به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی رئال بتیس vs بارسلوناپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۱ بهمن ۱۳۹۶ (۲۱:۴۸) (۴۴۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بعد از شکست میان‌ هفته‌ای مقابل اسپانیول در جام حذفی، که باعث گسسته‌شدن نوار شکست‌ناپذیری‌شان شد، حال کاتالان‌ها به دنبال حفظ این روند در لالیگا هستند. اولین ماموریت آن‌ها در این زمینه نیز عبور از سد بتیس در ورزشگاه خانگی‌اش است. هرچه در خصوص این دیدار نیاز است بدانید اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اخبار دو تیم

ساموئل اومتیتی مصدومیت خود را پشت سر گذاشته و نامش در لیست امشب به چشم می‌خورد. در حالی که جرارد دلوفئو نیز برای این بازی فراخوانده شده و از مهمتر، ستاره در حال رشد بارسا ب، کارلس آلنیا نیز در بازی امشب فرصت حضور خواهد یافت.

فیلیپه کوتیتیو، عثمان دمبله، پاکو آلکاسر، آندرس اینیستا و خاویر ماسکرانو به علت مصدومیت، بازی امشب را از دست داده‌اند و رافینیا، دنیس و مینا نیز به صلاحدید سرمربی در بارسا خواهند ماند.

بدین ترتیب، لیست ۱۸ نفره به این شرح است: تراشتگن، سمدو، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، سوارز، مسی، سیلسن، پائولینیو، دلوفئو، آلبا، دینیه، روبرتو، گومز، ویدال، اومتیتی، فرمایلن و آلنیا.


زهیر فدال آسیا مندی دوران محرومیت خود را پشت سر گذاشته و حال در اختیار بتیس قرار دارند و ممکن است در ترکیب اصلی امشب این تیم هم حضور داشته باشند. فرانسیس برای پر کردنِ جای خالیِ آنتونیو باراگانِ مصدوم به بازی در جناح راست تیمش ادامه خواهد داد، در حالی که کریستین تیو احتمالا در برابر هم‌تیمی‌های سابقش قرار خواهد گرفت.

نقطه نظرات مربیان

ارنستو والورده در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی گفت: «بتیس تیم شجاعی است که به حفظ توپ علاقه دارد. آن‌ها خوب بازی می‌کنند و فوتبالی تهاجمی ارائه می‌دهند. نتایجی که اخیراً کسب کرده‌اند باعث تقویت روحیه آن‌ها شده، خصوصاً برد مقابل سویا. رقابت جذاب و در عین حال سختی خواهد بود».

او همچنین تاکید کرد: «بازیکنان ما نگرانِ بازی برگشت پنج شنبه آینده مقابل اسپانیول در جام حذفی نخواهند بود. لالیگا همواره رقابتی بوده که آن‌ها بیشترین تمرکز را رویش داشته‌اند».

سرمربی بتیس نیز در مصاحبه روز جمعه خود اظهار کرد: «مقابل آبی و اناری‌ها، با فرمی خوب و شجاعانه بازی خواهیم کرد».

فرم دو تیم

بارسا در جام حذفی مقابل اسپانیول، بعد از ۲۹ بازی، اولین شکست فصل خود را با نتیجه ۱-۰ تجربه کرد. آن‌ها طی ۱۰ بازی اخیر خود، ۸ برد و ۲ تساوی کسب کرده و در ۷تای آن‌ها کلین شیت کرده‌اند.

بعد از سپری کردن ۵ بازی بدون برد، روند نتیجه‌گیری بتیس تغییر کرده و آن‌ها در ۴ بازی اخیر خود، ۳ برد کسب و ۱۰ گل به ثمر رساندند که پنج تای آن‌ها در شکست به یادماندنی سویا به ثمر رسیدند.

تاریخچه

از سال ۲۰۰۴ تاکنون، بارسا تنها ۲ شکست مقابل بتیس متحمل شده و هر دوی آن‌ها در خانه حریف بوده است. طی ۱۰ بازی اخیر دو تیم، بارسا ۸ برد و ۲ تساوی کسب کرده است، که یکی از آن‌ها (تساوی) در فصل قبل رقم خورد. از سال ۱۹۹۶ تاکنون تمام بازی‌های این دو تیم حداقل ۲ گل داشته است.

پخش زنده

این بازی ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی رئال بتیس vs بارسلونا
به اميد ديدن يه بازى خوب.


یکشنبه، ۱ بهمن ۱۳۹۶ (۲۲:۲۳)
 
Nasiri1987r
پاسخ به: پیش بازی رئال بتیس vs بارسلونا
انشاالله با ارائه يه بازي خوب بازي رو به راحتي ميبريم
چه خوبه كه با هتريك مسي باشه


یکشنبه، ۱ بهمن ۱۳۹۶ (۲۲:۱۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۲ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!