به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

درخواست نیمار از سوارز: به پاریس بیا!نقل و انتقالات
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ یکشنبه، ۱۷ تیر ۱۳۹۷ (۱۸:۰۲) (۶۴۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


جام جهانی برای بزرگترین ستاره‌های دنیای فوتبال به جز آنتوان گریزمان و هری کین به پایان رسیده است و اکنون بیشتر نگاه‌ها به رقابت‌های باشگاهی و بازار نقل و انتقالات معطوف شده است. خبری که به تازگی توجه زیادی را به خود جلب کرده، درخواست نیمار از لوئیز سوارز، هم‌تیمی سابقش در بارسلونا، برای حضور در باشگاه پاریسی است. جزئیات بیشتر را می‌توانید در ادامه خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

حقیقت این است که با وجود نیمار، خرید مهاجم اروگوئه‌ای بارسا می‌تواند برای پی اس جی آسان‌تر شود. از آن جایی که رئال مادرید برای جانشینی کریستیانو رونالدو به جذب کیلیان امباپه علاقه بیشتری دارد، به نظر می‌رسد که ستاره برزیلی یک فصل دیگر در باشگاه پاریسی بازی خواهد کرد و می‌خواهد که فصل دوم حضورش در این باشگاه بهتر از فصل اول باشد.

برای شروع فصل جدید، نیمار تلاش خواهد کرد تا از تنش‌ها و موقعیت‌های نامناسب شخصی اجتناب کند. از این رو ترجیح می‌دهد که ادینسون کاوانی، پاریس سنت ژرمن را ترک کند. رابطه نیمار با کاوانی هیچ وقت مانند رابطه‌اش با سوارز نبوده و دو ستاره خط حمله باشگاه فرانسوی، طی فصل گذشته درگیری‌هایی با یکدیگر داشتند. باشگاه پی اس جی، کاوانی را در لیست فروش قرار داده و باشگاه‌های مختلفی از جمله ناپولی با سرمربیگری کارلو آنچلوتی به جذب این مهاجم اروگوئه‌ای علاقه نشان داده‌اند.

به نظر می‌رسد که به خاطر نیمار یا دیگر بازیکنان برزیلی پاریس سنت ژرمن، کاوانی و باشگاه پاریسی به پایان راه همکاری‌شان با یکدیگر رسیده‌اند. از طرفی این مهاجم 31 ساله پس از 5 سال حضور در لیگ 1 فرانسه، دیگر مانند گذشته آماده نیست.

پی اس جی به دنبال امضای قرارداد با یک مهاجم هدف جدید است و شاید لوئیز سوارز پاسخی برای جستجوی آن‌ها باشد. او یک مهاجم سیری ناپذیر در گلزنی و پرتلاش است و رابطه خوبی با نیمار دارد.

توپ طلا

مهاجم سابق بارسلونا نیاز دارد پس از پشت سر گذاشتن یک فصل ناامید کننده، بیشتر پیشرفت کند. مصدومیت و از دست دادن بازی‌های مهم لیگ قهرمانان اروپا و حذف از جام جهانی باعث شد تا نیمار فصل کم فروغی را پشت سر بگذارد و شاید در حال حاضر جزء کاندیداهای توپ طلا هم نباشد؛ هدفی که شاید مهم‌ترین دلیل او برای خروج بارسلونا به مقصد پاریس سنت ژرمن بود. با بازی کنار سوارز، او می‌تواند شانس این را داشته باشد تا برای رقابت توپ طلا خود را احیا کند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: درخواست نیمار از سوارز: به پاریس بیا!
اگه بتونیم با کاوانی جابجاش کنیم که واقعا سود کردیم!


دوشنبه، ۱۸ تیر ۱۳۹۷ (۱۴:۱۴)
 
Hidden_Glance
پاسخ به: درخواست نیمار از سوارز: به پاریس بیا!
نقل قول
omid-soz نوشته:

اول اینکه این نیمار چی میگه و چی میخواد اصلا ارزش توجه نداره
دوم اینکه ممنون از آقای خانجانی بابت زحمتش
سوم اینکه بزرگترین ایراد این خبر این میتونه باشه ک در ابتدای خبر بین ستاره ها جای دمبوز خالیه ، اون میتونه توی بارسا تاریخ سازی کنه

نظر لطفتونه!
من خبر رو عینا ترجمه کردم. خودم فکر میکنم که دمبله رو به خاطر این که فرصت زیادی برای بازی تو جام جهانی پیدا نکرده، اسمی ازش برده نشده وگرنه استعداد دمبله فوق العاده ست و من به آینده ش تو بارسلونا خوش بینم.


یکشنبه، ۱۷ تیر ۱۳۹۷ (۱۹:۴۸)
 
omid-soz
پاسخ به: درخواست نیمار از سوارز: به پاریس بیا!
اول اینکه این نیمار چی میگه و چی میخواد اصلا ارزش توجه نداره
دوم اینکه ممنون از آقای خانجانی بابت زحمتش
سوم اینکه بزرگترین ایراد این خبر این میتونه باشه ک در ابتدای خبر بین ستاره ها جای دمبوز خالیه ، اون میتونه توی بارسا تاریخ سازی کنه


یکشنبه، ۱۷ تیر ۱۳۹۷ (۱۹:۴۱)
 
saeed2014
پاسخ به: درخواست نیمار از سوارز: به پاریس بیا !
تو از گندم ری نخوااااای خورد اقای نیمار


یکشنبه، ۱۷ تیر ۱۳۹۷ (۱۸:۴۰)
 
Hidden_Glance
پاسخ به: درخواست نیمار از سوارز: به پاریس بیا !
هیچ وقت بازیکن بزرگی نخواهی بود!


یکشنبه، ۱۷ تیر ۱۳۹۷ (۱۸:۰۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۵ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!