به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ ایبار vs بارساپیش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ شنبه، ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ (۱۱:۲۶) (۴۸۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


در هفته ۲۴ لالیگا، بارسا امروز عصر در ایپوروا مونیسیپال میهمان ایبار خواهد بود. هر آنچه لازم است در خصوص این بازی بدانید اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

دیدار امروز، یک تقابل جدی خواهد بود، چرا که ایبارِ روی فرم، اف سی بارسلونا را به کشور باسک فرا خواهد خواند تا در یک بعد از ظهر لالیگایی در برابرش بجنگد. تیم رده ۷ جدول که در ۱۲ بازی اخیرش در لیگ، ۷ پیروزی، ۴ تساوی و تنها ۱ شکست در کارنامه ثبت کرده، نه تنها برای شکست صدرنشینان کاتالان لالیگا برای اولین بار در تاریخش تلاش خواهد کرد، بلکه آنها به دنبال کشیدن ترمز بارسا و توقف رکورد شکست ناپذیری این تیم در عدد ۳۰ خواهند بود، رکوردی که تنها ۱ بازی تا رسیدن به بهترین رکورد تاریخ باشگاه در لالیگا فاصله دارد.

کی هست و کی نیست

بعد از تمرین جمعه عصر، ارنستو والورده لیست بارسا را برای بازی امروز اعلام کرد.

لیست کامل بارسا برای این بازی عبارت است از: تراشتگن، سمدو، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، اینیستا، سوارز، مسی، دمبله، سیلسن، کوتینیو، پائولینیو، آلبا، دینیه، روبرتو، ویدال، اومتیتی و مینا.


مدافع وسط فرانسوی بارسا که در تساوی بدون گل هفته گذشته بارسا در برابر ختافه به دلیل محرومیت غایب بود، دوباره به ترکیب تیم اضافه شده است. مدافع بلژیکی بارسا، توماس فرمایلن، به دلیل مصدومیت در دسترس نخواهد بود. دنیس سوارز و پاکو الکاسر اسپانیایی به همراه اندره گومز پرتغالی، از ترکیب کنار گذاشته شده‌اند.



فرم دو تیم

ایبار: باخت مساوی مساوی برد برد
بارسا: برد برد مساوی برد مساوی

نقل قول

والورده:‌ «ما باید بدانیم که چطور باید با فشار ایبار مقابله کنیم تا بتوانیم فرصت بدست آوریم. بازی در برابر آنها بسیار دشوار است. آنها سرعت زیادی در بازی دارند».

نگاه آماری

بارسا در ۳۰ بازی اخیرش در لالیگا که به انتهای فصل گذشته باز می‌گردد، رکورد ۲۵ برد و ۵ تساوی را ثبت کرده است و یک پیروزی یا تساوی در ایبار به معنای برابری با رکورد شکست ناپذیری باشگاه در لالیگا خواهد بود که توسط تیم پپ گواردیولا در فصل ۲۰۱۰/۱۱ با ۳۱ بازی بدون شکست بدست آمد.

ایبار در سوی دیگر، تنها یکی از ۱۲ بازی اخیرش را در لالیگا واگذار کرده که به ۱۳ ژانویه و شکست ۱-۰ خانگی برابر اتلتیکو مادرید باز می‌گردد. در حقیقت نتایج اخیر ایبار، پس از بارسا و اتلتیکو، سومین نتیجه درخشان در بازه مشابه در لالیگا بوده است. با این حال، از زمان رسیدن به لالیگا، ایبار در طی ۳ فصل گذشته تمام ۷ بازی‌اش را در لالیگا به بارسا واگذار کرده، ۲۶ گل دریافت نموده (۳.۷ در هر بازی) و تنها در ۴ بازی موفق به گلزنی شده است.


آخرین برد بارسا در برابر ایبار در هفته ۵ این فصل رقم خورد، جایی که در پیروزی ۶-۱ در نیوکمپ، لئو مسی موفق شد ۴ گل به ثمر برساند. در مورد اعجوبه آرژانتینی که اکنون صدرنشین جدول گلزنان لالیگاست، باید به این نکته اشاره کرد که در هر ۶ بازی‌اش در برابر ایبار در لالیگا موفق به گلزنی شده است (۱۲ گل). در حقیقت این دو جین گل مسی، بیشترین تعداد گلی است که این تیم ایالت باسک در ۳.۵ فصل حضورش در لالیگا از یک بازیکن دریافت کرده است.



پخش زنده

این بازی ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه امروز به طور زنده از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hosseinmansoori
پاسخ به: پیش بازی؛ ایبار vs بارسا
به امید پیروزی و گلزنی بهترین بازیکن به حق تاریخ


شنبه، ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ (۱۶:۱۵)
 
Hosseinmansoori
پاسخ به: پیش بازی؛ ایبار vs بارسا
اگه ببریم بازی بعدی با جیرونا در نیوکمپه و ۶ امتیاز به حسابمون ریخته میشه


شنبه، ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ (۱۶:۱۴)
 
saeed2014
پاسخ به: پیش بازی؛ ایبار vs بارسا
البته ميگم كوتي بجاي كاپيتا بازي كنه معنيش اين نيست كه اينستا بده 😂😂😂😂
بخاطر اينكه كاپيتان خسته نشه واسه سه شنبه


شنبه، ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ (۱۵:۵۸)
 
saeed2014
پاسخ به: پیش بازی؛ ایبار vs بارسا
كوتينيو بايد از ابتدا بجا اينيستا بازي كنه،انطوري خيلي فرق ميكنه داستان،.بوسكتس رو بايد نيمه اول بازي بده ى تيم به گل برسه و نيمه دوم بكشه بيرون،بازيكنا بايد جدي بگيرن كه همون نيمه اول ٣-٤تا بزنيم بعشون،كافيه ده دقيقه اول يكي بزنيم ومجبور بشن حمله كنن،ديگه ميتركونيمشون، همون نيمه اول


شنبه، ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ (۱۵:۵۷)
 
hami.em
پاسخ به: پیش بازی؛ ایبار vs بارسا
امیدوارم به چند تا از بازیکنان اصلی استراحت بده


شنبه، ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ (۱۵:۳۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ ایبار vs بارسا (ویدئو)
بازی سختیه. امیدوارم بتونیم خوب بازی کنیم.

فقط نمی دونم چرا هی این دنیس بدبخت رو می ذاره از لیست بیرون...


شنبه، ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ (۱۱:۲۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۷ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!