به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

والورده: شخصیت خود را به خوبی نشان دادیممصاحبه
فرستنده بهنام روح الامینی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱۲:۱۷) (۱,۱۹۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: بهنام روح الامینی / FCBarcelona.ir


سرمربی بارسا بعد از تساوی برابر یووه در کنفرانس خبری پس از این دیدار، خوشحالی خود را از حضور در جمع 16 تیم صعود کننده از مرحله گروهی نشان داد. در این خبر، مشروح صحبت‌های ارنستو والورده را می‌خوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا اکنون با تساوی بدون گل در مقابل یوونتوس خود را در جمع تیم‌های صعود کننده می‌بیند. علی رغم اینکه بارسا نتوانست گلی به ثمر برساند، سرمربی آبی و اناری‌ها به خوبی ماموریت خود را انجام داد. والورده در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی بیان کرد: «بعد از تساوی در آتن ما دو فرصت برای جبران آن داشتیم. یک تساوی در این جا برای ما کافی بود و ما به این نکته واقف بودیم که در صورتی که شکست بخوریم، همه چیز به بازی آخر کشیده می‌شود که این می‌توانست برای ما مشکل ساز باشد. به همین دلیل من خوشحال هستم».

او همچنین در ادامه گفت: «ما برای بردن به اینجا آمدیم و شخصیت خودمان را نشان دادیم؛ اگر فضای بیشتری داشتند ما را تحت فشار قرار می‌دادند. اما ما در پوشش عالی بودیم و تنها در انتهای مسابقه مشکلاتی داشتیم».


کنار گذاشتن مسی

«تصمیم سختی بود، اما مسی بازی‌های زیادی را تجربه کرده است و تصور ما این بود که در نیمه دوم بازی می‌تواند راه گشا باشد».

تراشتگن

«هر چند که ما دوست نداریم او سیو‌های زیادی داشته باشد، اما مارک در فرم ایده آلی است. به عنوان مثال امروز او خیلی مجبور به انجام واکنش نشد، ولی نشان داد که در مواقع لزوم می‌تواند سیوهای عالی داشته باشد. شوت دیبالا در وقت‌های تلف شده و سیو به موقع او حیاتی بود».

در پایان والورده پیامی در حمایت از بریتزو، سرمربی سویا که اخیرا دچار سرطان پروستات شده است، گفت: «فوتبال چیزی است که همه ما در مورد آن به وجد می‌آییم، ولی گاهی فراموش می‌کنیم که چیزهای مهم تری نیز وجود دارد. من با او در تماس هستم و رابطه خوبی با هم داریم. من و همه افراد حاضر در تیم بارسا، حمایت کامل خود را از او اعلام می‌کنیم. این خبر خوبی نیست ولی می‌دانیم که او قوی است و ما همه از او حمایت می‌کنیم».
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Liliyan
پاسخ به: والورده: شخصیت خود را به خوبی نشان دادیم
نقل قول
RAMONA نوشته:

میشه بپرسم شما بر چه اساس طرفدار بارسا شدید؟ نکنه وقتی برای اولین بار رنگ خون تونو دیدید متوجه شدید آبی اناریه؟

خیلی از کسایی ک تصمیم گرفتن طرفدار بارسا بشن بخاطر بازی زیبای این تیم بوده نمی دونم چرا درکش براتون سخته
واقعا نمی فهمید پدر کشتگی با والورده وجود نداره و صرفا از وضع تیم که مسببش والورده س ناراحتیم؟؟

کی میگه ما همچین آرزویی داریم؟ چیزی که بیان میشه واقعیته حالا شما تو ذهن خودت فک کن ب بارسا ایمان داری ما نداریم

من عاشق ققنوس بودن بارسا شدم
بارسا از همون اول که به وجود آمد جلوش رئال یا رویال سلطنتی رو علم کردن بارها زیر پای دیکتاتورها له شدو بارها تحقیرش کردن ولی هر بار مثل ققنوس از خاکستر خودش متولد شد زیباتر و با شکوه تر از قبل
سبک فوتبال بارسا مثل موسیقی و آواز ققنوس برام میمونه شکوفا میشه و بعد باعث سوختن و تباه شدن ققنوس و تخمش میشه و از خاکستر تخم سوخته شده ققنوس دیگری پدید می آید برا همینه که ققنوس نماد جاودانگی برا ققنوس مرگ تولد دوباره ست
ققنوس هر بار یک آواز نمیخونه پس سبک بازی بارسا هم همیشه یه جور نمیمونه اگه بخوام برا بارسا یه شعار بگم اینه:
هرگز تسلیم نشو
حتی وقتی که داری تو آتیش میسوزی
برام فرقی نمیکنه بارسا چه سبکی رو بازی کنه حتی اگه دیوار بتونی فلسفه بازیش بشه بازم عاشق خواهم بود


شنبه، ۴ آذر ۱۳۹۶ (۱۷:۵۹)
 
