به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

منچستر یونایتد از مینا درخواست کرده صبر داشته باشد نقل و انتقالات
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ دوشنبه، ۸ مرداد ۱۳۹۷ (۲۱:۰۱) (۴۶۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


تکلیف یری مینا، مدافع کلمبیایی بارسلونا احتمالا در هفته جاری مشخص خواهد شد. زمان زیادی تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات لیگ انگلیس نمانده و بیشتر پیشنهادهای این بازیکن نیز از همین لیگ است. جزئیات بیشتر را در ادامه خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

مدافع سابق باشگاه پالمیراس به شدت مورد توجه اورتون قرار گرفته بود و به نظر می‌رسید این تیم شرایط خوبی دارد و گزینه مطلوبی برای میناست اما منچستریونایتد با وارد شدن به صحنه رقابت، مانع بزرگی شد. خوزه مورینیو، سرمربی فعلی شیاطین سرخ، از مسئولان باشگاهش، جذب یک مدافع میانی را درخواست کرده است.

گفته می‌شد که هری مگوایر، مدافع لسترسیتی که عملکرد رضایت بخشی در تیم ملی انگلیس در چهارچوب رقابت‌های جام جهانی داشت، گزینه اول آن‌ها بود اما مبلغ درخواستی لستر برای فروش او، باعث شد تا به گزینه دیگری فکر کنند و حالا به سراغ یری مینا آمده‌اند.

نمایندگان این باشگاه انگلیسی جویای قیمت درخواستی بارسلونا برای یری مینا شده‌اند و گفته می‌شود گفتگو با مگوایر هم در حال حاضر ادامه دارد و خود این مدافع هم در انتظار توافق دو باشگاه است و فشاری به مدیران لستر وارد نمی‌کند. مسئولان لستر، پیش‌تر پیشنهاد 50 میلیون یورویی منچستر را برای مدافع 25 ساله خود رد کرده‌اند و اصرار دارند که این انتقال با مبلغ حداقل 70 میلیون یورو می‌تواند نهایی شود.

اگر مذاکرات منچستر یونایتد با روباه‌ها به بن بست برسد، آن‌ها سریعا با مبلغ 40 میلیون یورو به سراغ مینا خواهند آمد. جالب است بدانید که اگر مگوایر به منچستر برود، به احتمال زیاد این لسترسیتی خواهد بود که به جمع مشتریان مینا اضافه خواهد شد. خود مینا در حال حاضر هیچ گونه احتمالی را رد نکرده و اورتون هم اگر می‌خواهد مینا را از دست ندهد، باید پیشنهاد خود را حداقل به 40 میلیون یورو برساند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: منچستر یونایتد از مینا درخواست کرده صبر داشته باشد
نقل قول
iman_khatar نوشته:

یعنی بالاخره قراره این خریدا سود دهی داشته باشن واسه بارسا؟!!!!

در نهایت با ۵ میلیون اونم به صورت اقساطی میره به لیگ آمریکا.


سه‌شنبه، ۹ مرداد ۱۳۹۷ (۰:۲۶)
 
iman_khatar
پاسخ به: منچستر یونایتد از مینا درخواست کرده صبر داشته باشد
یعنی بالاخره قراره این خریدا سود دهی داشته باشن واسه بارسا؟!!!!


دوشنبه، ۸ مرداد ۱۳۹۷ (۲۲:۴۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۹ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!