به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسلونا vs سلتا ویگوپیش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۶ (۱۰:۲۲) (۵۱۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


اف سی بارسلونا، دسامبر شلوغ خود را امروز با یک بازی بزرگ در نیوکمپ استارت خواهد زد و در هفته 14 لالیگا، میزبان سلتا ویگو خواهد بود. در این خبر هرچه باید در مورد این بازی بدانید را خواهید یافت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

در حالی که مردان ارنستو والورده همچنان 4 امتیاز از نزدیکترین تعقیب کننده خود والنسیا در صدر جدول فاصله دارند، اکنون به دنبال کسب 3 امتیاز در این دیدار و تداوم روند شکست ناپذیری خود در فصل جاری لالیگا هستند. این بازی شاهد بازگشت خوان کارلوس اونزوئه، دروازبان سابق بارسا و دستیار لوئیز انریکه در 3 فصل اخیر، به نیوکمپ خواهد بود. تیم او شروع خوبی در لالیگای امسال داشته و پیروزی 1-0 خانگی برابر لگانس در هفته گذشته بدین معناست که آنها با حضور در رتبه نهم جدول پا به این دیدار خواهند گذاشت.

اخبار دو تیم

ارنستو والورده که به برخی از ستارگان فیکس تیمش در پیروزی ۵-۰ جام حذفی مقابل مورسیا، استراحت داده بود، مسی، اومیتی، سرجیو بوسکتس، اندرس اینیستا، لوئیز سوارز، جوردی آلبا و اندره گومز را مجدداً فراخوانده است. پیکه بعد از غیبت در بازی مقابل والنسیا به دلیل محرومیت، در اختیار سرمربی قرار دارد و رافینیا، ماسکرانو و دمبله همچنان دوران مصدومیت خود را سپری می‌کنند.

لیست کامل بازیکنان فراخوانده شده برای بازی هفته ۱۴اُم لیگ بدین شرح است: تراشتگن، سیلیسن، پیکه، راکیتیچ، سرخیو بوستکتس، دنیس، اینیستا، سوارز، مسی، پائولینیو، آلکاسر، آلبا، دینیه، گومز، روبرتو، ویدال، اومتیتی و فرمایلن.


فرم دو تیم

بارسا (رتبه 1 جدول): W D W W D
سلتا (رتبه 9 جدول): W W L W L

نقطه نظرات مربیان

در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی خود، ارنستو والورده گفت: «اونزوئه سرمربی سلتا ویگو است و این یعنی سلتا شیوه بازی واضحی دارد. آن‌ها در این بازی به دنبال ابتکار عمل‌اند و می‌خواهند این کار را در نیوکمپ انجام دهند».

خوان کارلس اونزوئه، سرمربی حریف، بارسا را به خوبی می‌شناسد و در مصاحبه خود در رابطه با آنچه از بازگشتش به نیوکمپ انتظار دارد، سخن گفت: «شما تنها در صورتی می‌توانید بارسا را شکست دهید که نگرش واحد و منسجمی را در زمین پیاده کنید».

تاریخچه

تقابلهای اخیر بارسا و سلتا گل‌های زیاد را در پی داشته است. دو تیم در ۴ ملاقات اخیرشان ۲۴ گل به ثمر رسانده است. شاید بهترین گزینه برای یادآوری این بازی‌ها پیروزی ۵-۰ بارسا در نیوکمپ در ماه مارس باشد که با دابل مسی همراه بود، در این دیدار نیمار و راکیتیچ گلزنی کردند و اومتیتی اولین گل خود را برای بارسلونا به ثمر رساند.

پخش زنده

این بازی ساع 15:30 امروز از شبکه ورزش سیما به طور زنده پخش خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
fcabianari
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs سلتا ویگو
ساعتش ساعت خوبی نیس موقع خوابه منم مثل مسی از خواب ظهرم نمیتونم بگذرم اما چاره ای نیس نگاش میکنم با توجه به اینکه کارم دارم اما سعی میکنم کامل بشینم پاش ان شاءالله که بارسا پیروز بشه با گلزنی مسی و البته ارائه یک بازی زیبا


شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۶ (۱۳:۳۴)
 
Liliyan
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs سلتا ویگو
به امید پیروزی و یه بازی زیبا
امیدوارم سوارز و دلوفئو فیکس نباشن


شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۶ (۱۲:۵۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs سلتا ویگو
امیدوارم بتونیم بالاخره شاهد یه بازی خوب باشیم. احتمالا باز هم شاهد شلوغ کردن دور مسی توسط تیم حریف و کم اثر کردنش و در نتیجه از کار انداختن حمله بارسا خواهیم بود که اخیرا هم منجر به کاهش آمار گلزنی مسی شده و اگر تغییر نکنه احتمالا بدتر هم خواهد شد.


شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۶ (۱۱:۲۷)
 
006007
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs سلتا ویگو
باید برای هدفمون جان بدیم . امیدوارم بازی رو خوب شروع کنیم و خوب به پایان ببریم و البته بابرد و گل نخوردن


شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۶ (۱۰:۴۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۰ کاربر آنلاین است. (۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!