006007
پاسخ به: والورده: شخصیت خود را به خوبی نشان دادیم
با این نظرت موافقم ولی با کمی تفاوت : اینکه کمی بیشتر تحمل کنیم تا در ترکیب اصلی مون یکی دوتا بازیکن فانتزی باز اضافه بشه اگه در اون حالت تعقیری در سبک بد این روزهای تیم دیده نشد خداییش حاضرم تا خود بارسا با هم بریم و این مربی رو پارش کنیم .
نقل قول
دقیقا همینه. و کسی که براش بارسا مهمه، وقتی می بینه کسی داره فلسفه تیمش رو نابود می کنه ازش حمایت نمی کنه. بارسا مهمتره پس قرار نیست از هر شخصی که اومد توش حمایت بشه، فقط باید از کسی حمایت بشه که به رشد و بهتر شدن بارسا کمک می کنه، نه که تیشه به ریشه ش می زنه. کسی که بارسا براش مهمه، دوست نداره فلسفه و هویت تیمش نابود بشه صرفا به خاطر بدست آوردن 2 تا قهرمانی احتمالی بیشتر. این منطق رئالی هاس. تو بارسا همیشه فلسفه و سبک بازی اصل بوده. برد و قهرمانی ای که بخواد به اصل صدمه بزنه، عین خیانت به بارساس.



جمعه، ۳ آذر ۱۳۹۶ (۱۹:۳۲)
 
006007
پاسخ به: والورده: شخصیت خود را به خوبی نشان دادیم
با این نظرت موافقم ولی با کمی تفاوت : اینکه کمی بیشتر تحمل کنیم تا در ترکیب اصلی مون یکی دوتا بازیکن فانتزی باز اضافه بشه اگه در اون حالت تعقیری در سبک بد این روزهای تیم دیده نشد خداییش حاظرم تا خود بارسا با هم بریم و این مربی رو پارش کنیم .


جمعه، ۳ آذر ۱۳۹۶ (۱۹:۳۱)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: والورده: شخصیت خود را به خوبی نشان دادیم
خیلی رو اعصابه


جمعه، ۳ آذر ۱۳۹۶ (۱۵:۰۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: والورده: شخصیت خود را به خوبی نشان دادیم
نقل قول
006007 نوشته:

ممنون حرف دلمونو زدی . من هم سالهاست که دارم میگم برای ما کرایوف فنخال رایکارد پپ تاتا ویانووا انریکه و هیچ مدیر و بازیکنی مهم نیست برای ما فقط بارسا مهمه فقط بارسا بارسا بارسا

دقیقا همینه. و کسی که براش بارسا مهمه، وقتی می بینه کسی داره فلسفه تیمش رو نابود می کنه ازش حمایت نمی کنه. بارسا مهمتره پس قرار نیست از هر شخصی که اومد توش حمایت بشه، فقط باید از کسی حمایت بشه که به رشد و بهتر شدن بارسا کمک می کنه، نه که تیشه به ریشه ش می زنه.

کسی که بارسا براش مهمه، دوست نداره فلسفه و هویت تیمش نابود بشه صرفا به خاطر بدست آوردن 2 تا قهرمانی احتمالی بیشتر. این منطق رئالی هاس. تو بارسا همیشه فلسفه و سبک بازی اصل بوده. برد و قهرمانی ای که بخواد به اصل صدمه بزنه، عین خیانت به بارساس.


جمعه، ۳ آذر ۱۳۹۶ (۱۲:۳۳)
 
RAMONA
پاسخ به: والورده: شخصیت خود را به خوبی نشان دادیم
نقل قول
آدمی که برا سبک بازی طرفدار یه تیم بشه همون بهتر که طرفدار بارسا نباشه چون اون آدم وقتی بازیکنان یا مربیان عوض بشن و سبک بازی عوض بشه می‌تونه طرفدار یه تیم دیگه بشه که سبک مورد علاقه شو بازی می‌کنه هوادارانی واقعی هستن که بخاطر باشگاه طرفدارش باشند هوادرانی که سبک بازی براتون از باشگاه مهم تر برین طرفدار پی ای جی بشین سبک بازی کاملا هجومی و بازی چشم نواز ستارگانش برا شما دلچسب خواهد بود یا من سیتی به معنا واقعی بازی زیبا رو نشون میده پاسکاری ها فوق العاده و گل های تیمی زیبااااا واقعا عالیه. واقعا خودتونو عذاب ندید و وقتتون رو برا تیم بی تاکتیک و مزخرف تلف نکنید. اونایی که هی میگن بارسا می‌بازه امروز نبازه فردا باید ببازه چون ما از مربی و مدیریت خوشمون نمیاد واقعا فک میکنید من یا سایر هواداران عاشق این سبک بازی هستم یا دوست دارم تیم بازیکنانی مثل نیمار بخاطر مدیریتش از دست بده نه خیر اصلا اینجوری نیست ما هم ناراحت هستیم ولی ما طرفدار باشگاه هستیم و همیشه بهترین ها رو برا تیم می‌خواهیم و دوست نداریم این بازی نه چندان دلچسب ببینیم ولی مثل شما آرزو نمیکنیم باشگاه برای یه فصل نابود بشه تا والورده اخراج بشه ما به باشگاهمون ایمان داریم و امیدواریم شرایطش با اضافه شدن بازیکنان جدید و مصدوم بهتر بشه و بارسلونا رو بخاطر بارسلونا دوست داریم نه برا مربی یا بازیکنانش. وقتی که بارسا ال کلاسیکو رو میبره نمیگیم دورد بر لوچو بزرگ یه بار بدون مسی ال کلاسیکو رو برد یه بار هم بدون نیمار ما میگم تیم ال کلاسیکو رو برد و شاد میشیم خوشحالی میکنیم. این باشگاه که مهم نه لوچو نه والورده پس: زنده باد بارساااااااااااااا

