به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بررسی گزینه‌های احتمالی آینده یری مینا نقل و انتقالات
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ یکشنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۷ (۱۴:۰۰) (۵۸۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: squawka
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


یری مینا، مدافع بارسلونا، درخشش بی‌نظیری را در جام جهانی از خود به نمایش گذاشت و با به ثمر رساندن 3 گل نقشی حیاتی در تیم ملی کشورش ایفا کرد و همین مسئله موجب شده تا چند تیم خواهان جذب او باشند. در این مقاله سعی کرده‌ایم تا حالت‌های مختلفی را که می‌توان برای ادامه فوتبال حرفه‌ای این بازیکن بلند قامت کلمبیایی متصور شد، تشریح کنیم. با ما همراه باشید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

سه گلی که یری مینا در جام جهانی به ثمر رساند، او را هم سطح با ادینسون کاوانی و دیگو کاستا و بالاتر از نیروهای تهاجمی فوق‌العاده‌ای مانند نیمار و مسی قرار داد. تنها دو بازیکن در تاریخ کلمبیا توانسته‌اند در سه بازی متوالی جام جهانی گلزنی کنند: خامس رودریگز در جام جهانی 2014 و یری مینا در جام جهانی 2018.

با این اوصاف، مینا اکنون یکی از بازیکنان پرمشتری در بازار نقل و انتقالات محسوب می‌شود. او که در پنجره نقل و انتقالاتی زمستان به جمع کاتالان‌ها ملحق شد، تنها در 6 مسابقه به میدان رفت و اکنون به خروج از بارسلونا برای به دست آوردن فرصت بازی بیشتر فکر می‌کند.

به گزارش دیلی میل، مینا در مصاحبه عنوان کرده بود: «من می‌خواهم جایی بازی کنم که فشار کمتری وجود دارد و فرصت بیشتری برای بازی داشته باشم».

حال سوالی که مطرح می‌شود، این است که یری مینا فصل آینده را در کدام باشگاه توپ خواهد زد؟

گزینه رویایی: بارسلونا

کانون هواداران بارسلونا در ایران

با وجود این که باشگاه بارسلونا درهای خروج را به روی مدافع کلمبیایی باز کرده، او پیش‌تر گفته بود که رویایش تاریخ‌سازی با پیراهن بارسلوناست. غول‌های کاتالان برای جذب وی از باشگاه پالمیراس 11.8 میلیون یورو هزینه کردند و بر اساس گزارش‌ها، قیمت فسخ قرارداد او، 100 میلیون یورو برآورد شده است. به نظر می‌رسد مینا باور دارد که یک فصل دیگر در بارسا به او فرصت داده خواهد شد تا قابلیت‌هایش را اثبات کند؛ خصوصا بعد از این که عملکرد تاثیرگذاری در جام جهانی داشت. البته باید در نظر داشت که با خرید کلمنت لنگله، مدافع عنوان قهرمانی لیگ اسپانیا، از لحاظ گزینه‌های تدافعی کمبود ندارد.

جرارد پیکه و ساموئل اومتیتی طی فصل گذشته دفاع مستحکمی را در کنار یکدیگر تشکیل دادند؛ به طوری که بارسلونا تنها 29 گل دریافت کرد و فقط اتلتیکو مادرید در این زمینه عملکرد بهترین نسبت به آبی و اناری‌ها داشت. از طرفی، توماس فرمائلن هم خودش را به عنوان یک بازیکن جانشین مطمئن مطرح کرد.

گزینه منطقی: اورتون

کانون هواداران بارسلونا در ایران

انتقال مینا به اورتون هم یکی دیگر از شایعاتی است که این روزها دست به دست و دهان به دهان می‌چرخد. مارکو سیلوا، سرمربی جدید باشگاه اورتون، نه تنها مشتاق است تا خط دفاع تیمش را - که فصل گذشته 58 گل در بازی 38 بازی لیگ جزیره دریافت کرد - تقویت کند، بلکه می‌خواهد تا نیروی جوانی را نیز به انتهایی‌ترین خط تیمش تزریق کند؛ چرا که اشلی ویلیامز (33 سال) و فیل جاگیلکا (35 سال) دو بازیکن پا به سن گذاشته در خط دفاع این تیم هستند.

