به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)لیگ قهرمانان
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۸۷ (۱۱:۵۸) (۱,۴۴۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


بارسا مصاف لیگ قهرمانان با شاختار را در لحظات پایانی، با دو گل از لیونل مسی به سود خود تغییر داد تا پنجمین پیروزی پیاپیش را بدست آورده و در صدر جدول گروه C باقی بماند.

درست مثل بازی مونتوییک چهار روز پیش، عدالت تا لحظات پایانی اجرا نشد تا اینکه حرکات تحسین برانگیز مهاجم آرژانتینی، میهمان‌ها را در دونتسک پیروز گرداند. در دیداری با موقعیت‌های معدود برای هر دو طرف، نیاز به چیز خاصی بود که منجر به کسب 3 امتیاز شود و مسی قادر به ایجاد آن بود.


شاختار کار بارسا را با پیش افتادن با گلی روی ضد حمله، پیش از پایان نیمه دشوار کرد. در نیمه دوم، میزبان عقب‌تر رفت، اما اتوو و بویان هر دو پیش از اینکه بارسا به لطف اشتباه آندری پیاتوف در دقیقه 87، که توپ از دستانش لیز خورد، به گل تساوی برسد، موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتند. ناراضی از یک امتیاز، بارسا در لحظات پایانی جلو کشید و مسی با یک پایان فوق‌العاده و کسب پیروزی برای تیم، قادر بود تا نشان دهد که چرا اینقدر ارزشمند تلقی می‌شود.

حریفی دشوار

تیم میزبان آگاه بود که این بازی چقدر برای آرزوی صعودشان به مرحله بعدی مهم است و نمی‌خواستند که ریسک چندانی انجام دهند و فضای چندانی را در اختیار بارسا بگذارند. پس از یک شروع درخشان، شاختار عقب نشست و میهمان کنترل بازی را در دست گرفت، اما بر خلاف بازیهای قبل، آنها مجبور بودند که مالکیت را در زمین خودشان در اختیار داشته باشند، و از عرض میانه عبور کنند، چرا که تیم آماده شاختار، آنها را به عقب می‌راند و توپ را از محوطه جریمه‌اش دور نگه می‌داشت.

به دنبال فرصت‌ها

بهترین موقعیت برای بارسا در گام‌های ابتدایی، در دقیقه 6 بدست آمد، زمانی که پاس فوق‌العاده‌ای در عمق برای تیری آنری فرستاده بود، و او توانست با یک کنترل، توپ را به سمت دروازه شلیک کند، اما واکنش خوب دروازبان مانع از گلزنی او شد. فردیدناندینیو سپس اقدام به آزمایش ویکتور والدس کرد، اما این تیم میهمان بود که فشار را حفظ نمود و حریفش را وادار کرد که بازیکنان زیادی را در تمام طول بازی، در لبه محوطه جریمه‌اش نگه دارد. با آنری و اتوو که در مقابل دروازه، دنبال قضا می‌گشتند و اینیستا، که در کناره‌ها خلق موقعیت می‌کرد، ژاوی قادر بود که پاس‌های سازنده‌ای را بیشتر و بیشتر ارسال کند.

گل آغازین

آلوز سپس پیاتوف را با شوتی از بیرون محوطه آزمود، پیش از آنکه شاختار والدس را بیازماید. براندائو در دقیقه 37 جلو آمد و توپ را به لوئیز آدریانو رساند و او هم ایسینیو را پیدا کرد، اما سنگربان کاتالان، آماده بود و یک واکنش خیره کننده را به نمایش گذاشت و توپ را از بالای تیر به بیرون فرستاد. تیم میزبان، به نتیجه‌ای دست نیافت و برتری را، یک دقیقه پیش از پایان نیمه بدست آورد. یک توپ بلند توسط پیکه قطع شد و اسیسنیو رقابت را از پویول برد و توپ را پشت سر والدس پیش آمده به دروازه رساند.

تک سخنگوی بارسا

با یک گل برتری، شاختار نگاه به حفظ آن داشت و بارسا نیمه دوم را از ابتدا تا پایان در اختیار داشت. آلوز، دروازبان حریف را خیلی زود پس از شروع نیمه دوم، با یک ضربه آزاد آزمود که از کنار دروازه به بیرون رفت. مسی سپس، درست پیش از پایان یک ساعت از بازی، به جای آنری وارد میدان شد و او بلافاصله چند حرکت را انجام داد که برای در هم شکستن مقاومت سرسختانه یاران شاختار نیاز بود. نخستین کمک او، یک پاس در عمق فوق‌العاده برای اتوو بود، و این مهاجم کامرونی، در حساس‌ترین لحظه تعادل خود را از دست داد و توپ را از کنار دروازه به بیرون فرستاد. بویان سپس به بازی آمد و او تقریبا در حرکتی به سمت دروازه، می‌توانست گل تساوی را به ثمر برساند که ضربه‌اش به تور کنار دروازه برخورد کرد.

برنده لحظات آخر

وقتی که گل تساوی بدست آمد، در زمانی بود که شاختار به ساعت نگاه می‌کرد و منتظر پایان وقت بود. عدالت به هر حال، اجرا شد، و روی سانتر بویان، که پیاتوف توپ را از دست داد، مسی در جای درست حاضر بود تا از فاصله نزدیک، دروازه میزبان را بگشاید.

در حالت 1-1، بازی در اختیار بارسلونا بود و زمانی که آنها تقریبا می‌بایستی که 1 امتیاز را می‌پذیرفتند، آنها به دنبال هر 3 امتیاز جلو می‌آمدند. در دقیقه 92 بازی، آنها حرکتی فوق‌العاده را ایجاد کردند. پاس ژاوی پشت دفاع به مسی رسید و او به شکلی استثنایی توپ را از پشت سر دروازبان پیش آمده به تور دروازه رساند تا پیروزی را به ارمغان آورده باشد.

این پیروزی، جایگاه بارسا در در صدر گروه C با 6 امتیاز تثبیت کرد.
ارزش: ۹.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
harry1
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)



چهارشنبه، ۲۰ بهمن ۱۳۸۹ (۲۰:۲۶)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)



پنج‌شنبه، ۳ تیر ۱۳۸۹ (۱۳:۳۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
luis enrique 21 و mellllanic
فقط 1 ارسال دیگه اینجا بکنید، حتی اگر متنش صلوات هم باشه، بلاکید! فکر می کنید شوخی می کنم، فقط امتحان کنید!
اینجا چاله میدون نیست که نفس کش می طلبی!


یکشنبه، ۱۴ مهر ۱۳۸۷ (۱:۵۱)
 
Mellllanic
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
نقل قول
دوست من خواهش میکنم احترام خودتو نگه دار. این اخرین باریه که چنین خواهشی میکنم


مثلا میخوای چیکار کنی تو فقط این قدر شعورت میرسه که فرق دروازه بان و تماشاچی رو بفهمی حالا واسه من آدم شدی اظهار نظر میکنی منم واسه بار آخر میگم با من در نیفتی که بد می بینی .
باید قوانین سایت عوض که دیگه امثال تو نتونن عضو شن .
حالا هر کار دوست داشتی و اگه وجودشو داری بکن که من شدیدا منتظرم .