میشه بپرسم شما بر چه اساس طرفدار بارسا شدید؟ نکنه وقتی برای اولین بار رنگ خون تونو دیدید متوجه شدید آبی اناریه؟

خیلی از کسایی ک تصمیم گرفتن طرفدار بارسا بشن بخاطر بازی زیبای این تیم بوده نمی دونم چرا درکش براتون سخته
واقعا نمی فهمید پدر کشتگی با والورده وجود نداره و صرفا از وضع تیم که مسببش والورده س ناراحتیم؟؟

نقل قول
ولی مثل شما آرزو نمیکنیم باشگاه برای یه فصل نابود بشه تا والورده اخراج بشه ما به باشگاهمون ایمان داریم و امیدواریم شرایطش با اضافه شدن بازیکنان جدید و مصدوم بهتر بشه و بارسلونا رو بخاطر بارسلونا دوست داریم نه برا مربی یا بازیکنانش.


کی میگه ما همچین آرزویی داریم؟ چیزی که بیان میشه واقعیته حالا شما تو ذهن خودت فک کن ب بارسا ایمان داری ما نداریم


جمعه، ۳ آذر ۱۳۹۶ (۰:۰۷)
 
006007
پاسخ به: والورده: شخصیت خود را به خوبی نشان دادیم
دمتگرم امیدوارم هممون با هم برای بارسا بجنگیم و این روند اختلاف به پایان برسه


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۲۲:۵۰)
 
006007
پاسخ به: والورده: شخصیت خود را به خوبی نشان دادیم
ممنون حرف دلمونو زدی . من هم سالهاست که دارم میگم برای ما کرایوف فنخال رایکارد پپ تاتا ویانووا انریکه و هیچ مدیر و بازیکنی مهم نیست برای ما فقط بارسا مهمه فقط بارسا بارسا بارسا


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۲۲:۴۷)
 
fcabianari
پاسخ به: والورده: شخصیت خود را به خوبی نشان دادیم
نقل قول
Ayratin نوشته:

بدون تکنیک عالی پیشرفتیم خیلی دارم تعجب میکنم.
ولی بخدا زیدان مربی ما بود بدون باخت و مساوی میرفتیم.
آخه آقای ارنستو والورده کدوم خری مسی رو نیمه دوم میاره . ای چی بگم به تو.

خخخخخ


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۲۱:۰۸)
 
fcabianari
پاسخ به: والورده: شخصیت خود را به خوبی نشان دادیم
نقل قول
King.leo.10 نوشته:

صد در صد موافقم
من که دارم کم کم مطمئن میشم که عوامل این سایت داره واسه تیم سلطنتیه ریال کار می کنه
به ستون پنجمی این سایت بدجور شک کردم
آخه کدوم سایت هواداریه که لحظه شماری کنه واسه باخت تیمش، بخدا کله ی آدم سوت میکشه
بخدا این تیترهارو تو سایت های رئالیم نمیشه دید
آخه هر کوفت و زهرماری که سرمربیه، باشه، الان که سوکان بارسای کبیر که از همه چیزو همه کس مهمتره رو در دست داره، داره اسم بارسارو یدک میکشه
بخدا دارم تاسف میخورم واسه این طرز تفکر
مگه غیر اینه که هوادار تو روزهای سخت به تیمش روحیه بده، آخه این تیم که روزهای سختشم نیست که دارید این بلا رو سرش میارید
اگه هوادارای کاتالانی اصیل بارسا هم مثل این به اصطلاح هوادارای سطحیه ایرانی فک می کردن الان فاتحه ی این تیم باید خونده می شد
آخه فرهنگه هداداری تو ایران در این سطحه که تیمهای ایرانی باید 30 سال در حسرت باشگاههای آسیا باشه
نمیدونم چی بگم بخدا
من قرار بود دیگه مطلبی ننویسم ولی بخدا آدم زجر میکشه از این حرکاته زشت
میدونم که بعد این پیام بلاکم
خدانگهدار هواداران واقعی بارسا
زنده باد بارسای کبیر

خداحافظ همین حالا


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۲۱:۰۶)
 
King.leo.10
پاسخ به: والورده: شخصیت خود را به خوبی نشان دادیم
نقل قول
Liliyan نوشته:

