به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مصاحبه اختصاصی آندرس اینیستا با سایت رسمی باشگاهمصاحبه
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ سه‌شنبه، ۶ شهریور ۱۳۹۷ (۱۶:۳۲) (۴۴۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


آندرس اینیستا، اسطوره بارسلونا، ضمن ملاقات با بازیکنان زیر 14 سال آکادمی بارسا در ژاپن، مصاحبه‌ای با سایت رسمی باشگاه انجام داد و در مورد مسائل مختلفی از جمله زندگی در کشور جدید، لیگ ژاپن و آینده‌اش صحبت کرد. پیشنهاد می‌کنیم این مصاحبه جذاب را از دست ندهید!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

در این مصاحبه اختصاصی، آندرس اینیستا درباره مسائل متنوعی صحبت کرد و از برنامه‌های طولانی مدتش و از احتمال بازگشت به نیوکمپ در صورت وجود برخی ظرفیت‌ها، خبر داد.

زندگی در ژاپن

«از روز اول که به این جا آمدم، احساس راحتی می‌کردم. هم‌تیمی‌هایم، افرادی که در باشگاه کار می‌کنند و سایر افراد، همگی مشتاق به کمک کردن هستند. از همان اول با شور و حرارت زیادی مواجه شدم. خصوصا وقتی که هنوز خیلی با فضای جدید آشنا نیستید، این حرارت را بیشتر احساس خواهید کرد.

به طور کلی، سبک بازی این جا شاید به اندازه‌ای که من به آن عادت کرده‌ام، سریع نباشد اما از کسب این تجربه بسیار خرسندم. فکر می‌کنم تصمیم درستی گرفتم و این چیزی که در حال حاضر هم به طور شخصی و هم با خانواده‌ام تجربه می‌کنم، اتفاق فوق‌العاده مثبتی است. اگرچه وقتی در خانه باشید، به خانواده و دوستانتان نزدیک ترید. البته باید بگویم که همیشه یک چشم به بارسلونا و تیمش دارم
».

لیگ ژاپن

«لیگ ژاپن، لیگی است که شما احساس می‌کنید هر رقیبی، حتی آن‌هایی که در نیمه پایین جدول هستند، می‌تواند به استادیوم خانگی شما بیایند و شما را شکست دهند و این قضیه در مورد تیم شما هم صدق می‌کند؛ زیرا نوعی فوتبال جسورانه در این لیگ مشاهده می‌شود.

باشگاه ویسل کوبه تاکنون به لیگ قهرمانان آسیا صعود نکرده و تحقق این هدف می‌تواند فوق‌العاده باشد. من در نیمه دوم فصل به این تیم ملحق شدم و همه چیز با سرعت در حال اتفاق افتادن است. با این وجود، فکر می‌کنم بتوانیم در پایان فصل یکی از سه تیم اول لیگ باشیم
».

آخرین روزهای حضور در بارسا

«بعضی روزها کلیپ آخرین بازی لیگ یا اتفاقاتی مشابه آن را تماشا می‌کنم... چیزی که برای من در آن روزها اتفاق افتاد، بسیار شگفت انگیز بود که هرگز فراموش نخواهم کرد».

بارسلونا 2018/19

«بارسا در این فصل قدرتمند به نظر می‌رسد و آن‌ها در حال حاضر، تیم فوق‌العاده‌ای دارند. هم بازیکنان جوان و هم بازیکنان باتجربه جذب کرده‌اند که ویژگی‌های جدیدی به باشگاه اضافه خواهند کرد. باید امیدوار باشیم که تا پایان رقابت‌ها بتوانند قدرتمند ظاهر شوند».

اینیستا در خصوص کاپیتانی لئو مسی اذعان داشت: «مسی حتی بدون بازوبند نیز همیشه مانند یک کاپیتان عمل می‌کند. من همیشه گفته‌ام بازیکنانی که در تیم حضور دارند، برای رهبری و مدیریت تیم ایده آل هستند. مسی کاپیتان آرژانتین هم بوده و بنابراین نیازی ندارد تا من در این زمینه نصیحتش کنم».


آرتور ملو، شماره 8 جدید بارسلونا

«تنها توصیه من به آرتور این است که درباره بازی‌اش اعتماد به نفس داشته باشد؛ زیرا من فکر می‌کنم که او ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای دارد و اکنون در باشگاه مناسبی است تا هر سال رشد و پیشرفت کند. آرتور هنوز در اوج جوانی است و بهترین بازیکنان کنار او حضور دارند که می‌تواند از آن‌ها یاد بگیرد».

آینده

«در حال حاضر راه من و بارسلونا جدا شده و هر کدام داستان خودمان را دنبال می‌کنیم اما امیدوارم که بتوانم در آینده به لاماسیا بازگردم؛ زیرا آن جا را خانه خود می‌دانم. امیدوارم روزی بتوانم همه چیزهایی را که فراگرفته‌ام، به دیگران انتقال دهم. کاری که تاکنون بارها و بارها انجام داده‌ام».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
saeed2014
پاسخ به: مصاحبه اختصاصی آندرس اینیستا با سایت رسمی باشگاه
کاپیتان باید با ژاوی برگردن بشن مربی


چهارشنبه، ۷ شهریور ۱۳۹۷ (۰:۱۰)
 
Hidden_Glance
پاسخ به: مصاحبه اختصاصی آندرس اینیستا با سایت رسمی باشگاه
یه لحظه آندرس یا ژاوی رو به عنوان سرمربی روی نیمکت بارسا تصور کنید!
تصورش هم لذت بخشه...


سه‌شنبه، ۶ شهریور ۱۳۹۷ (۱۹:۲۱)
 
Faryas
پاسخ به: مصاحبه اختصاصی آندرس اینیستا با سایت رسمی باشگاه
دلم خیلی برات تنگ شده دون اندرس😭😭😭


سه‌شنبه، ۶ شهریور ۱۳۹۷ (۱۸:۳۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مصاحبه اختصاصی آندرس اینیستا با سایت رسمی باشگاه
ان شاء الله هرچه زودتر برگردی کاپیتان.


سه‌شنبه، ۶ شهریور ۱۳۹۷ (۱۷:۵۶)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: مصاحبه اختصاصی آندرس اینیستا با سایت رسمی باشگاه
به یادتیم اسطوره اخلاق


سه‌شنبه، ۶ شهریور ۱۳۹۷ (۱۶:۴۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۲ کاربر آنلاین است. (۲۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!