یکشنبه، ۱۴ مهر ۱۳۸۷ (۱:۳۱)
 
luis enrique 21
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
دوست من خواهش میکنم احترام خودتو نگه دار. این اخرین باریه که چنین خواهشی میکنم


یکشنبه، ۱۴ مهر ۱۳۸۷ (۱:۲۱)
 
Mellllanic
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
نقل قول
شما چنین کلمه ای رو به من نسبت دادی.از همه دوستان میخوام قضاوت کنن من لایق چنین کلماتی هستم یا این اق


الحق حرفی که زد برازندته تازه من فکر میکنم از سرتم زیاده بار آخرتم باشه که توهین میکنی .


یکشنبه، ۱۴ مهر ۱۳۸۷ (۰:۲۶)
 
TiTIMAN
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
ايييييييييننننننننننننننه .


شنبه، ۱۳ مهر ۱۳۸۷ (۲۲:۱۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
خجالت بکشید، بس کنید دیگه!
از این به بعد کسی کلمه زشتی به کار ببره بلاک میشه!


شنبه، ۱۳ مهر ۱۳۸۷ (۲۰:۰۵)
 
luis enrique 21
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
دوست من .ایا من دارم بی احترامی می کنم یا شما ؟؟؟؟؟ من فقط کلا کلمه < بی شخصیت > رو بکار بردم اونم به کسایی که اون الفاظ رو به گوادیولا نسبت دادن. اصلا مگه شما توهین کردی که سریع عصبانی میشی.من میگم انتقاد از گواردیولا حق همه هست ولی اون عزیزانیکه کلماتی مثل احمق رو به گواردیولا نسبت دادن از نظر من بی شخصیتن چون این انتقاد نیست توهینه.
نقل قول
قبلا" شک داشتم ولی الان فهمیدم خیلی بی شعوری
وحالا شما چنین کلمه ای رو به من نسبت دادی.از همه دوستان میخوام قضاوت کنن من لایق چنین کلماتی هستم یا این اقا


شنبه، ۱۳ مهر ۱۳۸۷ (۱۹:۵۹)
 
TiTIMAN
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
هي هي هي ...
آقا حرف دهنتو ببند...!!!!!!
همون كه گفتي خودتي...
اصلا من نمي دونم چرا اينجا بحث مي كنيد...كه هر كس و نا كسي بياد و ببينه...
اصلا تقصير آقا سعيده كه دهن به دهن ميذاره ... بعد مياين تو قسمتي كه همه بايد از نظرات هم استفاده كنند و در مورد مطلب نظر بدند و فوقش در صورت اختلاف خيلي مودبانه با هم گفتمان كنند و از اين حرفا .... مياين و ميزنين به تيپ و تاپ هم...
جوزپ گوارديولا آمد و فرانك رايكارد رفت
صد شكر كه اين آمد و صد حيف كه آن رفت
...
بي خيال بابا پدر همو درآوردين///زشته...بده...هيچوقت كاري نكنين كه دشمنا خوشحال شن.


شنبه، ۱۳ مهر ۱۳۸۷ (۱۷:۴۸)
 
ashkan007
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
نقل قول
. دوما دوست عزیز اگه مقداری دستور زبان فارسی مطالعه کنی میفهمی که در ترکیب طرفداران بی شخصیت رایکارد < عین جمله من >. کلمه بی شخصیت صفتی ست برای کلمه طرفداران و نه برای کلمه رایکارد . پس منظور من رایکارد نبوده منظورم اون عزیزانی بود که کلماتی مثل احمق رو به گواردیولا نسبت دادن.

قبلا" شک داشتم ولی الان فهمیدم خیلی بی شعوری . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
آقا سعید این آقا داره به کاربرای سایت و به نظراشون بی حرمتی می کنه بعد شما هیچ کاری نمی کنی ؟!!!!


شنبه، ۱۳ مهر ۱۳۸۷ (۱۶:۱۷)
 
luis enrique 21
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
با سلام مجدد خدمت تمامی عزیزان.
نقل قول
خداییش من اگه جای مدیر سایت بودم از این کامنت نمیگذشتم!!
اولا سعی کن در مسائلی که بهت مربوط نیست دخالت نکنی.
نقل قول
جای چنین طرفدارنماهیی که لقب بی شخصیت به رایکارد می دهند اینجا نیست،
. دوما دوست عزیز اگه مقداری دستور زبان فارسی مطالعه کنی میفهمی که در ترکیب طرفداران بی شخصیت رایکارد < عین جمله من >. کلمه بی شخصیت صفتی ست برای کلمه طرفداران و نه برای کلمه رایکارد . پس منظور من رایکارد نبوده منظورم اون عزیزانی بود که کلماتی مثل احمق رو به گواردیولا نسبت دادن.نه همه طرفداران رایکارد.در موردت دیگه حرفی ندارم چون میدونم فقط چون همه دارن میگن تو هم خواستی یه چیز گفته باشی تا از قافله عقب نمونی.
نقل قول
دیگه الان ماله کشیدن فایده نداره
. و اما در مورد شما دوست عزیز . اولا که نظرم رو دادم و ادم نکشتم که حالا بخوام بترسم یا روش ماله بکشم هنوزم رو حرفم هستم اون عزیزانی بود که کلماتی مثل احمق رو به گواردیولا میگن از نظر من بی شخصیتن چون من هر چقدم با افکار رایکارد مخالف بودم همیشه به حرمت طرفداراش بهش بی احترامی نکردم. چطور وقتی این همه توهین به گواردیولا میشه نه مدیر سایت نه شما ها هیچ کدوم حرف از شخصیت و تربیت نمیزنید . چطور وقتی مدیر سایت به راحتی به کسی که مخالف نظرشو میده میگه فوتبال نمیفهمی و حرفات خندهداره هیچکی حرف نمیزنه. اخ راستی یادم نبود ما ایرانی هستیم و فقط تا زمانی به هم احترام می ذاریم که موافق حرفامون زده بشه.


شنبه، ۱۳ مهر ۱۳۸۷ (۱۴:۲۸)
 
کاتالونیا
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
آقای مدیر سایت خواهش می کنم اجازه ندید که اعضا این همه بی احترامی بهم بکنند چون...


شنبه، ۱۳ مهر ۱۳۸۷ (۱۱:۴۱)
 
Don.Andres
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
برای همه متاسفم...
یادمه یه زمانی کل این سایت از رایکارد انتقاد میکردن و فقط من و سعید و یکی رو نفر دیگه از رایکارد دفاع میکردیم...
ولی الان اون هنوز حرف رایکارد رو میزنه و من از پپ حمایت میکنم...


شنبه، ۱۳ مهر ۱۳۸۷ (۸:۲۳)
 
TiTIMAN
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
بسه بابااااااااااااااااا....

