به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

یک دهه از قهرمانی آرژانتین در المپیک و مدال طلای مسی گذشت...آبی و اناری‌ها
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ پنج‌شنبه، ۱ شهریور ۱۳۹۷ (۱۶:۰۸) (۵۵۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


10 سال از کسب مدال طلای المپیک اسطوره آرژانتینی بارسلونا گذشت! امروز دهمین سالگرد فینال المپیک 2008 پکن و قهرمانی آرژانتین مقابل نیجریه است. به مناسبت این رویداد تاریخی، مرور کوتاهی بر عملکرد لیونل مسی در آن تورنمنت داشته‌ایم. با ما همراه باشید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

کاپیتان جدید بارسلونا، بازیکنی کلیدی در در مسیر قهرمانی آرژانتین در المپیک 2008 بود. لئو مسی در طول آن تورنمنت، دو بار موفق به گلزنی شد: گل اول او مقابل ساحل عاج در مرحله گروهی به ثمر رسید. او در بازی مرحله یک چهارم نهایی مقابل هلند نیز گل زد. این در حالی است که گل پیروزی بخش آرژانتین در دیدار نهایی را آنخل دی ماریا به ثمر رساند تا آرژانتین برای دو دوره متوالی به قهرمانی این رقابت‌ها برسد.

آلبی سلسته در المپیک 2004 آتن، در بازی فینال نیز با نتیجه مشابه فینال المپیک 2008 پاراگوئه را شکست داد. مسی که با پیراهن شماره 15 آرژانتین در این رقابت‌ها حضور داشت، با وجود جوانی‌اش در قامت یک ستاره ظاهر شد. تعداد کمی از بازیکنان در بازی‌های المپیک حضور داشته‌اند و این در حالیست که مسی مدال طلای این رقابت‌ها را به دست آورده است.

دو دارنده مدال طلای المپیک در تیم فعلی

جدا از لیونل مسی، رافینیا آلکانتارا نیز موفق به کسب مدال طلای رقابت‌های المپیک شده است. این هافبک برزیلی در المپیک 2016 برزیل در دقیقه 95 به میدان رفت و یکی از پنالتی‌ها سلسائو مقابل آلمان را به گل تبدیل کرد تا تیم میزبان بتواند عنوان قهرمانی را تصاحب کند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: یک دهه از قهرمانی آرژانتین در المپیک و مدال طلای مسی گذشت...
به امید قهرمانی تو کوپا و جام جهانی.


پنج‌شنبه، ۱ شهریور ۱۳۹۷ (۱۶:۵۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۱ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!