به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

۱۰ گل از بازیکنان بارسلونا تا پایان مرحله یک هشتم نهایی جام جهانیجام جهانی ۲۰۱۸
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ چهارشنبه، ۱۳ تیر ۱۳۹۷ (۲۳:۱۴) (۵۰۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


با گلزنی یری مینا در بازی شب گذشته مقابل انگلیس که سومین گل وی در این جام نیز محسوب می‌شد، تعداد گل‌های مجموعه بازیکنان بارسا در جام جهانی ۲۰۱۸، به عدد ۱۰ رسید و حال بازیکنان بارسا در ادامه راه جام جهانی، می‌توانند با گلزنی بیشتر به این تعداد بیافزایند. در ادامه خبر این خصوص بیشتر خواهید دانست.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

تاکنون در این جام، یری مینا ۳ بار، فیلیپه کوتینیو ۲ بار، لوئیز سوارز ۲ بار و لئو مسی، ایوان راکیتیچ و پائولینیو هر کدام ۱ بار موفق به گلزنی شده‌اند؛ یعنی همان تعدادی که چهار سال قبل، مسی، نیمار و الکسیس سانچز در جام جهانی ۲۰۱۴ و ویا، اینیستا، پویول، یحیی توره و رافا مارکز در جام جهانی ۲۰۱۰، موفق به ثبت آن شده بودند.

با توجه به بازیکنانی که در حال حاضر از بارسلونا در جام باقی مانده‌اند، این امید وجود دارد که بتوانند از رکورد ۱۵ گل بازیکنان بارسا در جام جهانی ۱۹۹۴ آمریکا پیشی بگیرند. در آن تورنمنت، هریستو استویچکوف، روماریو، آندونی گوئگوچئا، تیکی بگریستین و پپ گواردیولا از بارسا موفق به گلزنی شدند.


شاید رقابت بازیکنان بارسا در زمینه گلزنی در جام جهانی با بازیکنان سایر باشگاه‌ها جذاب باشد. در حال حاضر پاری سن ژرمن (نیمار، دی ماریا، تیاگو سیلوا، امباپه، کاوانی)، تاتنهام (کین، ورتونگن، اریکسن و سون هیونگ مین) و رئال مادرید (رونالدو، مودریچ، کروس، ایسکو و ناچو) با ۹ گل و منچستر یونایتد (لوکاکو، فلینی، روخو، پوگبا و لینگارد) دیگر رقبای بارسا در این مهم هستند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: ۱۰ گل از بازیکنان بارسلونا تا پایان مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی
مینای آقای گل.


چهارشنبه، ۱۳ تیر ۱۳۹۷ (۲۳:۱۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۶ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!