به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

والورده: بازیکنان جوان تیم فوق‌العاده بودند مصاحبه
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ یکشنبه، ۷ مرداد ۱۳۹۷ (۱۷:۲۱) (۴۶۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا، از عملکرد شاگردانش در اولین بازی دوستانه پیش فصل مقابل تاتنهام راضی به نظر می‌رسید و در مصاحبه بعد از بازی به تمجید از آن‌ها پرداخت. در ادامه خبر می‌توانید مصاحبه او و تعدادی از بازیکنان بارسلونا از جمله آرتور را بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بازی‌های پیش فصل بارسلونا در جام بین المللی قهرمانان با پیروزی مقابل تاتنهام در ضیافت پنالتی‌ها شروع شد. والورده پس از پایان بازی مقابل دوربین رسانه‌ها قرار گرفت و رضایتش از عملکرد بازیکنان را این گونه بیان کرد: «چیزهای زیادی بود که در این بازی دوست داشتم؛ از جمله توانایی بازیکنان در ابتکار عمل و خلاقیت، تمایل آن‌ها برای تسلط بر بازی و آزادی عمل بازیکنان تیم دوم». از نظر وی عملکرد بازیکنان جوان در این مسابقه، فوق‌العاده بوده است.

با وجود مصدومیت دنیس سوارز و آندره گومز، والورده مشتاق است که این روند مثبت و مشارکت برجسته بازیکنانی مانند مونیر و آرتور ادامه داشته باشد. او، در مورد آرتور گفت: «او بازیکنی است که می‌تواند منفعت زیادی برای تیم داشته باشد. ما برای مدتی کوتاه با یکدیگر کار کردیم تا او با شرایط جدید آشنا شود. او بسیار با انگیزه بود و عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت».

تعدادی از بازیکنان تیم از جمله ریکی پویگ، آرتور و مینگوئزا نیز صحبت‌هایی به زبان آوردند و از احساس بازی کردن برای بارسلونا گفتند که به شرح زیر است:

ریکی پویگ

«بازی کردن در تیم اصلی بارسلونا برای اولین بار، رویایی بود که برایم تحقق یافت. این که ارنستو به ما این شانس را داد، بسیار رضایت بخش است. علاوه بر این، ما توانستیم در این بازی برنده شویم و من از این بابت بسیار خوشحالم. من همیشه سعی می‌کنم مانند گذشته، بهترین تلاشم را در بازی انجام دهم».

وی در ادامه افزود: «بازی کردن برای تیم اصلی برای اولین بار یک پاداش بزرگ است و من باید از این موقعیت لذت ببرم. ابتدا احساس نگرانی می‌کردم اما این چیزی بود که همیشه منتظرش بودم. بسیار خوشحالم و می‌خواهم به یاد گرفتن ادامه دهم».

آرتور

«بودن در این جا یک رویاست. برای رسیدن به این نقطه بسیار تلاش کرده‌ام و خوشبختانه اکنون این جا هستم. بسیار خوشحالم و می‌خواهم به سختی تمرین کنم تا بتوانم بهترین عملکردم را داشته باشم. به خاطر گل زنی در این بازی و پیروزی هم احساس خوشحالی می‌کنم».

مینگوئزا

«هدفی که برای خودم ترسیم کرده بودم، به واقعیت تبدیل شد. لحظه غرورانگیزی بود وقتی کارم را در تیم اصلی شروع کردم.».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: والورده: بازیکنان جوان تیم فوق‌العاده بودند
یکی ازش می پرسید ناموسا چی فکر کردی با خودت مالکوم رو گذاشتی چپ؟ واقعا فکرم می کنی خدایی؟


یکشنبه، ۷ مرداد ۱۳۹۷ (۲۱:۵۹)
 
abouzarlionel
پاسخ به: والورده: بازیکنان جوان تیم فوق‌العاده بودند
چهره اش واسه فروپاشی تیم کافیه


یکشنبه، ۷ مرداد ۱۳۹۷ (۲۱:۲۲)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: والورده: بازیکنان جوان تیم فوق‌العاده بودند
تو کلا حرف نزن خب؟


یکشنبه، ۷ مرداد ۱۳۹۷ (۲۱:۰۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۳ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!