به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

وقتی فوتبال، معیار اعطای جوایز نیست...بارساگرافی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۹۶ (۲۳:۳۸) (۱,۲۷۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
کانون هواداران بارسلونا در ایران
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Nasiri1987r
پاسخ به: وقتی فوتبال، معیار اعطای جوایز نیست...
نقل قول
سوداگر نوشته:

دوستان عزیز یادتون باشه وبه گوش آیندگانم برسونید این چهارمین توپ طلای کسی بودکه گفت اگرمن بگویم اسرائیل راقبول دارم هرساله به من توپ طلا میدهند...
اواین حرف روزدکه کمبودخودش رودرمقایسه بامسی روربط بده مسائل دروغین یاشایدم درلفافه گفت که اسرائیل روقبول دارد...
حالابایدازرونالدو طرفدارانش پرسید آیاحالاکه بعدازآن توپ طلای اولش وبعدازجمله بالا درمورد اسرائیل چهارباردیگه توپ طلاگرفته بازهم پای اسرائیل وسطه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به مطلب درستي اشاره كرديد


یکشنبه، ۱۹ آذر ۱۳۹۶ (۲:۱۵)
 
Ibrahim
پاسخ به: وقتی فوتبال، معیار اعطای جوایز نیست...
نقل قول
Nasiri1987r نوشته:

استاد پرز فرمودند رونالدو بهترين بازيكن تاريخ هست😂😂😂😂😂
و نيمار براي اينكه توپ طلا بگيره بايد بيادرئال مادريد🤫🤫🤫
ولي با همه اين حرفا كاش بارسلونا هم مديري عين پرز داشت...

لامصب چه سیاستی داره با یک جمله نیمار رو به چالش کشید
رئال مدیر داره ما هم یه خنگ نادون داریم یعنی یه رئالی هم مدیر بارسا میشد اینقدر تیم رو داغون نمیکرد


شنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۶ (۰:۲۹)
 
boy_icelol
پاسخ به: وقتی فوتبال، معیار اعطای جوایز نیست...
انتخاب رونالدو منو کلافه کرد، چون معیار توپ طلا طول کل سال 2017 بود؛ که تو نیمه دوم سال اصلا این 5 بازی که محروم بود؛ بقیشم که افت وحشتناک داشت؛ و بر عکس مسی تو آماده ترین زمانش هست؛ با اینهمه گل و بازی زیبا و بردن آرژانتین به جام جهانی!

البته ظاهرا تنها چیز که اهمیت داره برنده شدن تیم توی چمپیونزلیگ ؛ قدرت تبلیغاتی و نفوز باشگاه(پرز)، هست نه اینکه طرف بهترین بازیکن دنیا باشه، کی هست که نتونه تشخیص بده مسی همیشه بهترین بوده و هست.


جمعه، ۱۷ آذر ۱۳۹۶ (۱۸:۵۴)
 
سوداگر
پاسخ به: وقتی فوتبال، معیار اعطای جوایز نیست...
دوستان عزیز یادتون باشه وبه گوش آیندگانم برسونید این چهارمین توپ طلای کسی بودکه گفت اگرمن بگویم اسرائیل راقبول دارم هرساله به من توپ طلا میدهند...
اواین حرف روزدکه کمبودخودش رودرمقایسه بامسی روربط بده مسائل دروغین یاشایدم درلفافه گفت که اسرائیل روقبول دارد...
حالابایدازرونالدو طرفدارانش پرسید آیاحالاکه بعدازآن توپ طلای اولش وبعدازجمله بالا درمورد اسرائیل چهارباردیگه توپ طلاگرفته بازهم پای اسرائیل وسطه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


جمعه، ۱۷ آذر ۱۳۹۶ (۱۸:۴۴)
 
Nasiri1987r
پاسخ به: وقتی فوتبال، معیار اعطای جوایز نیست...
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

تاکتیک اشتباه رو میشه توضیح بدی؟ اینکه به هر باخت میگین تاکتیک اشتباه و به هر برد میگین تاکتیک درست یعنی نمی دونین تاکتیک یعنی چی! هنوز نمی تونین تفاوت اشتباهات فردی رو با تاکتیک متوجه بشین!