آدمی که برا سبک بازی طرفدار یه تیم بشه همون بهتر که طرفدار بارسا نباشه چون اون آدم وقتی بازیکنان یا مربیان عوض بشن و سبک بازی عوض بشه می‌تونه طرفدار یه تیم دیگه بشه که سبک مورد علاقه شو بازی می‌کنه هوادارانی واقعی هستن که بخاطر باشگاه طرفدارش باشند هوادرانی که سبک بازی براتون از باشگاه مهم تر برین طرفدار پی ای جی بشین سبک بازی کاملا هجومی و بازی چشم نواز ستارگانش برا شما دلچسب خواهد بود یا من سیتی به معنا واقعی بازی زیبا رو نشون میده پاسکاری ها فوق العاده و گل های تیمی زیبااااا واقعا عالیه.
واقعا خودتونو عذاب ندید و وقتتون رو برا تیم بی تاکتیک و مزخرف تلف نکنید.
اونایی که هی میگن بارسا می‌بازه امروز نبازه فردا باید ببازه چون ما از مربی و مدیریت خوشمون نمیاد واقعا فک میکنید من یا سایر هواداران عاشق این سبک بازی هستم یا دوست دارم تیم بازیکنانی مثل نیمار بخاطر مدیریتش از دست بده نه خیر اصلا اینجوری نیست ما هم ناراحت هستیم ولی ما طرفدار باشگاه هستیم و همیشه بهترین ها رو برا تیم می‌خواهیم و دوست نداریم این بازی نه چندان دلچسب ببینیم ولی مثل شما آرزو نمیکنیم باشگاه برای یه فصل نابود بشه تا والورده اخراج بشه ما به باشگاهمون ایمان داریم و امیدواریم شرایطش با اضافه شدن بازیکنان جدید و مصدوم بهتر بشه و بارسلونا رو بخاطر بارسلونا دوست داریم نه برا مربی یا بازیکنانش.
وقتی که بارسا ال کلاسیکو رو میبره نمیگیم دورد بر لوچو بزرگ یه بار بدون مسی ال کلاسیکو رو برد یه بار هم بدون نیمار ما میگم تیم ال کلاسیکو رو برد و شاد میشیم خوشحالی میکنیم.
این باشگاه که مهم نه لوچو نه والورده پس:
زنده باد بارساااااااااااااا

صد در صد موافقم
من که دارم کم کم مطمئن میشم که عوامل این سایت داره واسه تیم سلطنتیه ریال کار می کنه
به ستون پنجمی این سایت بدجور شک کردم
آخه کدوم سایت هواداریه که لحظه شماری کنه واسه باخت تیمش، بخدا کله ی آدم سوت میکشه
بخدا این تیترهارو تو سایت های رئالیم نمیشه دید
آخه هر کوفت و زهرماری که سرمربیه، باشه، الان که سوکان بارسای کبیر که از همه چیزو همه کس مهمتره رو در دست داره، داره اسم بارسارو یدک میکشه
بخدا دارم تاسف میخورم واسه این طرز تفکر
مگه غیر اینه که هوادار تو روزهای سخت به تیمش روحیه بده، آخه این تیم که روزهای سختشم نیست که دارید این بلا رو سرش میارید
اگه هوادارای کاتالانی اصیل بارسا هم مثل این به اصطلاح هوادارای سطحیه ایرانی فک می کردن الان فاتحه ی این تیم باید خونده می شد
آخه فرهنگه هداداری تو ایران در این سطحه که تیمهای ایرانی باید 30 سال در حسرت باشگاههای آسیا باشه
نمیدونم چی بگم بخدا
من قرار بود دیگه مطلبی ننویسم ولی بخدا آدم زجر میکشه از این حرکاته زشت
میدونم که بعد این پیام بلاکم
خدانگهدار هواداران واقعی بارسا
زنده باد بارسای کبیر


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۲۰:۵۹)
 
fcabianari
پاسخ به: والورده: شخصیت خود را به خوبی نشان دادیم
نقل قول
Liliyan نوشته:

آدمی که برا سبک بازی طرفدار یه تیم بشه همون بهتر که طرفدار بارسا نباشه چون اون آدم وقتی بازیکنان یا مربیان عوض بشن و سبک بازی عوض بشه می‌تونه طرفدار یه تیم دیگه بشه که سبک مورد علاقه شو بازی می‌کنه هوادارانی واقعی هستن که بخاطر باشگاه طرفدارش باشند هوادرانی که سبک بازی براتون از باشگاه مهم تر برین طرفدار پی ای جی بشین سبک بازی کاملا هجومی و بازی چشم نواز ستارگانش برا شما دلچسب خواهد بود یا من سیتی به معنا واقعی بازی زیبا رو نشون میده پاسکاری ها فوق العاده و گل های تیمی زیبااااا واقعا عالیه.
واقعا خودتونو عذاب ندید و وقتتون رو برا تیم بی تاکتیک و مزخرف تلف نکنید.
اونایی که هی میگن بارسا می‌بازه امروز نبازه فردا باید ببازه چون ما از مربی و مدیریت خوشمون نمیاد واقعا فک میکنید من یا سایر هواداران عاشق این سبک بازی هستم یا دوست دارم تیم بازیکنانی مثل نیمار بخاطر مدیریتش از دست بده نه خیر اصلا اینجوری نیست ما هم ناراحت هستیم ولی ما طرفدار باشگاه هستیم و همیشه بهترین ها رو برا تیم می‌خواهیم و دوست نداریم این بازی نه چندان دلچسب ببینیم ولی مثل شما آرزو نمیکنیم باشگاه برای یه فصل نابود بشه تا والورده اخراج بشه ما به باشگاهمون ایمان داریم و امیدواریم شرایطش با اضافه شدن بازیکنان جدید و مصدوم بهتر بشه و بارسلونا رو بخاطر بارسلونا دوست داریم نه برا مربی یا بازیکنانش.
وقتی که بارسا ال کلاسیکو رو میبره نمیگیم دورد بر لوچو بزرگ یه بار بدون مسی ال کلاسیکو رو برد یه بار هم بدون نیمار ما میگم تیم ال کلاسیکو رو برد و شاد میشیم خوشحالی میکنیم.
این باشگاه که مهم نه لوچو نه والورده پس:
زنده باد بارساااااااااااااا

