به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

این آرژانتین بی‌برنامهاختصاصی
فرستنده ابوذر شاه امیری در تاريخ سه‌شنبه، ۵ تیر ۱۳۹۷ (۲۱:۴۳) (۸۴۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
ابوذر شاه امیری
FCBarcelona.ir


سوت پایان بازی که به صدا درآمد، آرژانتین در آستانه حذف قرار داشت. اما نتیجه پایان بازی خیلی دور از باور نبود. از آن جهت که آرژانتین در روزهای آرام مسی که بخش عمده‌ای از آن به علت نوع چینش مربی و پست مسی است، عملا به تیمی خنثی بدل می‌شود. مسی و یارانش بازی را خوب آغاز کرده بودند و با چند حمله نصف و نیمه روی دروازه حریف نوید یک بازی خوب را می‌دادند ولی در پایان بازی این آرژانتین بود که با سه گل خورده و در هم شکسته زمین را ترک می‌کرد...


کانون هواداران بارسلونا در ایران

دوربین‌های تلویزیونی مرتبا در خلال بازی و پس از هرگلی که آرژانتین دریافت می‌کرد، در نمایی کلوز آپ لیونل مسی را به تصویر می‌کشیدند، معلوم نبود هدف کارگردان چیست. این که می‌خواست استیصال آرژانتین را از چهره مسی نشان دهد یا این که بگوید مسی ستاره‌ای بی‌فروغ در جام بود یا اینکه نشان دهد مسی چقدر در این تیم یکه و تنهاست. البته که از چهره مغموم مسی می‌شد هر چیزی برداشت کرد ولی آنچه بیش از پیش مشخص بود سردر گمی مسی در میان بازیکنانی بود که اکثرشان در حد تیم ملی آرژانتین نبودند.

از دروازبان گرفته که آن اشتباه مرگبار را انجام داد و در کل بازی تنها دو سیو داشت و در واقع به هیچ توپی نه نگفت، تا خط دفاع سه نفره گرفته که روی هم رفته کمتر از 10 قطع توپ داشتند و خط میانی‌ای که توان خلق موقعیت را برای مهاجمان تیم نداشت. نگاهی به ترکیب آرژانتین در بازی با کرواسی بار دیگر ضعف فنی مربی این تیم را به همگان نشان داد. همان مربی که 6 گل از اسپانیا دریافت کرد و با وجود خط دفاع نه چندان قوی و آسیب پذیر آرژانتین، در برابر تیم هجومی کرواسی با 3 دفاع به میدان رفت.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

نکته مهمتر وابستگی بیش از اندازه تیم به بهترین بازیک تاریخ است. مسی در ترکیب تیم ملی تاثیری زیادی دارد به گونه‌ای که تصور آرژانتین بدون مسی غیر ممکن است. این را نه تعصب بلکه آمار می‌گوید. کافی است نگاهی به بازی‌های با مسی و بدون مسی باندازیم. آخرین و وحشتناک ترینش هم نتیجه اسفناک 6-1 در غیاب مسی و در برابر اسپانیا بود.

در مقدماتی جام جهانی هم مسی در 7 بازی که حضور نداشت، آرژانتین از 21 امتیاز ممکن تنها 7 امتیاز کسب کرد. در آخر هم با جادوی مسی و هتریک او آرژانتین بلیت روسیه را دریافت نمود. آرژانتین در این روزها فقط یک گلزن دارد و آن هم لیونل مسی است. انگار اگر او گل نزد و یا گلی نسازد قرار نیست اتفاق خاصی در زمین بی‌افتد. چیزی که در دو بازی اخیر به خوبی حس شد.

این تنها گوشه‌ای از وضع بحرانی آرژانتین در نبود مسی و از نگاه آمار است. بازی‌هایی که مسی در ترکیب حضور دارد هم به علت پرس سنگین و حضور چندین بازیکن در اطراف مسی، عملا برای مدتی او را از جریان بازی خارج می‌کنند و این یعنی باز هم همان آرژانتین بدون مسی. اما نبود مربی کارآمد در سال‌های اخیر موجب شده تیم عملا تاکتیک خاصی جز سپردن توپ به لیونل مسی نداشته باشد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

امروز آرژانتین در بازی آخر خود باید نیجریه را شکست داده و منتظر بماند تا ایسلند نبرد تا به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی صعود کند. جایی که تمام نگاه‌ها به لیونل مسی است. اما سوال اینجاست که اگر آرژانتین به دور بعد صعود کند باز هم باید شاهد این گونه بازی‌ها باشیم؟ باید باز هم از تیم‌های درجه دو اروپا با نتیجه سنگین شکست بخورد؟ تیم‌های سطح اول که جای خود دارند...
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
you.are.barcelona
پاسخ به: این آرژانتین بی‌برنامه
نقل قول
abouzarlionel نوشته:

خدا با ماست

انشالله.ولی سمپائولی خیلی خنگخ.دیشب از مسی پرسید هی لئو اگوئرو رو بیارم؟


چهارشنبه، ۶ تیر ۱۳۹۷ (۱۰:۱۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: این آرژانتین بی‌برنامه
با گل فوق العاده کاپیتان مسی باز هم آرژانتین در هم ریخته از خطر جست...


چهارشنبه، ۶ تیر ۱۳۹۷ (۵:۵۸)
 
abouzarlionel
پاسخ به: این آرژانتین بی‌برنامه
نقل قول
you.are.barcelona نوشته:

خدا رو شکر. ولی خدا بازی با فرانسه رو رحم کنه

خدا با ماست


چهارشنبه، ۶ تیر ۱۳۹۷ (۱:۱۹)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: این آرژانتین بی‌برنامه
خدا رو شکر. ولی خدا بازی با فرانسه رو رحم کنه


چهارشنبه، ۶ تیر ۱۳۹۷ (۰:۳۶)
 
abouzarlionel
پاسخ به: این آرژانتین بی‌برنامه
تبریک، صعود تاریخی با درخشش بهترین بازیکن تاریخ


چهارشنبه، ۶ تیر ۱۳۹۷ (۰:۳۴)
 
abouzarlionel
پاسخ به: این آرژانتین بی‌برنامه
به امید هتریک بهترین بازیکن تاریخ
به قول گزارشگر بین اسپرت: هو سلطان السلاطین


سه‌شنبه، ۵ تیر ۱۳۹۷ (۲۲:۰۴)
 
Daughter.of.Eve
پاسخ به: این آرژانتین بی‌برنامه
امیدوارم امشب شاهد درخشش کینگ و صعود ارژانتین باشیم ❤


سه‌شنبه، ۵ تیر ۱۳۹۷ (۲۱:۴۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: این آرژانتین بی‌برنامه
مسی سالهاست که در محاصره ابله هاست. از ابلهی مثل سمپائولی گرفته که دو بازیکن مثل مسی و دیبالا رو که هر کدوم تو ۱۰ تا پست می تونن بازی کنن نمی تونه کنار هم بازی بده، تا ابلهی مثل پرز که دروازه خالی نمی زنه و ابلهی کابایرو که اونطوری پاس گل میده به حریف...

امیدوارم امشب بهترین بازیکن تاریخ بازم تیمش رو تنهایی به دوش بکشه، چون مثل رونالدو خوش شانس نیست که بقیه تیم جورش رو بکشن.


سه‌شنبه، ۵ تیر ۱۳۹۷ (۲۱:۴۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۲ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!