به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مسی: کاپیتانی بارسا مایه غرور و افتخار است (ویدئو)مصاحبه
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ (۹:۵۴) (۵۷۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


لئو مسی، ستاره آرژانتینی و کاپیتان بارسلونا در فصل جدید، قبل از بازی مقابل بوکاجونیورز در جام خوان گمپر مصاحبه‌ای در زمین نیوکمپ و در حضور پرشور هواداران انجام داد و در مورد مسائل مختلفی از جمله بارسلونای فصل جدید و لیگ قهرمانان صحبت کرد. مصاحبه او را می‌توانید در ادامه خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

طرفداران حاضر در نیوکمپ، به ستایش لیونل مسی که اولین فصلش را به عنوان کاپیتان اول بارسلونا آغاز خواهد کرد، پرداختند. ستاره آرژانتینی نیز اعتراف کرد: «کاپیتان بارسا بودن، افتخار بزرگی است. من می‌دانم که به بازو بستن این بازوبند چه معنایی دارد. بسیار خوش شانس هستم که در کنار الگوهای فوق‌العاده‌ای مانند پویول، ژاوی و آندرس کبیر بازی کردم؛ کسانی که هیچ کدامشان این فصل با ما نخواهند بود».

کاپیتان جدید بارسلونا در ادامه افزود: «تیم فوق‌العاده‌ای داریم که هیجان انگیز است و بازیکنانی که به جمع ما اضافه شده‌اند، به بهترین شدن تیم کمک می‌کنند».

مسی که هنوز تشنه کسب موفقیت‌های بیشتر به نظر می‌رسد، گفت: «فصل گذشته بسیار خوب بود و ما با فتح لالیگا و کوپا دل ری، دبل کردیم اما در مورد اتفاقاتی که در لیگ قهرمانان افتاد، احساس بدی داشتیم. قول می‌دهیم این فصل هر کاری که می‌توانیم انجام دهیم تا این جام را به نیوکمپ برگردانیم». و سپس با صدای بلند فریاد زد: «زنده باد بارسا، زنده باد کاتالونیا».


ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا نیز در مراسم معارفه بارسلونای فصل جدید در نیوکمپ، با طرفداران صحبت و فداکاری و تلاش بازیکنانش را تضمین کرد و سپس افزود: «در کنار یکدیگر، قوی‌تر هستیم. با کمک و حمایت شما، ما موفق به کسب اولین جام فصل شدیم و امیدواریم که آخرین قهرمانی نباشد».

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسی: کاپیتانی بارسا مایه غرور و افتخار است
برای ما هم باعث افتخاره که تو اون بازوبندو ببندی.


پنج‌شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ (۱۲:۲۸)
 
Faryas
پاسخ به: مسی: کاپیتانی بارسا مایه غرور و افتخار است
عکس فوق سنگین...


پنج‌شنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ (۱۲:۱۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۲ کاربر آنلاین است. (۲۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!