به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ اسپانیول vs بارساگزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ یکشنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ (۱۶:۲۳) (۵۳۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


زمان داربی دیگری فرا رسیده است. اگر بخواهیم دیدارهای اخیر دو تیم را در جام حذفی مبنا قرار دهیم، نتیجه می‌گیریم که بازی امروز چیزی نیست که بتوان از دستش داد! هرچه بخواهید در خصوص این بازی بدانید اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

امروز عصر (ساعت ۱۸:۴۵ به وقت ایران) اف سی بارسلونا سفر کوتاهی به کورنلا در آن سوی شهر خواهد کرد تا به تنها نقطه‌ای پا بگذارد که در طول این فصل در آن باخته است! بله، وقت یک مصاف دیگر با تیم همشهری اسپانیول فرا رسیده است!

اخبار دو تیم

عثمان دمبله و توماس فرمایلن هنوز به طور کامل از مصدومیت رهایی نیافته‌اند، و اگرچه اندره گومز به مرز بهبودی رسیده اما در لیست بارسا برای این بازی قرار نگرفته است.

کارلوس سانچز کلمبیایی که با لقب لاروخا (صخره) شناخته می‌شود، تنها چند روز پس از خرید قرضی‌اش از استون ویلا در لیست اسپانیول قرار گرفته است. دیداک ویلا و پابلو پیاتی هر دو این بازی را به دلیل مصدومیت از دست خواهند داد.

نقطه نظرات مربیان

ارنستو والورده در میان سایر موضوعات مطرح شده در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی، به موضوعاتی از قبیل اهمیت مقابله با شدت و درگیری بالایی که اسپانیول در بازیهای دربی نشان می‌دهد، احتمال استراحت اندرس اینیستا و خطراتی که تیمش بابت مطمئن بودن از سرنوشتشان در لالیگا با آن مواجهند، اشاره کرد.

در سمت دیگر کیکه سانچز فلورس گفت: «پیروزی در دیدار رفت جام حذفی موجب شادی برای اسپانیول بود و ما در بازی برگشت، تا آخرین لحظات شانس داشتیم. نه تنها آن دو بازی تاثیری منفی بر روی ما نگذاشته، بلکه اعتماد به نفس ما را برای این بازی افزایش داده است... اما نباید امید واهی داشته باشیم. این تنها ما را دچار دردسر خواهد کرد».

او ادامه داد: «باید اطمینان حاصل کنیم که انرژیمان را برای تمام ۹۰ دقیقه ذخیره خواهیم کرد. باید باهوش باشیم و با مغزمان بازی کنیم، نه فقط با قلبمان».

فرم دو تیم

برای بارسا، یک پیروزی یا یک تساوی می‌تواند رکورد ۲۲ بازی بدون شکست در آغاز یک فصل لیگ را رقم بزند. با ۱۱ امتیاز اختلاف موجود در صدر جدول، بارسا می‌تواند این فاصله اطمینان را حتی افزایش دهد، چرا که در این هفته تیمهای دوم (اتلتیکو) و سوم (والنسیا) جدول با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

اسپانیول پس از شکستهای پیاپی برابر سویا و لگانس، تا رتبه ۱۵ جدول تنزل کرده است، اگرچه هنوز ۷ امتیاز تا منطقه سقوط جدول فاصله دارد.

تاریخچه

آمار پرسابقه‌ترین دیدار رقابتی فوتبال اسپانیا - بارسا vs اسپانیول - به میزان قابل توجهی به سود بارسا بوده است. آبی و اناری‌ها تنها ۳ بار لیگ را با رتبه‌ای پایین‌تر از تیم همشهری به پایان برده‌اند که آخرین آنها به فصل ۱۹۳۹/۴۰ باز می‌گردد.

آبی و سفیدهای بارسلونا اگرچه ماه قبل در دیدار رفت جام حذفی، تیم اول کاتالونیا را شکست دادند اما هنوز و بعد از انتقال به ورزشگاه جدیدشان در سال ۲۰۰۹، موفق به شکست این تیم در لیگ نشده‌اند. در حقیقت، بارسا در ۵ سفر اخیرش به RCDE استادیوم در لالیگا هیچ گلی دریافت نکرده است!

پخش زنده

این بازی ساعت ۱۸:۴۵ امروز عصر به طور زنده از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Striker
پاسخ به: پیش بازی؛ اسپانیول vs بارسا
چرا باید مسی رو نیمکت باشه ولی سوارز توی زمین؟ بخدا همین گلایی هم که زده به صدقه سر مسی بوده وگرنه با اون هوش اش برای توی آفساید وای نایستادن باید الان با رونالدو رقابت میکرد


یکشنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ (۱۷:۴۶)
 
saeed2014
پاسخ به: پیش بازی؛ اسپانیول vs بارسا
امروز ابكششون ميكنيم


یکشنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ (۱۷:۰۳)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: پیش بازی؛ اسپانیول vs بارسا
به امید برد


یکشنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ (۱۶:۵۰)
 
Striker
پاسخ به: پیش بازی؛ اسپانیول vs بارسا
یهههه! یه بازی خوب دیگه ان شالله!!


یکشنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ (۱۶:۳۰)
 
Mohsen.j
پاسخ به: پیش بازی؛ اسپانیول vs بارسا
میبریم ایشالا


یکشنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ (۱۶:۲۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۰ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!