به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسلونا vs آلاوزپیش بازی
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ شنبه، ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ (۱۵:۱۹) (۵۸۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


به لالیگا ۲۰۱۸/۱۹ خوش آمدید! بارسلونا در هفته اول این رقابت‌ها در یک بازی خانگی، به مصاف تیمی از شهر ویتوریا واقع در ایالت باسک خواهد رفت؛ یعنی دپورتیوو آلاوز. تیمی که تقابل‌های سختی را برای بارسلونا طی فصول اخیر رقم زده و با راهیابی به فینال کوپا دل ری در فصل ۲۰۱۶/۱۷ شگفتی ساز فوتبال اسپانیا لقب گرفت. هر آنچه لازم است در خصوص این دیدار بدانید اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

لیگ اسپانیا به خاطرات تغییرات زیادی که متحمل شده، می‌تواند با حساسیت‌های فوق‌العاده زیادی همراه باشد. از قدرتمند شدن اتلتیکو و تغییر سرمربی رئال مادرید گرفته تا خریدهای شگفت انگیز بارسلونا و خروج کریستیانو رونالدو از این لیگ، همه و همه جذابیت‌های خاص خود را به دنبال خواهد داشت.


بارسلونا در فصل گذشته می‌توانست به اولین تیمی تبدیل شود که با پشت سر گذاشتن یک فصل بدون شکست، فاتح لالیگا می‌شود اما این اتفاق نیفتاد. در هر صورت، کاتالان‌ها رکوردهای زیادی را جابجا کردند و در مسیر کسب این عنوان قهرمانی، برتری مطلقی نسبت به سایر رقبا داشتند.

اخبار تیم

بارسلونا در این تابستان تغییرات عمده‌ای داشته است. آندرس اینیستا، لوکاس دینیه، الکس ویدال، یری مینا و آندره گومز نیوکمپ را ترک کردند، در حالی که آرتور ملو، مالکوم اولیویرا و آرتورو ویدال بازیکنانی هستند که می‌توانند اولین بازیشان در لیگ اسپانیا را مقابل آلاوز در هفته اول تجربه کنند. از طرفی کلمنت لنگله، مدافع 23 ساله فرانسوی که در باشگاه سویا عضویت داشت، می‌تواند به حضور در میادین لالیگا با پیراهن بارسلونا ادامه دهد.

دنیس سوارز، کارلس آلنیا و سرخی سمپر به خاطر مصدومیت، تمرینی معمولی را پشت سر گذاشتند و در لیست 18 نفره نیز قرار نگرفتند. گفتنی است که این لیست روز گذشته اعلام شد و هر چهار بازیکن جدید آبی و اناری‌ها نیز فراخوانده شدند.

لیست ۱۸ نفره بارسا برای این بازی عبارت است از: تراشتگن، سمدو، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، کوتینیو، آرتور، سوارز، مسی، دمبله، رافینیا، سیلسن، مالکوم، لنلگه، آلبا، روبرتو، ویدال و اومتیتی.


نقطه نظر سرمربیان

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از بازی اذعان داشت که انتظار مسابقه‌ای سخت مانند فصل گذشته را دارد و آلاوز را تیمی خطرناک دانست.

آبلاردو فرناندز، سرمربی حریف بارسا که طی سال‌های ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۲ در باشگاه کاتالانی توپ می‌زد، گفت: «بازیکنان تیم از رویارویی با بارسلونا هیجان زده هستند و ما تلاش خواهیم کرد که از امکانات خود برای انجام یک بازی عالی بهره ببریم و نتیجه خوبی به دست بیاوریم. چرا که نه؟»

آلاوز فصل گذشته را در رتبه چهاردهم به پایان برد و آبلاردو از ادامه حضور در رقابت‌های سطح اول لیگ اسپانیا به عنوان هدف تیمش یاد کرد.

تقابل‌های پیشین

بارسلونا در حالی به این مسابقه پا خواهد گذاشت که در دو بازی قبلی خودش موفق به کسب پیروزی شده است. کاتالان‌ها ابتدا با نتیجه 2-1، سویا را در سوپرجام اسپانیا مغلوب کردند و اولین جام رسمی فصل را به دست آوردند و سپس مقابل بوکاجونیورز در بازی سنتی خوان گمپر به برتری 3-0 رسیدند.

در آن سوی میدان، دپورتیوو آلاوز از بازی‌های پیش فصل خود، سه پیروزی، چهار تساوی و دو شکست به دست آورد؛ بازی‌هایی که همگی در مقابل تیم‌های سطح بالای لیگ اسپانیا انجام شد.

آیا می‌دانستید؟

لوئیز سوارز در صورت قرار گرفتن در ترکیب بارسلونا، ۲۰۰امین بازی رسمی‌اش با پیراهن آبی و اناری را انجام خواهد داد. جالب است بدانید که ۱۰۰امین بازی رسمی او نیز مقابل همین آلاوز بود.

آلاوز آخرین تیمی بوده که توانسته بارسلونا را متحمل شکست خانگی کند. آن‌ها در سپتامبر ۲۰۱۶ با نتیجه ۲-۱ در نیوکمپ به پیروزی رسیدند.

لئو مسی حدودا هشت سال پیش، ۵۰۰۰امین گل بارسا در رقابت‌های لالیگا را به ثمر رساند. گل فیلیپه کوتینیو در آخرین بازی فصل قبل، تعداد گل‌های لالیگایی کاتالان‌ها را به عدد ۵۹۹۹ رساند و در بازی مقابل آلاوز، آن‌ها به دنبال ۶۰۰۰امین گل تاریخ باشگاه در لالیگا خواهند بود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
you.are.barcelona
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs آلاوز
اقای والورده.همه اتفاقات فصل گذشته رو فراموش میکنم.امسال دست از تصمیم های بد بردار .من امسال از نو به تو نگاه میکنم.نا امیدمون نکن مستر.


شنبه، ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ (۱۸:۲۸)
 
Ali3030
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs آلاوز
پیش به سوی هتریک سه گانه


شنبه، ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ (۱۶:۵۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs آلاوز
نقل قول
Nader1366 نوشته:

کاش شانسم امسال بهمون رو بیاره ...

شانس رو که پارسال به وفور داشتیم.


شنبه، ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ (۱۶:۳۳)
 
Nader1366
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs آلاوز
کاش شانسم امسال بهمون رو بیاره ...


شنبه، ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ (۱۶:۱۸)
 
Hidden_Glance
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs آلاوز
هر سه جام اصلی ارزش خودشون رو دارن. امیدوارم تو لالیگا قدرتمند و تو لیگ قهرمانان قدرتمندتر ظاهر بشیم. به امید شروعی خوب!


شنبه، ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ (۱۵:۳۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs آلاوز
به امید یه ترکیب خوب و یه بازی خوب!


شنبه، ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ (۱۵:۲۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۶ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!