به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مهم‌ترین پیش بازی فصل؛ رئال مادرید vs بارسلونا!پیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۲ دی ۱۳۹۶ (۱۳:۵۵) (۵۱۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مارجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بالاخره آن روزی که همه انتظارش را می‌کشیدند رسید؛ روزی که از عاشقان آبی و اناری و هواداران رئالی گرفته تا مردم عادی و فوتبال دوستان بی‌طرف، همه و همه منتظرش بودند تا نظاره‌گر این حماسه بزرگ و نبرد تن به تن رقیبان دیرینه‌ی لیگ اسپانیا باشند. هر آنچه باید در خصوص این دیدار حساس بدانید اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اکنون ارتش کاتالانی والورده در حالی پا به عرصه جنگ در خانه حریف می‌گذارد که که با اختلافی باورنکردی و شاید بی‌سابقه، از سفیدپوشان زیدان پیش هستند. در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد مصاف امشب این دو تیم دستگیرتان خواهد شد.

آخرین بازی سال ۲۰۱۷ لیگ اسپانیا یک ال کلاسیکوی هیجان انگیز است تا شاید حسن ختامی باشد بر تمام ۱۶ بازی پیشین این لیگ. هر دو تیم با روحیه‌ای بالا به این بازی خواهند آمد. بارسا می‌تواند ۲۵اُمین بازی بدون شکست خود را پشت سر بگذارد، اگر از شکست جلوگیری کنند. و این در حالی است که رئال مادرید به دنبال کاهش اختلاف ۱۱ امتیازی خود با بارسایی هاست. این اولین ال کلاسیکوی تاریخ است که ساعت ۱۳:۰۰ به وقت اروپای مرکزی و ۱۵:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد.

اخبار دو تیم

ارنستو والورده ۱۸ بازیکن خود را برای این بازی فراخوانده است: تراشتگن، سمدو، پیکه، راکیتیچ، سرخیو، دنیس، سوارز، اینیستا، مسی، سیلسن، ماسکرانو، پائولینیو، جوردی آلبا، دینیه، روبرتو، گومز، ویدال و فرمایلن. و مثلث مصدوم بارسا هنوز بهبود نیافته است: دمبله، آلکاسر و اومتیتی. علاوه بر این‌ها، رافینیا، دلوفئو (علی رغم بهبودی) و آردا توران با تدبیر سرمربی انتخاب نشدند.

تنها بازیکن رئال مادرید که در مورد حضور و یا عدم حضورش شبهه وجود داشت، کریستیانو رونالدو بود که بعد از فینال جام باشگاه‌های جهان با هم‌تیمی‌هایش تمرین نکرده بود. اما بی‌هیچ مشکلی در آخرین جلسه تمرینی تیمش حضور یافت و نامش در لیست کامل لاس بلانکوس نیز به چشم می‌خورد.

نظرات مربیان

بارسا به قصد کسب برد به مادرید می‌رود اما والورده می‌داند که این کار آسانی نیست: «این یک بازی بزرگ است‌. ما می‌دانیم سخت خواهد بود اما با هدف کسب برد و ادامه روند شکست ناپذیری‌مان به آنجا خواهیم رفت. ما می‌خواهیم با ارائه یک بازی خوب، فرم خوب خود را به اثبات برسانیم».

با وجود اختلاف زیادی که با رئال مادرید دارد، سرمربی از پیش بینی قطعی نتیجه بازی، خودداری کرد: «در این بازی‌ها جایگاه شما اهمیت ندارد. ما مسلماً از پیش، تیم برتر این بازی نیستیم. آن‌ها خیلی خوب هستند و ما باید هشیار باشیم و آماده برای هر چیزی».

همتای والورده، زین الدین زیدان نیز با او هم عقیده بود: «این سخت‌ترین بازی فصل خواهد بود. ال کلاسیکوها همواره بسیار زیبا هستند و در عین حال بسیار سخت؛ اما این همان چیزی است که ما دوستش داریم‌. هر اتفاقی رخ دهد ما به تلاش خود ادامه خواهیم داد، چرا که فصل بسیار طولانی است و این بازی فقط ۳ امتیاز دارد. ما از اهمیت این بازی آگاهیم و تلاش می‌کنیم پیروز شویم اما این چیزی را تغییر نخواهد داد».

فرم دو تیم

از ابتدای لالیگا، بارسا همچنان در تمام رقابت‌ها شکست ناپذیر مانده است؛ با ثبت ۱۹ برد و ۵ تساوی. در ۵ تا از ۸ بازی اخیرشان، شاگردان والورده هیچ گلی دریافت نکرده‌اند. آخرین شکست آن‌ها به ماه آگوست باز می‌گردد؛ زمانی که در بازی برگشت سوپر کاپ اسپانیا در سانتیاگو برنابئو مغلوب حریف فعلی‌شان شدند. رئال مادرید در ۱۰ بازی اخیرش شکست ناپذیر بوده و در ۵ بازی اخیر خانگی‌اش نیز ۱۶ گل به ثمر رسانده است.

تاریخچه

در قرن حاضر هرگز این بازی‌ها با تساوی بدون گل به پایان نرسیده است و تنها ۳ بار در ۴۴ بازی گذشته (با احتساب تمام رقابت ها) از سال ۲۰۰۳ پیروزی با اختلاف کم ۱-۰ حاصل شده است. بنابراین نگران نباشید! روی کاغذ تعداد گل‌های این بازی تضمین شده است.

۴ تا از۶ ال کلاسیکوی لالیگایی سانتیاگو برنابئوی اخیر با برد بارسا به پایان رسیده و در تمام این بردها، بارسلونا حداقل ۲ گل به ثمر رسانده است. رئال مادرید امیدوار است تا بتواند رکورد کلی خود در ال کلاسیکوهای داخلی را ارتقا بخشد؛ تاکنون آن‌ها ۹۵ برد از ۲۳۵ بازی رسمی مقابل بارسا کسب کرده‌اند. و مسی به دنبال افزایش رکورد تعداد گل‌هایش در ال کلاسیکوهاست؛ رکوردی که فعلا ۲۴ گل را شامل می‌شود.

پخش زنده

این بازی ساعت ۱۵:۳۰ امروز از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
006007
پاسخ به: مهم‌ترین پیش بازی فصل؛ رئال مادرید vs بارسلونا!
بریم برای ترکوندن


شنبه، ۲ دی ۱۳۹۶ (۱۴:۱۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مهم‌ترین پیش بازی فصل؛ رئال مادرید vs بارسلونا!
ببینیم چی میشه...


شنبه، ۲ دی ۱۳۹۶ (۱۳:۵۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۴۰ کاربر آنلاین است. (۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۴۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!