به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ ویارئال vs بارساپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۱۹ آذر ۱۳۹۶ (۱۹:۵۴) (۴۴۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


مردان ارنستو والورده پس از ۲ تساوی برابر والنسیا و سلتا ویگو، به دنبال بازگشت به روند پیروزی در لالیگا هستند. هرچه در خصوص دیدار امشب ویارئال و بارسا لازم است بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

دسامبر شلوغ اف سی بارسلونا امشب با سفر به جنوب اسپانیا و تقابل با ویارئال ادامه پیدا خواهد کرد، جایی که آبی و اناری‌ها برای یک دهه شکست ناپذیر باقی مانده‌اند. بارسا با وجود از دست دادن امتیاز در دو بازی اخیر خود، همچنان صدر جدول لالیگا را در اختیار دارد.

اخبار دو تیم

ساموئل اومتیتی، در جریان مصاف با سلتاویگو، دچار مصدومیت شد و در همان بازی و پس از آن، در لیگ قهرمانان توماس فرمایلن جایگزین او گردید. آندرس اینیستا، عثمان دمبله، رافینیا و خاویر ماسکرانو هنوز آمادگی لازم را بدست نیاورده‌اند، و آردا توران و دلوفئو به صلاحدید سرمربی از لیست ۱۸ نفره مصاف امشب خط خوردند.

بنابراین لیست مذکور بدین شرح است:‌تر لشتگن، سیلسن، سمدو، پیکه، راکیتیچ، سرخیو بوسکتس، دنیس سوارز، سوارز، مسی، پائولینیو، الکاسر، البا، دینیه، روبرتو، گومز، ویدال، ورمالن و داوید کوستاس.


همانند بارسا، ویارئال نیز به تعدادی از بازیکنان خود در دیدار اروپایی وسط هفته استراحت داد، اما در حالی که بعضی از بازیکنان معمول آن‌ها احتمالا به ترکیب اولیه می‌رسند، تعدادی از بازیکنانشان به علت مصدومیت از لیست خارج خواهند شد (آندرس فرناندز، دنیس چریشو و نیکولا سانسون).

دیدگاه مربیان

والورده در کنفرانس مطبوعاتی یکشنبه خود اظهار داشت: «آنها به بازی تیمی و اداره کردن بازی علاقه دارند. اما ما نیز تلاش خواهیم کرد تا همین برنامه را در پیش بگیریم. خواهیم دید چه تیمی به موفقیت دست می‌یابد».

همتای او، خاوی کالجا کسی که در ماه سپتامبر به عنوان جانشین سرمربی اسبق ویارئال منصوب شده است، در مورد تیمش در مصاحبه خود گفت: «ما به دنبال حفظ توپ به مدت طولانی هستیم اما زمان‌هایی خواهند بود که ما باید از زمین خودمان محافظت کنیم. بارسا تیمی است که به خوبی دفاع می‌کند و تا زمانی که توپ را در اختیار دارند، خطرناک هستند. آن‌ها از هیچ، موقعیت می‌سازند».

فرم دو تیم

علی رغم تساوی مقابل سلتاویگو در هفته گذشته در نیوکمپ، بارسا همچنان تیم شکست ناپذیر لالیگاست. از نوامبر ۲۰۱۶ تاکنون، این اولین باری است که بارسا ۲ بازی متوالی لالیگا را با تساوی به سرانجام می‌رساند (بازی هفته قبل از دیدار با سلتاویگو، مقابل والنسیا نیز با نتیچه ۱-۱ به پایان رسید). با این وجود کاتالان‌ها از بازی‌های میان‌ هفته‌ای و خانگی خود نتایجی امیدوار کننده کسب کرده‌اند: برد ۵-۰ و ۲-۰ به ترتیب مقابل تیم‌های رئال مورسیا (کوپا دل ری) و اسپورتینگ لیسبون (لیگ قهرمانان).

ویارئال طی ۵ بازی اخیر لالیگایی خود، تنها یک پیروزی کسب کرده است و آنها در ۳ بازی اخیرشان، طعم پیروزی را نچشیده‌اند. بعد از تساوی مقابل اتلتیک بیلبائو، زیردریایی‌های زرد هر دو بازی خود را به سویا و لگانس واگذار کرده‌اند. آن‌ها در بازی لیگ اروپای این هفته خود نیز ۱-۰ شکست خوردند.

تاریخچه

طی سال‌های اخیر ورزشگاه دلا سرامیکا (ال مادریگال سابق) بازی‌های خاطره انگیزی را میان این دو تیم برگزار کرده است. طی ۱۰ سال گذشته ویارئال موفق به شکست بارسا در خانه خود نشده است: ۲۰ نوامبر ۲۰۰۷ آخرین باری بود که زیردریایی‌های زرد بارسا را مقابل هواداران خود شکست دادند.

در مسابقات لالیگایی اما طی ۱۶ بازی اخیر این دو تیم، بارسا هرگز مغلوب ویارئال نشده است - رکوردی که به سال ۲۰۰۸ باز می‌گردد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

نتیجه دو سفر اخیر بارسا به ویارئال تساوی بوده است؛ شامل تساوی ۱-۱ در فصل گذشته. در آن بازی مسی با گل دقایق پایانی خود بازی را به تساوی کشاند. اما در همان بازی ۲ موقعیت مسلم پنالتی برای بارسا نادیده گرفته شد؛ که اگر اینطور نمی‌شد قطعاً نتیجه متفاوتی بدست می‌آمد.

آخرین بازی دو تیم نیز به ماه مارس و نیوکمپ باز می‌گردد؛ نتیجه آن دیدار پیروزی ۴-۱ برای تیم میزبان بود که با گل‌هایی توسط نیمار، مسی(۲) و سوارز حاصل شد.

پخش زنده

این بازی ساعت ۲۳:۱۵ امشب به طور زنده از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
006007
پاسخ به: پیش بازی؛ ویارئال vs بارسا
یکی دیگه از امتحانات والورده و تیمش


یکشنبه، ۱۹ آذر ۱۳۹۶ (۲۲:۱۹)
 
bardiya30
پاسخ به: پیش بازی؛ ویارئال vs بارسا
در دو سال گذشته مساوی کردیم و بازیهایی که در این ورزشگاه بردیم نتیجه نزدیک بوده این نشون دهنده سختی بازی هست حالا چه با داوری (اگر ناداوری نباشه بارسا همیشه باید قهرمان باشه) و یا موقعیت هایی که با بی دقتی خراب کردیم اما همیشه بازی رو پایاپای بوده
امیدوارم امشب بازی رو ببریم و اختلافمون همون بمونه با تیمهای دیگه و بعد از اون با هتریک لئو


یکشنبه، ۱۹ آذر ۱۳۹۶ (۲۰:۲۳)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: پیش بازی؛ ویارئال vs بارسا
اینجا هم امیدوارم نحس نشه


یکشنبه، ۱۹ آذر ۱۳۹۶ (۲۰:۲۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ ویارئال vs بارسا
امیدوارم انتقام اون جنایت پارسال رو بگیریم. چطور قهرمانی رو با ناداوری از چنگمون در آوردن...


یکشنبه، ۱۹ آذر ۱۳۹۶ (۱۹:۵۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۱ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!