جك كنيد بينيم...به گند كشيدن اسم بارسا رو....
نگاشون كن...كم مونده اوهه اوهه كنيييدد
حيف از اسم بارسا كه شماها مثلا يدك مي كشيد...
يكي امروز يه حرفي بهم زد...حالا كه رسيدم و ديدم تو سايت چه خبره فهميدم راست گفته بنده خدا...
اي واي بر من....نه نه..يعني واي بر ما...
بريد ببينيد هوادارياي رئال دارن چي پشت سرتون ميگن..كاري ندارما...ميدونم جولو دهن مردم رو نميشه گرفت اما وقتي مي بيني دارن راس ميگن...اونجاس كه اين آتيشه چيييييي؟؟؟؟ميچززززونتت...
نظر حاجيت:
پپ مربي فوق العاده ، با انگيزه هاي هجومي عالي اما بسيار كم تجربه ... كه همين مسئله كار دستمون نده خوبه...
اتوو ، يك مفت خوره بي خرد كه يك دوره عالي بود اما هم پارسال گند زد به هيكل مربي هم امسال خواهد زد...
ستاره هاي تيم:تا مربي اونا رو درست ارنج نكنه نميشه ازشون كار كشيد..خوب بله...ميدونستيد؟جدا؟ نه بابا؟منظورم خدمت اونايي كه معتقدند تيم بدون مربي با همين ستاره ها هر كاري بخواد ميكنه...ببينيد ... تو آسمون خدا ستاره ها اگه خدا نخواد و اگه خدا اونا رو در جاي درست و در فاصله درست از هم قرار نده مي افتند،تو تيم هم همين مسئله حاكم هست ....


شنبه، ۱۳ مهر ۱۳۸۷ (۱:۱۳)
 
hichkas
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
اه اه اه اه
دیگه بسه دیگه بسه دیگه بس
وایییییییییییییییییی دارم آتیش میگیرم ازین حرفای بچه ها دلم میخواد بمیرم
عزیزان تورو خدا تورو پیر تورو پیغمبر تورو دینتون تورو مصبتون به مسلمونیتون قسمتون میدم بس کنید
تا کی این بحث قدیمی تا کی بی احترامی به هم
ناراحت نشی سعید ولی همش تقصیر تویه که هی داری این بحثو پیش میکشی تورو خدا بس کن
باشه
باشه
باشه


جمعه، ۱۲ مهر ۱۳۸۷ (۲۳:۳۵)
 
مهمان
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
صلوات بفرستید
به امید پیروزی بازی فردا


جمعه، ۱۲ مهر ۱۳۸۷ (۲۲:۴۲)
 
Mellllanic
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
نقل قول
همه دوستان خواهشمندم تا کامل منظور کسی رو متوجه نشدن به این شکل ترور شخصیت نکنن


دیگه الان ماله کشیدن فایده نداره چه خوبه آدم قبل از حرف زدن فکر کنه هر چند که این جا تایپ میکنی و وقت بیشتری واسه فکر کردن داری............................


جمعه، ۱۲ مهر ۱۳۸۷ (۲۲:۳۶)
 
Mellllanic
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
مهبد کار خودته .....kill him


جمعه، ۱۲ مهر ۱۳۸۷ (۲۲:۳۴)
 
S&M&M
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
نقل قول
واقعا متاسفم واسه طرفدارای بی شخصیت رایکارد. هر چی میخواین به پپ توهین .


بايد بلاك بشي!!!!!


جمعه، ۱۲ مهر ۱۳۸۷ (۲۲:۱۶)
 
vahidnik
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
نقل قول
واقعا متاسفم واسه طرفدارای بی شخصیت رایکارد. هر چی میخواین به پپ توهین .


خداییش من اگه جای مدیر سایت بودم از این کامنت نمیگذشتم!!
جای چنین طرفدارنماهیی که لقب بی شخصیت به رایکارد می دهند اینجا نیست،
و تو دور شو از اینجا!!


جمعه، ۱۲ مهر ۱۳۸۷ (۲۱:۳۰)
 
luis enrique 21
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
با سلام خدمت تمامی اعضای سایت .دوستان من فکر میکنم واسه همه سوء تفاهمی پیش اومده. من منظورم اون عزیزانی بود که کلماتی مثل احمق رو به گواردیولا نسبت دادن.نه همه طرفداران رایکارد . من در زندگی هر تهمتی رو می پذیرم جز توهین به شخصیت دیگران . .
نقل قول
اینجا سر گردنست که هر کاری می خوای می کنی و هر چی دوست داری به همه می گی خیلی برات متاسم که از تربیت و شخصیت هیچ بویی نبردی .
نقل قول
از مدیر سایت تقاضا دارم به این کاربر که بویی از احترام و شخصیت نبرده تذکر بدن . . .
از مدیرکل محترم سایت که اتفاقا دست به تهدید شونم خوبه عاجزانه خواهش مندم تمام کامنت هایی که من تا حالا گذاشتم رو یک جا بذارند < زیادم نیست> اگه جز اوج احترام گذاشتن به نظر دیگران حرفی زده بودم اون وقت سزاوار هر توهینی هستم.در ضمن با نهایت احترام برای تمامی اعضای سایت اگه کامنت گذاشتنم باعث کدر شدن خاطر عزیزشون میشه دیگه کامنت نمی ذارم حتی اگه مدیرکل محترم سایت نخوان وارد سایتم نمیشم.شاید اینجوری جمع طرفداران رایکاردعزیزم جمع تر بشه. فقط از همه دوستان خواهشمندم تا کامل منظور کسی رو متوجه نشدن به این شکل ترور شخصیت نکنن .


جمعه، ۱۲ مهر ۱۳۸۷ (۲۰:۰۶)
 
Mellllanic
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
نقل قول
اما حمایت کورکورانه که نشانه عمق حماقته آدمه هم نمی کنم!



Bravo



جمعه، ۱۲ مهر ۱۳۸۷ (۱۷:۵۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
نقل قول
بازم میگم به خدا همه دوس داریم بارسا بهترین باشه.ببین من عاشق فرانکم اما خداوکیلی واسه پپم آرزوی موفقیت دارم.

منم همین طور. اما حمایت کورکورانه که نشانه عمق حماقته آدمه هم نمی کنم!


جمعه، ۱۲ مهر ۱۳۸۷ (۱۷:۰۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
نقل قول
واقعا متاسفم واسه طرفدارای بی شخصیت رایکارد. هر چی میخواین به پپ توهین .

جناب luis enrique 21
این آخرین باری بود که از چنین ارسالی گذشتم!


جمعه، ۱۲ مهر ۱۳۸۷ (۱۷:۰۳)
 
مهمان
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
نقل قول
بازم میگم به خدا همه دوس داریم بارسا بهترین باشه.ببین من عاشق فرانکم اما خداوکیلی واسه پپم آرزوی موفقیت دارم.

منم همینطور با اینکه دلم نمیخواد ولی به عنوان مربی بارسا باید ازش حمایت کنیم


جمعه، ۱۲ مهر ۱۳۸۷ (۱۶:۱۲)
 
Agent.47
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
فكر ميكردم طرفدار بارسا بودن يعني چشيدن طعم شيرين اتحاد و همدلي كه تو بارسا بود و الان هم هست .........


جمعه، ۱۲ مهر ۱۳۸۷ (۱۳:۵۹)
 
sina
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
اتوو بعد جام ملتهای آفریقا که همون سالی بود که بارسا قهرمان چمپیونز شد جز گل فینال چمپیونز انصافا هیچ کاری جز خراب کردن موقعیت نکرد.
نمونش بازی با من یونایتد تو اولترافورد که نمیدونم یادتونه یا نه یه توپ فوق العاده رو خراب کرد.(باید یه ضرب میزد که برد سمت راست)
بازم میگم به خدا همه دوس داریم بارسا بهترین باشه.ببین من عاشق فرانکم اما خداوکیلی واسه پپم آرزوی موفقیت دارم.
چون مربی تیمیه که واقعا واز ته دل دوسش دارم و خواهم داشت.


