به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسا چگونه می‌تواند این هفته برنده لالیگا شوداخبار بارسا
فرستنده ابوذر شاه امیری در تاريخ جمعه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۱۳:۳۶) (۷۶۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع:سایت رسمی باشگاه
مترجم: ابوذر شاه امیری / FCBarcelona.ir


چند سناریو وجود دارد که در صورت تحقق آن‌ها، بارسا می‌تواند به قهرمانی زودتر از موعد لالیگا در پایان این هفته دست یابد. در این خبر این سناریوها را با هم مرور خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا به عنوان قهرمانی لالیگا چشم دوخته است و روی کاغذ این شانس را دارد که خیلی زود قهرمان لیگ شود. مردان ارنستو والوارده سرنوشت قهرمانی لیگ را در دستان خود گرفته‌اند و پیروزی آنها در برابر دپورتیوو لاکرونیا می‌تواند بی‌اعتنا به نتایج رقبا، عنوان قهرمانی لیگ را به آنها هدیه کند. آنها حتی می‌توانند بازی در ورزشگاه ریازور را با عنوان قهرمان آغاز کنند؛ البته مشروط به این که اتلتیکو مادرید و رئال مادرید در بازی‌های خود پیروز نشوند.

با وجود این که هنوز پنج بازی تا انتهای فصل باقیست (فینال کوپا دل ری باعث به تعویق افتادن بازی هفته ۳۴اُم تیم شد) بارسلونا با 11 امتیاز برتری، یک تفاضل گل خوب و یک بازی کمتر، بالاتر از اتلتیکو در صدر جدول ایستاده است.

بارسا در حالی به مصاف دپورتیوو لاکرونیا می‌رود که برتری 15 امتیازی نسبت به رئال مادرید در رده سوم جدول دارد. این تیم هم نسبت به تیم دوم جدول یعنی اتلتیکو مادرید یک بازی کم‌تر انجام داده است.

در اینجا شرایطی را که ممکن است بارسا با یک پایان دراماتیک قبل از اتمام فصل، در ابتدای این هفته به دوگانه برسد، بررسی می‌کنیم:

سناریو نخست: قهرمانی بدون بازی

بلوگرانا می‌تواند یک شنبه و دو ساعت قبل از سوت آغاز بازی در ریازور به طور رسمی قهرمان لالیگا شود، اگر اتلتیکو مادرید و رئال مادرید هر دو در به دست آوردن هر سه امتیاز در بازی‌هایشان در لالیگا ناکام بمانند. دومین تیم نام برده، شنبه بازی خواهد داشت.

سناریو دوم: قهرمانی در ریازور

اگر اتلتیکو مادرید یا رئال مادرید در بازهای خود پیروز شوند، بارسا تنها به یک امتیاز برابر دپورتیبو لاکرونیا نیاز دارد تا یکشنبه شب قهرمان لالیگا شود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: بارسا چگونه می‌تواند این هفته برنده لالیگا شود
زنده باد مسی زنده باد بارسا


شنبه، ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۸:۱۸)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: بارسا چگونه می‌تواند این هفته برنده لالیگا شود
شخصا دوست دارم مادرید اتلتیک ببرن که قهرمانی تو نیوکمپ باشه نه تو اینکه قبل بازی با دیپور یه تونل برای هر دو جام بزنن


جمعه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۱۵:۴۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بارسا چگونه می‌تواند این هفته برنده لالیگا شود
تیم خائن مدیریتی داره با بزرگنمایی این دوگانه زمینه سازی می کنه آفت والورده رو نگه داره. هرچی مربی کوچیک تر، مدیرِ کوچیک راحت تر...


جمعه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۱۴:۴۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۱ کاربر آنلاین است. (۲۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!