بعضیا هم انگار فکر می کنن دارن فیفا بازی می کنن که هر سال باید قهرمان اروپا شد! اونم با اون تیم دست و پا شکسته که هرکس جز انریکه بود 1 جامم نمی برد!

قهرمانی های آبکی رئالم که با گوی داغ و تقلب تو قرعه کشی و 10 نفره شدن حریفا و گلای دقیقه 96 مشخصه...

اشتباهات فردي رو مربي بايد به خداقل برسونه
وقتي بازي برگشت جلوي اتلتيكو نتونستيم كوچكترين موقعيتي ايجاد كنيم درسته يه پنالتي هم به نفع بارسلون گرفته نشد ولي قبلشم بايد اينيستا اخراج ميشد...
من متوجه نميشم تيمي كه نيمار و سوارز اماده رو داشت دني الوزو داشت و اينيستا هم اماده تر بود ميگيد نصفه و نيمه ولي تيم امسالو هزاران ايراد ازش ميگيريد...
به هر حال بهتره ديگه گذشته رو فراموش كنيم و به اينده اميدوار باشيم....


جمعه، ۱۷ آذر ۱۳۹۶ (۱۷:۵۶)
 
malechauvinistman
پاسخ به: وقتی فوتبال، معیار اعطای جوایز نیست...
یه زمانی اختلاف توپ طلای مسی و رونالدو چهار برابر بود. یعنی مسی چهار برابر رونالدو توپ طلا داشت ولی حالا نه تنها مساوی هستن بلکه رونالدو با جایزه ملی و دو تا the best فیفا از مسی بالاتر هم زده. عیر قابل هضمه.این دو سه سال اخیر وحشتناک ترین سالیان تاریخ فوتبال بوده امیدوارم امسال دیگه اون اتفاقات تکرار نشه. هنوز یه چیزهایی مثل قهرمانی پرتغال و دو سال پیاپی قهرمانی رئال و حذف پیاپی بارسا خصوصا جلوی اتلتیکو و یوونتوسی که جام و توپ طلا را دو دستی دادن رئال و رونالدو و ... را نتونستم درک کنم.


جمعه، ۱۷ آذر ۱۳۹۶ (۱۵:۲۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: وقتی فوتبال، معیار اعطای جوایز نیست...
نقل قول
Nasiri1987r نوشته:

نميدونم بارسلونا چرا تو دو سال گذشته ucl رو نتونست ببره...
ما نيمار با مسي رو داشتيم...سوارز نسبتا اماده رو داشتيم...تيم خوبي داشتيم...
مشكل كار كجا بود ..؟؟؟؟؟؟..
از تاكتيكاي اشتباه تيم جلوي اتلتيكو تو بازي برگشت دو سال پيش و يا بازي رفت با يوونتوس پارسال؟؟؟؟...
يا خوش شانسي رئال؟؟؟؟ كه دقيقه ٩٣ گل ميزنه سال ٢٠١٤ و يا ٢٠١٦ گريزمان پنالتيشو گل نميكنه و بازي به ضربات پنالتي ميكشه و رئال ميبره و يا پارسال ارتور ويدال تو بازي رفت پنالتيشو گل نميكنه و تو بازي برگشت به ناخق اخراج ميشه و رئال ٣ تا گل افسايد ميزنه...
وكار بجايي بكشه كه الان رونالدو و پرز زر زر كنند و اعصاب ادمو خراب كنند
مطمئن هستم به اميد خدا امسال ديگه حق به حق دار ميرسه
به اميد اون روز

تاکتیک اشتباه رو میشه توضیح بدی؟ اینکه به هر باخت میگین تاکتیک اشتباه و به هر برد میگین تاکتیک درست یعنی نمی دونین تاکتیک یعنی چی! هنوز نمی تونین تفاوت اشتباهات فردی رو با تاکتیک متوجه بشین!

بعضیا هم انگار فکر می کنن دارن فیفا بازی می کنن که هر سال باید قهرمان اروپا شد! اونم با اون تیم دست و پا شکسته که هرکس جز انریکه بود 1 جامم نمی برد!

