به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

گلزنی اینیستا و آلبا در پیروزی اسپانیا (ویدئو)رقابت‌های ملی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ یکشنبه، ۲۱ آبان ۱۳۹۶ (۹:۴۸) (۶۲۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


اینیستا و آلبا به همراه پیکه و بوسکتس در ترکیب اولیه اسپانیا در پیروزی 5-0 برابر کاستا ریکا حضور داشتند. در سمتی دیگر، مسی و ماسکرانو 90 دقیقه در پیروزی 1-0 آرژانتین برابر روسیه بازی کردند. در این خبر اطلاعاتی بیشتری در خصوص عملکرد ملی بازیکنان بارسا دریافت خواهید کرد و همچنین می‌توانید خلاصه این دو بازی را تماشا کنید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

تیم ملی اسپانیا بدون تحمل دردسر خاصی، حریف دوستانه‌اش کاستا ریکا را در لا روسالدا با 5 گل در هم کوبید. جوردی آلبا، جرارد پیکه، سرخیو بوسکتس و اندرس اینیستا 4 آبی و اناری ترکیب لوپتگی بودند که همگی در ترکیب اولیه قرمزها بازی را آغاز کردند.

پیکه 45 دقیقه ابتدایی را در زمین بود و خط دفاعی اسپانیا را امن نگه داشت. او همچنین چند بار تا آستانه گشودن دروازه حریف پیش رفت. بوسکتس هم در نیمه اول بازی حضور داشت و به بازیسازی خط میانی تیمش کمک کرد.

اینیستا هم در میانه میدان، نبض بازی را در اختیار داشت و همچنین توانست با یک شوت زیبا از پشت محوطه جریمه، پنجمین گل تیمش را به ثمر برساند. او در دقیقه 74 از بازی بیرون رفت.

جوردی آلبا اما تنها بازیکن بارسا بود که 90 دقیقه در زمین حضور داشت و در دقیقه 6، اولین گل بازی را به ثمر رساند. موراتا و سیلوا (دو گل)، سایر گلها را برای اسپانیا به ثمر رساندند.



در سوی دیگر اما، آرژانتین در یک بازی دوستانه در مسکو، دیروز موفق شد تیم ملی روسیه را با نتیجه 1-0 شکست دهد. در این بازی هر دو بازیکن بارسا، لئو مسی و خاویر ماسکرانو 90 دقیقه در زمین حضور داشتند. ماسکرانو در خط دفاعی و شماره 10 بارسا، عضو فعال خط حمله تیمش بود. تیم سمپائولی در نهایت موفق شد روی گل دقیقه 86 سرجیو آگرو روی یک توپ بازگشتی که از حرکت خوب مسی و پاوون بدست آمده بود، به پیروزی دست یابد.



نکته حائز اهمیت اینکه لئو مسی در بازی دوستانه آینده تیمش حاضر نخواهد بود، و برای استراحت به بارسلونا باز می‌گردد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: گلزنی اینیستا و آلبا در پیروزی اسپانیا (ویدئو)
خوبه که مسی فرصت استراحت داره. امیدوارم فقط مصدوم ندیم.


یکشنبه، ۲۱ آبان ۱۳۹۶ (۱۰:۲۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۶۲ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۶۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!