به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ اسپانیول vs بارساپیش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ چهارشنبه، ۲۷ دی ۱۳۹۶ (۱۸:۱۰) (۶۱۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


مردان ارنستو والورده امشب به آن سوی شهر می‌روند تا برای دفاع از عنوان قهرمانی جام حذفی خود با تیم همشهری دیدار کنند. هرچه در مورد این دیدار نیاز دارید که بدانید اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا در مرحله ۱/۴ پایانی جام حذفی اسپانیا باید به مصاف اسپانیول برود، در حالی که پیش از این سلتا ویگو را در دور یک هشتم پایانی از پیش رو برداشته است. دربی کاتالان همواره اتفاق مهمی است، و این بار، تنها یک تیم از این شهر به دور نیمه نهایی جام حذفی راه خواهد یافت.

اخبار دو تیم

بارسا بازی امشب را باید بدون اندرس اینیستا سپری کند، که با مصدومیت در ناحیه پای راستش مواجه شده است. و البته خاویر ماسکرانو که در پای چپش دچار مشکل شده است. این دو به تازگی به لیست مصدومان تیم که شامل ساموئل اومتیتی، پاکو الکاسر، فیلیپه کوتینیو و عثمان دمبله می‌شود، اضافه شدند.

اما در سوی دیگر، مربی بارسا نلسون سمدو را دوباره در اختیار خواهد داشت.

در نتیجه لیست نهایی بارسا برای بازی امشب بدین شرح است: تراشتگن، سیلسن، سمدو، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، دنیس، سوارز، مسی، رافینیا، پائولینیو، آلبا، دینیه، روبرتو، گومز، ویدال، فرمایلن و کارلس النیا (۲۶) از بارسا ب.


نقطه نظرات مربیان

در کنفرانس مطبوعاتی سه شنبه، ارنستو والورده گفت: «من اسپانیول را در فرم خوبی می‌بینم و آمار آنها این مسئله را در بازیهای اخیرشان در لیگ و بازگشت در دور قبلی جام حذفی برابر لوانته تایید می‌کند. به علاوه آنها تلاش خواهند کرد تا از مزیت بازی در خانه نهایت استفاده را ببرند».

سرمربی اسپانیول، کیکه سانچز فلوز اشاره کرد: «همه چیز به انگیزه بستگی دارد. بازی در برابر بارسا همواره انرژی مضاعفی دارد و ما باید از این انرژی به سود خودمان استفاده کنیم. اسپانیول هرگز بارسا را در کورنلا شکست نداده اما یک پیروزی تمام چیزی است که هر مربی و بازیکنی آرزویش را داشته. اگر تیمی باشد که بتواند از طریق متحد و یکپارچه بازی کردن تفاوتی ایجاد کند، آن تیم اسپانیول است».

فرم دو تیم

بارسا ابتدای هفته، بازگشتی درخشان در برابر سوسیداد داشت و برای اولین بار در ۱۰ سال اخیر در لالیگا، موفق به پیروزی در انوئتا شد. آنها در این فصل شکست ناپذیر بوده و در جام حذفی هم از سد رئال مورسیا و سلتا ویگو عبور کرده‌اند. آبی و اناری‌ها ۱۴ گل به ثمر رسانده و تنها ۱ گل در این رقابتها وارد دروازه‌شان شده است.

اسپانیول برای رسیدن به این دور، از سد تنریف و لوانته گذشته است. لوس پریکوس اکنون ۳ بازی بدون شکست را در تمامی رقابتها پشت سر گذاشته‌اند و یکشنبه با بیلبائو به تساوی دست یافتند.

تاریخچه

در ماه سپتامبر، یک هت تریک از لئو مسی و گلهایی از جرارد پیکه و لوئیز سوارز، بارسا را به یک پیروزی ۵-۰ برابر اسپانیول در لالیگا رساند.

در جام حذفی، این دو تیم ۱۸ بار در برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند که بارسا ۱۳ بار موفق به پیروزی شده است. آخرین مصاف دو تیم به دور یک هشتم پایانی جام حذفی ۲۰۱۶ باز می‌گردد که آبی و اناری‌ها در مجموع به نتیجه ۶-۱ حریف همشهری خود را شکست دادند.

پخش زنده

این بازی امشب ساعت ۲۳:۳۰ به طور زنده از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
fcabianari
پاسخ به: پیش بازی؛ اسپانیول vs بارسا
نقل قول
saeed2014 نوشته:

ترکیب رو ببین😂.دهنت سرویس والورده خان دل و جراتت توی حلق رونادو

بله دیدیم آخر کار دستمون داد با این دل و جراتش


پنج‌شنبه، ۲۸ دی ۱۳۹۶ (۱:۲۷)
 
saeed2014
پاسخ به: پیش بازی؛ اسپانیول vs بارسا
ترکیب رو ببین😂.دهنت سرویس والورده خان دل و جراتت توی حلق رونادو


چهارشنبه، ۲۷ دی ۱۳۹۶ (۲۲:۳۵)
 
Kingleobarca59
پاسخ به: پیش بازی؛ اسپانیول vs بارسا
میبریم


چهارشنبه، ۲۷ دی ۱۳۹۶ (۲۲:۳۰)
 
M.J.HABIBINIYA31
پاسخ به: پیش بازی؛ اسپانیول vs بارسا
با اختلاف 4 تا میبریم


چهارشنبه، ۲۷ دی ۱۳۹۶ (۲۰:۱۲)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: پیش بازی؛ اسپانیول vs بارسا
به امید برد


چهارشنبه، ۲۷ دی ۱۳۹۶ (۱۹:۲۴)
 
saeed2014
پاسخ به: پیش بازی؛ اسپانیول vs بارسا
با اختلاف ميبريم


چهارشنبه، ۲۷ دی ۱۳۹۶ (۱۹:۰۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۳ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!