جمعه، ۱۲ مهر ۱۳۸۷ (۱۳:۱۹)
 
ashkan007
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
نقل قول
واقعا متاسفم واسه طرفدارای بی شخصیت رایکارد. هر چی میخواین به پپ توهین .

مگه اینجا سر گردنست که هر کاری می خوای می کنی و هر چی دوست داری به همه می گی ؟!!
خیلی برات متاسم که از تربیت و شخصیت هیچ بویی نبردی .
هرکسی یه نظری داره وباید به نظرش احترام گذاشت نه اینکه یه بحثی بکنه بعد موقعی که کم آورد توهین کنه !!!!
. . . . . . . . . . . . . .
از مدیر سایت تقاضا دارم به این کاربر که بویی از احترام و شخصیت نبرده تذکر بدن . . .


جمعه، ۱۲ مهر ۱۳۸۷ (۱۱:۰۴)
 
sina
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
ببینین من قبلا هم یه بار گفتم اگه ما میگیم فرانک اسطوره بود دلیل این نیست که
علاقه به موفقیت بارسا نداشته باشیم.

ولی فرانک واسه کسایی که از قدیما بارسا شناسن یه چیزه دیگس.

ببین تاریخ عضویت منو بیبن با تعداد نظرام مقایسه کن.الان طرف 5روزه عضوه 80تا کامنت داره ولی من نه.حالا میای میگی این پسره(خودمو میگم)اومده کاسه داغتر از آش شده.من تا قبل این جریان پپ و فرانک اصلا کامنت نمیذاشتم.
ولی خدایی بعدش دیدم بعضیا دارن خیلی نامردی میکنن در حق فرانک واسه همینه که جدیدن کامنت میذارم.

واسه اینه که میخوام اونا بدونن فرانک کیه و اونا دارن به کی بد و بیراه میگن و توهین میکنن.

به خدا این رسمش نیس.آره اون زمانی که من بارسارو شناختم اصلا فرانکی در کار نبود.
ولی وقتی اومد دیدم این چه مردیه چه ابهتی داره.
اینو بدونین اگه فرانک میموند واسه بارسا یه چیزی میشد هزار برار اونی که فرگی واسه منچستریاس.

اینو یه بار گفتم تا آخر عمرم هم میگم...فرانک که بهش میگن مرد سوم واسه من و خیلیهای دیگه تا ابد مرد اوله.


جمعه، ۱۲ مهر ۱۳۸۷ (۱۰:۲۶)
 
No10
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
دوستان عزیز من فکر میکنم بحث برسر پپ و فرانک مارو به جائی نمیرسونه. اون چیزی که همه رو ناراحت میکنه بازی ضعیف بارسا است . خداوکیلی ریکارد هم در سال آخر به ته خط رسیده بود ، مشکل جایگزین کردن یک مربی بهتر و سرشناس تر و کارآمد تر از او بود که انجام نشد . و در فوتبال مدرن !!!! هم مربی باید توانائیش رو نشون بده بازیکنها که برای همه شناخته شده هستند و کسی از یحیی توره توقع دریبل زدن 3 نفر رو نداره و کسی هم از مسی توقع سر زدن روی مدافع حریف رو ......


جمعه، ۱۲ مهر ۱۳۸۷ (۱۰:۰۶)
 
Mellllanic
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
نقل قول
بی شخصیت


مثل این که شما یاد نگرفتی به نظر بقیه احترام بذاری ؟؟؟؟
منم واسه شما متاسفم که بلد نیستی حرف بزنی .
پپ اگه بارسارو قهرمانم کنه نظر من همینه از ریکارد هم هر کی تعریف کرده به خودش مربوط بوده و کسی نظر شما رو نخواسته .
در ضمن بی شخصیت هم خودتی


جمعه، ۱۲ مهر ۱۳۸۷ (۵:۴۸)
 
luis enrique 21
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
فقط از خدا میخوتم این تیم نتیجه بگیره میبینیم چه جوری همه تعریف میکنید . خدا نکنه این تعویض مسی رو رایکارد انجام میداد یعنی در حد شاهکار بالا می بردینش . خیلی جالبه یه تیم 1_0 عقب باشه بعد با تعویض مربی ببره بعد همه انتقاد کنند . واقعا رایکارد هنر می کرد با اون همه ستاره اونم در زمان اوج خفت رئال قهرمان میکرد. من هیچ وقت منکر شایستگی هاش نیستم ولی به خدا خیلی بی انصافید . ما اهل کوفه نیستیم پپ تنها بماند.......


جمعه، ۱۲ مهر ۱۳۸۷ (۴:۲۴)
 
luis enrique 21
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
نقل قول
واقعا احمق این پپ
نقل قول
الان دیگه ریکارد رفته و ما گیر یه مربی احمق افتادیم
نقل قول
پپ يك احمقه همينوبس
واقعا متاسفم واسه طرفدارای بی شخصیت رایکارد. هر چی میخواین به پپ توهین .
میکنید .فقط مونده فحش خوار مادر واسه طرفدارای پپ و خودش بذارید. مرور زمان همه چیزو ثابت میکنه. در ضمن مدیر سایت رایکارد تیمو اول فصل تحویل گرفت نه وسط فصل.انقدر مغرضانه از رایکارد طرفداری میشه که دیگه حالم داره ازش بهم می خوره. خوبه پپ سالها بازیکن و کاپیتان بارسا بوده.


جمعه، ۱۲ مهر ۱۳۸۷ (۴:۱۱)
 
boy_icelol
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
نقل قول
وقتی یک مربی قابل دفاعه که حد اقل بیننده بازی رای به برتری تاکتیکی یا حد اقل هماهمنگی تیم بده . نه اینکه نون هنر نمائی و درخشش ستاره ها شو بخوره .
.... شرط میبندم که این تیم بدون داشتن مربی هم قادر به کسب این نتایج و ارائه این بازی بود.........


کانلا مشخصه که حداقل در حال حاظر بارسا فقط به خاطر نبوغ ستاره هاش بازی ها رو می بره نه با تفکر مربی و هیچ کی نمی تونه از این چینش های مسخره پپ دفاع کنه...

سعید باور کن:
تو 2 سال آخر فرانک یکی از مهمترین ضعف هاش همین تعویض هاش بود!!! درسته که بارسا به خاطر قانون مسخره اسپانیا قهرمانی 1 فصل رو از دست داد اما این قانون رو همه ما و از جمله رایکارد می دونست و فقط اون تعویض گند مقابل اسپانیول بود که تونست قهرمانی رو خیلی راحت و بزدلانه از دست ما در بیاره!!!


جمعه، ۱۲ مهر ۱۳۸۷ (۳:۳۲)
 
Mellllanic
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
خواهشا تمومش کنید الان دیگه ریکارد رفته و ما گیر یه مربی احمق افتادیم .
خدا به خیر کنه .


جمعه، ۱۲ مهر ۱۳۸۷ (۲:۵۰)
 
ashkan007
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
نقل قول
آره رایکارد تعویض بلد نبود که تو فینال چمپیونزلیگ لارسن و بلتیو اورد تو زمین...

آره لارسن پاس گل داد و بعدش بلتی هم گل قهرمانی رو زد . . .


