به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آرتور به بارسلونا «بله» می‌گوید!نقل و انتقالات
فرستنده نیما کنعانی در تاريخ یکشنبه، ۱۹ آذر ۱۳۹۶ (۱۵:۰۹) (۸۳۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: نیما کنعانی / FCBarcelona.ir


آرتور بازیکن برزیلی گرمیو وارد لیست خرید بارسلونا شده است. او که اخیرا به همراه تیمش قهرمان آمریکای جنوبی شده، به دلیل تکنیک خوب و پاس‌های تک ضربش در میانه زمین، مورد توجه باشگاه بارسلونا قرار گرفته است. در ادامه جزییات بیشتری از این انتقال احتمالی را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

آرتور 21 ساله، تکنیک منحصر به فردی دارد و همین باعث شده تا بارسلونا در تلاش برای به خدمت گرفتن این بازیکن باشد. مدیر ورزشی تیم، رابرت فرناندز یکی از طرفداران آرتور است. او بازی او را در فینال کوپا لیبرتادورس تماشا کرد و متوجه شد که او می‌تواند با هر دو پا به خوبی بازی کند. بنا به گزارشات اسپورت رابرت فرناندز با مدیربرنامه‌های آرتور، خورخه ماچادو بعد از بازی رفت فینال در پورتو آلِگره، جلسه‌ای داشت.

بعد از قهرمانی گرمیو در لیبرتادورس، رابرت فرناندز با این بازیکن، دوستان و خانواده‌اش جلسه‌ای داشت که بعد از حضور عکاسان به جلسه‌ای عمومی تبدیل شد. آندره کِری نیز آنجا بود.

هوادار اینیستا!

می توان گفت که علاقه بارسلونا به ستاره تیم گرمیو در رقابت‌های کوپا لیبرتادورس غیر قابل انکار است. آرتور همیشه اندرس اینیستا را ستایش کرده و همچنین سبک بازی او شبیه به هافبک سابق آبی اناری‌ها، ژاوی هرناندز است. این هافبک برزیلی احساس می‌کند که در هیچ باشگاه دیگری در اروپا نمی‌تواند به اندازه بارسلونا پیشرفت کند. بارسا نیز – که در بازار لیگ برزیل رفتارش با سایر تیم‌ها فرق می‌کند - می‌داند که چگونه بیشترین بهره را از این بازیکن ببرد.

باشگاه کاتالانی علاقه‌اش به این بازیکن را نشان داده است. آرتور چه در تابستان بیاید و چه در زمستان، می‌تواند به خط میانی تیم کمک بسیاری کند.

فقط بارسا!

حال که آرتور از علاقه بارسلونا با خبر شده، وقت آن است که خودش نیز به این انتقال علاقه نشان دهد. باشگاه می‌داند که وقتی آرتور آمریکای جنوبی را ترک می‌کند، تنها هدفش بارسلونا است. اگر پیشنهادات بزرگتری نیز به او برسد (قیمت فسخ قراردادش 50 میلیون یورو است) او آنها را رد می‌کند، زیرا نمی‌خواهد این فرصت استثنایی را از دست بدهد.

به هر حال بارسا باید با گرمیو به تفاهم دست یابد، باشگاهی که این بازیکن را از سن 14 سالگی پرورش داده است. آرتور به بارسا اعلام کرده که قصد ندارد باشگاهش را دور بزند و همه چیز باید با توافق طرفین به پیش رود. گرمیو، قطعا می‌خواهد بیشترین سود را از این انتقال ببرد. با این شرایط و با توجه به اخباری که روزنامه اسپورت منتشر کرده، بارسا مذاکرات را با باشگاه برزیلی آغاز کرده است و امیدوار است که این انتقال هرچه زودتر به سرانجام برسد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
omid-soz
پاسخ به: آرتور به بارسلونا «بله» می‌گوید!
میره رعال،این اسکلا تا برن بخرنش رعال رو هوا گرفتتش
مثل سبایوس
مثل وینیسیوس


یکشنبه، ۱۹ آذر ۱۳۹۶ (۲۰:۴۳)
 
bardiya30
پاسخ به: آرتور به بارسلونا «بله» می‌گوید!
یک نوع ریسکه
اما اگر واقعا خوبه و بتونه خودش رو سریع وفق بده عالیه

چون بارسا به بازیکنهای فانتزی و شوتزن نیاز داره


یکشنبه، ۱۹ آذر ۱۳۹۶ (۱۷:۵۴)
 
006007
پاسخ به: آرتور به بارسلونا «بله» می‌گوید!
باید بازیشو در جام باشگاه های جهان ببینیم. امیدوارم هرطور شده نفراتی به تیم اضافه بشند تا کیفیت تاکتیکی و فردی بالا بره


یکشنبه، ۱۹ آذر ۱۳۹۶ (۱۷:۱۷)
 
Daughter.of.Eve
پاسخ به: آرتور به بارسلونا «بله» می‌گوید!
امیدوارم اگه واقعا خوبه بتونیم بخریمش.


یکشنبه، ۱۹ آذر ۱۳۹۶ (۱۶:۳۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: آرتور به بارسلونا «بله» می‌گوید!
امیدوارم اگر واقعا به همین خوبیه بخریمش. هیچی بهتر از خرید ستاره های جوون بی نام و نشون اما با استعداد نیست. بهترین خریدهای بارسا هم همیشه همین خریدها بودن، مثل اومتیتی.


یکشنبه، ۱۹ آذر ۱۳۹۶ (۱۵:۱۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۹۸ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۹۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!