قهرمانی های آبکی رئالم که با گوی داغ و تقلب تو قرعه کشی و 10 نفره شدن حریفا و گلای دقیقه 96 مشخصه...


جمعه، ۱۷ آذر ۱۳۹۶ (۱۵:۰۹)
 
bardiya30
پاسخ به: وقتی فوتبال، معیار اعطای جوایز نیست...
نقل قول
Nasiri1987r نوشته:

نميدونم بارسلونا چرا تو دو سال گذشته ucl رو نتونست ببره...
ما نيمار با مسي رو داشتيم...سوارز نسبتا اماده رو داشتيم...تيم خوبي داشتيم...
مشكل كار كجا بود ..؟؟؟؟؟؟..
از تاكتيكاي اشتباه تيم جلوي اتلتيكو تو بازي برگشت دو سال پيش و يا بازي رفت با يوونتوس پارسال؟؟؟؟...
يا خوش شانسي رئال؟؟؟؟ كه دقيقه ٩٣ گل ميزنه سال ٢٠١٤ و يا ٢٠١٦ گريزمان پنالتيشو گل نميكنه و بازي به ضربات پنالتي ميكشه و رئال ميبره و يا پارسال ارتور ويدال تو بازي رفت پنالتيشو گل نميكنه و تو بازي برگشت به ناخق اخراج ميشه و رئال ٣ تا گل افسايد ميزنه...
وكار بجايي بكشه كه الان رونالدو و پرز زر زر كنند و اعصاب ادمو خراب كنند
مطمئن هستم به اميد خدا امسال ديگه حق به حق دار ميرسه
به اميد اون روز

کاملا درسته مشکل از خودمون بود ۷۰ درصدش
چون میتونستیم با تاکتیک های درست به مراحل بالاتری بریم
و اینکه رئال قهرمان شد بخشیش شانس و بخشیش داوری بوده و بخشیش رو میتونیم بگیم مهره های عالی


جمعه، ۱۷ آذر ۱۳۹۶ (۱۴:۵۸)
 
Nasiri1987r
پاسخ به: وقتی فوتبال، معیار اعطای جوایز نیست...
نميدونم بارسلونا چرا تو دو سال گذشته ucl رو نتونست ببره...
ما نيمار با مسي رو داشتيم...سوارز نسبتا اماده رو داشتيم...تيم خوبي داشتيم...
مشكل كار كجا بود ..؟؟؟؟؟؟..
از تاكتيكاي اشتباه تيم جلوي اتلتيكو تو بازي برگشت دو سال پيش و يا بازي رفت با يوونتوس پارسال؟؟؟؟...
يا خوش شانسي رئال؟؟؟؟ كه دقيقه ٩٣ گل ميزنه سال ٢٠١٤ و يا ٢٠١٦ گريزمان پنالتيشو گل نميكنه و بازي به ضربات پنالتي ميكشه و رئال ميبره و يا پارسال ارتور ويدال تو بازي رفت پنالتيشو گل نميكنه و تو بازي برگشت به ناخق اخراج ميشه و رئال ٣ تا گل افسايد ميزنه...
وكار بجايي بكشه كه الان رونالدو و پرز زر زر كنند و اعصاب ادمو خراب كنند
مطمئن هستم به اميد خدا امسال ديگه حق به حق دار ميرسه
به اميد اون روز


جمعه، ۱۷ آذر ۱۳۹۶ (۱۴:۵۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: وقتی فوتبال، معیار اعطای جوایز نیست...
نقل قول
Nasiri1987r نوشته:

استاد پرز فرمودند رونالدو بهترين بازيكن تاريخ هست😂😂😂😂😂
و نيمار براي اينكه توپ طلا بگيره بايد بيادرئال مادريد🤫🤫🤫
ولي با همه اين حرفا كاش بارسلونا هم مديري عين پرز داشت...

منظورش اینه که 4 تا توپ طلا برا رونالدو خریدم برا نیمارم می خرم.


