به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

چه کسانی ممکن است در ژانویه از بارسلونا بروند؟نقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۶ (۱۷:۰۷) (۷۳۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Barca Blaugranes
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


باشگاه نیاز دارد که تعدادی از بازیکنان خود را به فروش برساند تا بتواند برای تقویت تیم خود، چند بازیکن دیگر خریداری نماید. از طرفی برخی از آنها خود خواهان ترک تیم هستند تا برای حضور در جام جهانی پیش رو، شانس بیشتری داشته باشند. در این خبر به بررسی خروجی‌های احتمالی بارسا در ماه جاری پرداخته‌ایم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

آردا توران

آردا در این فصل هرگز بازی نکرده است و اگر این، محرک قوی‌ای برای خروجش به چشم نیاید، به نظر نگارنده، دلیل دیگری نمی‌تواند عامل این انتقال باشد. او به شدت متاثر از حواشی و شایعات فصل نقل و انتقالات است و بیشترین حدس و گمان‌ها، حاکی از بازگشت او به ترکیه‌ است. با این وجود جالب است بدانید او به MLS و شیکاگو فایر نیز لینک شده است.

خاویر ماسکرانو

اخیراً از شدت شایعات و حدس و گمان‌ها در مورد آینده ماسکرانو کاسته شده و این در حالی است که تا ماه پیش انتقال او به تیم هبی فورچونِ سوپر لیگ چین، قطعی به نظر می‌رسید. همچنان به نظر می‌رسد ماسکرانو جزو خروجی‌های باشگاه باشد اما احتمالاً نه تا پایان ژانویه و زمانی که اومتیتی هنوز درگیر مصدومیت است.

خروج ماسکرانو البته به یافتن جایگزینی برای او نیز بستگی دارد؛ یری مینا اکنون یکی از گزینه‌هایی است که احتمال می‌رود در زمستان به نیوکمپ بیاید.

رافینیا

رافینیا نهایتاً سلامت جسمانی خود را بدست آورد و بعد از پشت سر گذاشتن یک دوره زمانی واقعاً سخت (به دلیل مصدومیت) اکنون قادر به بازی کردن است‌ اما اکنون به طور قرضی، به چند باشگاه لینک شده است.

سلتاویگو و والنسیا علاقه خود را برای جذب او اعلام کرده‌اند و احتمالاً رافینیا نیز خواستار خروج خواهد بود، چرا که در انتظار فرصتی برای حضور منظم در بازی هاست تا بتواند با جلب اعتماد دنیای فوتبال، در لیست جام جهانی پیش رو جایی برای خود باز کند.

الکس ویدال

اخیراً به ویدال زیاد فرصت بازی کردن رسیده اما در کل، بیشتر روی نیمکت بوده است. او در این فصل تنها ۳ باز آغازگر بازی‌های لیگ بوده است.

با این که او برای بارسا مهره مفیدی است اما ایجنتش توضیح داده که پیشنهادی از رم دارند و گفته: «ما برای یک انتقال قرضی، آماده‌ایم»! سویا و اتلتیکو مادرید نیز به ویدال علاقه نشان داده‌اند و احتمال دارد او ادامه فصل را خارج از نیوکمپ سپری کند.

جرارد دلوفئو

منصفانه می‌توان گفت که بازگشت جرارد دلوفئو امیدهای زیادی را ناامید کرد و او، آن چیزی که انتظار می‌رفت، نبود! او از نوامبر تاکنون عملکرد چندان جذابی به نمایش نگذاشته است؛ اگر چه اخیراً دچار مصدومیت شده - که بی‌تاثیر نیست - و همواره در تلاش است تا نظر والورده را به خود جلب کند.

گزارشات حکایت‌گر علاقه تیم‌های ایتالیایی به او هستند و به ویژه اینتر؛ اما هنوز شبهاتی وجود دارد که آیا او واقعا باشگاه را ترک کند یا خیر. روبرتو مارتینز، مدیر بازنشسته اورتون در سال 2015، گفت که اگر بارسلونا از بند بازخرید خود برای جرارد استفاده کند، تا یک فصل قادر به فروش او نخواهد بود.

