به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لالیگا برای بررسی کیفیت چمن خوزه زوریا وارد عمل شدمصاحبه
فرستنده نیما کنعانی در تاريخ دوشنبه، ۵ شهریور ۱۳۹۷ (۱۲:۰۴) (۵۳۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: آس
مترجم: نیما کنعانی / FCBarcelona.ir


بنا به صحبت‌های رئیس مسابقات لالیگا، چمن ورزشگاه خوزه زوریا، ورزشگاه خانگی تیم رئال وایادولید، بسیار پایین‌تر از سطح انتظار برای برگزاری یک بازی لالیگایی بود. در ادامه خبر نقطه نظرات سرمربی و بازیکنان بارسا و همچنین خاویر تباس، رئیس لالیگا را در این خصوص خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

سرمربی و بازیکنان بارسلونا از کیفیت چمن ورزشگاه خوزه زوریا، ورزشگاه خانگی تیم رئال وایادولید در بازی روز شنبه، خشمگین شده بودند. بعد از این اتفاق، خاویر تباس قول داد که از لحاظ انظباطی با این مشکل برخورد خواهد کرد. گل عثمان دمبله در دقیقه 57، مسبب پیروزی 1-0 مدافع عنوان قهرمانی و کسب سه امتیاز از این بازی بود اما نمی‌توان از یاد برد که چمن ورزشگاه که به تازگی عوض شده بود، کیفیت بازی را تحت الشعاع قرار داد.

یک هفته بعد از مخالفت بازیکنان بزرگ لالیگا با برگزاری یکی از مسابقات لیگ در کشور آمریکا، جرارد پیکه، مدافع بارسلونا در انتقاداتش به این نکته نیز اشاره کرد و گفت: «زمین بازی افتضاح بود» و در ادامه افزود: «قبل از اینکه ما محصولاتمان را به خارج از کشور بفروشیم، باید به داخل توجه کنیم. آن‌ها می‌خواهند بازیکنان ما را به آمریکا ببرند، اما وضعیت چمن امروز افتضاح بود و احتمال مصدومیت بازیکنان وجود داشت. این بسیار نگران کننده است و من امیدوارم که فعالیتی در این زمینه صورت بگیرد».

تباس نیز روز شنبه در توییت خود نوشت: «وضعیت چمن [استادیوم] خوزه زوریا با حداقل شرایط لازم برای برگزاری مسابقه‌ای در تورنومنت بزرگی مثل لالیگا متناسب نبود، واضح است که ما در تلاش هستیم تا پرونده انظباطی برای این مسئله باز کنیم».

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا نیز اذعان داشت: «زمین بازی همانند ساحل بود!» سپس ادامه داد: «چمن ورزشگاه، مسئله‌ای بسیار واضح است. مدت بسیار زیادی بود که چمن به این بلندی ندیده بودم. این چیزی است که ما را وادار به فکر کردن می‌کند که چگونه می‌خواهیم لیگ را به جای دیگری ببریم. من فکر نمی‌کنم که این برای تماشای یک بازی خوب ساخته شده است. مسئله فقط پیروزی نیست بلکه هواداران نیز باید لذت ببرند. خوش شانس بودیم که بازیکنان در این بازی دچار مصدومیت نشدند».

سرخیو بوسکتس، هم‌تیمی جرارد پیکه در بارسا و اسپانیا، نیز انتقاد خودش نسبت به شرایط مسابقه را با لحنی تند بیان کرد: «با شرایطی که زمین مسابقه داشت، بازی کردن بسیار سخت شده بود. این جای نگرانی دارد که مسابقه‌ای در بهترین لیگ جهان باید در چنین زمینی برگزار شود. قسمت‌هایی از زمین شبیه ساحل شده بود. اتفاق بی‌سابقه‌ای که رخ داد، این بود که هیچکس از طرف لیگ برای بررسی زمین فرستاده نشد – در حالی که مسابقه - تنها چهار روز بعد از کاشتن مجدد چمن برگزار شد».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
VeriaLEO
پاسخ به: لالیگا برای بررسی کیفیت چمن خوزه زوریا وارد عمل شد
حتما باید کمر دو سه تا از بازیکنای بارسا میشکست بعد به فکر اصلاحش بیوفتن.


دوشنبه، ۵ شهریور ۱۳۹۷ (۲۱:۳۸)
 
saeed2014
پاسخ به: لالیگا برای بررسی کیفیت چمن خوزه زوریا وارد عمل شد
خخخخ دقیقا میزون مبکننش واسه رئال


دوشنبه، ۵ شهریور ۱۳۹۷ (۱۲:۲۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: لالیگا برای بررسی کیفیت چمن خوزه زوریا وارد عمل شد
الان که از بارسا گذشت به فکر درست کردن چمن افتادن که رئال میاد اینجا مشکلی نداشته باشه!


دوشنبه، ۵ شهریور ۱۳۹۷ (۱۲:۱۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۶ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!