به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

والورده: با گذشت زمان بازی، بهتر و بهتر شدیم مصاحبه
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ دوشنبه، ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ (۱۰:۲۴) (۴۵۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


والورده، سرمربی بارسا، در مصاحبه بعد از بازی با سویا، از پیشرفت عملکرد تیمش در طول مسابقه گفت و از کسب پیروزی مقابل یک حریف بزرگ که در شرایطی دشوار به دست آمد، راضی به نظر می‌رسید. مصاحبه او را می‌توانید در ادامه خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بازیکنان بارسلونا پس از آن که ابتدا از حریف عقب افتادند، با گل‌های پیکه و دمبله به بازی برگشتند و با سیو پنالتی بن یدر توسط تراشتگن در دقایق پایانی، موفق به کسب اولین جام فصل جدید شدند.

والورده ضمن با ارزش دانستن این عنوان قهرمانی و اذعان داشتن سختی‌هایی بازیکنانش برای پیروزی در این بازی متحمل شدند، گفت: «نیاز داریم که روی مهارت شوتزنی بیشتر کار کنیم اما با این وجود، از نتیجه راضی هستیم و یک حریف بزرگ را شکست داده‌ایم. ما ابتدا عقب افتادیم اما رفته رفته بهتر شدیم».

سرمربی بارسلونا در پاسخ به سوالی که در مورد عثمان دمبله پرسیده شده بود، گفت: «او بازیکنی است که کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد و در این بازی باعث خوشحالی ما شد». والورده در مورد جو عالی در شهر طنجه گفت: «ما اینجا جو فوق‌العاده‌ای را تجربه کردیم و طرفداران حمایت زیادی از ما کردند».

جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا، ضمن برجسته ساختن عملکرد خوب همه بازیکنان، تصدیق کرد: «ما در حال ساختن تیمی هستیم که خواهان و مشتاق همه چیز است. بازیکنان جدید شروع خوبی داشتند» و در ادامه از طرفداران بارسا که به طنجه سفر کرده بودند، تشکر کرد: «می خواهم از طرفداران به خاطر حمایتی که در جریان بازی از ما کردند، تشکر کنم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۷ کاربر آنلاین است. (۲۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!