به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسا vs سلتا ویگوپیش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۱ دی ۱۳۹۶ (۲۱:۰۰) (۶۱۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


به دنبال یك بازی رفت بدون برنده، بارسا امشب میزبان سلتای روی فرم خواهد بود تا تكلیف تیم صعود كننده به دور یك چهارم پایانی جام حذفی مشخص شود. هرچه نیاز دارید در مورد این بازی بدانید اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

سرنوشت بارسا در جام حذفی ٢٠١٧/١٨ بامداد فردا در نیوكمپ مشخص خواهد شد، جایی كه دیدار برگشت دور یك هشتم پایانی بین بارسا و سلتا ویگو برگزار خواهد شد. با توجه به تساوی ١-١ دور رفت، همه چیز در این بازی ممكن است، اما ركورد خوب آبی و اناری‌ها در خانه و یك گل زده ارزشمند در خانه حریف - كه توسط خوزه ارنایزِ بارسا ب به ثمر رسید - بدین معنی است كه بارسا دست بالا را در اختیار دارد.

اخبار دو تیم

خرید جدید بارسا، فیلیپه كوتینیو، به دلیل مصدومیت قادر به انجام اولین بازی خود در لباس بارسا نخواهد بود. بازیكنان ثابت تیم لئو مسی، لوئیز سوارز و اندرس اینیستا در سفر هفته قبل به ویگو حضور نداشتند اما در لیست ١٩ نفره تیم برای بازی برگشت قرار گرفته‌اند. مسی و سوارز پیش از این و در تساوی ٢-٢ خانگی در لیگ، برابر سلتا ویگو گلزنی كرده‌اند.

تركیب كامل بارسا به این شرح است: تراشتگن، سمدو، پیكه، راكیتیچ، بوسكتس، اینیستا، سوارز، مسی، دمبله، سیلسن، ماسكرانو، پائولینیو، آلبا، دینیه، روبرتو، گومز، فرمایلن، النیا (٢٦) و ارنایز (٣٧).


نقطه نظرات مربیان

مربی بارسا ارنستو والورده، چهارشنبه در كنفرانس خبری پیش از بازی خود گفت: «ما با ایده بردن بازی پا به زمین می‌گذاریم. این درست است كه سلتا نیاز به گلزنی دارد و آنها در تمام بازیهای خارج از خانه‌شان موفق به این كار شده‌اند».

مربی سلتا، خوان كارلوس اونزوئه، دروازبان و مربی سابق بارسا در مورد این بازی گفت: «اگر توانسته‌ایم دو بار در این فصل با آنها مساوی كنیم، چرا نتوانیم برای بار سوم این كار را انجام دهیم و یا حتی پیروز شویم؟ من از تجربه حضورم در آنجا می‌دانم كه سلتا هیچ وقت حریف آسانی برای بارسا نبوده است. من همین طور می‌دانم كه به قدر كافی خوب بوده‌ایم كه آنها بدانند بازی ساده‌ای نخواهد بود».

فرم دو تیم

بارسا در تمام رقابتها شكست ناپذیر باقی مانده و آخرین بازی خود را ٣-٠ در برابر لوانته با پیروزی پشت سر گذاشته است. در حالی كه بارسا صدر جدول لالیگا را در اختیار دارد و به دور یك هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا نیز صعود كرده، اكنون به دنبال صعود به دور یك چهارم پایانی جام حذفی با عبور از سلتا ویگو است.

سلتا هم با پشتوانه نتیجه‌ای خوب پا به این دیدار می‌گذارد. آنها رئال مادرید را در لالیگا با نتیجه ٢-٢ در بالایدوس متوقف كردند. آنها در ٣ بازی اخیرشان شكست ناپذیر بوده‌اند و آخرین شكستشان به باخت ٠-١ به ویارئال در ١٧ دسامبر سال قبل باز می‌گردد. پیروزی در دربی گالیسیا برابر دپورتیوو لاكرونیا و تساوی برابر بارسا و مادرید، روحیه مردان كارلوس اونزوئه را بالا برده است.

تاریخچه

تساوی در بالایدوس دومین تساوی بارسا و سلتا در این فصل بوده است. دیدار آنها در لالیگا نیز برای كاتالان‌ها سخت بود و با تساوی ٢-٢ در نیوكمپ به پایان رسید.

نام اف سی بارسلونا در سه فصل اخیر روی كاپ قهرمانی جام حذفی اسپانیا نقش بسته است و فصل قبل‌تر نیز كاتالان‌ها فینالیست این جام بودند. چند ماه پیش بود كه بارسا آلاوز را در ویسنته كالدرون شكست داد و این جام معتبر را بالای سر برد.

در سوی دیگر، سلتا تا كنون ٣ بار به فینال این رقابتها رسیده اما هرگز موفق به فتح آن نشده است. آنها فصل گذشته با عبور از والنسیا و رئال مادرید تا نیمه نهایی بالا آمدند اما با شكست در برابر آلاوز از رسیدن به فینال باز ماندند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs سلتا ویگو
به اميد يه بازى خوب...


پنج‌شنبه، ۲۱ دی ۱۳۹۶ (۲۳:۳۷)
 
saeed2014
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs سلتا ویگو
اقا اينترنت خوب داري بريد سايت انتن برنامه رو نصب كنيد گزارش نر هم فارسيه


پنج‌شنبه، ۲۱ دی ۱۳۹۶ (۲۲:۵۳)
 
Ibrahim
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs سلتا ویگو
نقل قول
soroushmessi نوشته:

متاسفانه پخش زنده نداره😠

بچه ها یه شبکه تاجیکستانی هست تو جهت یاه ست تمام بازیهای بارسلونا و تیمایه بزرگ رو پخش میکنه کیفیتش هم اچ دی
البته باید ماهوارتون اچ دی باشه تا شبکه رو باز کنه
یه کد 16رقمی هم هست باید تو تنظیمات وارد کنید تا از حالت قفل خارج بشه


پنج‌شنبه، ۲۱ دی ۱۳۹۶ (۲۲:۴۳)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs سلتا ویگو
به امید برد


پنج‌شنبه، ۲۱ دی ۱۳۹۶ (۲۲:۳۷)
 
soroushmessi
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs سلتا ویگو
متاسفانه پخش زنده نداره😠


پنج‌شنبه، ۲۱ دی ۱۳۹۶ (۲۱:۴۲)
 
saeed2014
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs سلتا ویگو
شبكه انتن داره


پنج‌شنبه، ۲۱ دی ۱۳۹۶ (۲۱:۲۸)
 
leoten
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs سلتا ویگو
به امید یه برد خوب.کسی میدونه پخش مستقیم میشه یا نه،شبکه ورزش که فوتبال 120 میده!!!!!!!!!


پنج‌شنبه، ۲۱ دی ۱۳۹۶ (۲۱:۲۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۴ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!