به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

والورده: هیچ چیز قابل پیش بینی نیست!مصاحبه
فرستنده امین سبحانی در تاريخ جمعه، ۲۶ آبان ۱۳۹۶ (۲۱:۱۳) (۵۶۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir


هفته پیش رو برای آبی و اناری‌ها با سه دیدار خارج از خانه در رقابتهای لالیگا و لیگ قهرمانان همراه است. در این خبر مهمترین صحبت‌های سرمربی بارسا را در آستانه دیدار فردا مقابل لگانس می‌خوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

ارنستو والورده امروز در کنفرانس خبری پیش از دیدار هفته دوازدهم لیگ برابر لگانس در ورزشگاه بوتارک شرکت کرد و در خصوص این بازی گفت: «حریف در پنج بازی اخیر خود در خانه، تنها یک بار بازنده بوده است. این دیدار بسیار دشوار خواهد بود و ما به سمت بازی‌های حساس پیش از کریسمس در حرکت هستیم. می‌خواهیم از سه بازی آینده در هفته جاری نهایت سود را ببریم».

شاگردان والورده ساعت 18:45 فردا در زمین حریف مقابل لگانس قرار خواهند گرفت. پس از آن راهی تورین می‌شوند تا پنجمین بازی از دور گروهی لیگ قهرمانان را در یوونتوس استادیوم برگزار کنند. با این حال، هفته پیش رو به همین دو بازی ختم نمی‌شود و مستایا، آخرین آوردگاه بارسایی‌ها در این هفته خواهد بود.

در ادامه با توجه به مصدومیت خاویر ماسکرانو و نیز خطر جدی محرومیت برای جرارد پیکه و ساموئل اومتیتی که تنها یک کارت زرد تا از دست دادن بازی آینده بارسا فاصله دارند، از والورده در خصوص بازیکنان حاضر در پست دفاع سوال شد که او در پاسخ اظهار داشت: «ما بازیکنان خوبی در این پست داریم. به عنوان مربی هرگز قادر نخواهید بود آینده را پیش بینی کنید و مصدومیت بازیکنان از آنچه فکرش را می‌کنید، به شما نزدیک‌تر است».

«فردا بهترین ترکیب ممکن را روانه میدان خواهیم کرد. در هفته پیش رو با حریفانی سرسخت مواجه هستیم که یکی از آنها لگانس می‌باشد. این را هم فراموش نکنید که پس از این بازی هنوز 26 بازی دست نخورده باقی است و نمی‌توان از حالا چیزی را پیش بینی کرد».


در نهایت خبرنگاران نظر سرمربی بارسا را درباره احتمال استفاده از تکنولوژی خط دروازه در فصل آینده لالیگا جویا شدند و او در این رابطه بیان کرد: «این ایده اگر به موقع استفاده شود بسیار کمک کننده خواهد بود. تکنولوژی خط دروازه باید به عادلانه‌تر کردن مسابقات بینجامد».
ارزش: ۷.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
The.Hundredth.One
پاسخ به: والورده: هیچ چیز قابل پیش بینی نیست!
خیلی نچسبه این والورده


شنبه، ۲۷ آبان ۱۳۹۶ (۱۲:۵۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: والورده: هیچ چیز قابل پیش بینی نیست!
احتمالا با رسیدن به بازیهای سخت شاهد بازیهای بسته تر و نازیباتر از تیم هم خواهیم بود.


شنبه، ۲۷ آبان ۱۳۹۶ (۸:۱۶)
 
fcabianari
پاسخ به: والورده: هیچ چیز قابل پیش بینی نیست!
والورده تو اگه با این تیم یه جام ببری من اسممو عوض میکنم یعنی اگه بتونه یه جام هم ببره شاهکار کرده چون من که اصلا امیدی به این تیم ندارم


شنبه، ۲۷ آبان ۱۳۹۶ (۶:۴۳)
 
iman_khatar
پاسخ به: والورده: هیچ چیز قابل پیش بینی نیست!
واقعا لالیگا خیلی عقب مونده شده البته نبود این تکنولوژی ها رسما رئالو قهرمان کرد وگرنه بارسا اصلا ضعیف نبود فصل قبل


جمعه، ۲۶ آبان ۱۳۹۶ (۲۳:۱۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۵۱ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۵۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!