به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اسپورت: سود مالی قابل توجهی در انتظار بارسلوناست نقل و انتقالات
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ یکشنبه، ۷ مرداد ۱۳۹۷ (۱۲:۵۳) (۵۵۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


پروژه فروش بازیکنان بارسا شتاب بیشتری به خودش گرفته و انتظار می‌رود که باشگاه بتواند در هفته آینده مبلغ قابل توجهی از این راه به دست بیاورد تا برای جذب یک هافبک مرکزی اقدام کند. از بازیکنانی مانند لوکاس دینیه، یری مینا و الکس ویدال به عنوان محتمل‌ترین خروجی‌های بارسا در این تابستان نام برده می‌شود. برای اطلاع از جزئیات بیشتر به ادامه خبر رجوع کنید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

در حال حاضر، می‌توان گفت که بارسلونا برای انتقال دینیه به اورتون با مبلغ 20 میلیون یورو با این باشگاه به توافق رسیده و یری مینا هم احتمالا با مبلغ حدود 40 میلیون یورو به لیگ جزیره و باشگاه منچستر یونایتد خواهد رفت.

باشگاه تا این لحظه صبر کافی داشته و اکنون آماده آن است که ثمره‌اش را ببیند. مسئولان باشگاه بر سر قیمت 20 میلیون یورو به اضافه 2 میلیون یورو حق الامتیاز با اورتون به توافق رسیده‌اند. دینیه به دنبال پیشنهادهای بهتری بود اما می‌داند که در این زمینه نمی‌تواند زیاد معطل کند و باشگاه اورتون هم برای همیشه منتظر پاسخ او نمی‌ماند. احتمالا روند این انتقال به همین شکل پیش خواهد رفت. در صورت فروش وی، بارسلونا به دنبال خرید جانشین برای او نخواهد بود و قرار است کوکورلا از تیم دوم به عنوان ذخیره جوردی آلبا به تیم اصلی آورده شود.

یری مینا، مدافع کلمبیایی بلند قامت بارسلونا، می‌تواند یک فروش بزرگ و شگفت انگیز باشد. اورتون مبلغ 30 میلیون یورو برای او پیشنهاد کرد که مورد قبول رؤسای بارسا قرار نگرفت. در حال حاضر باشگاه منچستر یونایتد مهم‌ترین مشتری او محسوب می‌شود. شیاطین سرخ ابتدا به دنبال جذب هری مگوایر بودند اما لسترسیتی مبلغ سنگین 90 میلیون یورو را برای فروش او درخواست کرد و آن‌ها یری مینا را به عنوان گزینه جایگزین در نظر گرفته‌اند. هنوز پیشنهاد رسمی ارائه نشده اما بارسا انتظار پیشنهادی تا مبلغ 40 میلیون یورو را دارد.

پنجره نقل و انتقالات لیگ انگلیس روز 9 آگوست (تقریبا 12 روز دیگر) بسته می‌شود و تیم‌های انگلیسی در تلاش هستند تا با سرعت بیشتری بازیکنان مورد نظرشان را جذب کنند و همین مسئله می‌تواند رقابت را برای خرید یری مینا افزایش دهد. باشگاه اورتون هم تاکنون از تلاش برای به خدمت گرفتن این مدافع کلمبیایی، پا پس نکشیده است.


یکی دیگر از خروجی‌های احتمالی بارسلونا، الکس ویدال است که احتمالا به سویا بازگردد. بارسلونا پیش از این پائولینیو را با مبلغ 50 میلیون یورو به باشگاه سابقش یعنی گوانگژو اورگراند فروخته بود. از طرفی زمزمه‌هایی درباره خروج پاکو آلکاسر هم شنیده می‌شود که می‌تواند یک تابستان تاریخی را برای بارسلونا در زمینه فروش بازیکنان رقم بزند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: اسپورت: سود مالی قابل توجهی در انتظار بارسلوناست
در حال حاضر تیم خوبی داریم. یکی دو خرید خوب دیگه یعنی تیمی بی نقص. هیچ بهانه ای برای بازی نازیبا نخواهد بود.


یکشنبه، ۷ مرداد ۱۳۹۷ (۲۲:۰۲)
 
saeed2014
پاسخ به: اسپورت: سود مالی قابل توجهی در انتظار بارسلوناست
عجب گل قشنگی زد ارتور ملو


یکشنبه، ۷ مرداد ۱۳۹۷ (۱۳:۴۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۱۸ کاربر آنلاین است. (۳۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۱۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!