جمعه، ۱۷ آذر ۱۳۹۶ (۱۴:۵۰)
 
Nasiri1987r
پاسخ به: وقتی فوتبال، معیار اعطای جوایز نیست...
استاد پرز فرمودند رونالدو بهترين بازيكن تاريخ هست😂😂😂😂😂
و نيمار براي اينكه توپ طلا بگيره بايد بيادرئال مادريد🤫🤫🤫
ولي با همه اين حرفا كاش بارسلونا هم مديري عين پرز داشت...


جمعه، ۱۷ آذر ۱۳۹۶ (۱۳:۵۹)
 
tmagh
پاسخ به: وقتی فوتبال، معیار اعطای جوایز نیست...
مدتهاست که برای من اعتبار این جوایز زیر سوال رفته و دیگه اهمیتی به این جوایز نمیدم اما بعضی اظهار نظرها و مطالب واقعا مغرضانه هست. در این چند سال برای این که تعداد توپ طلای رونالدو به مسی برسه از همه معیارها استفاده کردن. یک سال گفتن جامهاش بیشتره یکسال گفتن از نظر فردی بهتر بوده و یکسال هم که هیچ برتری نداشت با تمدید زمان رای گیری به خاطر چند گل در پلی آف بهش دادن و جالبه همینها هم بعضی از توپهای طلای مسی را زیر سوال میبرن . قصدم زیر سوال بردن رونالدو نیست. رونالدو بازیکن سختکوش و ماهری هست که در این سالها از تبلیغات هم به خوبی استفاده کرده. من در واقع از متغیر بودن معیارها و سلیقه ها در تعجبم. و در نهایت معتقدم که سیاستها و تصمیمگیریهای غلط مدیران و کادر فنی بارسا در سالهای اخیر تاثیرات فراوانی در این موضوع داشته. به هر حال کسب سی ال نکته تاثیر گذاری در انتخابهاست و ما از این نظر رقابت را در مجموع به حریف واگذار کردیم و حاصلش هم انتخاب نهایی رونالدو در این دو سال بود.


جمعه، ۱۷ آذر ۱۳۹۶ (۱۳:۳۱)
 
Ibrahim
پاسخ به: وقتی فوتبال، معیار اعطای جوایز نیست...
یعنی مسی با مصاحبه روز قبلش دقیقا رید به فیفا و پنالدو و پرزو این مافیایه کثیف رئالی
دوستان عزیز و دوست داشتنی بارسایی
این عوضیها اگه میخواستن توپ طلا رو به معیارهایه فردی یه بازیکن بدن که مسی تا الان توپ طلاهاش 2رقمی شده بود از این رو دست به این کثافت کاریها زدن
زنده باد بارسا
زنده باد عشقم مسسسسسی بهترین بازیکن تاریخ با فاصله


جمعه، ۱۷ آذر ۱۳۹۶ (۱۱:۳۰)
 
messi-.10
پاسخ به: وقتی فوتبال، معیار اعطای جوایز نیست...
ننگ بر کسای که انتخاب کردن


جمعه، ۱۷ آذر ۱۳۹۶ (۷:۴۵)
 
fcabianari
پاسخ به: وقتی فوتبال، معیار اعطای جوایز نیست...
یعنی مراسم از این مسخره تر نمیشد یارو رفته بالای برج ایفل مثل عنترا ایستاده پشتشو کرده به همه بعد دوربین از دور آروم آروم میاد جلو یه دفعه پنالدو روشو برمیگردونه میبینیم توپ طلا دستشه انگار سیرک بود دلقکشم پنالدو بود اصن بچه بازی بود یه پیراهن بچه گانه بهش دادن عکس پنج تا توپ طلا روشه برا بچش اصن از جوکم جوک تر بود این مراسم سیسمونی پنالدو و شرکا بود نه مراسم توپ طلا خلاصه همه چی بود هر مسخره بازی و دلقک بازی داخلش بود فقط اسمش مراسم توپ طلا بود مدفوع طلایی هم زیادیشه چه برسه به توپ طلا


جمعه، ۱۷ آذر ۱۳۹۶ (۶:۵۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: وقتی فوتبال، معیار اعطای جوایز نیست...
بازیکنی که حتی تو انتخاب درون تیمی، بهترین بازیکن تیمش نیست، میشه بهترین بازیکن دنیا!