جمعه، ۱۲ مهر ۱۳۸۷ (۲:۲۷)
 
Sepehr
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
من نمیدونم چرا اینقدر شما حرفای تکراری و قدیمی میزنید...ول کنید به خدا رایکارد 1 ساله رفته....


جمعه، ۱۲ مهر ۱۳۸۷ (۰:۱۳)
 
sina
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
آره رایکارد تعویض بلد نبود که تو فینال چمپیونزلیگ لارسن و بلتیو اورد تو زمین...

خدایا ما که میدونیم نصف اینا از زمان رایکارد تازه بارسارو شناختن...

حالا میاد میگه رایکارد ترسو و افتضاح بود...


پنج‌شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۸۷ (۲۳:۲۴)
 
مهمان
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
ولی من میترسم کفران پپ باعث چیز بدتری بشه
یکم هم نقاط مثبت این روزهای بارسا رو ببینیم خوب میشه ها
حداقل این دودستگی بین هوادارای بارسا ایجاد نمیشه من بیشتر از نتایج. نوع بازی و پپ از این دعواها میترسم ...
لازم نیست برای اثبات تعصبمون همدیگرو پاره پاره کنیم فقط باید قبول کنیم هرکی نظرخودشو داره مهم بارساست و مربی تیم که نیاز به حمایت دارن


پنج‌شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۸۷ (۲۲:۱۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
نقل قول
خندیدن به ترکیب گواردیولا نشون دهنده ی فهم پایین فوتبالی کسیه که به ترکیب و خصوصا تعویض های گواردیولا خرده گرفته!

این جمله شما اتفاقا نشان از فهم فوتبالی پایین خودت داره! لابد سوتی دروازبان حریف یا هنر مسی تو چیپ زدن، شاهکار تعویض پپه، اما آوردن بویان به جای پویول، اتوو جای آبیدال، در مواقعی حضور همزمان آنری، اتوو، مسی و بویان، و گاهی نبودن توامان آنری و اتوو، و ده ها نمونه دیگه از خیل تعویض های پپ که 90% ش احمقانه ش، نشانه درک فوتباله! اگه اینطوریه، همون شما فهم فوتبال داشته باش، ما نخواستیم!

نقل قول
چرا زمانی که سامی چپ و راست گل زد و در بازی با اسپانیول به همراه آنری تاثیر مستقیم در نتیجه ی بازی داشت این افراد از دادن نظر امتناع می کردند؟

سه سال پیش که سامی چپ و راست گل می زد، در دو سال اخیر، اون با هدر دادن 20 برابر موقعیت بیشتر از گلهایی که زد، مهمترین عامل تمام ناکامی های بارسا بود. یکی دیگه از حماقت های پپ، همین نگه داشتن اتوو و نخریدن مهاجم بود، کسی که از اول اومد گفت بازیکن نیست، اما یهو نظرش عوض شد و شد بهترین مهاجم دنیا!

نقل قول
سعید جان نمی دونم چرا بعد هر پیروزی تیم تو فلش بک میزنی به رایکارد؟ مگه کسی در توانایی های رایکارد و کارایی که برای بارسا کرده بود شک داره؟(که اگه داشته باشه یا بارسایی نیست یا فهم فوتبالی نداره!)

چون دارم می بینم که از تاوان کفران ریکارد، تحمل یکی مثل پپه!

نقل قول
بازی ای که بارسا با اسپانیول کرد و لذتی که به من داد به جرات می تونم بگم در سطح اون بازی 3-0 توی سانتیاگو برنابئو بود!

خنده دار تر از این نمی شد حرفی زد!


پنج‌شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۸۷ (۲۲:۰۶)
 
barca10
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
دقت کردين اين فصل از ليگ هاي اروپا هيچ کدوم از غول هاي ليگ هاي معتبر دوران خوبي رو سپري نميکنن.
از بايرن بوندسليگا گرفته ... تا ميلان ايتاليا که همه ي بازيهاش رو يا مساوي ميکنه يا ميبازه. اونم از آرسنال انگليس که همه ي بازيهاشو ميبره ولي به يه تيم در پيت ميبازه.
اونم از ليگ قهرمانان اروپا که سطحش خيلي ا.مده پايين و هر چي تيمه درجه 2و3 بود صعود کرده.
اينم از بارسا که برد هاش همه خفيف...
فکر کنم کل تيم ها دچار اين بحران شدن...
پس بارسا هم استثنا نيست...پس بارسا هم استثنا نيست...کمي صبر داشته باشيد.....................


پنج‌شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۸۷ (۲۱:۵۱)
 
مهمان
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
raza valdez عزیز باهات موافقم و ازت ممنونم که حرفای دل منو گفتی
به نظر منم باید به همین برد ها خوش باشیم و به اینده ای بهتر امیدوار و به بارسا وفادار ریکارد عزیز بود و هست اما الان که رفته باید از مربی جدیدمون حمایت کنیم ...


پنج‌شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۸۷ (۲۱:۵۱)
 
reza_valdes
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
فکر نمی کنم بحث طرفداری از رایکارد یا گواردیولا مطرح باشه! در این صورت بحث کاملا احمقانه ای هست. نمیدونم ، بعضی ها احساس خوبی از این پیروزی ندارن! اما اگه مثل 2 سال قبل تیم 1 گل می زد و در طول بازی 2 تا گل می خورد و بازنده میومد بیرون ( و یه ضد حال اساسی میزد!) بهتر بود یا الآن که تیم نشون میده روحیه ی پیروزی رو داره!؟ خندیدن به ترکیب گواردیولا نشون دهنده ی فهم پایین فوتبالی کسیه که به ترکیب و خصوصا تعویض های گواردیولا خرده گرفته! مگه نه اینکه مسی با اومدنش 2 تا گل زد و این بویان تعویضی بود که گل اول روی تاثیر مستقیم اون بود؟ حالا دوستان میان میگن چرا مسی رو از اول نذاشت ، خب اینجوری بد هم نشد ، مسی با 20 دقیقه بازی همون کاری رو کرد که منتقدای بارسا ازش هراس داشتن هم 70 دقیقه استراحت کرد!(چرا قضیه رو از این بعد نگاه نمی کنین و پپ رو یک مغز متفکر نمی دونین!؟) مخالف های تیه ری آنری و به خصوص ساموئل اتوئو دوباره لب به سخن گشوده اند!!! چرا زمانی که سامی چپ و راست گل زد و در بازی با اسپانیول به همراه آنری تاثیر مستقیم در نتیجه ی بازی داشت این افراد از دادن نظر امتناع می کردند؟ کجا هستند کسانی که می گفتند بارسلونا منهای رونالدینیو یعنی هیچ؟ چرا اینایی که میگن بارسلونای منهای مسی یعنی هیچ از طرفداران رونالدینیو عبرت نمی گیرند؟ قبلولش برای خیلی ها(دشمن!)سخته اما حقیقت اینه که رونالدینیو و مسی در لباس بارسا به این عظمت رسیده اند و باز هم بد خواهان بدانند که رونالدینیو اولین نبوده و مسی آخرینش نیست!

