به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ سویا vs بارساپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ (۱۳:۵۵) (۷۲۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بارسا امشب در ورزشگاه سانچز پیزخوان به مصاف یکی از سخت‌ترین حریفان لالیگایی خود خواهد رفت در حالی که سرخیو بوسکتس و لوکاس دینیه را به علت مصدومیت در اختیار ندارد. هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اگر مردان ارنستو والورده در آندلس هم شکست نخورند، تنها یک بازی دیگر تا رسیدن به رکورد تاریخی رئال سوسیه‌داد (۳۸ بازی بدون شکست در لیگ برتر اسپانیا) فاصله خواهند داشت.

اخبار دو تیم

پابلو سارابیا از تیم میزبان، به علت محرومیت این بازی را از دست خواهد داد، اما آن‌ها می‌توانند خسوس ناواس را برای اواین بار بعد از فوریه در اختیار داشته باشند. میگوئل لایون پنج شنبه از اردوی بازی‌های ملی بازگشت و به همین سبب سرمربی سویا در مورد حضور او در این بازی دیرتر تصمیم خواهد گرفت.

سرخیو بوسکتس و لوکاس دینیه از تیم والورده به علت مصدومیت در این بازی حضور نخواهند یافت اما نلسون سمدو و دنیس سوارز بعد از گذراندن تست‌های پزشکی مجدداً در دسترس قرار گرفتند. ویدال و یری مینا بر اساس تصمیم سرمربی از لیست تیم خط خوردند.

با این توصیف لیست ۱۸ نفره تیم بدین شرح است: تراشتگن، سمدو، پیکه، راکیتیچ، دنیس سوارز، اینیستا، سوارز، مسی، دمبله، سیلسن، کوتینیو، پائولینیو، آلکاسر، آلبا، روبرتو، گونز، اومتیتی و فرمایلن.


نقطه نظرات مربیان

با آگاهی از علاقه بارسا به حفظ توپ در طول بازی، مونتلا اذعان داشت: «ما بازی خود را ارائه خواهیم کرد، با ویژگی‌های خاص خودمان و تلاش خواهیم کرد تا آن جا که ممکن است توپ را حفظ کنیم. اگر آن‌ها این کار را انجام دهند، شرایط برای ما پیچیده‌تر خواهد شد».

در مقابل ارنستو والورده گفت: «این بازی، بازی مهمی‌ است. ورزشگاه دشواری است و برد در آن می‌تواند به ما برای رسیدن به هدف قهرمانی‌مان کمک شایانی کند. ما باید رقابت کنیم و همانطور که تا اینجای فصل خوب کار کردیم، [در این بازی هم] همین کار را انجام خواهیم داد تا سرانجام ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم».

فرم دو تیم

آندلسی‌ها طی ۵ بازی اخیر خود ۳ شکست را تجربه کرده‌اند که ۲ تای آن‌ها در خانه رقم خورده است. در مقابل، بارسا ۴ تا از ۵ بازی اخیر را پیروز شده و تنها ۱ تساوی کسب کرده است.

تاریخچه

به طور سنتی سانچز پیزخوان آوردگاه خوبی برای بارسا بوده است. از سال ۲۰۰۷/۰۸ تاکنون سویا در این ورزشگاه تنها یک برد به خود دیده و در صده اخیر نیز تنها ۳ برد. از سال ۲۰۰۰ چهار بازی به تساوی کشیده شده و بارسا ۹ پیروزی بدست آورده است.

پخش زنده

این بازی ساعت ۲۳:۱۵ امشب به طور زنده از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
L.kiyamanesh
پاسخ به: پیش بازی؛ سویا vs بارسا
انشاالله با لطف خدا استارت برده‌ های پی در پی در سال جدید جلو سویا روشن کنیم با هتریک کینگ بهترین عیدی میشه که همه هواداران بارسلونا دریافت می‌کنند.


شنبه، ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ (۲۱:۲۷)
 
Striker
پاسخ به: پیش بازی؛ سویا vs بارسا
چرا ساعت تنبلی میکنه؟!



شنبه، ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ (۱۶:۲۶)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: پیش بازی؛ سویا vs بارسا
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

امیدوارم بعد مدتها شاهد یه بازی خوب باشیم.

خداییش الان دیگه بازیهامون زیبا تر شده


شنبه، ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ (۱۵:۰۵)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: پیش بازی؛ سویا vs بارسا
انشالله به لطف خدا میبریم


شنبه، ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ (۱۵:۰۴)
 
Hosseinmansoori
پاسخ به: پیش بازی؛ سویا vs بارسا
مصدوم ندیم فقط😕😕
بازی با رم مهمتره


شنبه، ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ (۱۴:۱۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ سویا vs بارسا
امیدوارم بعد مدتها شاهد یه بازی خوب باشیم.


شنبه، ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ (۱۳:۵۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۳ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!