یعنی عمق فاجعه رو خودتون تخمین بزنین...


جمعه، ۱۷ آذر ۱۳۹۶ (۲:۰۶)
 
ravi_2011
پاسخ به: وقتی فوتبال، معیار اعطای جوایز نیست...
امشب هم در نهایت تأسف شاهد شوی مسخره ی توپ طلا بودیم! مسئولان و برگزار کنندگان این مسابقات حرف از عدالت به میون میارن ولی آخرش به این نتیجه میرسیم که فوتبال رو به گند کشیدن! بار دیگه جنبه های تبلیغاتی بر فاکتورهای فوتبالی غلبه کرد! اعتبار این نمایش های مضحک برای "فوتبال دوستان واقعی" روز به روز کمرنگ تر میشه!
زنده باد بارسا
زنده باد لئو
زنده باد شما عزیزان گل بارسایی


جمعه، ۱۷ آذر ۱۳۹۶ (۱:۴۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: وقتی فوتبال، معیار اعطای جوایز نیست...
نقل قول
Nasiri1987r نوشته:

خواهشا ديگه بس كنيد دوستان
يه كم انرژي مثبت بديد
تو رو خدا كم انرژي منفي بديد
خيلي از طرفدارا موقع پيروزي ميان تو سايت شاديشونو با بقيه تقسيم كنن و موقع شكست ميان يه كم اروم شن.....
ولي الان با اين پياما و بعضي از تيترهايي كه مديريت محترم بعد از بازيها ميزاره چه موقع شكست و مساوي و چه موقع پيروزي نه تنها مراجعه كننده لذت نميبره بلكه در هر صورت موجب كلافه شدن ميشه..،
خواهشا اقاي ايمني يه مدت بريم تو فاز مثبت دادن به تيم ا و نيمه پر ليوان رو ببينيم اگه تيم خوب بازي كرد ونتيجه گرفت كه هيچ اگرم نتيجه نگرفت مسئوليتش با من😅😅😅😅😅

آره انرژی مثبت مورد نیازه.


جمعه، ۱۷ آذر ۱۳۹۶ (۰:۵۰)
 
hossein-barca
پاسخ به: وقتی فوتبال، معیار اعطای جوایز نیست...
تورو خدا نگاه کن کثیف بودن فوتبال اروپا بهم اثبات شد
میزان تاثیرگذاری مسی تو تیم اصلا قابل قیاس با اون مرده خور که فقط دنبال لقمه ی آماده اس نیست بخدا
بازیکنایی که کنار پنالدو بازی میکنن اگ کنار مسی بودن به هرتیمی بی شک بالای پنج تا گل میزد خود شخص مسی

تا جایی که من فوتبالو دنبال میکنم تا حالا ندیدم رونالدو حتی یک بازیکنو رد کنه چه برسه دفاع تیم حریفو بهم بریزه تنها چیزی که مشخصه اینه که رونالدو فقط نوک میمونه و بهش توپ میدن که منم باشم اونارو گل میکنم

جای تاسف داره واقعا


جمعه، ۱۷ آذر ۱۳۹۶ (۰:۲۶)
 
Nasiri1987r
پاسخ به: وقتی فوتبال، معیار اعطای جوایز نیست...
خواهشا ديگه بس كنيد دوستان
يه كم انرژي مثبت بديد
تو رو خدا كم انرژي منفي بديد
خيلي از طرفدارا موقع پيروزي ميان تو سايت شاديشونو با بقيه تقسيم كنن و موقع شكست ميان يه كم اروم شن.....
ولي الان با اين پياما و بعضي از تيترهايي كه مديريت محترم بعد از بازيها ميزاره چه موقع شكست و مساوي و چه موقع پيروزي نه تنها مراجعه كننده لذت نميبره بلكه در هر صورت موجب كلافه شدن ميشه..،
خواهشا اقاي ايمني يه مدت بريم تو فاز مثبت دادن به تيم ا و نيمه پر ليوان رو ببينيم اگه تيم خوب بازي كرد ونتيجه گرفت كه هيچ اگرم نتيجه نگرفت مسئوليتش با من😅😅😅😅😅


