به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

شبِ به رسمیت شناختن [جمهوری کاتالونیا] در نیوکمپبارسلونا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۱۴ آبان ۱۳۹۶ (۱۶:۳۵) (۸۹۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


نیوکمپ دیشب شرایط ویژه‌ای را تجربه کرد؛ شبی حساس که وضعیت فعلی موجود در کاتالونیا را به تصویر می‌کشید. هواداران بنری بزرگ از پرچم کاتالونیا را به اهتزاز درآوردند، و به هر دو زبان کاتالانی و انگلیسی، کلمه «عدالت» را نیز. در این خبر بیشتر در خصوص وضعیت متلاطم و متشنج کاتالونیا خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

علاوه بر این ابتکار عمل، پوسترهای دیگری نیز در مصاف با سویا در دیگر بخش‌های نیوکمپ به منظور حمایت از سیاستمداران کاتالانی که اخیراً توسط مقامات دولت اسپانیا بازداشت شده‌اند، دیده می‌شد. از دقیقه ۵اُم بازی فریاد «آزادی، آزادی» در تمام لحظات بازی شنیده می‌شد. اکثریت قریب به اتفاق افرادی که در نیوکمپ حضور داشتند، مخالفت خود را با حبس هفت عضو سابق دولت کاتالونیا در روز پنج شنبه توسط دولت فعلی در مادرید اعلام کردند.

همچنین، جوردی سیوتارت، رئیس احزاب جدایی طلب Òmnium Cultural و جوردی سانچز، یکی از اعضای مجمع ملی کاتالان هم در زندان به سر می‌برند.

گفتنی است پوگدمان رئیس دولت کاتالونیا به همراه 4 تن از اعضای پارلمان این کشور، در حال حاضر در بلژیک حضور دارند و از حضور در دادگاه دولتی اسپانیا امتناع کرده‌اند. شایعات حکایت از احتمال دستگیری این افراد توسط بلژیک و بازگردانده شدن آنها به مادرید دارد.


پیشتر حکم انحلال پارلمان کاتالونیا و دستگیری اعضای آن و همچنین لغو امتیازات خودمختاری منطقه کاتالونیا، توسط دولت اسپانیا اعلام شده بود و مردم بارسلونا بیشتر از هر زمان دیگری، به یاد دوران دیکتاتوری سیاه ژنرال فرانکو افتاده‌اند. به نظر نمی‌رسد در نهایت، بارسا از تبعات این بحران سیاسی پیچیده در امان بماند!

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: شبِ به رسمیت شناختن [جمهوری کاتالونیا] در نیوکمپ
زنده باد کاتالونیا..
مرگ بر دولت کثیف مادرید..


سه‌شنبه، ۱۶ آبان ۱۳۹۶ (۴:۴۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: شبِ به رسمیت شناختن [جمهوری کاتالونیا] در نیوکمپ
دولتمردای بزدل کاتالونیا، یه چیزی مثل مدیرای بارسان! اومدن اعلام استقلال کردن، در حالی که تبعاتشو می دونستن، اما جای اینکه بایستن و بجنگن، فرار کردن و شعار مزخرف پیگیری حقوق از طریق دیپلماسی سر میدن، اونم تو دنیایی که فقط زبون زور و قدرت شنیده میشه!

حالا هم تو موضع ضعف قرار گرفتن و اگر عقب نشینی کنن، تمام امتیازاتی که تو 40 سال قبل بدست آوردن رو هم از دست میدن و بی شک بی عدالتی علیه بارسا هم چندین برابر خواهد شد!


یکشنبه، ۱۴ آبان ۱۳۹۶ (۱۶:۳۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۸۲ کاربر آنلاین است. (۳۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۸۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!