به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مسی، بهترین بازیکن سال ۲۰۱۷ از نگاه مارکا!اخبار بارسا
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ دوشنبه، ۱۱ دی ۱۳۹۶ (۱۵:۳۷) (۶۶۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: مارکا
مترجم:‌ سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


مسی بار دیگر، و این بار از نگاه یک نشریه مادریدی، به عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۱۷ انتخاب شد. به نظر می‌رسد که از دیدگاه مخاطبان این نشریه، نمایش‌های فردی اهمیت بالاتری نسبت به جوایز تیمی در انتخاب بهترین بازیکن سال دارند. جزئیات بیشتر را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

مسی برای چندمین بار در سال ۲۰۱۷، که در آن رونالدو جوایز انفرادی فیفا و فرانس فوتبال را از آن خود کرده، از دیدگاه یک نشریه معتبر بالاتر از رونالدو به عنوان بهترین بازیکن سال شناخته شد، و این بار، این انتخاب توسط نشریه مادریدی مارکا انجام شده است. مسی در حالی این عنوان را از سوی خوانندگان روزنامه مارکا به دست آورد که سال 2018 را با هدف رسیدن به تنها عنوانی که در میان افتخارات عظیم خود نمی‌بیند، آغاز خواهد کرد: قهرمانی در جام جهانی.

حال صحبت در مورد مسی تنها شامل این مسئله است که آیا او بهترین بازیکن تاریخ است یا خیر. دیگر کلمات اندکی برای توصیف ستاره آرژانتینی بارسا باقی مانده‌اند، کسی که چهارمین کفش طلای خود را با ۳۷ گل زده در لالیگا در سال ۲۰۱۷ دریافت کرد. او نه تنها نقشی اساسی در قهرمانی تیمش در کوپا دل ری داشت، که نمایش‌های فردی‌اش در سطحی بوده‌اند که هیچ بازیکن دیگری قادر به رسیدن به آن نیست.


او در این سال ۵۴ گل به ثمر رساند و ۱۹ پاس گل به نام خود ثبت کرد و در سال جدید، حتی در پی شکستن رکوردهای بیشتری خواهد بود. شماره ۱۰ بارسا در ده سال گذشته بارها و بارها رکوردهای خود را شکسته و به نظر می‌رسد که حدودی برای استعداد و نبوغ او نمی‌توان قائل بود.

مسی پیش از این توسط مجله چهار چهار دو، روزنامه گاردین، سایت هواسکورد، اسکای اسپورت و بلیچر ریپورت به عنوان برترین بازیکن سال ۲۰۱۷ انتخاب شده بود، و دریافت این عنوان از جانب روزنامه مادریدی مارکا، پرونده سیاه بازیهای سیاسی و تبلیغاتی فیفا و فرانس فوتبال را بیشتر از قبل آشکار ساخت.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
fcabianari
پاسخ به: مسی، بهترین بازیکن سال ۲۰۱۷ از نگاه مارکا!
اونوقت اون شیریجیانو سایه زن میشه بهترین بازیکن


دوشنبه، ۱۱ دی ۱۳۹۶ (۲۳:۰۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسی، بهترین بازیکن سال ۲۰۱۷ از نگاه مارکا!
حتی مادریدی ها هم معترفن مسی بهترین بازیکن دنیا تو سال اخیر بوده. لعنت به فیفا و فرانس فوتبال کثیف...


دوشنبه، ۱۱ دی ۱۳۹۶ (۱۵:۳۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۳ کاربر آنلاین است. (۲۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!