به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

سه خرید جدید بارسا به تمجید از والورده پرداختند مصاحبه
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ جمعه، ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ (۱۴:۳۶) (۵۲۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


آرتور ملو، کلمنت لنگله و مالکوم اولیویرا در مصاحبه‌ای غیررسمی در هتل سن خوزه درباره زندگی در باشگاه و زیر نظر سرمربی جدید صبحت کردند. مشروح مصاحبه آن‌ها را می‌توانید در ادامه خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

واکنش آن‌ها به کار کردن در تیم اصلی بارسلونا تحت هدایت ارنستو والورده یکی از مهم‌ترین موضوعات صحبت آن‌ها بود. آرتور گفت: «او همه ویژگی‌های یک سرمربی کامل را دارد. او به خوبی همه تمرین‌ها را توضیح می‌دهد و اعتماد به نفس را به بازیکنانش تزریق می‌کند و در بازی خوانی، مربی باهوشی است. کار کردن زیر نظر او تجربه فوق‌العاده‌ای است».

لنگله در ادامه صبحت‌ها افزود: «والورده با من صحبت کرد که خودم را در کمترین زمان ممکن با تیم وفق دهم. او دوست دارد که نگرش خود را در تمرینات اعمال کند».

مالکوم در ادامه گفت: «ارنستو انسان بسیار باهوشی است. در مدت زمان کمی که با او کار کرده‌ام، می‌توانم بگویم که او سرمربی بسیار ایده آلی است. در توضیح دادن به بازیکنانی که اسپانیایی صحبت نمی‌کنند، بسیار صبور است و نقش مهمی در آشنایی من با سایر بازیکنان ایفا می‌کند».

این سه بازیکن در ادامه مصاحبه، در مورد یکدیگر اظهار نظر کردند که به شرح زیر است:

آرتور


«من مالکوم را به خاطر این که برزیلی است، اندکی می‌شناختم. می‌دانستم او او چقدر سریع و بامهارت و در گلزنی بسیار موفق است و همان طور که شاهد بودید، در دو بازی اول خود برای بارسلونا دو گل زد».

آرتور در ادامه درباره لنگله، دیگر هم‌تیمی خود گفت: «من می‌دانم که کلمنت یک مدافع بسیار تکنیکی و از لحاظ تاکتیکی بسیار باهوش است. در خارج زمین او به خاطر نوع حرف زدنش با دیگران، مانند بازیکنان برزیلی است!»

لنگله


«مالکوم و آرتور بازیکنان خوبی هستند. من چیزی در مورد آرتور نمی‌دانستم زیرا او در لیگ برزیل بازی می‌کرد و بازی‌های این لیگ را تماشا نکرده‌ام اما در این دو هفته به من نشان داد که چه بازیکن بامهارتی است. او بازی مالکانه و قدرت دریبل زنی بالایی دارد و همان طور که مقابل تاتنهام دیدید، می‌تواند گلزنی کند. به نظر من او بازیکن فوق‌العاده‌ای است».

لنگله در ادامه مصاحبه‌اش درباره مالکوم گفت: «به خاطر حضور او در لیگ فرانسه، تا حدودی او را می‌شناسم و یک بار مقابلش بازی کردم. بنابراین می‌دانم که او چه بازیکنی سریعی است و چه مهارت بالایی در بازی با توپ دارد. او از همه جا می‌تواند گلزنی کند. تعداد کمی از بازیکنان قادر به انجام این کار هستند».

مالکوم


«من بازی آرتور را در برزیل دیده‌ام و شما می‌توانید ببینید که او فوتبالش را در اروپا به پایان خواهد برد. آرتور بازیکن بسیار خوبی است. با همه بازیکنان صحبت می‌کند و نمایش‌های درون زمین نشان می‌دهد که یک برزیلی است!».

مالکوم درباره لنگله نیز اینطور اظهار کرد: «من کلمنت را از لیگ فرانسه می‌شناسم. تیم‌های فرانسوی، بازیکنان باکیفیتی در لیگشان می‌سازند. وقتی آنجا بودم، او به عنوان یک مدافع فوق‌العاده، درخشید و مورد توجه قرار گرفت. تیم‌های کمی در اروپا هستند که مدافعی نظیر او را دارند. لنگله یک انسان محجوب با خانواده‌ای دوست داشتنی است و ما با زبان فرانسوی با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنیم»
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hakhamanesh_Kerman
پاسخ به: سه خرید جدید بارسا به تمجید از والورده پرداختند
امسال ب نسبت پارسال خریدهای دوست داشتنی تری کردیم، ب ویژه ک ویدال هم داره میاد.
فقط دمبله و سمدو و گومز دوس داشتنی نیستن


یکشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ (۱۶:۵۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: سه خرید جدید بارسا به تمجید از والورده پرداختند
طفلیا تازه اومدن هنوز ارنستوی کبیر رو نشناختن.


شنبه، ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ (۳:۵۰)
 
Ali3030
پاسخ به: سه خرید جدید بارسا به تمجید از والورده پرداختند
ارتورو ویدال میاد الکس ویدال رفت


جمعه، ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ (۱۷:۳۶)
 
messi-.10
پاسخ به: سه خرید جدید بارسا به تمجید از والورده پرداختند
آرتور ویدال میاد بارسا
غیر رسمی زدن فعلا


جمعه، ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ (۱۶:۲۸)
 
messi-.10
پاسخ به: سه خرید جدید بارسا به تمجید از والورده پرداختند
فقط مصدوم نشید


جمعه، ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ (۱۶:۲۵)
 
abouzarlionel
پاسخ به: سه خرید جدید بارسا به تمجید از والورده پرداختند
آخه از چی و از کی تعریف می کنید.


جمعه، ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ (۱۶:۱۳)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: سه خرید جدید بارسا به تمجید از والورده پرداختند
موفق باشید


جمعه، ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ (۱۴:۵۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۸ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!