به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسا vs دپورتیوو لاکرونیاپیش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ یکشنبه، ۲۶ آذر ۱۳۹۶ (۲۰:۲۷) (۵۱۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


والورده همچنان که رویاهای خوب ال کلاسیکوی سانتیاگو برنابئو را در سر می‌پروراند، باید روی مصاف با دپورتیوو نیز تمرکز کند. او و شاگردانش امشب در حالی پا به عرصه نبرد خواهند گذاشت که با ۵ امتیاز نسبت به تیم دوم جدول لالیگا، صدرنشین هستند. هرچه باید در خصوص این دیدار بدانید اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

حریف امشب ارتش کاتالونیا تا اینجای فصل تنها دو برد خارج از خانه کسب کرده و هر دوی این پیروزی‌ها مقابل تیم قعر نشین لاس پالماس (یک بار در لیگ و یک بار در جام حذفی) رقم خورده است.

اخبار دو تیم

جرارد دلوفئو و ساموئل اومتیتی، در کنار عثمان دمبله در لیست مصدومین بارسا قرار دارند و والورده نیز به صلاحدید خود، آردا توران را برای مصاف با گالیسیایی‌ها کنار گذاشته است.

بنابراین لیست کامل تیم بدین شرح است: تراشتگن، سمدو، پیکه، راکیتیچ، سرخیو، دنیس، اینیستا، سوارز، مسی، سیلسن، ماسکرانو، پائولینیو، آلکاسر، آلبا، دینیه، روبرتو، گومز، ویدال و فرمایلن.


دپور در این فصل ۱۲ تن از بازیکنان خود را از دست داده است و تنها لوئیزینیو و برونو گاما شانس ایجاد موقعیت برای این تیم را دارند.

نظرات مربیان

والورده در گفتگو با رسانه‌ها پیش از دیدار امشب تیمش اذعان داشت: «آن‌ها ابتدا فراز و نشیب‌هایی داشتند. به نظر من دپورتیوو در حال حاضر خوب بازی می‌کند. آن‌ها تغییراتی جزئی در سیستم بازی خود ایجاد کرده‌اند که مناسب بازیکنانشان است».

در رابطه با ال کلاسیکوی پیش رو نیز والورده اظهار داشت: «هدف ما کسب پیروزی در بازی فرداست. ما به ال کلاسیکو فکر نمی‌کنیم، چرا که این بازی یک مصاف مهم مقابل تیم سختی چون دپور است. برنامه ما این است که ۳ امتیاز را کسب کنیم و اگرچه می‌دانیم کار سختی است، اما با دیدگاه خوش بینانه به این بازی خواهیم رفت».


دیدگاه سرمربی تیم حریف نیز اینطور بود: «به لحاظ تدافعی بارسای فعلی بهتر از فصل گذشته است. آن‌ها در دفاع سازمان یافته‌تر شده‌اند. آن‌ها به بازیکنان فوق‌العاده‌ای چون مسی و سوارز وابسته هستند. بازیکنانی که به طور کلی، کار تیم را خوب جلوه می‌دهند».

فرم دو تیم

تیم والورده همچنان تنها تیم شکست نخورده این فصل رقابت‌های اروپایی است؛ این تیم تاکنون ۱۵ برد و ۳ تساوی از ۲۲ بازی ابتدای فصل (مجموع لیگ و لیگ قهرمانان) کسب کرده است. آن‌ها همچنین رکورد بیشترین گل زده در لالیگا را در اختیار دارند و بهترین خط دفاع را.

دپور اما از ابتدای فصل تنها ۴ برد کسب کرده که تنها یکی از آن‌ها به بعد از ماه اکتبر باز می‌گردد. ۲۷ گل دریافت کرده‌اند و این باعث شده عنوان بدترین خط دفاع لیگ را متوجه خود کنند.

تاریخچه

علی رغم اینکه آن‌ها ۳ تساوی از ۵ ملاقات اخیر خود در نیوکمپ کسب کرده‌اند و آخرین بازی‌شان با بارسا را پیروز شده‌اند، دپور در مجموع رکورد بدی در برابر بارسا دارد. به عنوان میهمان، آن‌ها از سال ۲۰۰۳ تاکنون هرگز ۳ امتیاز کامل بازی را در نیوکمپ بدست نیاورده و از آن زمان تاکنون بارسا ۸ برد و ۳ تساوی در این ورزشگاه کسب کرده است. بارسا تنها تیم لالیگایی‌ست که بیش از ۲۰۰ گل مقابل دپور به ثمر رسانده است (۲۰۷ گل).

پخش زنده

این دیدار ساعت ۲۳:۱۵ امشب به طور زنده از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Heavenly.Girl
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs دپورتیوو لاکرونیا
خداکنه ببریم


یکشنبه، ۲۶ آذر ۱۳۹۶ (۲۳:۰۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs دپورتیوو لاکرونیا
امیدوارم به بعضی از بازیکنای اصلی استراحت داده بشه. مخصوصا اندرس مقدس.


یکشنبه، ۲۶ آذر ۱۳۹۶ (۲۱:۳۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۰۴ کاربر آنلاین است. (۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۰۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!