عالی


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۲۰:۰۷)
 
Ayratin
پاسخ به: والورده: شخصیت خود را به خوبی نشان دادیم
بدون تکنیک عالی پیشرفتیم خیلی دارم تعجب میکنم.
ولی بخدا زیدان مربی ما بود بدون باخت و مساوی میرفتیم.
آخه آقای ارنستو والورده کدوم خری مسی رو نیمه دوم میاره . ای چی بگم به تو.



پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱۹:۵۴)
 
Liliyan
پاسخ به: والورده: شخصیت خود را به خوبی نشان دادیم
نقل قول
RAMONA نوشته:

کسی ک بخاطر بازی هجومی و زیبا طرفدار بارسا شده کاملا مشخصه ک از این نوع بازی اصلا خوشش نمیاد
کسی هم ک فقط بخاطر جام طرفدار شده ک تکلیفش مشخصه حتما با نتایجی ک گرفتیم ( البته تا الان! ) بایدم از والورده حمایت کنه

آدمی که برا سبک بازی طرفدار یه تیم بشه همون بهتر که طرفدار بارسا نباشه چون اون آدم وقتی بازیکنان یا مربیان عوض بشن و سبک بازی عوض بشه می‌تونه طرفدار یه تیم دیگه بشه که سبک مورد علاقه شو بازی می‌کنه هوادارانی واقعی هستن که بخاطر باشگاه طرفدارش باشند هوادرانی که سبک بازی براتون از باشگاه مهم تر برین طرفدار پی ای جی بشین سبک بازی کاملا هجومی و بازی چشم نواز ستارگانش برا شما دلچسب خواهد بود یا من سیتی به معنا واقعی بازی زیبا رو نشون میده پاسکاری ها فوق العاده و گل های تیمی زیبااااا واقعا عالیه.
واقعا خودتونو عذاب ندید و وقتتون رو برا تیم بی تاکتیک و مزخرف تلف نکنید.
اونایی که هی میگن بارسا می‌بازه امروز نبازه فردا باید ببازه چون ما از مربی و مدیریت خوشمون نمیاد واقعا فک میکنید من یا سایر هواداران عاشق این سبک بازی هستم یا دوست دارم تیم بازیکنانی مثل نیمار بخاطر مدیریتش از دست بده نه خیر اصلا اینجوری نیست ما هم ناراحت هستیم ولی ما طرفدار باشگاه هستیم و همیشه بهترین ها رو برا تیم می‌خواهیم و دوست نداریم این بازی نه چندان دلچسب ببینیم ولی مثل شما آرزو نمیکنیم باشگاه برای یه فصل نابود بشه تا والورده اخراج بشه ما به باشگاهمون ایمان داریم و امیدواریم شرایطش با اضافه شدن بازیکنان جدید و مصدوم بهتر بشه و بارسلونا رو بخاطر بارسلونا دوست داریم نه برا مربی یا بازیکنانش.
وقتی که بارسا ال کلاسیکو رو میبره نمیگیم دورد بر لوچو بزرگ یه بار بدون مسی ال کلاسیکو رو برد یه بار هم بدون نیمار ما میگم تیم ال کلاسیکو رو برد و شاد میشیم خوشحالی میکنیم.
این باشگاه که مهم نه لوچو نه والورده پس:
زنده باد بارساااااااااااااا


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱۹:۱۷)
 
fcabianari
پاسخ به: والورده: شخصیت خود را به خوبی نشان دادیم
آقا جو سایت خیلی متشنج شده و دو دستگی عجیبی افتاده به جون کاربرای این سایت به نظرم در شرایط فعلی فارغ از هرگونه نظر و تفکر و منطقی که داریم بهتره که با هم اتحاد داشته باشیم و این مهمترین چیزه هر چند در نهایت بگم که امیدی به این تیم نیس اما شما با هم متحد باشین آفرین


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱۸:۰۸)
 
mmbehnejad
پاسخ به: والورده: شخصیت خود را به خوبی نشان دادیم
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

سلام

یکبار برای حل این مسئله به زودی یه مقاله می نویسم در مقایسه یک به یک نفرات تیم امسال با تیم سه گانه انریکه. تا ببینیم طبق مستندات چقدر با هم فرق دارن و آیا واقعا دلیل این سبک بازی افتضاح کمبود نفراته یا ضعف تاکتیکی والورده؟

در هر صورت این حرفا از درده. هر چقدر چیزی برای انسان مهمتر باشه، تماشای نابود شدنش سخت تره...