جمعه، ۱۷ آذر ۱۳۹۶ (۰:۲۲)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: وقتی فوتبال، معیار اعطای جوایز نیست...
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

چطور به فرزندانمون توضیح بدیم بازیکنی که نرخ تبدیل شوت به گلش زیر 1 درصد بود، و 90 درصد اوقات فصل رو محو بود، برنده جوایز بهترین بازیکن سال شد؟

شرم برای تاریخ فوتبال که چنین بازیکن دوزاری بیشتر از کرویف و مارادونا و تمام بزرگان تاریخ جایزه برده...

با این وضع تیم مسی دیگه توپ طلا نمیگیره


جمعه، ۱۷ آذر ۱۳۹۶ (۰:۰۸)
 
Nasiri1987r
پاسخ به: وقتی فوتبال، معیار اعطای جوایز نیست...
توپ طلا با مافياي پرز و يوفا و فيفابه رونالدو رسيد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بعد از مدت ها به سايت مزخرف ورزش٣ سر زدم ديدم يه تيتري داره با موضوع ٥ سرقت بزرگ در تاريخ توپ طلا كه پنجمي توپ طلا مسي سال ٢٠١٠ بود....!!!!!!!!!!!!!
كسي نيست بگه اخه اشغالا رونالدو لمپن سال ٢٠١٣ حقش بود توپ طلا بگيره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نه جامي گرفته بود نه تو تعداد گل فاصله چنداني با مسي داشت فقط بخاطر سه گلي كه به دانمارك زد تا پرتغال بره جام جهاني و اون تمديد مهلت راي مسخره و مافياي پرز و پلاتيني ......اگه فوتبال فقط به گل زدن بود رائول و فن نيستر روي هر كدوم ٥ تا توپ طلا داشتن...
به جرات سال ٢٠١٣ حق فرانك ريبري بود توپ طلا رو ببره بخاطر سه گانه و بازياي فوق العاده اي كه با بايرن داشت....
موقعي كه رئال جام ميبره معيار ميشه موفقيت تيمي
موقعي كه رئال جام نميبره معيار ميشه موفقيت فردي
به جرات توپ طلاهاي ٢٠١٣و٢٠١٦و٢٠١٧ حق اين اشغال نبود
امار سال گذشته
مسي٤٨ گل
رونالدو ٣٧گل
مسي ١٤ پاس گل
رونالدو ٨ پاس گل
مسي ٣٥ايجاد موقعيت بزرگ
رونالدو ١٦
دو ساعته ديوونه و كلافه شدم..
فكر ميكردم فقط فوتبال ايران فاسده ولي فيفا فرانس فوتبال رو دست فوتبال ايران بلند شده...


جمعه، ۱۷ آذر ۱۳۹۶ (۰:۰۴)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: وقتی فوتبال، معیار اعطای جوایز نیست...
متاسفانه امسال نه به جوایز تیمی امید دارم و نه فردی


پنج‌شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۹۶ (۲۳:۵۸)
 
006007
پاسخ به: وقتی فوتبال، معیار اعطای جوایز نیست...
اگه برای بهترین بازیکن تاریخ دیگه جوایز فردی مهم نیست پس برای ماهم مهم نیست وباید برای جوایز تیمی و کار گروهی تمام تلاشمونو بکار بگیریم


پنج‌شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۹۶ (۲۳:۵۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: وقتی فوتبال، معیار اعطای جوایز نیست...
چطور به فرزندانمون توضیح بدیم بازیکنی که نرخ تبدیل شوت به گلش زیر 1 درصد بود، و 90 درصد اوقات فصل رو محو بود، برنده جوایز بهترین بازیکن سال شد؟

شرم برای تاریخ فوتبال که چنین بازیکن دوزاری بیشتر از کرویف و مارادونا و تمام بزرگان تاریخ جایزه برده...


پنج‌شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۹۶ (۲۳:۳۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۸۱ کاربر آنلاین است. (۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۸۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!