چرا همه میان میگن شاختار تیم کوچکیه و به یاد نمیارن که همین تیمهای کوچیک هستن که تو زمین خودشون دردسر ساز میشن(مثلا دیشب کلوژ 0-0 چلسی! ، یوونتوس 2-2 باته بوریسوف!) و بردن در زمین سخت کیف رو یه نوع موفقیت نمی دونن؟ مگه بارسای زمان رایکارد به تیمهای کوچیک نمی باخت؟ پارسال که تو لا لیگا توی بازی های خارج خونه گل کاشته بودیم و رکورد اسف باری داشتیم!

سعید جان نمی دونم چرا بعد هر پیروزی تیم تو فلش بک میزنی به رایکارد؟ مگه کسی در توانایی های رایکارد و کارایی که برای بارسا کرده بود شک داره؟(که اگه داشته باشه یا بارسایی نیست یا فهم فوتبالی نداره!) تاریخ گواه هست و نیازی به دفاع کردن از رایکارد بزرگ نیست اما بحث یه چیز دیگست! بحث اینه که 1 ماه میشه که بارسا می بره و ما دیگه شب ها بالش هامون از اشک چشمهامون خیس نمیشه! بحث اینه که چند وقتیه دقیقه ی 90 ضد حال نمی خوریم و چند وقته داریم علاوه بر پیروزی های پر گل و قاطع ، لذت پیروزی دقیقه ی 90 رو هم میچشیم، من تیمی رو می بینم که بعد گل زدن تمام نیمکت بلند میشن برای شادی کردن و کسی به واسطه ی موفقیت هم تیمیش حسادت تو چشماش موج نمی زنه! بازی ای که بارسا با اسپانیول کرد و لذتی که به من داد به جرات می تونم بگم در سطح اون بازی 3-0 توی سانتیاگو برنابئو بود! پس این کمال بی انصافیه که پپ هیچی نباشه و رایکارد همه چی!


پنج‌شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۸۷ (۲۱:۲۹)
 
مهمان
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
نقل قول
ارزش های مسی همیشه به بارسا کمک کرده و همه می دونن پپ داره تصمیمات اشتباهی می گیره . . .

درسته کجایی مربی


پنج‌شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۸۷ (۲۰:۴۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
خیلی بده آدم انقدر بی چشم و رو باشه!

ریکارد دو سال جام نگرفت، که سال اولش به خاطر قانون مضحک اسپانیا بود، اون بهترین نتایج لیگ رو گرفت و قهرمان واقعی بود.
فقط 1 سال بود که نتیجه نگرفت. اونم از بس براش حاشیه درست کردن و با مصدومیت های و بازیکنای ناآماده دست و پنجه نرم کرد.

برای جناب پپ که مثل چی شانس داره و دقیقه 90 به بعد دائم گل می زنه، میگن نصف موقعیت هاشم گل نکرده، بعد همین آقا نمیگه اون بازی اسپانیولی که مثال می زنه، این جناب اتوو 6 تا موقعیت گل رو یک نفری گل نکرد که آخر بازی مساوی شد!

واقعا نمک نشناسی و حمایت از حماقت نشانه تعصب نیست! تیم پپ هرچی خوبی داره، مال زمان ریکارده، تمام شیوه چینش تهاجمی بازی ها و حملات، پپ فقط سانترهای دنی آلوز رو اضافه کرده که ذاتی بازیکن بزرگیه. تنها هنر جناب پپ، تاکتیک های قر و قاطی، سیستم های دائم در حال تغییر و خط دفاع داغونه!

مثل پپ در مقابل ریکارد، مثل دانش آموز دبستان به استاد دانشگاس! این مقایسات مسخره رو تموم کنید، و ادعای تعصبتون رو جور دیگه فریاد بزنید! لابد من که سه سال و نیم، نصف وقت روزانم صرف این سایته، بارسایی نیستم و ریکاردی هستم و شما جماعت نمک نشناس، که یه کار ساده ازتون خواسته بشید، همه در میرید، انتهای متعصبین بارسایی هستید!

واقعا امیدوارم این بحث همین جا تموم بشه. از نظر بارسایی های واقعی، ریکارد یه اسطوره س، و بعد کرویف، بزرگترین مربی تاریخ باشگاه. و با کسی هم که در مورد اسطوره های بارسا ناشایست حرف بزنه، بدون شک برخورد خواهد شد.


پنج‌شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۸۷ (۲۰:۴۲)
 
S&M&M
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
پپ يك احمقه همينو بس!!!!


پنج‌شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۸۷ (۲۰:۲۰)
 
hichkas
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
نقل قول
.... شرط میبندم که این تیم بدون داشتن مربی هم قادر به کسب این نتایج و ارائه این بازی بود.........

چرا حرف الکی میزنی مرد آخه دو فصل با داشتن بهترین مربی دنیا یعنی رایکارد نتونست نتیجه بگیره
تورو خدا ازین حرفا توی فوتبال مدرن امروز نزنید که بهمون میخندن


پنج‌شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۸۷ (۲۰:۰۷)
 
aryamehr
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
من نمیدونم این تیمای بزرگی که میگین کیا هستن مگه همین اسپانیول نبود که با تعویض های شاهکار ریکارد قهرمانی رو ازمون گرفت. رو فرم نبودن مهاجما رو نزارید به حساب پپ هگه تو هر بازی یک پنجم موقعیت هایی رو که گیرشون میدو گل کنن الان شما به پپ بیچاره این همه بدو بیراه نمیگید. ولی ای خوشم میاد از پپ یه استراتژی برا خودش داره با اعتماد به نفس داره پیش میره. هی ازش بد بگید ولی اون روزی که....


پنج‌شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۸۷ (۲۰:۰۲)
 
hichkas
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
نقل قول
پپ 5 تا بازیکن 30 ساله رو پرت کرده بیرون و همش بازیکنان جوون رو آورده.یه تیم جوون ساخته

کاری گه ونگر تو آرسنال کرد و بازیکنای گمنامی آورد ولی داره عالی نتیجه میگیره
نقل قول
ریکارد استاد تعویض بود، حرفای بی اساس نزن لطفا

اتفاقا تنها کاری که توش مهارت نداشت همین تعویض بود همه هم میدونن


پنج‌شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۸۷ (۱۹:۵۸)
 
ashkan007
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
نقل قول
.... شرط میبندم که این تیم بدون داشتن مربی هم قادر به کسب این نتایج و ارائه این بازی بود.........

کاملا" درسته .
مثلا" بوسکتس از توره بهتره ؟
یا اینکه پویول که نقطه قوت دفاع بارساست باید بره سمت چپ که هیچوقت بازی نکرده ؟
یا اینکه اتوو و مسی روی نیمکت ؟


پنج‌شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۸۷ (۱۹:۵۲)
 
No10
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
پپ باید احتمالا پیشگو باشه که میدونسته مسی میاد تو و در عرض 5 دقیقه بازی باخته رو به برده تبدیل میکنه ؟!!!!!!!!
نه ، با این نتایج نمیشه ترکیب چیدن عجیب و غریب پپ رو پذیرفت . وقتی یک مربی قابل دفاعه که حد اقل بیننده بازی رای به برتری تاکتیکی یا حد اقل هماهمنگی تیم بده . نه اینکه نون هنر نمائی و درخشش ستاره ها شو بخوره .

.... شرط میبندم که این تیم بدون داشتن مربی هم قادر به کسب این نتایج و ارائه این بازی بود.........