بارسلونا بارسلونا بوده هست و به امید خدا خواهد بود اون چیزی که بارسلونا رو نابود میکنه داشتن کسانی هست که اسم خودشون رو میزارن طرفدار ولی نابودی تیمشون رو می طلبن.


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱۷:۲۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: والورده: شخصیت خود را به خوبی نشان دادیم
نقل قول
koutena نوشته:

سلام آقای ایمنی عزیز
سال هاست این سایتو دنبال میکنم و این اولین باره که واقعا ازشما دلخورم.
برخی از تیترها و حرفایی ک میزنید ابن حس رو به من میده ک دارم حرفای یک رئالیه متعصبو میخونم.ب عنوان کسی که با گل زالایتا جلو یووه حذف شدیم و تا صبح گریه کردم.بعنوان کسی ک خاتوادگی عاشق بارسا هستیم اینو میگم..ب خدا ما هم از دفاعی بودن بدمون میاد.ولی اینقدر ی طرفه قاضی رفتن شما ناراحتم کرده.شمایی ک میگی بقیه از لحاظ فنی چیزی سرشون نمیشه چطور میگید ک ابزار امسال همون ابزار تیم قهرمان انریکست؟اینیستای اماده...ژاوی ک برخی بازی ها مثل سلتا با اودنش همه چیزو عوض کرد.ِدنی آلوز...نیمار...واقعا بی تاثیر بودن؟ در اینکه زیبا بازی نمیکنیم شکی نیست.ولی انتقادات شما بسیار تنده و به منی ک همه وجودم بارساست اذیت میشم.امیدوارم تیتر ها و حرفامون رئال شاد کن نباشه.

سلام

یکبار برای حل این مسئله به زودی یه مقاله می نویسم در مقایسه یک به یک نفرات تیم امسال با تیم سه گانه انریکه. تا ببینیم طبق مستندات چقدر با هم فرق دارن و آیا واقعا دلیل این سبک بازی افتضاح کمبود نفراته یا ضعف تاکتیکی والورده؟

در هر صورت این حرفا از درده. هر چقدر چیزی برای انسان مهمتر باشه، تماشای نابود شدنش سخت تره...


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱۷:۱۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: والورده: شخصیت خود را به خوبی نشان دادیم
نقل قول
hoseinbarca10 نوشته:

فعلا که اوضاع برای ما که از تاکتیک سر در نمیاریم مساعد و خوبه😊😊

البته...


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱۷:۱۶)
 
koutena
پاسخ به: والورده: شخصیت خود را به خوبی نشان دادیم
سلام آقای ایمنی عزیز
سال هاست این سایتو دنبال میکنم و این اولین باره که واقعا ازشما دلخورم.
برخی از تیترها و حرفایی ک میزنید ابن حس رو به من میده ک دارم حرفای یک رئالیه متعصبو میخونم.ب عنوان کسی که با گل زالایتا جلو یووه حذف شدیم و تا صبح گریه کردم.بعنوان کسی ک خاتوادگی عاشق بارسا هستیم اینو میگم..ب خدا ما هم از دفاعی بودن بدمون میاد.ولی اینقدر ی طرفه قاضی رفتن شما ناراحتم کرده.شمایی ک میگی بقیه از لحاظ فنی چیزی سرشون نمیشه چطور میگید ک ابزار امسال همون ابزار تیم قهرمان انریکست؟اینیستای اماده...ژاوی ک برخی بازی ها مثل سلتا با اودنش همه چیزو عوض کرد.ِدنی آلوز...نیمار...واقعا بی تاثیر بودن؟ در اینکه زیبا بازی نمیکنیم شکی نیست.ولی انتقادات شما بسیار تنده و به منی ک همه وجودم بارساست اذیت میشم.امیدوارم تیتر ها و حرفامون رئال شاد کن نباشه.


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱۷:۱۱)
 
hoseinbarca10
پاسخ به: والورده: شخصیت خود را به خوبی نشان دادیم
ما نتیجه گرا هستیم
هرکسی هد طوری هست دوست داره لطفا شما تز ندید
مرسی اه😂😂


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱۶:۵۸)
 
hoseinbarca10
پاسخ به: والورده: شخصیت خود را به خوبی نشان دادیم
فعلا که اوضاع برای ما که از تاکتیک سر در نمیاریم مساعد و خوبه😊😊


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱۶:۵۷)
 
mmbehnejad
پاسخ به: والورده: شخصیت خود را به خوبی نشان دادیم
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

پاشید از خواب! سرتون رو درارین از زیر این برف! شماها اگه می دونستین کرویف کیه از نتیجه گرفتن به هر قیمتی با این بازی مزخرف حمایت نمی کردین!

