به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

چهارمین کفش طلای مسی!افتخارات
فرستنده نیما کنعانی در تاريخ جمعه، ۳ آذر ۱۳۹۶ (۲۳:۲۳) (۷۱۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: نیما كنعانی / FCBarcelona.ir


ستاره آرژانتینی بارسلونا به خاطر ٣٧ گلی که فصل پیش در لالیگا به ثمر رساند، کفش طلا دریافت کرد. او معتقد است که باید از هم‌تیمی‌هایش به خاطر این افتخار تشکر کند. در ادامه می‌توانید صحبت‌های بیشتری از مسی درباره کفش طلا و جزئیات بیشتری از مراسم را بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

لئو مسی چهارمین کفش طلا دوران ورزشی‌اش را روز جمعه دریافت کرد. او فصل گذشته 37 گل در لیگ به ثمر رساند و آقای لیگ شد و توانست صدر جدول بهترین گلزنان اروپا را در اختیار بگیرد. مراسم در Antiga Fàbrica Estrella Damm در شهر بارسلونا برگزار شد و مسی نیز در همان ابتدای صحبتش به کمک هم‌تیمی‌هایش در کسب این افتخار بزرگ اشاره کرد: «افتخارات شخصی همیشه نتیجه یک فعالیت تیمی است و این افتخار را به همه یارانم تقدیم می‌كنم زیرا من بدون آنها نمیتوانستم اینقدر گل بزنم».

قبل از مراسم، مسی با گروهی از کودکان از موسسه خودش دیدار کرد و باعث شد رویای آن‌ها با کمک موسسه San Joan de Déu به حقیقت بپیوندد. اسطوره شماره ١٠ بارسا گفت: «من همیشه معتقد بودم در زندگی من کمک به کسانی که نیازمند هستند، بسیار مهم است و من هرچه بیشتر به انسان‌ها کمک کنم خوشحال‌تر می‌شوم».


مسی جایزه خود را از هم‌تیمی‌اش لوییز سوارز، برنده سال گذشته همین جایزه دریافت کرد. سوارز درباره مسی که با کفش طلا‌هایش با تعداد کفش طلاهای رونالدو برابر شد، گفت: «مسی یک بازیکن منحصر به فرد است که در هر بازی کارهای منحصر به فردی می‌تواند انجام دهد».

مسی به همراه همسرش، آنتونلا راکوزو و دو فرزندش و همچنین اندرس اینیستا، سرخیو بوسکتس و لوییز سوارز در مراسم حاضر شد. اسطوره آرژانتینی درباره دوران ورزشی‌اش تا به امروز نیز صحبت کرد: «من فکر می‌كنم به عنوان یک بازیکن رشد کرده‌ام. من چیزهای زیادی به فوتبالم اضافه کرده‌ام و هرروز از فوتبالیست بودن خودم لذت می‌برم».

مسی درباره نیمکت نشینی‌اش در بازی با یوونتونس نیز صحبت کرد: «من همیشه دوست دارم قسمتی از کار را بر عهده بگیرم و به تیم کمک کنم، اما این را درک می‌كنم که فصل طولانی است و باید همیشه حواسم به خودم باشد، چون فصل به فصل رقابت‌ها سخت‌تر می‌شوند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
hosi_kh
پاسخ به: چهارمین کفش طلای مسی!
ایشالا پنجمیش ((((((((((((((((((((:


شنبه، ۴ آذر ۱۳۹۶ (۱۳:۳۶)
 
006007
پاسخ به: چهارمین کفش طلای مسی!
اگه یکی دوتا بازیکن بدرد بخور بگیریم حتما تمام عناوین فردی و تیمی رو درو میکنیم


شنبه، ۴ آذر ۱۳۹۶ (۱۲:۱۸)
 
RAMONA
پاسخ به: چهارمین کفش طلای مسی!



شنبه، ۴ آذر ۱۳۹۶ (۱۱:۴۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: چهارمین کفش طلای مسی!
نقل قول
Nima.Kanani نوشته:

اگه اتفاق خاصی نیفته پنجمی هم میگیره

البته با این وضعی که والورده ازش بازی می گیره، همه تیما رفتن سراغ ضد تاکتیک شلوغ کردن دور مسی تو وسط زمین و این ممکنه باعث بشه آمار گلزنیش پایین بیاد، که تو هفته های اخیرم تقریبا اتفاق افتاده.


شنبه، ۴ آذر ۱۳۹۶ (۱۱:۲۶)
 
behnoush1360
پاسخ به: چهارمین کفش طلای مسی!
زنده باشی مسی جان . خدا قوت پهلوان


شنبه، ۴ آذر ۱۳۹۶ (۸:۳۱)
 
Nima.Kanani
پاسخ به: چهارمین کفش طلای مسی!
اگه اتفاق خاصی نیفته پنجمی هم میگیره


شنبه، ۴ آذر ۱۳۹۶ (۶:۲۸)
 
fcabianari
پاسخ به: چهارمین کفش طلای مسی!
ان شاءالله پنجمیش هم تو راهه


شنبه، ۴ آذر ۱۳۹۶ (۶:۰۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۳ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!