به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

والورده: بازیکنان آلاوز معمولا در نیوکمپ خوب بازی می‌کنند مصاحبه
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ شنبه، ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ (۹:۵۱) (۴۴۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


سرمربی بارسلونا که از شرایط تیمش راضی به نظر می‌رسد، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از آلاوز در هفته اول لالیگا شرکت کرد و ضمن توصیف آلاوز به عنوان تیمی خطرناک، به صحبت پیرامون این بازی پرداخت. مصاحبه او را می‌توانید در ادامه خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

سرمربی بارسلونا توضیح داد که انتظار مسابقه‌ای مشابه فصل قبل را مقابل آلاوز دارد؛ جایی که بارسلونا در نیوکمپ در حالی که ابتدا از حریف خود عقب افتاد، به لطف دو گل مسی و سوارز، به سختی توانست حریف خود را با نتیجه 2-1 شکست دهد. والورده هشدار داد که این باشگاه اهل شهر ویتوریا از ایالت باسک، آخرین تیمی بوده که موفق به شکست بارسا در خانه شده و یادآور شد: «آن‌ها معمولا در خانه ما خوب بازی می‌کنند».

والورده با نگاهی دقیق‌تر به رقیب بارسا که توسط آبلاردو، مدافع پیشین آبی و اناری‌ها هدایت می‌شود، اذعان داشت: «آن‌ها چشم انداز مشابه فصل قبل دارند که در دفاع فشرده عمل می‌کنند و سپس چشم به ضدحملات دارند».

با وجود این که چند بازیکن تعیین کننده بارسا از زمان بازگشت از تعطیلات تابستانی تمرین زیادی با تیم نداشته‌اند، سرمربی کاتالان با اطمینان خاطر نشان کرد: «تیم فوق‌العاده‌ای داریم و اکنون لیگ آغاز شده است. ما می‌خواهیم از عنوان قهرمانی‌مان دفاع کنیم».

سرمربی بارسلونا ضمن ادای احترام به قربانیان حمله تروریستی سال گذشته، گفت: «این حادثه همه را تحت تاثیر قرار داد. باشگاه و بازیکنان همواره از این افراد حمایت کرده‌اند و فکر ما پیش آن هاست».

والورده در پایان مصاحبه‌اش به کوتینیو و آرتور ملو به خاطر دعوت شدن به تیم ملی برزیل برای بازی‌های دوستانه پیش رو تبریک گفت و این اتفاق را هم برای خودشان و هم برای باشگاه مثبت تلقی کرد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Barcelona-1899
پاسخ به: والورده: بازیکنان آلاوز معمولا در نیوکمپ خوب بازی می‌کنند
حلوا ارده عامل نابودی بارسا و جوانان هست
اگر حلوا ارده از کوتینیو در پست اصلی و جای اینیستا استفاده کنه و به خوبی کینگ رو تغذیه کنه کینگ به راحتی 50 گل رو میزنه در همه جام ها ولی متاسفانه حلوا ارده از این کار هم امتناع میکنه و کوتینیو رو می‌ذاره وینگر و کارایش رو کم میکنه و کم کم کوتینیو رو هم نابود کرده و میکنه حالا ببینید کی گفتم ولی خودتون قضاوت کنید و ببینید گواردیولا داره از برناردو سیلوا که ناشناس بود و جوون و ناپخته یه هیولا میسازه ولی والورده داره کوتینیوی سوپر استار رو تباه میکنه ...
خدایا همونطور که شر لرد گومز رو از سر بارسا و هواداران کم کردی هر چند موقت ، خودت کمک کن و شر حلوا ارده این بختک و بلای آسمانی رو از سر بارسا و هواداران کم کن
الهی آمین یا رب العالمین


شنبه، ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ (۱۷:۵۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: والورده: بازیکنان آلاوز معمولا در نیوکمپ خوب بازی می‌کنند
جان مادرت بازیکنا رو سر پست اصلیشون بذار.


شنبه، ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ (۱۵:۲۸)
 
VeriaLEO
پاسخ به: والورده: بازیکنان آلاوز معمولا در نیوکمپ خوب بازی می‌کنند
تا کی باید قیافه این معتاد تریاکی رو تحمل کنیم؟ فصل قبل تنها خواسته مون چمپیونزلیگ بود. حاضر بودیم هر خفت و خواری رو برای بدست آوردنش به جون بخریم تا لاشخورها قهرمانیشون سه ساله نشه. بعد از افتضاح رم و اینکه حاضر نشد استعفا بده مثه سگ ازش بدم میاد.


شنبه، ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ (۱۴:۵۰)
 
Nader1366
پاسخ به: والورده: بازیکنان آلاوز معمولا در نیوکمپ خوب بازی می‌کنند
کاش شجاع تر بودی اقای مربی !!!


شنبه، ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ (۱۳:۰۱)
 
Ali3030
پاسخ به: والورده: بازیکنان آلاوز معمولا در نیوکمپ خوب بازی می‌کنند
ارتور جز بهترینهاست


شنبه، ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ (۱۱:۱۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۰ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!