخر حرفاتو قبول دارم ولی اینکه هفته اول دوم باید بازی کنن تا مچ شن رو نه همه تو بارسا با مسی مچن اینو ایمان داشته باش و نیاز به این کار نیست خدایی نکرده اگه تو این بازی مسی مصدوم میشد دقایق پایانی درصورتی که این همه گل جلو بودیم بازم اینطوری میگفتی ؟؟؟؟ بعدشم از فصل قبل تا الان بازیکن کلیدی مث مسی چقد استراحت کرده با وجود متصل شدن جام جهانی و سوپر کاپ ؟؟؟؟ هیچی یعنی فصل قبل یه جورایی به این فصل وصل شد


دوشنبه، ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ (۴:۳۴)
 
Aliiii.yekrangi
پاسخ به: گلباران بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۸ - هوئسکا ۲ ]
بازی خوبی انجام دادیم ولی میشد به مهره های کلیدی تیم تو این بازی نه چندان سخت استراحت داد و از بازیکنای جدید هم استفاده کرد تا هماهنگ بشن امیدوارم در بازیهای بعدی والورده این کار رو بکنه واقعا حیفه بازیکنی مثل ویدال رو نیمکت بشینه


دوشنبه، ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ (۳:۳۲)
 
Nasiri1987r
پاسخ به: گلباران بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۸ - هوئسکا ۲ ]
نقل قول
Nader1366 نوشته:

دوست گرامی بازی افتضاح بود چون مسی استراحت نکرد الان شاید متوجه نباشی و مخالف اسفند و فروردین میفهمی من چی گفتم دادا... یاحق

مسي امسال تو بازيهاي ملي شركت نميكنه فرصت به اندازه كافي براي استراحت داره...
استراحت بازيكن ها بايد از چند هفته ديگه شروع بشه نه الان تا تركيب اصلي تيم به هماهنگي برسه...تيم امسال پيش فصل اصلا نداشته..حداقل تركيب اصليش...
اگه بعد از هفته هفتم هشتم هم فقط از تركيب اصليش استفاده كرد حق با شماست...
ولي در كل امسال به نظر من والورده بايد جام حذفي به بازيكناي اصلي استراحت بده،،،تا اونا واسه لاليگا و ليگ قهرمانان اماده باشن...
جام حذفي نبايد تو الويتاي امسال باشه....


دوشنبه، ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ (۱:۵۷)
 
jamshid27
پاسخ به: گلباران بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۸ - هوئسکا ۲ ]
wow


دوشنبه، ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ (۱:۵۶)
 
jamshid27
پاسخ به: گلباران بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۸ - هوئسکا ۲ ]
اون هفته گفتم بزرگترین رقیب ما نه زغاله نه داور بلکه تیر دروازه اس و اینکه آمار تیر دروازه هارو بگیرین این هفته هم 2 تا تیرک دیگه هم توسط مسی و دمبله زدیم . ناراحتیم از اینه که توپی که به تیرک میخوره یعنی گل . درسته که هیچ امتیازی نداره ولی از لحاظ تاکتیکی یعنی شما تونستین توپو از دفاعو گلر حریف رد کنین و به 4 چوب بزنین و فقط شانس یا .... نمیدونم ولی بیاین آمارشو داشته باشیم تا اینجا تو لیگ 5 تا تیر دروازه . خیلی عجیب تر از عجیبه ...


دوشنبه، ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ (۱:۵۴)
 
AmHosseini
پاسخ به: گلباران بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۸ - هوئسکا ۲ ]
نظری درباره بازی ندارم
مسی استراحت نکرد
بازیکنای جدید هم بازی نکردن
به نظرم باختیم


دوشنبه، ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ (۱:۴۳)
 
Nader1366
پاسخ به: گلباران بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۸ - هوئسکا ۲ ]
نقل قول
tmagh نوشته:

تبریک به همه هواداران بابت این پیروزی عالی. هرچند که دو گل غافلگیرانه در نیمه اول خوردیم اما شکل بازی نشون میداد که تیم جبران خواهد کرد. با قدری دقت بیشتر به راحتی میشد تعداد گلها را دو رقمی کرد. تعویضها هم عالی بود و والورده در سیستم چهار سه سه ترکیب آرتور ملو، ویدال و کوتینیو را هم در هافبک امتحان کرد. بازیکنان جدید طبعا برای هماهنگ شدن با تیم به زمان نیاز دارند. حریف هم درسته که تازه وارد بود اما در دو بازی گذشتش با ایبار و بیلبائو نشون داده بود که قدره و اسیر فرم عالی فعلی بارسا شد وگرنه بعیده تیمی دیگه بتونه این نتیجه را تکرار کنه.