پنج‌شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۸۷ (۱۹:۰۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
ریکارد استاد تعویض بود، حرفای بی اساس نزن لطفا!

با 2 ماه نمیشه تاکتیک پیدا کرد؟ ریکارد تیم رو وسط فصل گرفت و کرد نائب قهرمان. اینکه همه چی داشت، فرصت کافی، بازیکن خرید، ... الان ولی حتی بلد نیست یه ترکیب ثابت بچینه!

بارسا تا حالا نتیجه گرفته، همه هم خوشحالیم، اما این جور نتیجه گرفتنا به هیچ کس نمی چسبه!


پنج‌شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۸۷ (۱۸:۲۰)
 
Don.Andres
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
من نمیدونم چرا این قدر به پپ گیر میدین؟
رایکارد بدون شک دومین مربی تاریخ باشگاهه و من هم هنوزم که هنوزه هوادارشم.
ولی همین رایکارد تو دو فصل قبل با تعویض هاش (جدا از بحث بد شانسیش)یکی از عوامل نتیجه نگرفتن بارسا بود.
یادتون رفته که هر وقت 1_0 یا 2_1 جلو بودیم ادمیلسون و اوله رو میاورد تو زمین و همه رو بلا استثنا یا تساوی کردیم و یا باختیم.همه رو.تو 2 فصل قبل حد اقل 15 تا بازی رو همین جوری باختیم.این هم اشتباه رایکارد بود.
ولی خوب رایکارد انقدر کارنامه ی عالی داره که این ها رو حساب نمیکنیم دیگه...

فراموش نکنید! پپ 5 تا بازیکن 30 ساله رو پرت کرده بیرون و همش بازیکنان جوون رو آورده.یه تیم جوون ساخته.خودشم که 3 ماه بیشتر نیست که اومده.از این 3 ماه 1 ماهش هم بازیکناش دست تیمهای ملی و یورو بودن.
به نظرتون با 2 ماه تمرین واقعا میشه تاکتیک آورد؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا پپ 2 ماه با تیمش کار کرده.این نتایج برای تیمی که 12 بازیکن جدید آورده و مربیش هم 3 ماهه رو تیمه و جدیده واقعا بده؟؟؟؟؟
انصاف هم خوب چیزیه!
اگه شما فقط یه مربی مثال زدین که تو 3 ماه بیاد یه فوتبال تهاجمی و زیبا بازی کنه و همچین نتایجی هم بگیره من بهش یه جایزه ی خوب میدم!!!
اسکولاری و مورینیو هم تازه چلسی و اینتر رو بدست گرفتن.ببینید واقعا پپ بهتر کار کرده تو بارسا یا اون ها تو تیم هاشون.چه از نظر بازی زیبا و چه از نظر نتیجه...

یه مربی حداقل یک نیم فصل وقت میخواد تا کارش جا بیفته چه برسه که 12 تا بازیکن جدید هم به تیم قبل اضافه بشن.
منصف باشید...
اگر هم بحث شانس اینه پس ما فینال پاریس رو هم شانسی بردیم...شانسه این؟؟
اگه پپ خوش شانس بود 33 تا حملش 2 تاش نمیرفت تو گل!!!! این بد شانسیه نه خوش شانسی...

به بازی کردن پویول تو دفاع چپ اعتراض دارین؟؟؟ اشکال نداره!! آبیدال رو بذارید اونجا ... حرف نداره کارش!!!
حداقل پویول تو چپ از اون آبیدال نکبت بهتر بازی میکنه...


پنج‌شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۸۷ (۱۸:۰۹)
 
helldorado
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
به نظر من زمان همه چیو ثابت خواهد کرد که آیا پپ کارشو خوب بلده یا نه!نکته مهم اینه که بهانه ای نداره که بگه بد شانس بودیم چون واقعا میشه گفت خدا رو شکر تا اینجا که خوش شانس بودیم.ایشالا تا آخر فصل هی گل بخوریم ولی جبران کنیم!!!!!!شما فکر می کنین اینجوری ادامه پیدا میکنه؟؟؟من فکر نمیکنم.
به هر حال به امیده سر بلندی و موفقیت پپ چون اگه پپ موفق باشه در نتیجه بارسا هم موفقه...
اینو هم بگم ما کلا بی انصاف هستیم!!! بی انصافی کردیم در حقه ریکارد،چون خیلی هامون میگیم ریکارد که هیچ کاری نکرد!تازه به جایی رسیدیم که گفتیم تن کاته همه کارارو کرد !!!!!!!یادتون میاد؟؟؟؟؟
حالا هم پپ شروع نشده ازش بدمون میاد!!!


پنج‌شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۸۷ (۱۷:۱۹)
 
مهمان
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
نقل قول
ماهمه باهم دوستیم و همگی طرفدار بارسا.

دقیقا نظر منم همینه ما همه بارسایی هستیم حتی پپ...
در ضمن برای هر تیمی مشکل پیش میاد ولی این دلیل نمیشه که هرکی سازخودشوبزنه پس اتحادمون چی میشه ما باید باهمدیگه این روزای سخت رو پشت سر بذاریم
بارسایی های عزیزم یه کم امیدوار باشید ما موفق میشیم به امید خدا


پنج‌شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۸۷ (۱۷:۱۸)
 
مهمان
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
بچه ها چرا بارسا لباس های زردشو نپوشیده بود؟؟؟


پنج‌شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۸۷ (۱۷:۱۱)
 
Mellllanic
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
نقل قول
از اول فصل تا حالا هر بازی که کرده از حریفش سر بوده


درسته که سر بوده ولی نتایج دلچسب نبوده و تو همین بازی دیشب ما هیچ برتری نداشتیم .


پنج‌شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۸۷ (۱۷:۰۲)
 
Mellllanic
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
4 تا حرف اینو یه اونور ارزش نداره که به هم بی حرمتی کنید .
ما همه باهم دوستیم و همگی طرفدار بارسا .


پنج‌شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۸۷ (۱۶:۵۶)
 
M.I.N.A
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
نمیدونم چرا شما همش میخواین پپ رو خراب کنید.

بارسلونا از اول فصل تا حالا هر بازی که کرده از حریفش سر بوده. حالا به نتیجه کار ندارم ولی بارسا که فعلا تیم آمادهای هستش.
هر وقت بد نتیجه گرفت بیاین آیه یاس بخونین..........................


پنج‌شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۸۷ (۱۶:۵۳)
 
boy_icelol
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
وضعیت گواردیولا خیلی شبیه علی دایی هست!
هر دو آدمای کله شق و لجوجی به نظر می رسن که تو بازی دادن بعضی بازیکنای خاص تعصب بی موردی دارن
مثل مورد بوسکتس (اگه درست نوشته باشم اسمشو) که به قول سعید: سوگلی ،پپ هست!

و پپ مربی بی تجربه با افکاری گنگ به نظر می رسه ! که تا حالا واقعا عنصر شانس یارش بوده!
گرچه آدم شجاع و جسوری به نظر می رسه.
به نظر من کلی منتقد از درون باشگاه و هوادارا وجود داره که در حال حاظر به علت این چندین برد متوالی ساکت هستند اما مثل یه آب زیاد که پشت سد قرار داشته باشه فقط منتظر این هستند که مثلا 2 باخت پیاپی ( خدا نکنه) داشته باشیم! تا طوفانی از انتقاد به سوی این مربی سرازیر بشه!
این اشتباهه که بگیم چون تیم داره بحرحال تو بازیهاش پیروز می شه ! نباید انتقادی کرد! این برد ها اصلا مستحکم به نظر نمی رسن و این همه تغییر در چینش بازیکنا و افت و خیز تیم جای سئوال داره!