آره شما از همه عالم بهتر میشناسیش کرایوف رو و رفیق گرمابه گلستانش بودی
خوش به حالت. سلام مارو هم بهش برسون.


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱۶:۵۰)
 
fcabianari
پاسخ به: والورده: شخصیت خود را به خوبی نشان دادیم
راست گفته بدبخت شخصیت داغون خودش رو که متاسفانه به تیم هم منتقل کرده به خوبی نشون داد داداش برو بکش یه وقت دیر نشه خماری ها


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱۶:۳۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: والورده: شخصیت خود را به خوبی نشان دادیم
نقل قول
hoseinbarca10 نوشته:

یه چیز جالب سایت ورزش زده برید ببینین
هفته سوم فصل پیش مسی با نظر تاکتیکی انریکه نیکمت نشین شده بود که بارسا اون بازی رو ۲-۱ به آلاوس واگذاز کرد
بدون مسی با نیمار و سوارز تو نیکمپ باختیم از دستاوردهای انریکه همه چیز دان بوده

وقتی سطح درک از فوتبال در حد نتیجه باشه، منطقیه که نمی تونین بفهمین تفاوت بازی ای رو که توش خوب بودی و رو اتفاقات باختی، با بازی ای که بد بودی و رو اتفاقات بردی!

البته کاملا هم طبیعیه. فقط مغزی که فوتبال رو چیزی بیشتر از نتیجه رو اسکوربورد نمی فهمه ممکنه از یکی مثل والورده حمایت کنه!


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱۶:۳۷)
 
hoseinbarca10
پاسخ به: والورده: شخصیت خود را به خوبی نشان دادیم
😂😂😂


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱۶:۱۷)
 
hoseinbarca10
پاسخ به: والورده: شخصیت خود را به خوبی نشان دادیم
یه چیز جالب سایت ورزش زده برید ببینین
هفته سوم فصل پیش مسی با نظر تاکتیکی انریکه نیکمت نشین شده بود که بارسا اون بازی رو ۲-۱ به آلاوس واگذاز کرد
بدون مسی با نیمار و سوارز تو نیکمپ باختیم از دستاوردهای انریکه همه چیز دان بوده


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱۶:۱۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: والورده: شخصیت خود را به خوبی نشان دادیم
نقل قول
RAMONA نوشته:

کسی ک بخاطر بازی هجومی و زیبا طرفدار بارسا شده کاملا مشخصه ک از این نوع بازی اصلا خوشش نمیاد
کسی هم ک فقط بخاطر جام طرفدار شده ک تکلیفش مشخصه حتما با نتایجی ک گرفتیم ( البته تا الان! ) بایدم از والورده حمایت کنه




پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱۵:۵۸)
 
RAMONA
پاسخ به: والورده: شخصیت خود را به خوبی نشان دادیم
کسی ک بخاطر بازی هجومی و زیبا طرفدار بارسا شده کاملا مشخصه ک از این نوع بازی اصلا خوشش نمیاد
کسی هم ک فقط بخاطر جام طرفدار شده ک تکلیفش مشخصه حتما با نتایجی ک گرفتیم ( البته تا الان! ) بایدم از والورده حمایت کنه


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱۵:۵۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: والورده: شخصیت خود را به خوبی نشان دادیم
نقل قول
mmbehnejad نوشته:

اولا هیچ کس حق نداره توهین کنه اگرم کسی این کارو کرد شخصیت خودشو نشون داده که هیچ منطقی نداره و فقط حرف الکی میزنه
دوما شما که باید بهتر بدونی خود کرایوف کبیر که حرف ازش به میون میاری از همین والورده که خیلی ممنونیم ازش تعریف کرده پس حرفی نزن که بر خلاف نظر والورده باشه آگه کرایوف رو دوس داشته باشی البته!

پاشید از خواب! سرتون رو درارین از زیر این برف! شماها اگه می دونستین کرویف کیه از نتیجه گرفتن به هر قیمتی با این بازی مزخرف حمایت نمی کردین!


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱۵:۳۱)
 
mmbehnejad
پاسخ به: والورده: شخصیت خود را به خوبی نشان دادیم
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

واقعا هم شخصیت خودتو به خوبی نشون دادی!

لکه ننگ بزرگیه برای تاریخ بارسا، حضور مربی کم سواد و بزدل و محافظه کاری مثل والورده که زیباترین تیم اروپا رو به این روز انداخته. اتفاقا ابزارش همون ابزاریه که انریکه باهاش بهترین بازیا رو ارائه کرد و بهترین نتایج رو گرفت. این توجیهای آبکی برای ماله کشیدن روی بی کفایتی والورده جواب نمیده. مشکل از اینه که چنین مربی کوچیکی رو روی نیمکت چنین تیم بزرگی نشوندن، و تنها چیزی که براش مهمه گرفتن نتیجه به هر قیمتیه.

فقط هم کسایی از این سبک بازی لذت می برن که سر سوزن بویی از فلسفه بارسا نبردن و صرفا اسم هوادار رو یدک می کشن!

