به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ یوونتوس vs بارسلوناپیش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ چهارشنبه، ۱ آذر ۱۳۹۶ (۱۹:۱۵) (۵۸۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


جستجوی کاتالانها برای افتخار در اروپا، آنها را به همان ورزشگاهی بازگردانده که سال گذشته، جستجویشان را ناکام گذاشت، در حالی که تنها کسب یک تساوی می‌تواند صعود آبی و اناری‌ها را به عنوان سرگروه به دور بعد مسجل نماید! در این خبر هرچه را لازم است در مورد این دیدار حساس بدانید، خواهید یافت!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اف سی بارسلونا که با آسودگی بر صدر جدول لالیگا تکیه زده، توجهش را دوباره معطوف به لیگ قهرمانان خواهد کرد، جایی که آنها پیش از دیدار از یوونتوس استادیوم، در آن شکست ناپذیر بوده‌اند. یک تساوی در دیدار امشب به این معنی خواهد بود که بارسا به عنوان صدرنشین به دور بعدی رقابتها صعود خواهد کرد. حتی اگر بارسا در این بازی نتیجه مطلوب را هم نگیرد، یک بازی دیگر در خانه و در برابر اسپورتینگ لیسبون پیش رو خواهد داشت تا بتواند کار را تمام کند.

اخبار دو تیم

شش بازیکن بارسا به دلیل مصدومیت کنار گذاشته شده‌اند: عثمان دمبله، رافینیا، آردا توران، سرخی روبرتو، اندره گومز و خاویر ماسکرانو. 19 بازیکن به ایتالیا سفر کرده‌اند که البته یکی از آنها نخواهد توانست در لیست نهایی بازی قرار بگیرد.

لیست مسافران ایتالیا بدین شرح است: تراشتگن، سیلسن، اورتولا (31)، سمدو، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، دنیس، اینیستا، سوارز، مسی، پائولینیو، دلوفئو، الکاسر، آلبا، دینیه، ویدال، اومتیتی و فرمایلن.


یوونتوس با بازگشت میرالم پیانیچ از مصدومیت، به نظر نمی‌رسد که مشکل خاصی از این نظر داشته باشد و احتمالا می‌تواند بهترین ترکیبش را به میدان بفرستند.

نقطه نظرات مربیان

ارنستو والورده در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت: «ما انتظار یوونتوس را در بهترین فرمش می‌کشیم. آنها در خانه بسیار قوی هستند و بازیکنان قدرتمندی در خط حمله دارند. آنها گلزنترین تیم لیگشان به حساب می‌آیند و در این بازی به دنبال پیروزی خواهند بود».

«من فکر نمی‌کنم شانس پیروزی ما بیشتر باشد. این یک مسابقه کاملا نزدیک خواهد بود و صادقانه فکر نمی‌کنم که تیمی شانس پیروزی بیشتری داشته باشد. قطعا من به بازی سال گذشته نگاه کرده‌ام. نه تنها الان که پیش از بازی اول فصل در نیویورک. حالا دوباره این کار را برای لیگ قهرمانان انجام داده‌ام. دیگر تماشای این ویدئو کمی خسته کننده شده است».

سرمربی یوونتوس، ماسیمیلیانو الگری، نگرانی خود را از خطری که یک بازیکن خاص در ترکیب بارسا برای آنها ایجاد می‌کند، مخفی نکرد: «بدون شک ما در این بازی باید مراقب مسی باشم که یک بازیکن خارق العاده است. حتی اگر 10 سانتیمتر فضا در اختیار او باشد، می‌تواند توپ را به جایی بفرستد که بازیکنان دیگر نمی‌توانند حتی فکرش را بکنند! متوقف کردن او کار بسیار سختی است».

فرم دو تیم

با 3 پیروزی و یک تساوی و دریافت تنها یک گل، شگفتی بزرگی خواهد بود اگر بارسا نتواند به دور بعد صعود کند.

یووه هم با وجود شکست 3-0 در نیوکمپ، موقعیت خوبی دارد. یک پیروزی در بازی امشب می‌تواند آنها را به دور بعد برساند، و حتی در صورت شکست هم آنها می‌توانند با پیروزی برابر المپیاکوس در روز پایانی صعود کنند.

اما در فوتبال داخلی، تلاش آنها برای کسب هفتمین عنوان سری آ چندان به خوبی پیش نمی‌رود. شکست در برابر سمپدوریا در اول هفته باعث شد آنها پشت سر ناپولی و اینتر، در رتبه سوم قرار بگیرند.

تاریخچه

این بازی یکی از دیدارهای کلاسیک اروپاست. با این وجود دو دیدار اخیری که بیشتر به ذهن می‌آید، یکی فینال 2015 برلین که با پیروزی 3-1 کاتالان‌ها همراه بود، و دیگری بازی یک چهارم پایانی فصل گذشته است که با صعود ایتالیایی‌ها به پایان رسید.

بارسا همچنان به دنبال کسب اولین پیروزی در خانه یوونتوس در رقابتهای تحت نظر یوفاست. پنج تلاش اخیر آنها با 3 شکست و 2 تساوی همراه بوده است.

پخش زنده

این دیدار ساعت 23:15 امشب به طور زنده از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Ibrahim
پاسخ به: پیش بازی؛ یوونتوس vs بارسلونا
نقل قول
Liliyan نوشته:

به امید پیروزی دلچسب

با والورده خوش شانس احتمالش هست


چهارشنبه، ۱ آذر ۱۳۹۶ (۲۰:۵۵)
 
Liliyan
پاسخ به: پیش بازی؛ یوونتوس vs بارسلونا
به امید پیروزی دلچسب


چهارشنبه، ۱ آذر ۱۳۹۶ (۲۰:۴۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ یوونتوس vs بارسلونا
نقل قول
you.are.barcelona نوشته:

اصلا امید به بازی خوب از بارسا نداری؟

نه واقعا. قانع شدم تا والورده هست خبری از بازی خوب نیست. حالا ممکنه باز به شیوه بازیهای قبلی یه جوری ببریم، اما بازی خوب، خیلی بعیده.


چهارشنبه، ۱ آذر ۱۳۹۶ (۲۰:۳۷)
 
fcabianari
پاسخ به: پیش بازی؛ یوونتوس vs بارسلونا
خیال همتون راحت بارسا هم امشب میبازه هم هفته بعد با والنسیا


چهارشنبه، ۱ آذر ۱۳۹۶ (۲۰:۱۵)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: پیش بازی؛ یوونتوس vs بارسلونا
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

امیدوارم نتیجه این بازی فوتبالی رقم نخوره...

اصلا امید به بازی خوب از بارسا نداری؟


چهارشنبه، ۱ آذر ۱۳۹۶ (۱۹:۳۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ یوونتوس vs بارسلونا
امیدوارم نتیجه این بازی فوتبالی رقم نخوره...


چهارشنبه، ۱ آذر ۱۳۹۶ (۱۹:۲۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۲ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!