پنج‌شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۸۷ (۱۶:۲۵)
 
pirlo
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
hichkas درست میگه اید به نظرات احترام گذاشت وگرنه این دوستی در سایت اتفاق نمی افته


پنج‌شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۸۷ (۱۵:۵۵)
 
hichkas
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
اولا که از مدیر محترم و دیگر دوستان محترم خواهش میکنم دیگه این بحث قدیمی رایکارد و پپ رو تموم کنید
دوما اگر که قصد ادامه دادن دارید حداقل به نظرات هم احترام بذارید چون هرکس سلیقه ای داره و نمیشه با زور کسیو وادار به قبول چیزی کرد
ممنون


پنج‌شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۸۷ (۱۵:۱۱)
 
ashkan007
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
نقل قول
جای تاسفه که یه سری فکر می کنن تعصب یعنی حمایت از هر حماقتی که اتفاق می افته!!

کاملا" درسته . . .


پنج‌شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۸۷ (۱۵:۱۰)
 
not_in_love_en
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
نقل قول
این قضاوت در مورد پپ واقعا غیر منصفانه است. پیروزی ، وقتی که عقب هستی نشانه هنر و جوش و خروش یک مربی است .تازه پپ اول کاره که این طوریه اگه یه کمی بمونه خیلی بهتر میشه . طرفداران واقعی بارسا از برد تیم در هر شرایطی خوشحال می شوند . کاشکی تو کارامون اخلاص داشتیم. بارسا رویای همیشه دوست داشتنی.


خوبه آدم فکر همیشه رو بکنه!!! بارسا دو تا بازی ببازه همین خود شماها در میایید میگید عجب مربی ... فلان بیسار، واقع گرا باشیم نه اینکه بگیم خوب بارسا برده پس مربی خوب کار می کنه حمایت کنیم!!!! واقعیت اینه ما هنوز تیم محکم به پستمون نخورده!! گذر زمان همه چیو مشخص می کنه


پنج‌شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۸۷ (۱۴:۵۳)
 
shahab
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
روحیه جنگندگی تیم فوق العاده و تحسین بر انگیزه. دیگه دکو و رونالدینیو فلان شده نیستند که دو دستگی و تفرقه تو تیم رایکارد مظلوم و دوست داشتنی ایجاد کنن.
الان فقط اتوو می تونه حاشیه ساز بشه که اونم با رفتن رونالدینیو دیکه این کارو نمی کنه. اتحاد تیم عالیه با این روحیه اگه حفظ بشه می تونیم تمامی تیم ها رو له کنیم و افتخارات 2006 تکرار کنیم بس بهتره به جای عیب و ایراد گرفتن تو دوست داشتن تیم مون اخلاص داشته باشیم و کمی صبر کنیم.


پنج‌شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۸۷ (۱۴:۴۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
جای تاسفه که یه سری فکر می کنن تعصب یعنی حمایت از هر حماقتی که اتفاق می افته!!


پنج‌شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۸۷ (۱۴:۱۰)
 
S&M&M
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
فقط به اميد آينده!!!!!
با حرفهاي سعيد خان(جناب مدير ) كاملآ موافقم!!!!
رايكاردي كه فقط تو فصل آخر چند تا اشتباه نميكرد اسمش هم ترازه كرايف بزرگ ميشد!!!!
هر چند الانم دومين مربي تاريخ بارساست!


پنج‌شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۸۷ (۱۴:۰۲)
 
hichkas
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
نقل قول
پاس ژاوی پشت دفاع به مسی رسید

به اسم ژاوی دقت کنید


پنج‌شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۸۷ (۱۳:۵۵)
 
مهمان
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
بارسایی های عاشق نظردادن برام خیلی سخته اما همه میدونید که اینطوری نمیشه بارسا نیاز به اقتدار بیشتری مخصوصا در نتایج داره اما نا امید نباشید میتونست بدتر هم باشه خداروشکر که تونستیم سه امتیاز رو بگیریم ...
به امید یه بارسای متفاوت و عالی


پنج‌شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۸۷ (۱۳:۴۳)
 
ashkan007
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
بله ولی فکر می کنی روبرو تیمای بزرگ هم همین شانسا رو می آریم ؟
تو دو تا بازی اخیر 2 تا از گلامون اشتباه محض دروازبان بوده فکر می کنین این روند تا کی ادامه داره ؟


پنج‌شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۸۷ (۱۳:۱۲)
 
shahab
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
این قضاوت در مورد پپ واقعا غیر منصفانه است. پیروزی ، وقتی که عقب هستی نشانه هنر و جوش و خروش یک مربی است .تازه پپ اول کاره که این طوریه اگه یه کمی بمونه خیلی بهتر میشه .
طرفداران واقعی بارسا از برد تیم در هر شرایطی خوشحال می شوند . کاشکی تو کارامون اخلاص داشتیم.
بارسا رویای همیشه دوست داشتنی.


پنج‌شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۸۷ (۱۳:۰۲)
 
Sepehr
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
من تا هفته های پیش با سعید موافق نبودم ولی دیگه حالا با این نتیجه های ناپلونی باهاش موافقم...
با این تصاعد نزولی که پپ پیش گرفته روبرو تیم بزرگا چی کار میخواهیم بکنیم....؟


پنج‌شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۸۷ (۱۲:۵۸)
 
ashkan007
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
ارزش های مسی همیشه به بارسا کمک کرده و همه می دونن پپ داره تصمیمات اشتباهی می گیره . . .


پنج‌شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۸۷ (۱۲:۴۶)
 
vahidnik
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
نقل قول
خدا عاقبت این تیم رو به خیر کنه.


اگه شما آیه یاس نخونی به خیر می کنه!!
سعیدجان چرا دوست داری پپ موفق نشه؟!
برای اینکه بگی رایکارد بهتر بود؟!


پنج‌شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۸۷ (۱۲:۳۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسی یک پیروزی لحظات نهایی دیگر را ایجاد کرد. (1-2)
الان پپ میاد با دستپاچگی چنان از 5 پیروزی (که 3 تاش لااقل شانسی بوده) دم می زنه، انگار نه انگار که ما یادمون نرفته زمانی که ریکارد رکورد طلایی 18 برد پیاپی و 14 برد پیاپی در لیگ و در مقطعی دیگه، 11 برد پیاپی در لیگ قهرمانان (که رکورد لیگ قهرمانان شد) رو ثبت کرد.

البته اون بردهای با شایستگی و اقتدار کجا، و این بردهای شانسی و لحظات آخر کجا. زمانی که پپ یه بازیکن بود و بازیکن محبوب من بود، هیچ وقت فکر نمی کردم اگه روزی مربی بشه، اینطور در تصمیم گیری احمقانه و در ترکیب چیدن فاجعه و آماتور عمل کنه.

خدا عاقبت این تیم رو به خیر کنه.


پنج‌شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۸۷ (۱۲:۰۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۶ کاربر آنلاین است. (۲۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!