امیدوارم هرچه زودتر شاهد آزادی بارسا از نحوست وجود این آدم باشیم تا بیشتر از این میراث کرویف کبیر رو قربانی نتیجه گرفتن های مورینیو وار نکرده...

اولا هیچ کس حق نداره توهین کنه اگرم کسی این کارو کرد شخصیت خودشو نشون داده که هیچ منطقی نداره و فقط حرف الکی میزنه
دوما شما که باید بهتر بدونی خود کرایوف کبیر که حرف ازش به میون میاری از همین والورده که خیلی ممنونیم ازش تعریف کرده پس حرفی نزن که بر خلاف نظر والورده باشه آگه کرایوف رو دوس داشته باشی البته!


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱۵:۰۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: والورده: شخصیت خود را به خوبی نشان دادیم
واقعا هم شخصیت خودتو به خوبی نشون دادی!

لکه ننگ بزرگیه برای تاریخ بارسا، حضور مربی کم سواد و بزدل و محافظه کاری مثل والورده که زیباترین تیم اروپا رو به این روز انداخته. اتفاقا ابزارش همون ابزاریه که انریکه باهاش بهترین بازیا رو ارائه کرد و بهترین نتایج رو گرفت. این توجیهای آبکی برای ماله کشیدن روی بی کفایتی والورده جواب نمیده. مشکل از اینه که چنین مربی کوچیکی رو روی نیمکت چنین تیم بزرگی نشوندن، و تنها چیزی که براش مهمه گرفتن نتیجه به هر قیمتیه.

فقط هم کسایی از این سبک بازی لذت می برن که سر سوزن بویی از فلسفه بارسا نبردن و صرفا اسم هوادار رو یدک می کشن!

امیدوارم هرچه زودتر شاهد آزادی بارسا از نحوست وجود این آدم باشیم تا بیشتر از این میراث کرویف کبیر رو قربانی نتیجه گرفتن های مورینیو وار نکرده...


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱۴:۰۲)
 
hoseinbarca10
پاسخ به: والورده: شخصیت خود را به خوبی نشان دادیم
شدید موافقم با نظرت دوست عزیز


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱۳:۴۶)
 
006007
پاسخ به: والورده: شخصیت خود را به خوبی نشان دادیم
ممنون مربی بابت هدفمند بازی کردن تیم و فقط باید زیبایی رو به تیم بده اونم باید بازیکن فانتزی باز داشته باشیم . اونهایی که میگن ربطی به بازیکن نداره برند و تاریخ منچستر سیتی رو دنبال کنند نه امروز تیم سیتی . یادمه زمانی که امسال چلسی و اینتر و ... با پلن اتوبوسی میومدند و مارو از جام گرفتن و نتیجه بازمیداشتند تا حد مرگ پیش میرفتیم . من به شخصه از زمان رکساچ فن خال رایکارد گواردیولا ویلانووا تاتا انریکه همیشه یکی از انتقادات مهم و اصلیم این بود که وقتی همه دنیا میدونن بارسا فقط حمله بلده چرا مربیای ما کمی عقب تر بازی نمیکنند تا حریف بیاد جلو !!!!!!!!!!!!! چرا وقتی که تیم ما جلو میوفته باز هم باید هجومی بازی کنیم و حریف با اینکه توی زمین خودشه و جلو تماشاگرای خودش بااینکه عقبه بازم دفاع میکنه و رو زدحملات مارو از تمام چیزهایی که حقمون بود و لیاقتشو داشتیم میندازه!!!!!!!!!!!!! این روزها از اینکه میبینم تیم دیگه با اون شیوه تعصب کورکورانه و بی برنامه بازی نمیکنه نسبتا خوشحالم و برای اینکه خوشحالیم کامل بشه نیاز به حداقل دوتا فانتزی باز داریم تا مثل گذشته ای که بعضی از دوستان انتظار دارند در جاهایی هم زیبا بازی کنیم.دوستان این حرفهای دلم بود و هیچ انتظاری ندارم که حرف همه باشه . ممنون از همه دوستداران بارسا که دلسوز تیم هستند


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱۳:۱۷)
 
hoseinbarca10
پاسخ به: والورده: شخصیت خود را به خوبی نشان دادیم
بازی کاملا منطقی و عاقلانه بود دم والورده گرم با این بازیکنا توی خونه یووه عالییی بازی کردیم
اگر دقت میکردن یک گلم زده بودن
مهمتر از همه صدر نشینی با کمترین خستگی بازیکنها مخصوصا مسی واسه بازی والنیسا


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱۲:۵۶)
 
hosi_kh
پاسخ به: والورده: شخصیت خود را به خوبی نشان دادیم
بازی منطقی کردیم چیزی ک میخواستیمم به دست اوردیم
اگه انریکه بود الان باید هنر نمایی گومزو نگاه میکردیم /:


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱۲:۳۳)
 
shakib10
پاسخ به: والورده: شخصیت خود را به خوبی نشان دادیم
جک نگو عامو یعنی اومدی از سیستم چرخشی استفاده کنی تیمت کلا قفل بود .‌.. تیم بدون مسی در حد ....هستین


پنج‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ (۱۲:۲۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۵۷ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۵۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!