به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بررسی شرایط صعود آبی و اناری پوشان به مراحل حذفی جام جهانیملی‌پوشان
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۴ تیر ۱۳۹۷ (۱۵:۱۷) (۶۰۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


از امشب دور سوم بازی‌های مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ کلید خواهد خورد و با توجه به پیچیدگی شرایط برخی از تیم‌ها برای صعود در هر گروه، در این خبر احتمال ادامه حضور هریک از آبی و اناری پوشان در این تورنمنت را با توجه نتایج مختلفی که ممکن است امشب رقم بخورد، بررسی خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

لوئیز سوارز

صعود اروگوئه از گروه A رقابت‌ها تحت هر شرایطی قطعی است. اما اگر اروگوئه مقابل روسیه پیروز شود، به عنوان سرگروه و اگر متحمل شکست شود و یا به تساوی رضایت دهد، به عنوان تیم دوم بعد از روسیه صعود خواهد کرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

پیکه، آلبا، بوسکتس و اینیستا

با برد و یا تساوی اسپانیا مقابل مراکش، این آبی و اناری پوشان بی‌توجه به نتیجه سایر بازی‌ها، از گروه خود صعود خواهند کرد. اما اگر شکست بخورد، باید منتظر پیروزی پرتغال مقابل ایران باشد.

همچنین در صورتی که اسپانیا در آخرین خود ببازد و بازی ایران و پرتغال به تساوی بکشد، صعود اسپانیا به تفاضل گلش با ایران وابسته خواهد بود و اگر ایران بتواند پرتغال را شکست دهد، تفاضل گل بین اسپانیا و پرتغال تیم صعود کننده دوم را تعیین خواهد کرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

دمبله و اومتیتی

صعود فرانسه نیز همچون اروگوئه در هر شرایطی قطعی است. آن‌ها با پیروزی مقابل دانمارک به عنوان سرگروه و با شکست یا تساوی مقابل این تیم به عنوان تیم دوم به مرحله ۱/۸ نهایی خواهند رفت.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

راکیتیچ

صعود کرواسی به دور بعد رقابت‌ها حتمی است. اما یک برد و یا تساوی مقابل ایسلند آن‌ها را به عنوان تیم نخست راهی دور بعد خواهد کرد.

اگر کروات‌ها مقابل ایسلند شکست بخورند، باز هم سرگروه خواهند شد، مگر اینکه که نیجریه بتواند آرژانتین را ببرد؛ که در آن‌صورت صعود کرواسی به عنوان تیم سرگروه وابسته به اما و اگرهای تفاضل گلش با نیجریه خواهد شد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

مسی

صعود آرژانتین در گام اول به خودش بستگی دارد. آلبی سلسته حتماً باید نیجریه را ببرد و بعد از آن منتظر شکست و یا تساوی ایسلند مقابل کرواسی باشد.

حتی اگر ایسلند، کرواسی را شکست دهد، صعود آرژانتین یا ایسلند (به عنوان تیم دوم) به تفاضل گلشان بستگی دارد - چیزی که در حال حاضر برای آرژانتین ۳- و برای ایسلند ۲- است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

کوتینیو و پائولینیو

صعود برزیل به دور بعد مسابقات با پیروزی یا تساوی مقابل صربستان مسجل خواهد شد. البته حتی اگر برزیل از صربستان شکست بخورد، باز هم شانس صعود دارد اما در آن صورت باید منتظر شکست سوئیس مقابل کاستاریکا باشد و بعد از آن تفاضل گلش با سوئیس سرنوشت تیم صعود کننده را تعیین خواهد کرد - تفاضل برزیل اکنون ۲+ و سوئیس ۱+ است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

تراشتگن

آلمان برای تضمین حضور خود در دور بعدی جام جهانی نیازمند بردی با اختلاف بیش از ۱ گل مقابل کره جنوبی است. اگر آن‌ها کره‌ای‌ها را تنها با یک گل ببرند، باز هم می‌تواند جواز صعود را کسب کنند، مگر اینکه سوئد نیز مکزیک را با اختلاف یک گل ببرد. در آن صورت شرایط هر ۳ تیم (آلمان، سوئد و مکزیک) یکسان خواهد بود و صعود آن‌ها به تعداد گل‌های زده و یا کارت‌های زرد و قرمز دریافت شده‌شان بستگی خواهد داشت.

اگر آلمان و کره مساوی کنند، باز هم یاران تراشتگن شانس صعود خواهند داشت مگر اینکه مکزیک، سوئد را مغلوب کند. اگر بازی آن‌ها نیز مساوی شود، باز هم صعود تیم‌ها به تعداد گل‌هایی که زده‌اند بستگی خواهد داشت. آلمان و سوئد هر کدام تاکنون ۲ گل زده‌اند.

اگر ژرمن‌ها ببازند، با پیروزی مکزیک بر سوئد همچنان شانس صعود دارند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

فرمایلن

بلژیک هم اکنون نیز جزو ۱۶ تیم صعود کننده به مرحله بعد می‌باشد. برنده بازی این تیم و انگلیس به عنوان سرگروه به دور بعد خواهد رفت. در صورت به تساوی کشیده شدن این دو بازی، سرگروهی تیم‌ها به تعداد کارت‌های زرد و قرمزشان وابسته خواهد بود.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

یری مینا

کلمبیا برای تضمین حضور خود در دور بعدی رقابت‌ها نیازمند پیروزی مقابل سنگال است. حتی اگر این بازی به تساوی کشیده شود، با شکست ژاپن مقابل لهستان با بیش از یک گل، کلمبیایی‌ها همچنان در این رقابت‌ها ماندگار خواهند شد.

اگر کلمبیا به تساوی رضایت دهد و ژاپن با اختلاف یک گل از لهستان شکست بخورد، صعود ژاپن و یا کلمبیا به عنوان تیم دوم (که در آن صورت هر کدام ۴ امتیازی خواهند شد) بعد از سنگال، به تعداد گل‌هایی که به ثمر رسانده‌اند بستگی خواهد داشت. ژاپن و کلمبیا در حال حاضر ۴ گل زده در کارنامه جام جهانی ۲۰۱۸ خود دارند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
you.are.barcelona
پاسخ به: بررسی شرایط صعود آبی و اناری پوشان به مراحل حذفی جام جهانی
مسی یه کاری بکن صعود کنین


سه‌شنبه، ۵ تیر ۱۳۹۷ (۲۰:۳۴)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: بررسی شرایط صعود آبی و اناری پوشان به مراحل حذفی جام جهانی
فقط آرژانتین صعود کنه ...


دوشنبه، ۴ تیر ۱۳۹۷ (۱۷:۳۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بررسی شرایط صعود آبی و اناری پوشان به مراحل حذفی جام جهانی
به امید خدا طلسم ۳ سال شانس این رونالدوی کثیف امشب بدست مردان پارسی شکسته خواهد شد!


دوشنبه، ۴ تیر ۱۳۹۷ (۱۵:۱۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۸ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!