به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیکه: مسی یک موجود فضایی استمصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۴ فروردین ۱۳۹۷ (۱۴:۳۳) (۶۳۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


جرارد پیکه طی آخرین مصاحبه خود قابلیت‌های حرفه‌ای مسی را مورد بحث قرار داد و از توانایی‌های منحصر به فرد این اعجوبه آرژانتینی سخن گفت. در ادامه متن گفتگوی او را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

جرارد پیکه یکی از هم‌تیمی‌های مسی است که از قضا به شدت هوادار او نیز هست. این مدافع مرکزی در مصاحبه‌ای که با "تریبون بازیکنان" داشته به تمجید از قابلیت‌های هم‌تیمی‌اش پرداخته است.

این مدافع میانی اظهار داشت: «لئو مسی یک موجود فضایی است. او متعلق به این سیاره نیست، این پسر متعلق به جای دیگری‌ست؛ همان‌طور که انسان نیست».

البته پیکه این شانس را دارد که مهارت‌های این مرد آرژانتینی را طی تمرینات روزانه‌اش ببیند و طبیعتاً به طور ویژه‌ای تحت تاثیر کار او با توپ قرار می‌گیرد.

او در ادامه توضیح داد: «جادوی حقیقی مسی را نمی‌توان در ویدیوهای یوتیوب پیدا کرد. [تماشای مهارت‌های مسی] تجربه‌ای مناسب برای چشمان ماست. شما برای توصیف [زیبایی] این [مهارت] به ۵۰۰۰ کلمه نیاز دارید».


سر الکس فرگوسن پدر دوم من محسوب می‌شد

در این مصاحبه همچنین پیرامون دوران حرفه‌ای خودِ پیکه نیز بحث شد؛ از جمله دورانی که در منچستر یونایتد حضور داشت و با یکی از بزرگترین مربیان کار می‌کرد: «سر الکس فرگوسن از روز اول با من رفتار خوبی داشت. او برای من به منزله پدر دوم بود. من باید تلاش می‌کردم تا فرصت بدست آورم، اما او خود این فرصت را در اختیار من قرار داد».

پیکه که نگاهی به بالا و پایین‌های دوران بازی‌اش می‌انداخت، به سراغ اشتباهش در برابر بولتون رفت که می‌توانست منجر به از دست دادن موقعیتش در منچستر یونایتد شود: «آن اشتباه باعث شد که من فکر کنم همه چیز به پایان رسیده است. اما آن موقع من ۲۴ سال داشتم و در بالاترین سطح فوتبال موفق به کسب همه چیز شده بودم. فوتبال سخت است و مانند فیلم نیست».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
hamed_leolove
پاسخ به: پیکه: مسی یک موجود فضایی است
مسی گفته چند وقت مصدومه و هیچی نگفته . بزرگ. دیگه انتظار نداریم خو دتو فدا کنی . خدایی مثله اون لجن اگه مگس از کنارت رد شد به همه خبر بده شوک قلبی نده بهمون طاقت نداریم. آرزو ی سال جدید این که دردو بلات و آخ بچه هات بخوره تو دهن اون نکبت جوری که دندوناش بریزه . وقت عکس بخندیم.بهش. امید به سلامتیش.


شنبه، ۴ فروردین ۱۳۹۷ (۱۵:۴۸)
 
Striker
پاسخ به: پیکه: مسی یک موجود فضایی است
Messi is an alien


شنبه، ۴ فروردین ۱۳۹۷ (۱۴:۵۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۴ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!