به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسلونا vs والنسیاپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ (۲۲:۱۱) (۴۵۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بعد از پشت سر گذاشتن ماموریت‌ شکست تیم‌های مورسیا، سلتا و اسپانیول، حال کاتالان‌ها برای هشتمین فصل پیاپی موفق به صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا شدند. حریف این دور آن‌ها والنسیاست و بامداد امشب، بازی رفت این مرحله در نیوکمپ سوت خواهد خورد. نکاتی که پیش از دیدن این بازی باید بدانید اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اخبار دو تیم

عثمان دمبله و توماس فرمایلن همچنان به علت مصدومیت از دسترس سرمربی خارجند. این در حالی که آندره گومز هنوز از مشکل گوارشی رنج می‌برد. در لیست فراخوانده شدگان مصاف امشب توسط والورده، خریدهای جدید تیم، فیلیپه کوتیتیو و یری مینا نیز حضور دارند.

والنسیایی که با مشکل مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند، سه بازیکن ثابت این فصلش را در اختیار نخواهد داشت: مدافع آرژانتینی ازکیل گارای، هافبک پرتغالی گونزالو گوئدس و هافبک فرانسوی جوفری گوندوگبیا.

نقطه نظرات مربیان

اگرچه بارسا تنها دو بازی دیگر تا رسیدن به فینال فاصله دارد اما ارنستو والورده در مصاحبه خود اعتراف کرد که بازی سختی پیش روی شاگردانش قرار دارد. او گفت: «این خیلی مهم و حیاتی است که در بازی رفت در فرم خوبی باشید اما آن‌ها در مستایا خیلی قدرتمند هستند. گل نخوردن در این بازی اهمیت بالایی دارد. این بازی برای هر دو تیم جذاب و سخت خواهد بود».

با اینکه از سطح بازی اغلب بالای تیمش خبر داشت، والورده هشدار داد: «در لالیگا، والنسیا یکی از بهترین تیم‌ها در ضد حملات است. آن‌ها بازیکنان خطرناکی دارند که می‌توانند گلزنی کنند».

علی رغم پذیرفتن این واقعیت که: «ما با سخت‌ترین تیم ممکن مواجه هستیم، خوش فرم‌ترین تیم حاضر در اروپا» و با وجود از دست دادن تعدادی بازیکنان کلیدی به علت مصدومیت، سرمربی والنسیا معتقد است: «ما هنوز بخشی از تیم خود را در اختیار داریم. ما از اینکه شانس حضور در فینال را داریم هیجان زده‌ایم و امید خود را از دست نمی‌دهیم».

فرم دو تیم

طی سال‌های اخیر بارسا در این رقابت شکست ناپذیر ظاهر شده است! آن‌ها طعم قهرمانی در ۳ دور اخیر این رقابت‌ها را چشیده‌اند و حال ۲۷۰ دقیقه تا چهارمین آن فاصله دارند.

این بدان معناست که بارسا ۲۲ بازی متوالی را با موفقیت پشت سر گذاشته و حتی یک شکست هم در نیوکمپ متحمل نشده و به طور متوسط تقریباً ۴ گل در هر بازی به ثمر رسانده است.


والنسیا که برای رسیدن به این مرحله زاراگوزا، لاس پالماس و آلاوز را شکست داده است، در حال حاضر سومین تیم جدول لالیگا است، اما 17 امتیاز با بارسلونا اختلاف امتیاز دارد.

تاریخچه

بعد از ۱۹۲۰، هیچ دهه‌ای نبوده که این دو تیم در جام حذفی با یکدیگر ملاقات نکرده باشند. به طور کلی بارسا موفق‌تر عمل کرده است و بازی‌های به یادماندنی زیادی هم بین این دو تیم شکل گرفته است.

یکی از آن‌ها به بازی دو سال پیش باز می‌گردد؛ زمانی که بارسا ۷-۰ با گلزنی ۴ باره‌ لوئیز سوارز به پیروزی رسید.

والنسیا تاکنون ۷ بار قهرمان کوپا دل ری شده است و آخرین بار آن به سال ۲۰۰۸ باز می‌گردد؛ اما این رکورد با رکورد بارسا در این زمینه (۲۹ قهرمانی) فاصله زیادی دارد.

پخش زنده

این بازی ساعت ۰۰:۰۰ بامداد فردا (نیمه شب امشب) به طور زنده از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
saeed2014
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs والنسیا
ان شالله


پنج‌شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ (۲۳:۳۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs والنسیا
امیدوارم یه بازی خوب ببینیم.


پنج‌شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ (۲۳:۰۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۵ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!