آندره گومز

گومز مرتباً به منچستر یونایتد لینک می‌شود اما معلوم نیست میزان علاقه شیاطین سرخ به این هافبک چقدر است. او در این فصلِ لالیگا تنها ۲ بار در ترکیب اصلی قرار گرفته اما نمایش خوبی مقابل سلتاویگو در جام حذفی از خوب ارائه کرد و احساس می‌شود که والورده هنوز از او ناامید نشده است.

البته اگر باشگاهی پیدا شود که پیشنهاد بزرگی ارائه دهد، همه چیز می‌تواند تغییر کند اما احتمالا بارسا به چیزی جز یک پیشنهاد بزرگ جواب مثبت نخواهد داد.

دنیس سوارز

دنیس سوارز در ماه نوامبر مصاحبه زیبایی با موندو دپورتیوو انجام داد و گفت که می‌خواهد بماند اما می‌ترسد بارسا او را بفروشد. ورود کوتینیو می‌تواند فرصت بازی او را محدودتر نیز کرده باشد، اما نمایش امیدوارکننده او در این فصل، تردید زیادی را در خصوص از دست دادن او به وجود می‌آورد.

دنیس در ۱۰ بازی‌ای که در لالیگا به نمایش گذاشته، ۲ گل و ۲ پاس گل ثبت کرده است و آنچه تاکنون از او دیده‌ایم این احساس را منتقل می‌کند که او ماندگار خواهد بود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hakhamanesh_Kerman
پاسخ به: چه کسانی ممکن است در ژانویه از بارسلونا بروند؟
مینا ک اومد، ماسچرانو پیر بپروننش


یکشنبه، ۲۴ دی ۱۳۹۶ (۱۷:۱۲)
 
fcabianari
پاسخ به: چه کسانی ممکن است در ژانویه از بارسلونا بروند؟
تازه تو ورزش سه زده بود آرنایز رو هم شاید بدن بره


پنج‌شنبه، ۲۱ دی ۱۳۹۶ (۲۱:۵۵)
 
AmHosseini
پاسخ به: چه کسانی ممکن است در ژانویه از بارسلونا بروند؟
جز دنیس، باقی لیست برن
اگه برن عروسی میگیرم،خرما پخش میکنم


چهارشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۶ (۲۰:۱۸)
 
AMIRBARCAIE
پاسخ به: چه کسانی ممکن است در ژانویه از بارسلونا بروند؟
ماسکی و گومزوویدال ورافینیا کلا برن ولی ارداوجرارد قرضی برن البته با پول خوب ودنیس هم بمونه
امیدوارم مفت ندن


چهارشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۶ (۱۹:۱۱)
 
saeed2014
پاسخ به: چه کسانی ممکن است در ژانویه از بارسلونا بروند؟
ماسكرانو و اردا توران و رافينيا كلا فروخته بشن.بدرد نميخورن.رافينيا خوبه اما همش مصدومه و مطمئنم بدردمون نميخوره.ويدال بمونه با گومز و دنيس سه تاشون خوبن خداييش و فقط اعتماد به نفس ندارن


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۶ (۱۸:۲۱)
 
ravi_2011
پاسخ به: چه کسانی ممکن است در ژانویه از بارسلونا بروند؟
فروش ویدال، گومز و دنیس سوارز اشتباه بزرگیه! این 3 بازیکن آینده ی روشنی دارند و میتونند تعویض های طلایی تیم باشند. ما مثل بعضی از باشگاه ها ولخرج نیستیم و نمیتونیم امیدوارم باشیم که به راحتی بازیکنان با کیفیتی رو خریداری میکنیم.


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۶ (۱۸:۱۷)
 
marzeg
پاسخ به: چه کسانی ممکن است در ژانویه از بارسلونا بروند؟
دنیس سوارز واقعا حیفه😦کاش فروخته نشه
بقیه اسامی اگه فروخته بشن که خیلی خوبه چون جا برای استعداد های بهتر باز میشه
گومزم اگه پیشرفت نکنه میتونه تو تابستون فروخته بشه و ارتور ملو جاش رو پر کنه
یری مینا هم که احتمالا سه شنبه بعنوان جایگزین ماسکرانو بعنوان خرید جدید معرفی میشه


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۶ (۱۷:۱۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: چه کسانی ممکن است در ژانویه از بارسلونا بروند؟
این ماسکرانو چرا نمیره؟!


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۶ (۱۷:۰۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۰ کاربر آنلاین است. (۲۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!