به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیشنهاد جدید بارسا برای کوتینیونقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۱۹ آبان ۱۳۹۶ (۲۱:۳۱) (۹۶۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


شماره ۱۰ لیورپول، اولین هدف پنجره نقل و انتقالاتی زمستان بارساست. این ستاره اهل ریو، بازیکن مورد نظر کادر فنی و همین طور، گزینه محبوب رختکن بارسا برای تقویت خلاقیت خط هافبک تیم است. در این خبر بیشتر در خصوص وضعیت انتقال فیلیپه کوتینیو به بارسا خواهید دانست.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

منشی فنی باشگاه در حال دنبال کردن لیگهای اروپایی است تا بازیکنانی را پیدا کند که قابلیت کمک به ساختار بازی تهاجمی تیم را داشته باشند. آنها باید جوان، در دسترس و مقرون به صرفه باشند اما سایر گزینه‌ها در اولویت‌های بعدی قرار دارند. کوتینیو با علاقه دیرینه‌ای که به باشگاه کاتالانی دارد، گزینه اصلی است.

این مذاکره تابستان امسال کلید خورد اما با شکست مواجه شد. در سپتامبر، این ستاره و مدیر برنامه‌هایش طی صحبت‌هایی که با گروه مالکان آمریکایی (FSG) باشگاه لیورپول داشتند، با نشانه‌های امیدوار کننده‌ای رو به رو شدند. احتمال خرید این بازیکن در بازار زمستان به قیمت ۱۵۰ میلیون نیز همچنان وجود دارد.


بارسلونا دور جدید مذاکرات را برای آوردن کوتینیو به نیوکمپ شروع کرده است و به امید گرفتن جواب مثبت، قیمت انتقال را افزایش و الحاقیات را کاهش داده است.

منشی فنی باشگاه حباب قیمتی نقل و انتقالات تابستان را نیز در نظر دارد؛ حبابی که با دریافت ۲۲۲ میلیون یورو از فروش نیمار به وجود آمد و در نهایت باشگاه مجبور شد تاوانش را با مواجهه با درخواستهای نجومی سایر تیمها پس دهد. بازه نقل و انتقالات زمستانی به طور سنتی بر اساس فروش بنا شده است، و در مورد کوتینیو، با وجودی که او یک ستاره در کلاس جهانی است، اما فاکتور منفی، عدم امکان حضور او در مراحل حساس لیگ قهرمانان اروپا برای بارسا خواهد بود.

پیشنهادات جدید

کوتینیو از نمایندگانش خواسته که به تمام‌ پیشنهاداتی که از سایر باشگاه‌ها دریافت می‌کنند، جواب منفی دهند. یکی از این پیشنهادات از سوی PSG مطرح شده که از این بازیکن در خواست کرده با بارسا قرارداد نبندد و تا تابستان آینده منتظر بماند. پاریسی‌ها باور دارند که با این کار شرایط مناسبی ایجاد خواهد شد و در آن صورت می‌توانند قوانین فیر پلی مالی را دور بزنند، علی رغم اینکه مجبور به پرداخت مبلغ انتقال کیلین امباپه نیز هستند. در هر صورت این بازیکن برزیلی نمی‌خواهد عامل سومی وارد مذاکره بارسا و لیورپول شود و خواستار بی‌حاشیه تمام شدن این ماجراست.

رابطه این هافبک لیورپول، به طور کامل با یورگن کلوپ تیره شده است، پس از آنکه در تابستان و با وجود درخواست رسمی جدایی از جانب این بازیکن، مربی آلمانی مانع انتقال او به بارسا شد.


البته پس از پایان نقل و انتقالات تابستان، کوتینیو به مربی اعلام کرد که هر زمان که پیراهن تیمش را بر تن کند، با تمام وجود در اختیار او خواهد بود. این حرکت حرفه‌ای که مانع از ایجاد یک جنگ تمام عیار شد، تنش‌ها را نیز در خصوص احتمال خروج او کاهش داد. پیشنهاد 120 میلیونی (با بندهای متغیر بیشتر) نشانه علاقمندی بارسا به خرید اوست، و البته نشان می‌دهد که کاتالان‌ها به شدت به دنبال آن هستند که شرایط مالی سخت باشگاه انگلیسی را تعدیل کنند.

چالش اصلی برای بارسا اما کاهش یا افزایش بندهای متغیر نیست، چیزی که در هر نقل و انتقالات دیگری در این سطح از جانب باشگاه فروشنده درخواست می‌شود، بلکه این است که بتواند پرداخت‌ها را قسط‌بندی کند؛ چیزی که کاملا با رویه باشگاه‌های لیگ برتر در تضاد است، جایی که آنها عادت دارند تمام پول را یکجا دریافت کنند.

باید منتظر ماند و دید آیا مدیریت بارسا سرانجام می‌تواند این داستان دنباله دار را به نتیجه برساند یا خیر.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
fcabianari
پاسخ به: پیشنهاد جدید بارسا برای کوتینیو
ظاهرا خودش گفته منو نفروشید پس کلا بیخیالش بشید مگر اینکه بارتو معجزه بکنه


شنبه، ۲۰ آبان ۱۳۹۶ (۶:۰۹)
 
abouzarlionel
پاسخ به: پیشنهاد جدید بارسا برای کوتینیو
با این مدیریت فعلی احتمال اومدنش خیلی کمه اگر هم بیاد باید خیلی خرج کنن


شنبه، ۲۰ آبان ۱۳۹۶ (۲:۲۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیشنهاد جدید بارسا برای کوتینیو
این بی عرضه ها پول نقدی که بابت نیمار گرفتن رو حاضر نیستن خرج کنن!


جمعه، ۱۹ آبان ۱۳۹۶ (۲۱:۳۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۴ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!