به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسلونا vs ختافهپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ (۸:۴۹) (۵۹۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


عصر امروز، ساعت ۱۸:۴۵ (به وقت ایران)، بارسلونا در جریان بازی‌های هفته ۲۳ام لالیگا، در نیوکمپ به مصاف ختافه خواهد رفت. هر آنچه لازم است در رابطه با این بازی بدانید اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بعد از گذشت کمتر از 72 ساعت از دریافت جواز حضور در فینال کوپا دل ری، بارسلونا به بازی‌های لالیگا باز خواهد گشت و به دنبال حفظ روند شکست ناپذیری خود در این مسابقات است. ختافه به عنوان تیم 11‌ام جدول در این بازی حضور خواهد یافت، اما تنها چهار امتیاز تا کسب جواز حضور در بازی‌های اروپایی فصل بعد فاصله دارد.

پس از تمرین تیم در صبح شنبه، ارنستو والورده لیست تیم را به شرح زیر برای بازی یکشنبه منتشر کرد:

1. تراشتگن
2. سمدو
3. پیکه
4. راکتیچ
5. بوسکتس
8. اینیستا
9. سوارز
10. مسی
11. دمبله
13. سیلسن
14. کوتینیو
15. پائولینیو
17. آلکاسر
18. آلبا
19. دینیه
20. روبرتو
22. ویدال
24. مینا

بازگشت دمبله نقطه عطفی است که این لیست به خود دیده و خروج ساموئل اومتیتی - به علت دریافت پنجمین کارت زرد خود - نقطه ضعف آن.

فرم دو تیم

بارسا: برد - برد - برد - تساوی - برد
ختافه: باخت - برد - تساوی - تساوی - تساوی

والورده در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی خود گفت: «بازی در برابر والنسیا هنوز در ذهن ما تازه است، ما باید از اهمیت بازی با ختافه آگاهی داشته باشیم. آنها تیمی هستند که شکست دادنشان کار دشواری است».

آمار

بارسلونا 4 بازی اخیر لالیگایی خود مقابل ختافه را پیروز شده و 16 گل نیز به ثمر رسانده است؛ و در این مدت تنها یک گل دریافت کرده است. ختافه اما هرگز در نیوکمپ پیروز نشده است (3 تساوی و 9 شکست). آن‌ها طی 7 بازی اخیر خود در این ورزشگاه، تنها یک بار موفق به کسب امتیاز شده‌اند (یک امتیاز در تساوی 2-2 در می‌2014). بارسلونا طی 29 بازی اخیر لالیگایی خود شکست نخورده است؛ رکوردی که به اواخر فصل گذشته باز می‌گردد (25 برد و 4 تساوی). تا رسیدن دوباره به رکورد قبلی خودشان در این زمینه، آبی و اناری‌ها تنها 2 بازی فاصله دارند: 31 بازی بدون شکست تحت هدایت پپ گواردیولا.

ختافه 6 بازی اخیر لالیگایی خارج از خانه خود مقابل کاتالان‌ها را واگذار کرده و در هیچ یک از این 6 بازی موفق به گلزنی نشده است. مسی در 11 رویارویی خود مقابل ختافه در نیوکمپ (در تمام رقابت ها) 11 گل به ثمر رسانده است. که اولین آن‌ها نیز همان گلی است که همچون گل دیگو مارادونا در جام جهانی 1986 مقابل انگلیس به ثمر رساند.


مسی در 7 بازی اخیر لالیگایی خود حداقل یک پاس گل ارسال کرده و در مجموع، از ابتدای فصل 20 پاس گل در لیگ برای هم‌تیمی‌هایش فرستاده؛ و در این زمینه نیز پیشتاز است. لوئیز سوارز در 8 تا از 9 بازی اخیر لالیگایی خود گلزنی کرده است (11 گل زده). او تنها در آخرین آن‌ها مقابل اسپانیول از گلزنی ناکام ماند.

به بازی هفته گذشته لیگ باز گردیم؛ جایی که بوسکتس 299 امین بازی خود را به نمایش گذاشت و در این زمینه، در لیست 10 نفر برتر تاریخ بارسلونا قرار گرفت. او امروز این فرصت را دارد که ۳۰۰امین بازی خود را انجام دهد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
saeed2014
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs ختافه
خداكنه مسي هتريك كنه،خيلي دوسدارم


یکشنبه، ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ (۱۳:۰۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۵ کاربر آنلاین است. (۳۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!