دوست گرامی بازی افتضاح بود چون مسی استراحت نکرد الان شاید متوجه نباشی و مخالف اسفند و فروردین میفهمی من چی گفتم دادا... یاحق


دوشنبه، ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ (۱:۱۷)
 
jamshid27
پاسخ به: گلباران بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۸ - هوئسکا ۲ ]
تبریک ب همه بارساییای واقعی.تو حمله خوب بودیم ولی تو دفاع مشکلات جدی داریم متاسفانه هافبکای دفاعیمون به خوبی از مدافعین حمایت نمیکنن و مدافعین هم تو یارگیری خیلی ضعیفن .بازی رو شل میگیرن ونتیجه اش میشه این . خوردن 2 از یه تیم تازه صعود کرده اونم تو بازی خونگی فاجعس.یه زنگ خطر جدی که یه فکر اساسی باید بشه . به نظرم 1.کسی نباید از قبل مطمئن باشه که تو ترکیب حضور داره و آماده ترینا باید بازی کنن 2. یه اخطار جدی به هافبکای دفاعی و دفاع برای یارگیریو پرس حریف وسفت گرفتن بازی. 3. در موقع ارسالای حریف به خصوص از جناحین باید تو نحوه استقرار بازیکنامون یه بازنگری اساسی بشه. و در پایان شخصا" خیلی نگرانم واسه بازیای سختمون تو زمین حریف


دوشنبه، ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ (۱:۱۴)
 
Nader1366
پاسخ به: گلباران بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۸ - هوئسکا ۲ ]
فقط از خدا میخوام امسال یه نیروی جوونی مشتی به مسی بده و شانس که مصدوم نشه ایشالله . وگراز مربی کاری ساخته نیست جز بیگاری از مسی


دوشنبه، ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ (۱:۰۷)
 
Nader1366
پاسخ به: گلباران بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۸ - هوئسکا ۲ ]
متاسفم برای سر مربیه تیمی که فصل بعد جام جهانی به ستارهاش استراحت نمیده منظور فقط شخص مسیه و حروم این بازی های بچه گانه اش میکنه میبینم روزایی رو تو اسفند و فروردین که چوب کار کشیدن زیاد از مسی 32 ساله رو خواهیم خورد ....!


دوشنبه، ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ (۱:۰۴)
 
jamshid27
پاسخ به: گلباران بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۸ - هوئسکا ۲ ]
بگو ماشاالله


دوشنبه، ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ (۰:۵۷)
 
sh.kaabi
پاسخ به: گلباران بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۸ - هوئسکا ۲ ]
پرنگ ترین ترکیب سال ها اخیر!تازه خیلیادیگه رو نیمکت بودن


دوشنبه، ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ (۰:۰۰)
 
iman_khatar
پاسخ به: گلباران بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۸ - هوئسکا ۲ ]
مثلا چی میشد سوارز مینشست بیرون و مالکوم میومد داخل؟مسی که همش وسط زمین بود و رسما سمت چپ نبود ...والا بخدا هوئسکا تیم نبود اگه با ترکیب بازیکنای جدید بازی رو شروع میکرد بازی متعادل تری رو شاهد بودیم ولی حداقلش اون سمدو و مالکوم و ارتور بازی میکردن...کلا یکی دوسال باید از ورود بازیکن بگدره تا والورده قبول کنه اون بازیکنارو


یکشنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ (۲۳:۵۶)
 
Nasiri1987r
پاسخ به: گلباران بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۸ - هوئسکا ۲ ]
نقل قول
VeriaLEO نوشته:

دوس داشتم هر هشت تا رو مسی میزد!

واقعا
مسي امروز ميتونست ٦ تا گل بزنه
دو تا كه زد
پنالتي رو داد به سوارز
يكي به تيرك زد
نيمه اول كوتينيو پاس به عقب نداد به مسي و خودش زد
اخريشم سوارز دقيقا مثل كوتينيو پاس به عقب نداد به مسي و خودش زد


یکشنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ (۲۳:۵۰)
 
Gpi93
پاسخ به: گلباران بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۸ - هوئسکا ۲ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

تنها نکته منفی این بازی استفاده از ترکیب اصلی و بازی نکردن مالکوم بود. تو این جور بازیا باید به بازیکنای جدید فرصت داده بشه. کاری که سال پیش نشد و نتیجه ش شد یه تیم خسته آخر فصل.




یکشنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ (۲۳:۴۵)
 
Nasiri1987r
پاسخ به: گلباران بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۸ - هوئسکا ۲ ]
تبريك به همه دوستان بابت اين برد عالي همراه با بازي عالي
البته تو خلق اين نتيجه نبايد از بازي شجاعانه تيم حريفم گذشت
پيشرفت اين تيم نسبت به سال گذشته مشخصه البته فعلا اول فصله نميشه با قاطعيت گفت
تنها ايراد من به والورده امسال بازي دادن به روبرتو تو دفاع راست هستش...
روبرتو بازيكن كاملا معمولي تو هافبك و فوقالعاده افتضاح تو دفاع راست هستش...
نميدونم چرا الكي بزرگش ميكنن...كلا يه بازي فوقالعاده بوده اونم تو برد چهار هيچ برابررئال تو سانتياگو...تو دفاع راست سمدو خيلي بهتره و تو هافبكم دنيس سوارز با اختلاف از روبرتو بهتره...
پارسال كه تيم ٤٤٢ بازي ميكرد كوتينيو و دمبله تو راست بازي ميكردن هر روز انتقادها از والورده بود ولي امروز كه تركيب ٤٣٣ شده و دمبله و كوتينيو سمت چپ هستن و ايرادي نميتونن ازش بگيرن گير دادن به سمدو...
فردا اگه سمدو بازي كنه گير ميدن به قيافه و لباس والورده
بالاخره ادم يه چيز پيدا ميكنه ميگه


یکشنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ (۲۳:۳۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: گلباران بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۸ - هوئسکا ۲ ]
تنها نکته منفی این بازی استفاده از ترکیب اصلی و بازی نکردن مالکوم بود. تو این جور بازیا باید به بازیکنای جدید فرصت داده بشه. کاری که سال پیش نشد و نتیجه ش شد یه تیم خسته آخر فصل.


یکشنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ (۲۳:۳۹)
 
VeriaLEO
پاسخ به: گلباران بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۸ - هوئسکا ۲ ]
دوس داشتم هر هشت تا رو مسی میزد!


یکشنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ (۲۳:۳۶)
 
tmagh
پاسخ به: گلباران بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۸ - هوئسکا ۲ ]
تبریک به همه هواداران بابت این پیروزی عالی. هرچند که دو گل غافلگیرانه در نیمه اول خوردیم اما شکل بازی نشون میداد که تیم جبران خواهد کرد. با قدری دقت بیشتر به راحتی میشد تعداد گلها را دو رقمی کرد. تعویضها هم عالی بود و والورده در سیستم چهار سه سه ترکیب آرتور ملو، ویدال و کوتینیو را هم در هافبک امتحان کرد. بازیکنان جدید طبعا برای هماهنگ شدن با تیم به زمان نیاز دارند. حریف هم درسته که تازه وارد بود اما در دو بازی گذشتش با ایبار و بیلبائو نشون داده بود که قدره و اسیر فرم عالی فعلی بارسا شد وگرنه بعیده تیمی دیگه بتونه این نتیجه را تکرار کنه.


یکشنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ (۲۳:۳۲)
 
saeed2014
پاسخ به: گلباران بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۸ - هوئسکا ۲ ]
اول از همه تبریک نه بخاطر برد‌..اگه گفتین چرا؟؟؟؟بخاطر ۴۳۳ توووووپ...
بزن دست قشنگه رو بخ افتخار کینگ
بزن دست قشنگه رو به افتخار کوتینیو
بزن دست محکم قشنگه رو به افتخار دمبله
بزن دست قشنگه رو به افتخار البا
اما ای کاش سوارز میزاشت ویدال میزد پتالتی رو هم دوستیشون محکم میشد هم ویدال روحیه میگرفت


یکشنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ (۲۳:۲۳)
 
Nima.Kanani
پاسخ به: گلباران بارسا در نیوکمپ [ بارسا ۸ - هوئسکا ۲ ]
قالی کرمان عالی بود😂


یکشنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ (۲۳:۱۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۲۱ کاربر آنلاین است. (۳۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۲۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!