به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اسپورت: مارلون در آستانه پیوستن به شالکه نقل و انتقالات
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ سه‌شنبه، ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ (۱۰:۲۴) (۴۶۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


مارلون سانتوس به درهای خروج نیوکمپ نزدیک شده است. این مدافع برزیلی که در بازی سوپرجام اسپانیا مقابل سویا حضور نداشت، توجه چندین باشگاه انگلیسی را به خودش جلب کرده بود و اکنون مورد توجه شالکه آلمان قرار گرفته است. جزئیات بیشتر را در ادامه خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

باشگاه‌هایی مثل ساندرلند، وستهام و نیوکاسل خواهان حضور مارلون در تیم خود بودند اما این بازیکن راضی به حضور در لیگ جزیره نبود. اکنون پیشنهاد جدیدی از باشگاه شالکه به دست بارسلونا رسیده است و همه چیز می‌تواند در ساعات آینده نهایی شود و بارسلونا می‌تواند امیدوار باشد که با انتقال وی، بودجه خود را افزایش دهد.

باشگاه شالکه به تازگی، تیلو کهرر، استعداد جوان آلمانی‌اش را با قیمت 37 میلیون یورو به پی اس جی فروخته و در حال مذاکره با بارساست تا 15 میلیون یورو از این پول را روی مارلون سرمایه‌گذاری کند؛ اگرچه هنوز توافق قطعی بین دو باشگاه صورت نگرفته است.

مدافع برزیلی بارسلونا، فصل گذشته را به طور قرضی در نیس فرانسه توپ زد و عملکرد خوبی داشت. مدیر برنامه‌های او مسئول انتقال او به تیم جدید است و این امید وجود دارد که دو باشگاه به سرعت به توافق برسند. در این صورت، بارسلونا می‌تواند پس از فروش پائولینیو، لوکاس دینیه، یری مینا، آندره گومز و الکس ویدال، یکی دیگر از بازیکنانش را با قیمت مناسبی به فروش برساند
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
saeed2014
پاسخ به: اسپورت: مارلون در آستانه پیوستن به شالکه
یه مهاجم بزرگ و قلدر میخواستیم همیشه در طول تاریخ.چقر و بد بدن.یکی که از ۱۰تا توپ دهتاشم گل کنه.یعنی تک به تک شد قبل شوت همه شادی گل کنن تا این حد...


سه‌شنبه، ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ (۱۲:۲۲)
 
saeed2014
پاسخ به: اسپورت: مارلون در آستانه پیوستن به شالکه
اخیش زودتر بدید بره تیم خلوت بشه یه پوست اندازی حسابی باید کنیم


سه‌شنبه، ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ (۱۲:۲۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۰ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!