فرهاد مشیری، سهامدار ایرانی-انگلیسی باشگاه اورتون، از لحاظ مالی مشکلی ندارد و می‌خواهد تا خواسته‌های سرمربی تیمش را عملی کند. همین موضوع، آن‌ها را به یکی از مشتریان اصلی برای امضای قرارداد با مدافع کلمبیایی تبدیل می‌کند.

گزینه پر ریسک : فنرباغچه

کانون هواداران بارسلونا در ایران

فنرباغچه فصل گذشته با اختلاف سه امتیازی نسبت به گالاتاسرای، رتبه دوم سوپرلیگ ترکیه را به دست آورد اما در میان چهار تیم اول لیگ، بیشترین تعداد گل را دریافت کرد (36 گل). مارتین اسکرتل با 33 سال سن، یکی از مدافعان در حال افول این باشگاه ترکیه‌ای است. زوج مکمل اسکرتل در خط دفاع، رومان نئوستادتر بود. او نیز به اندازه کافی خوب نبود و همین باعث شد تا در لیست 23 نفره روسیه برای جام جهانی قرار نگیرد و میزبان جام جهانی با سرگی ایگناشویچ 39 ساله در رقابت‌ها حضور یابد.

از آن جایی که غول فوتبال ترکیه در خط دفاع خود با مشکل مواجه شده و یری مینا با قیمت نه چندان غیرمنطقی در دسترس است، اقدام برای جذب این مدافع کلمبیایی خیلی دور از ذهن به نظر نمی‌رسد.

پیشنهاد سایت Squawka: لسترسیتی

کانون هواداران بارسلونا در ایران

باشگاه لسترسیتی به تازگی جانی اوانز و ریکاردو پریرا را به جمع بازیکنان خط دفاع خود اضافه کرده است. اما باید در نظر گرفت که وس مورگان، مدافع و کاپیتان این باشگاه وارد سن 34 سالگی شده و از طرفی شایعات زیادی درباره انتقال هری مگوایر به تیم دیگر، پس از عملکرد تاثیرگذارش در تیم ملی انگلیس، شنیده می‌شود. بنابراین، اگر آن‌ها مراقب اوضاع نباشند، به سرعت کمبود مدافع آن‌ها را سورپرایز خواهد کرد.

باشگاه لستر اخیرا با فروش ریاض محرز به منچسترسیتی، 60 میلیون پوند به دست آورده و اکنون پول کافی برای هزینه کردن در حساب این باشگاه وجود دارد. انتقال مگوایر به اولدترافورد و مینا به جمع روباه‌ها یک اتفاق خارق العاده برای همه اعضای معامله خواهد بود. در حال حاضر هیچ چیز مشخص نیست و تنها زمان مشخص می‌کند که آینده یری مینا چه خواهد بود.

پیشنهاد شما چیست؟ با ادامه حضور مینا در بارسلونا موافقید؟

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AmHosseini
پاسخ به: بررسی گزینه‌های احتمالی آینده یری مینا
به نظرم باید راضیش کنن این فصل رو هم بمونه، هنوز نیومده دقیقا چیو میتونه ثابت کنه؟ هم خودش عجوله و هم کادر فنی انگار مغز نداره ...
این همه مذاکره کردن براش خبر خبر که یری مینا رو دارن با برنامه میارن حالا فرتی میخواد و میخوان تو باشگاه نباشه؟!
به نظرم باید بمونه تا رقابت مدافعین ابن فصلمون بالا بره
این رقابت سطح خط دفاعیمون رو بالا میبره، من حس میکنم پیکه داره تموم میشه
از الان باید زوج اومتیتی رو بفهمیم کیه یا نه
حتما باید پیکه بشه بازیکن دسته چندمی تا یادمون بیفته جای یه مدافع خوب تو تیممون خالیه؟


سه‌شنبه، ۲۶ تیر ۱۳۹۷ (۱۱:۰۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بررسی گزینه‌های احتمالی آینده یری مینا
قطعا باید بهش فرصت بیشتری داده بشه. هیچ بازیکنی نمی تونه از روی سکو خودشو اثبات کنه و والورده هنوز اینو نفهمیده.


یکشنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۷ (۱۸:۴۴)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: بررسی گزینه‌های احتمالی آینده یری مینا
مینا.گومز.دینیه.ویدال.مونیر.رافینیا حتما باید برن و سمپر هم صلاحدید کادرفنی باید دید چیه


یکشنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۷ (۱۵:۵۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۲ کاربر آنلاین است. (۲۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!